zonde vd poepquote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:21 schreef Sala-adin het volgende:
Je moet op die auto gewoon poepen man.
WTFquote:
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:18 schreef Smart_ass het volgende:
Het is inderdaad een uberlelijk ding, maar wel praktisch. Maargoed ik zou meer voor een combinatie van die twee kiezen. Je ziet die Multipla trouwens ook niet heel veel rijden, volgens mij vinden echt heel veel mensen 'm lelijk
En dan nog denk je niet 'Goh, zou ik iets verkeerd doen...?'quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Crazykill het volgende:![]()
Bij ons de straat heeft iemand hem ook al jaren
Vroeger dacht ik dat het zo'n wagen voor lichamelijk gehandicapten was
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:11 schreef Crazykill het volgende:![]()
Bij ons de straat heeft iemand hem ook al jaren
Vroeger dacht ik dat het zo'n wagen voor lichamelijk gehandicapten was
Waarom, hij moet in die auto rijden, niet zijn familie, vrienden, huisdieren of benzienepomp medewerker.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:56 schreef WurM het volgende:
[..]
En dan nog denk je niet 'Goh, zou ik iets verkeerd doen...?'
Van opzij bekeken vind ik em ook nogal uit zien als een eend met een lui oogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 21:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
DE ENIGE AUTO TER WERELD DIE ERUIT ZIET ALS EEN VERKRACHTE EEND
maar zelf vind je hem dus ook gewoon lelijk, alleen dat interesseert je niet?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 14:54 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Iedereen vindt hem lelijk, van familie tot collega's en iedereen meldt dat ook even. Zelfs als je bij het benzinestation af wil rekenen, zegt de medewerker het ook gewoon iedere keer.
Nee, ik vind hem niet lelijk. Ik vind hem toen ie voor het eerst in Nederland werd kwam al leuk.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:06 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
maar zelf vind je hem dus ook gewoon lelijk, alleen dat interesseert je niet?
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:30 schreef jovink het volgende:
ik vind het wel grappigdat je overal op ingaat
Goeie grap. Ik moest lachen. Bijna.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.
quote:drik,
wanneer gaan we nu auto tikertje spelen
ik kop nog liever een TGVquote:
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijdenquote:
de gedachte alleen al dat ik een multipla gezien zou kunnen worden maakt me ziek en misselijk, ik ga liever dood dan dat ooit gebeurtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijden
het zal idd geen babe-magnet zijn, neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Mijn auto hoeft dan weer niks te compenseren.
Het zou zo maar kunnen dat die kortharige types met tuinbroek er voor vallenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
het zal idd geen babe-magnet zijn, nee
ik ben gek op geheimpjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft ook echt van die ogen alsof hij drie kratten bier per week drinkt.quote:
Heb je ook een spoiler?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die van mij is ge-chiptuned (zo heb ik hem overigens gekocht) JTD 1.9 en ik mag gerust stellen dat ie behoorlijk scheuren kan.
quote:
Jawel hoor, de nieuwe [!] Multiplaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef godigita het volgende:
[..]
maar da's toch heulemaal geen multipla
das de nieuwe multipla, die is stoerder!quote:
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef pbjs het volgende:
Ik snapte de auto (en het design) ook niet - waarom wil je daarin rijden?![]()
Totdat ik er eens in heb gezeten! Echt een fantastische bak, geen auto die de mogelijkheden heeft van een Multipla! HIj zit zo verdomde slim in elkaar![]()
En ik vind het enorm stoer dat je er gewoon 1 koopt - ik denk dat veel mensen 'm ook wel zouden willen maar het niet doen omdat ze bang zijn voor de reacties van hun omgeving. Echte mannen (en vrouwen) trekken zich daar niks van aan en doen het gewoon![]()
Italianen hequote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.
Misschien waren ze bang dat ze teveel auto's moesten verkopen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |