ik kop nog liever een TGVquote:
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijdenquote:
de gedachte alleen al dat ik een multipla gezien zou kunnen worden maakt me ziek en misselijk, ik ga liever dood dan dat ooit gebeurtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:57 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik zou toch echt wel in een Multipla tikkertje willen spelen met een andere Multipla. Zolang ik niet hoef te betalen voor dat ding en de lelijkerd niet mijn eigendom wordt, wil ik m wel de vernieling in rijden
het zal idd geen babe-magnet zijn, neequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:03 schreef Dirkh het volgende:
Mijn auto hoeft dan weer niks te compenseren.
Het zou zo maar kunnen dat die kortharige types met tuinbroek er voor vallenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
het zal idd geen babe-magnet zijn, nee
ik ben gek op geheimpjes!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:45 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje vertellen. Op een forum is het de bedoeling dat je op elkaar reageert.
Hij heeft ook echt van die ogen alsof hij drie kratten bier per week drinkt.quote:
Heb je ook een spoiler?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 15:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, die van mij is ge-chiptuned (zo heb ik hem overigens gekocht) JTD 1.9 en ik mag gerust stellen dat ie behoorlijk scheuren kan.
quote:
Jawel hoor, de nieuwe [!] Multiplaquote:Op maandag 25 juni 2007 11:16 schreef godigita het volgende:
[..]
maar da's toch heulemaal geen multipla
das de nieuwe multipla, die is stoerder!quote:
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:01 schreef pbjs het volgende:
Ik snapte de auto (en het design) ook niet - waarom wil je daarin rijden?![]()
Totdat ik er eens in heb gezeten! Echt een fantastische bak, geen auto die de mogelijkheden heeft van een Multipla! HIj zit zo verdomde slim in elkaar![]()
En ik vind het enorm stoer dat je er gewoon 1 koopt - ik denk dat veel mensen 'm ook wel zouden willen maar het niet doen omdat ze bang zijn voor de reacties van hun omgeving. Echte mannen (en vrouwen) trekken zich daar niks van aan en doen het gewoon![]()
Italianen hequote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Moet je nagaan als ze die auto er mooi hadden uit laten zien.
Misschien waren ze bang dat ze teveel auto's moesten verkopen![]()
Ja, maar de achterkant is nog steeds lelijkquote:Op maandag 25 juni 2007 11:54 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ziet er een stuk beter uit dan dat andere gedrocht.
quote:Op maandag 25 juni 2007 12:55 schreef Sala-adin het volgende:
Geef hem aan Asmooh mischien kan hij er wat moois van maken!
truequote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef Xbox_360 het volgende:
[..]
Ja, maar de achterkant is nog steeds lelijk![]()
[afbeelding]
toch een stuk beter, gewoon maar niet naar de achterkant kijkenquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
das de nieuwe multipla, die is stoerder!
[afbeelding]
Krijg je dan ook weer gezeik mee als je zo'n spuuglelijke achterkant heb,quote:Op maandag 25 juni 2007 16:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
toch een stuk beter, gewoon maar niet naar de achterkant kijken
Dat wil je moeder niet omdat ze dan je kleertjes weer moet wassen.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:28 schreef JoeRokocoko het volgende:
En dat wil je niet.
Dát ding is pas erg. Die is nog steeds freaking lelijk, maar nét niet zo lelijk dat het weer leuk wordt. Die is dus helemáál niets meerquote:Op maandag 25 juni 2007 11:24 schreef Chrispeter het volgende:
[..]
das de nieuwe multipla, die is stoerder!
[afbeelding]
Inderdaad, dat wil jij en je moeder niet.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat wil je moeder niet omdat ze dan je kleertjes weer moet wassen.
ik weet niet of je dat progamma wel eens hebt gezien maar daar maken ze, ik vraag btw af hoe het in hemelnaam mogelijk is, nog lelijekre auto dan bij fiatquote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Waarom geven jullie me dan niet op voor "De grote beurt" zodat ze er nog iets van kunnen maken en ik er ook nog wat aan heb.
Ja, want die stickers die ze er dan opplakken, daar héb je wat aan!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
Waarom geven jullie me dan niet op voor "De grote beurt" zodat ze er nog iets van kunnen maken en ik er ook nog wat aan heb.
Kijk, ik heb geen kinderen, geen huisdieren maar wel een 6 persoons auto. Daar passen met gemak twee plasma's in en een stevig audiorack.quote:Op maandag 25 juni 2007 18:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet niet of je dat progamma wel eens hebt gezien maar daar maken ze, ik vraag btw af hoe het in hemelnaam mogelijk is, nog lelijekre auto dan bij fiat_!
FIat Polio denk ik eerderquote:Op maandag 25 juni 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Dan zetten ze er zéker weten nieuwe deuren in, verhogen ze de motorkap ten hoogte van het 'lampen abces' en gaat er zéker 20 centimeter van de hoogte afVerlaagde stoelen. Ik denk dat het dan een soort van Fiat Palio word
stuk of 100 denk ik?quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hee dirkh, hoeveel kratten bier kunnen er in de Fiat Multipla, als jij verder de enige inzittende bent?
Geen idee, maar wel heel veel. Je hebt namelijk een platte vloer, geen obstakels en de auto is hoog. Je kan dus behoorlijk stapelen.quote:Op maandag 25 juni 2007 20:12 schreef JoeRokocoko het volgende:
Hee dirkh, hoeveel kratten bier kunnen er in de Fiat Multipla, als jij verder de enige inzittende bent?
Ik heb een ker gezien dat ze er een rijdende schoen van hadden gemaaktquote:Op maandag 25 juni 2007 18:44 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Kijk, ik heb geen kinderen, geen huisdieren maar wel een 6 persoons auto. Daar passen met gemak twee plasma's in en een stevig audiorack.
Zolang ze er geen Bassie auto van maken, dan hebben ze mijn zegen. Huphup, mailen met die handel.
Strax nemen ze die van Dirk in beslag omdat hij werkeloos isquote:Op maandag 25 juni 2007 20:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb een ker gezien dat ze er een rijdende schoen van hadden gemaakt, leuk natuurlijk want die man was schoenenmaker
![]()
Das wel overdrevenquote:
Dudequote:Op maandag 14 april 2008 21:14 schreef Noorseviking het volgende:
Mooie auto
Is zo'n ding verkoopbaar dan?quote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
Had ie deze bak trouwens niet al verkocht?
Krijg je net zo iets als deze opgefokte Espace:quote:Op maandag 25 juni 2007 18:39 schreef Dirkh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |