Ik heb een gazellequote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Dirkh het volgende:
[..]
A: Dat is blauw! Blinde
B: Ik heb een rood interieur
Mutlipla's zijn gewoon een status symbool, straks wil iedereen er een hebben. Maar dat zal niet gaa, ze zijn er nu alleen nog voor de wat hogere klasse.
klonkquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
Ik heb een groene met een blauw interieur
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een mand mod bent ofzo?![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef Klonk het volgende:
quote:
Never mind.quote:Klonk(Moderator / Weblogger)
Dirkh(Moderator / Weblogger)
Fok wordt gesponsord door Fiat die zo van hun Multipla's afkomen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?![]()
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbakquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Krijg je die gratis als je langer dan een maand mod bent ofzo?
Dat shirt draag ik ook nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tsja het blijft een moeilijke keuze, dat fokshirt, óf die rammelbak
oi... niet iedereen over één kam scheren...quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Never mind.![]()
Het is al duidelijk.![]()
Karakter Klonk, het straalt kracht uit, klasse en een goed gevoel voor humor! Eigenschappen waar wij beide in ieder geval over beschikken.quote:
Aanrader voor de Paus: De Multipla!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doodsverwensing = ban.quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Reemy het volgende:
waarom laat je het topic van je eigen kutauto open en sluit je het topic met een klassieker![]()
sterf!!met je multipla![]()
Dan kocht ik liever een bus met dubbele cabine. Je zit ook hoog,kun je ook met zijn zessen in en er kan heel veel bier in.Plus dat je er natuurlijk een zware caravan achter mag knopen, wat weer handig is voor jouw camping-escpades.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Luister, ik zal je exact uitleggen waarom ik in een Multipla rij.
Ik heb geen gezin, de enorme ruimte wordt dus niet gebruikt. Behalve de achterbak, waar maar liefst 6 kratten bier in kunnen staan, zonder dat de hoedenplank er uit moet worden gehaald.
Bijvoorbeeld bij de mc, heb je een enorm voordeel, de middelste stoel is gewoon een tafel. Je pleurt alles op de ingeklapte stoel, rijdt naar de gewenste plek en alles ligt nog netjes op z'n plek.
Je wordt door al je collega's, vrienden en familie leden aangesproken, zelf bij het bezinestation werd me gemeld dat ik ongeveer wel de lelijkste auto had die hij ooit had gezien. Duh...
Je zit lekker hoog, ruim en als je je middelvinger opsteekt naar iemand omdat ie je gesneden heeft, lachen ze gewoon naar je. Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
En verder wat SHE zegt, dat klopt helemaal.
Op grijs kenteken waren die een veel betere optie.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan kocht ik liever een bus met dubbele cabine.
Ford Ka met van die zwarte niet meegespoten bumpers. Eerste model Opel Astra en Mercedes 190. Wat een grafbakken waren dat zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan ook echt geen lelijkere auto bedenken dan een Multipla...
Als ik er een tegen kom kijk ik ook wie er zo'n ding durft te rijden...
ik wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij doet zelfs die raamknuffel verwoede pogingen om te ontsnappen uit die hels lelijke wagenquote:
WTFBBQ is dát voor een lijkwagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Xbox_360 het volgende:
Er is nog hoop voor de Multipla![]()
Behold.. de SsangYoung Rodius
[afbeelding]
Misschien, maar dat neemt niet weg dat het een lelijke teringbak is. Volgens Fiat moest het trouwens op een dolfijn lijken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:00 schreef Dirkh het volgende:
Luister, ik zal je exact uitleggen waarom ik in een Multipla rij.
Ik heb geen gezin, de enorme ruimte wordt dus niet gebruikt. Behalve de achterbak, waar maar liefst 6 kratten bier in kunnen staan, zonder dat de hoedenplank er uit moet worden gehaald.
Bijvoorbeeld bij de mc, heb je een enorm voordeel, de middelste stoel is gewoon een tafel. Je pleurt alles op de ingeklapte stoel, rijdt naar de gewenste plek en alles ligt nog netjes op z'n plek.
Je wordt door al je collega's, vrienden en familie leden aangesproken, zelf bij het bezinestation werd me gemeld dat ik ongeveer wel de lelijkste auto had die hij ooit had gezien. Duh...
Je zit lekker hoog, ruim en als je je middelvinger opsteekt naar iemand omdat ie je gesneden heeft, lachen ze gewoon naar je. Ze kunnen niet boos op de Multipla rijder worden.
En verder wat SHE zegt, dat klopt helemaal.
Tock vind ik deze niet zo lelijk als de Multiplaquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:06 schreef Xbox_360 het volgende:
Er is nog hoop voor de Multipla![]()
Behold.. de SsangYoung Rodius
[afbeelding]
En die 190 is wat mij betreft, ook de ultieme kamperbak.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:02 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ford Ka met van die zwarte niet meegespoten bumpers. Eerste model Opel Astra en Mercedes 190. Wat een grafbakken waren dat zeg![]()
Daar was PTA het in 2005 al bijna unaniem over eens: Fok! Lelijkste auto verkiezing: de uitslag is bekend!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:14 schreef koen_pijl het volgende:
Idd een zwaar lelijke auto!
Als ik die auto zie is een dolfijn het laatste waar ik aan denkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:35 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Misschien, maar dat neemt niet weg dat het een lelijke teringbak is. Volgens Fiat moest het trouwens op een dolfijn lijken.
Een dolfijn met down syndroom dus
yeah rightquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
Ik kots op die grafbakken, ik ken iemand die bij elke multipla wat hij ziet staan, de voorruit intikt. Net goed.
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
Ik kots op die grafbakken, ik ken iemand die bij elke multipla wat hij ziet staan, de voorruit intikt. Net goed.
quote:
Je had ook al een vriend die bij dat achtbaanongeluk in Kentucky aanwezig was.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:50 schreef Crappery het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |