1) Ik was eerderquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:36 schreef Frrreek het volgende:
Is het geen algemene FOK regel dat de laatste poster een nieuwe mag openen?
wie roept een mod?
laten we niet om de feiten heen draaienquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Shawn het volgende:
[..]
1) Ik was eerder
2) Jij doet niet eens moeite om de OP te updaten
3)![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:38 schreef Shawn het volgende:
[..]
1) Ik was eerder
2) Jij doet niet eens moeite om de OP te updaten
3)![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
en mike heb een pm gestuurd naar die gast met de vraag waarom hij een van onze leden aanvalt.
Ik ken alleen z'n naam in CN...als Tijn straks de database klaarheeft, dan kunnen we zulke dingen hopelijk wat makkelijker opzoeken.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:40 schreef Frrreek het volgende:
Ik kan LightningNL evt 30k aid + soldaten verschaffen - welke FOK! user is het?
ik ben vandaag van 20 naar 16 gegaanquote:
Wie is tijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ken alleen z'n naam in CN...als Tijn straks de database klaarheeft, dan kunnen we zulke dingen hopelijk wat makkelijker opzoeken.
nr.77 = OPquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ken alleen z'n naam in CN...als Tijn straks de database klaarheeft, dan kunnen we zulke dingen hopelijk wat makkelijker opzoeken.
Ik weet zeker dat het kan.quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:45 schreef Mike het volgende:
[..]
Martijn die af en toe hier ook eens hier wat post.quote:
heb ik een gemene reputatie dan?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:25 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Wat liev. En dat nog wel van Frrreek.![]()
![]()
Waarom mag je op zo'n moment niet registreren, dit is toch het spel op z'n best?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef Wouser het volgende:
Kan nog steeds niet registrerenkut kernoorlog
Ja huilie ja
server te druk,man er worden duizenden kernkoppen gelanceerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:35 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Waarom mag je op zo'n moment niet registreren, dit is toch het spel op z'n best?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:36 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
server te druk,man er worden duizenden kernkoppen gelanceerd![]()
quote:
Ik had een paar dagen gespaard omdat ik geen goede trades had. Plus een raid die ruim 250.000 opleverdequote:
welkom terugquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen gespaard omdat ik geen goede trades had. Plus een raid die ruim 250.000 opleverde.
Ofwel weer op naar de top 10.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen gespaard omdat ik geen goede trades had. Plus een raid die ruim 250.000 opleverde.
Ofwel weer op naar de top 10.
Laat me toch niet definitief inhalen door zo'n snotneusquote:
Neeuh, ze zijn aan het gooien met bloemetjesquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:13 schreef Originele_Naam het volgende:
is er een kernoorlog bezig
lolbroek antwoord dan wiequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:14 schreef Document1 het volgende:
[..]
Neeuh, ze zijn aan het gooien met bloemetjes![]()
De grootste allianties versus FANquote:
hoezo,is dezelfde toch?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Neee stoute jongen
Minstens een miljoen weggegooid! Floeps!
$1 miljoen maar?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:46 schreef Whizzkith het volgende:
Neee stoute jongen
Minstens een miljoen weggegooid! Floeps!
je komt aardig in de buurt van whizz,waarom schaf je geen nukes aan?quote:
ik hoor nog niet bij de top 5%quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:00 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je komt aardig in de buurt van whizz,waarom schaf je geen nukes aan?
wow dan moet het lang duren voordat je een nuke kan aanschaffenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:01 schreef Shawn het volgende:
[..]
ik hoor nog niet bij de top 5%![]()
zodra het kan schaf ik tientallen nukes aan![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
wow dan moet het lang duren voordat je een nuke kan aanschaffen![]()
![]()
het ziet er slecht uit voor mij.
we zijn wel heel sterk voor een beginnende alliantiequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:09 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker al op >7.000.000 Nation strength!
Desconistan in de top 5 van FOK!!!
(zegt ook iets over de sterke van de FOK alliance natuurlijk..
)
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:07 schreef Double-Helix het volgende:
wow dan moet het lang duren voordat je een nuke kan aanschaffen![]()
![]()
het ziet er slecht uit voor mij.
7 miljoen, r u sure about that?quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:09 schreef descendent1 het volgende:
Ik zit lekker al op >7.000.000 Nation strength!
Desconistan in de top 5 van FOK!!!
(zegt ook iets over de sterke van de FOK alliance natuurlijk..
)
Echt??? wist ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
Wow Shawn, 17k alweer. Toen ik bij de FOK!-Alliance kwam was ik ook zo groot
We waren toen heleemaal onder de indrukquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:20 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
We waren toen heleemaal onder de indruk![]()
Hij heeft het meeste gekocht dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:15 schreef Whizzkith het volgende:
Efficiency: 361.84quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:24 schreef du_ke het volgende:
Hij heeft het meeste gekocht dat is niet eerlijk.
63 ik momenteel terwijl ik ook op 100 heb gestaanquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Whizzkith het volgende:
Whehe
Shawn: als je snel in NS wil groeien (en dus nukes kunt kopen straks) is het aanschaffen van tech een hele handige optie: 1k NS per 50 techJe groeit dan super snel
100quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
63 ik momenteel terwijl ik ook op 100 heb gestaan.
maar dan moet je eerst supa dupa veel infra hebben,en dat heb ik nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:26 schreef Whizzkith het volgende:
Whehe
Shawn: als je snel in NS wil groeien (en dus nukes kunt kopen straks) is het aanschaffen van tech een hele handige optie: 1k NS per 50 techJe groeit dan super snel
Ah, erg goedquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:28 schreef Shawn het volgende:
[..]ik ben er sinds kort ook achter, check mijn AID history
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb wel een zeer fijn telefoontje vanmorgen gekregen. GESLAAGD!!!!![]()
Tnx.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Timmehhh het volgende:
Raidtarget
NS 6500 met 180 tech
http://www.cybernations.n(...)sp?Alliance=B.A.M.F.
wees snel
Yep, die komen later. Ik moet dit even slim spelen met deployment en DEFON status, aangezien ik ook in een andere oorlog zit.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef Timmehhh het volgende:
Battlereports graag
Dan denk ik niet dat ze inactief zijn, maar een plan hebben om hun alliance snel te laten groeien.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:55 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)d%20Freedom%20Nation
Weet iemand hier meer over?
Bijna elke natie in deze inactieve alliance is over 15 dagen inactive
thnxquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:55 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)d%20Freedom%20Nation
Weet iemand hier meer over?
Bijna elke natie in deze inactieve alliance is over 15 dagen inactive
Die alliance aangevallen? Benieuwd of dit muisje nog een staartje krijgt.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:07 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
thnx
You have been attacked by Doublehelix. You lost 500 soldiers and 0 tanks. You killed 274 soldiers and 9 tanks. Their forces razed 15.922 miles of your land, stole 2.633 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $90,611.78 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
You have been attacked by Doublehelix. You lost 851 soldiers and 0 tanks. You killed 551 soldiers and 9 tanks. Their forces razed 16.586 miles of your land, stole 2.772 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $56,048.52 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
15 dagen inactive![]()
nee ik heb gewoon een zwakke gekozen n hij was 15 dagen inactieve,big deal als hij om reps vraagt betaal ik hem welquote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:15 schreef Timmehhh het volgende:
LOL @ helix, hij was niet als raidtarget gepost
nou heeft lang geduurtquote:
Omdat ze zeer wss niet inactive zijn en aan het sparen zijn voor een grote klapper?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nou heeft lang geduurt![]()
wat ik me afvraag,waarom hebben 15+ inactieve landen zoveel geld?![]()
Denk dat niet gecollecte taxes er toch bijkomen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:31 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
nou heeft lang geduurt![]()
wat ik me afvraag,waarom hebben 15+ inactieve landen zoveel geld?![]()
Had vanochtend en gister erg goede raids die me toch zeker 2 miljoen hebben opgeleverd bij elkaarquote:
15 inactieve en grotendeels inactieve alliantie,als hij mij een pm stuurt krijgt ie gelijk zijn geld en tech terug.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 13:41 schreef Whizzkith het volgende:
Lekker slim D-H.
okequote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:37 schreef Pappie_Culo het volgende:
Iedereen effe stoppen met tech raiden ajb
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 16:43 schreef Document1 het volgende:
Man die dude met wie ik een techdeal heb moet ff online komen.... kan ik weer 50 tech kopen en de rest uitgeven![]()
![]()
Nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb 82 tech weet je hoe makkelijk
tien duizend soldaten hebben hun leven ervoor gegeven!quote:
Serieusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef Sitethief het volgende:
Double-Helix? Je beseft dat je ieder keer op de verkeerd IRC server zit?.
Verouderd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Timmehhh het volgende:
Deze in OP a.u.b.
http://www.wvhedw.nl/resource.html
10000? Dan doe ik het toch beter met 5277 dooie makkers en meer dan 164 tech!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
tien duizend soldaten hebben hun leven ervoor gegeven!
Kopen is niet stoerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef piemelpap het volgende:
122.45 tech - 0 doden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:15 schreef K-Billy het volgende:
Ik zoek al twee weken... tientallen pms de deur uit gedaan.
Bonussen geboden tot de 75 k.![]()
Drie trades aangeboden op één dag??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je hebt best leuke recources,kijk eens bij de iron gasten,kreeg vandaag 3/4 aanboden![]()
vooral omdat ze moeten opbouwen na de grote oorlog,kreeg zelf een offer van hun leaderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Drie trades aangeboden op één dag??Aluminium is ook wel echt de shit!
Misschien leiden mijn resources niet tot goede bonusresources ofzo?
Ik zoek voornamelijk orange-leden en kom daardoor vaak irongasten tegen.
Haha, Nordreich was ook geen alliantie waar je tegen ten strijde wou trekken, mijn god wat een oorlogs machine was dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:46 schreef Emimich het volgende:
17000, vroegah deed ik veel aan tech raiden en ik kreeg laatst 2 nukes op mn dak..![]()
Daarnaast heb ik in St. Paddy's War 'gevochten' (kwam meteen in anarchy nadat ik werd gegangbanged door 3 landen) en die 2 nukes kopte ik nadat een lid van mn alliance verkiezingen tegen mij probeerde te vervalsen en betrapt werd.
Voor de geïnteresseerden:
The St. Patrick's Day War: http://cybernations.wikia.com/wiki/Second_Maroon_War
De oorlog waarin ik de nukes ontving: http://cybernations.wikia.com/wiki/Operation_Nuclear_Winter
Ze moeten 16 dagen inactief zijn maar je zal niet veel gezeik krijgen als hij geen alliantie heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:43 schreef K-Billy het volgende:
D-H, ik ben even een tijdje minder actief geweest en heb het alliance-forum een tijdlang niet bekeken (mijn inet-connectie is nl. tijdelijk down). Nu lees ik in de Charter het volgende artikel:
6d. Attacks on nations not approved by the Council of Five are not allowed and will be punished.
Nu ben ik gisternacht een oorlog(je) begonnen tegen een inactief land (inmiddels 11 dagen) zonder alliance. Ik was in de veronderstelling dat techraids zonder toestemming wel konden en enkel gestraft zouden worden zodra de hele alliance in gevaar zou zijn. What's the deal?
Okay, dus bij 16 dagen hoef ik geen toestemming te vragen, bij minder wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze moeten 16 dagen inactief zijn maar je zal niet veel gezeik krijgen als hij geen alliantie heeft![]()
Uurtje is bijna voorbij, en hier werktie nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef Whizzkith het volgende:
Het forum gaat even een uurtje plat wegens onderhoud.
(Ik hoop dat ie straks nog werkt)
Kan nog wel langer duren, server is slooomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef Mortale het volgende:
[..]
Uurtje is bijna voorbij, en hier werktie nog niet
DH is minister-af; de raad van 5 kan een aanval goedkeurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Okay, dus bij 16 dagen hoef ik geen toestemming te vragen, bij minder wel?
Moet die toestemming altijd van jou komen?![]()
Wou ik net zeggen,volgende verkiezingen ben ik weer van de partij trouwensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
DH is minister-af; de raad van 5 kan een aanval goedkeuren
jepquote:
geef je nation link eens,en is de grote oorlog al afgelopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Wouser het volgende:
Registratie open
Iemand die me wilt helpen
hmm weet je datw el zeker ligt er aan hoeveel infra kosten je hebtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Timmehhh het volgende:
Altijd voor factories gaan. Eerst 5 factories, foreign ministry als je veel met aidslots doet en daarna banks.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
Dan is mijn engels vast nog slechter, ik zag namelijk geen foutjes bij jouw engels
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=20quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Wouser het volgende:
Kan iemand mij wat geld lenenvoor infra me land heet Sapientia
ja had toen nog niet gezien staat inmiddels daarbijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=20![]()
Aaaaahhhhh, okay.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
ja had toen nog niet gezien staat inmiddels daarbij
spam!quote:
Aanmelden op www.fokalliance.com voor meer uitleg over het spel, en aanmelding bij de fok alliancequote:Op zondag 24 juni 2007 01:23 schreef DzervE het volgende:
Hallo,
dit spelletje ziet er interesant uit dus heb ik ook maar mijn eigen landje gemaakt genaamd Demanica.
Nu nog uitvinden hoe ik het moet spelen![]()
Done!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Aanmelden op www.fokalliance.com voor meer uitleg over het spel, en aanmelding bij de fok alliance
Welkom!
Omdat ik dit stomme topic nergens kon vinden en ook 2 dagen niet echt op het internet geweest ben heb ik redelijk wat gemist... maar alsnogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb wel een zeer fijn telefoontje vanmorgen gekregen. GESLAAGD!!!!![]()
Ik vind ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:42 schreef Sitethief het volgende:
Daywalker je krijgt 100k reps, ik wist het precieze getal niet meer, hoop dat dit verder ok is.
Je alliance veranderen in FOK ofcours! En team kleur is aangeraden om die oranje te nemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:32 schreef DzervE het volgende:
[..]
Done!![]()
Hmm net een uur in het spel en had al 7 berichten binnen van alliances![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Omdat ik dit stomme topic nergens kon vinden en ook 2 dagen niet echt op het internet geweest ben heb ik redelijk wat gemist... maar alsnogFELICIFLAPSTAART
![]()
Mijn land is nu een democracy.. Ze zijn tevreden maar ik kan het veranderen.... Zou ik dan een monarchie er van maken?
ja dat probleem heb ik nou ookquote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef K-Billy het volgende:
Zestien dagen is te veel. Mensen die zestien dagen of langer inactive zijn hebben bijna per definitie geen soldaten meer...Ik pleid voor een lager minimum.
enquote:You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 66 soldiers and 0 tanks. You killed 231 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 10.838 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 14.716 infrastructure. Their forces looted $4,525.30 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 15 soldiers and 0 tanks. You killed 53 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 10.404 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 14.128 infrastructure. Their forces looted $11,705.45 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
Ik denk dat dat inderdaad het probleem is.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Croupouque het volgende:
Vergeet ik soms een belangrijk aspect van Cyber Nations, of blijft het zo dodelijk saai als je je niet bij een alliantie voegt? In dat laatste heb ik namelijk helemaal geen zin.
Ja, die twijfelachtige eer had ik deze week. Zul je net zien dat dat straks weer opnieuw begint, net nu ik de boel weer een beetje aan het opbouwen ben. Maar goed, met een 'inkomen' van zo'n 3000 euro per dag schiet dat ook niet echt op. Jammer hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:51 schreef Mike het volgende:
[..]
(...)En wat ook een voordeel is als je bij een alliantie zit: de kans dat je land compleet wordt afgebroken door mensen die jouw land als een makkelijk slachtoffer zien, is een stuk kleiner.
Daarom is een alliantie dus zo handig. Het is niet dat je verplicht verder wat uit moet voeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, die twijfelachtige eer had ik deze week. Zul je net zien dat dat straks weer opnieuw begint, net nu ik de boel weer een beetje aan het opbouwen ben. Maar goed, met een 'inkomen' van zo'n 3000 euro per dag schiet dat ook niet echt op. Jammer hoor.
Oh, ik dacht eigenlijk dat er allerlei verantwoordelijkheden en verplichtingen mee gemoeid gingen. Dat scheelt. Wanneer op de één of andere manier anderen afhankelijk van mij worden, vind ik het namelijk geen leuk spelletje meer.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Daarom is een alliantie dus zo handig. Het is niet dat je verplicht verder wat uit moet voeren.Je kunt ook gewoon profiteren van de voordelen van zo'n alliantie en verder je eigen gang gaan. (Zolang je tenminste niet in het wilde weg mensen gaat aanvallen...want dat is weer niet de bedoeling
).
Ik ben zelf in een korte tijd FOK! uitgegroeid van een land met 40K inkomen per dag naar een land met meer dan 200K per dag.
Je kunt zo actief zijn als je zelf wil: er zijn mensen die voor de defensie zorgen, voor de handel, voor de buitenlandse betrekkingen etc. Maar de meeste mensen hebben geen directe functie binnen de groep en zijn gewoon lid.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat er allerlei verantwoordelijkheden en verplichtingen mee gemoeid gingen. Dat scheelt. Wanneer op de één of andere manier anderen afhankelijk van mij worden, vind ik het namelijk geen leuk spelletje meer.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef Timmehhh het volgende:
battlereports graag helix van landjes die ik je gegeven heb
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 5 soldiers and 0 tanks. You killed 16 soldiers and 2 tanks. Their forces razed 4.537 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $53.71 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 2 soldiers and 0 tanks. You killed 3 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 4.356 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $105.27 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 20 soldiers and 0 tanks. You killed 8 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.793 miles of your land, stole 1.654 technology, and destroyed 18.672 infrastructure. Their forces looted $2,305.08 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
heil timehhhquote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 3 soldiers and 0 tanks. You killed 11 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.000 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.000 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $934.71 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Victory. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
deze manierenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef DiviFilius het volgende:
Op welke manier tech raiden jullie ?
Ik heb nu 2 manieren gezien, maar ze zelf eigenlijk nog niet uitgeprobeerd :
1. 15% vd soldaten en dan agressive. Zou iets te maken hebben met underdog bonus oid.
2. 55 tot 60% vd soldaten en dan planned.
Iemand ervaringen of nog een andere manier. Ben benieuwd wat de meest effectieve manier is eigenlijk.
meestal undrdog omdat je niet veel soldaten kwijt wilt en zo veel mogelijk moet leechen van die gozer zodat hij niet snel in anarchie isquote:Op zondag 24 juni 2007 16:17 schreef DiviFilius het volgende:
Ja dat snap ik, dat is welke aanval je gebruikt afhankelijk van je kansen.
Maar aangezien je zelf je soldaten deployed kun je ook zelf je kansen ongeveer bepalen.
Welk aantal soldaten, en dus welke aanval, is het effectiefst bij tech-raiden ?
Of maakt het in principe niets uit ?
Done! Je zou autoverkoper moeten worden, Mike. Of ben je dat misschien al?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:04 schreef Mike het volgende:
Ik zou zeggen, meld je aan bij de FOK!-alliantie.
Ik heb nog een mooie Citroën staan...weinig kilometers gereden...komt van een oud vrouwtje...iets voor jou?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Done! Je zou autoverkoper moeten worden, Mike. Of ben je dat misschien al?
Moet ik trouwens persé zo'n bericht achterlaten in het 'immigratie- en naturalisatiedienst'-topic op het alliance-forum?
Eliminatie.
ik wil het niet weten....quote:Op zondag 24 juni 2007 16:26 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie Citroën staan...weinig kilometers gereden...komt van een oud vrouwtje...iets voor jou?
Ja, dan ben je officieel lid. En dan weet de rest tenminste ook dat je bestaat.
96 ondertussen.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:55 schreef David Letterman het volgende:
89 leden, het gaat hard...fastest growing alliance?
blijft er ook nog wat voor mij over??quote:Op zondag 24 juni 2007 16:43 schreef Double-Helix het volgende:
timehh his heer en meester in het vinden van inactieve landen
quote:
Speel je ook dan?quote:
sinds een week of 2...het is best wel geinig...quote:
Oranje had ik al gekozen bij de registratie en nadat ik alliance of FOK! had gezet geen enkel bericht meer gehad hehequote:Op zondag 24 juni 2007 11:08 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Je alliance veranderen in FOK ofcours! En team kleur is aangeraden om die oranje te nemen.![]()
![]()
btw: Registratie is weer open!
En zit / kom je ook bij de FOK alliantie ?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:34 schreef David Letterman het volgende:
[..]
sinds een week of 2...het is best wel geinig...
Alliance is gewoon FOK niets meer niets minder... en registreer je even op he alliance forumquote:Op zondag 24 juni 2007 18:02 schreef DzervE het volgende:
[..]
Oranje had ik al gekozen bij de registratie en nadat ik alliance of FOK! had gezet geen enkel bericht meer gehad hehe
meer dan 16 dagen = automatisch geaccepteerd ....quote:Op zondag 24 juni 2007 21:18 schreef du_ke het volgende:
http://www.cybernations.n(...).asp?Nation_ID=98410 dan hier ook maar even. Krijg ik toestemming om deze aan te vallen?
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
meer dan 16 dagen = automatisch geaccepteerd ....![]()
toegestaan om aan te vallen wel als +16 dagen inactivequote:Op zondag 24 juni 2007 21:30 schreef du_ke het volgende:
[..]Lid van alliantie is niet automatisch geaccepteerd.
Oh dus jij valt vrolijk 16+ inactive leden aan van NPO of IRON?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:31 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
toegestaan om aan te vallen wel als +16 dagen inactive![]()
ik was onduidelijk![]()
Oftewel, hoe bepaald is dat het gebeuren gaat. En daar gaat iedereen zich ook aan houden.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dus jij valt vrolijk 16+ inactive leden aan van NPO of IRON?
Blijft gewoon staan. We willen niet in de nucleare oorlog vallen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:38 schreef du_ke het volgende:
Dat gele team niet aanvallen mag je overigens schrappen.
geel kan je niks meer maken,Y5 ofzo is gevallen.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:42 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Blijft gewoon staan. We willen niet in de nucleare oorlog vallen.![]()
nounou, lekker fel zegquote:Op zondag 24 juni 2007 21:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh dus jij valt vrolijk 16+ inactive leden aan van NPO of IRON?
Ja duke is bijna Ge'zit een keer,dus ik denk dat hij het wel weetquote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
nounou, lekker fel zeg![]()
ik dacht eigenlijk dat jij, als actief lid, dit eigenlijk welwist lol
en ik ben sowieso niet oorlogszuchtig![]()
Ik meende laatst dat ik iets las over Y6?quote:Op zondag 24 juni 2007 21:57 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
geel kan je niks meer maken,Y5 ofzo is gevallen.
Ja klopt, maar vooralleerst blijven we even weg uit Yellow tijdens TI-FANquote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ik meende laatst dat ik iets las over Y6?
jij bent?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:35 schreef W8ezel het volgende:
[..]
Ik meende laatst dat ik iets las over Y6?
wow,mooiquote:
wehheeh dank jequote:Op maandag 25 juni 2007 17:30 schreef Daywalk3r het volgende:
Double-Helix voor president *0*
ja! je bent een geniequote:Op maandag 25 juni 2007 17:37 schreef Document1 het volgende:
Misschien moeten we voortaan in deze TT zetten dat het spel gratis is?
"Ons bint zuunig"quote:Op maandag 25 juni 2007 17:43 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha dan trek je wel een buld meer nederlanders
Jaa absoluutquote:Op maandag 25 juni 2007 17:36 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe..... Waarom kan ik nergens meer een post ofzo vinden over het feit dat er meer members nodig zijn. Iemand vroeg of er iemand wat op tweakers wou posten.. Geld dat nog steeds want ik wil daar best een topic starten.
Misschien kunnen we ze gebruiken om een hypermodern databasesysteem voor alliance leden te bouwen en dan verkopen aan andere alliances voor vele miljoenenquote:Op maandag 25 juni 2007 18:32 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Jaa absoluutKom maar op met die tweakers
wehehequote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze gebruiken om een hypermodern databasesysteem voor alliance leden te bouwen en dan verkopen aan andere alliances voor vele miljoenen![]()
Lukt mij ook wel denk ik zoquote:Op maandag 25 juni 2007 18:33 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Misschien kunnen we ze gebruiken om een hypermodern databasesysteem voor alliance leden te bouwen en dan verkopen aan andere alliances voor vele miljoenen![]()
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=148472quote:Op maandag 25 juni 2007 20:41 schreef Document1 het volgende:
[..]
Wie wie wie wie wie wie wie wie wie???
![]()
sorry, ben al member bij een andere alliance...quote:Op zondag 24 juni 2007 18:22 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
En zit / kom je ook bij de FOK alliantie ?![]()
Wat moet je doen dan? Ik heb niet de resources om tech te produceren.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef Sitethief het volgende:
Jongens, er hebben zich welgeteld 16 man aangemeld voor techdeals, zowel middleman als dealer. Dat is veel te weinig om de vele aangevraagde techdeals af te handelen, en zeker voor kleine naties is dit een hele goede boost. We hebben 100 members!
Heb je al in het subsidieforum gezocht ?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:23 schreef Sitethief het volgende:
Jongens, er hebben zich welgeteld 16 man aangemeld voor techdeals, zowel middleman als dealer. Dat is veel te weinig om de vele aangevraagde techdeals af te handelen, en zeker voor kleine naties is dit een hele goede boost. We hebben 100 members!
sorryquote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Ik heb niet de resources om tech te produceren.
Tech koop je gewoon, onder het kopje 'Technology'quote:Op maandag 25 juni 2007 22:56 schreef Madine het volgende:
?
Kopen?quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Tech koop je gewoon, onder het kopje 'Technology'![]()
ik heb in me hele carriere 3 tech gekochtquote:
Ik heb er vandaag weer 10 levels bij geraid!quote:Op maandag 25 juni 2007 23:14 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
ik heb in me hele carriere 3 tech gekocht![]()
![]()
ik heb in totaal over de 170 gehad!
heb je nog wat leuke targets?quote:Op maandag 25 juni 2007 23:31 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag weer 10 levels bij geraid!![]()
omg ik moest dus echt hard lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:35 schreef Timmehhh het volgende:
Wie maakt er een recruitment video op youtube voor fok?
NPO
http://youtube.com/watch?v=qU_8TSFuBlk
Np0
http://youtube.com/watch?v=DnGJvW5Gp-c&mode=related&search=
Nordreich
http://youtube.com/watch?v=wZjoXJRz3YA
Nu moest ik nog zowat 10x harder lachenquote:Op maandag 25 juni 2007 22:14 schreef Timmehhh het volgende:
http://youtube.com/watch?v=A4G4J8INwxs&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=FH1qCW2P1iE&mode=related&search=
http://youtube.com/watch?v=txyyOyfOlgg&mode=related&search=
LOL check deze gast
http://youtube.com/watch?v=TebmbjI5B5A&mode=related&search=
Euh, dat koop je gewoon,quote:Op maandag 25 juni 2007 22:53 schreef Madine het volgende:
[..]
Wat moet je doen dan? Ik heb niet de resources om tech te produceren.
Produceren, kopen.. dat bedoel ik ook. Maar het is veel te duur. Ik betaal nu, even snel gekeken, $17,990.98 per level tech.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:58 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
Tech koop je gewoon, onder het kopje 'Technology'![]()
Op een deal van 1.1mil haal je het er makkelijk uit met 50 techquote:Op dinsdag 26 juni 2007 06:27 schreef Madine het volgende:
[..]
Produceren, kopen.. dat bedoel ik ook. Maar het is veel te duur. Ik betaal nu, even snel gekeken, $17,990.98 per level tech.
Zoek dan een andere alliance of ga solo. Dan mag je van mij zoveel mogelijk rellen als je wilt.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:48 schreef Frrreek het volgende:
Laten we oorlog voeren. Cruise missiles, vliegtuigen, soldaten en tanks. BATTLEEEEE
het CN leven is saai zonder aanvallen. Collect taxes, Pay bills, Infrastructure kopen, evt. leger aanvullen en improvements kopen. En de volgende dag exact hetzelfde
Vind jij het wel boeiend dan? Elke dag dezelfde cycle doorlopenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 08:53 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Zoek dan een andere alliance of ga solo. Dan mag je van mij zoveel mogelijk rellen als je wilt.![]()
![]()
Er komt vast een tijd wanneer we een oorlogje mogen spelen.![]()
Done.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:31 schreef Timmehhh het volgende:
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=106421
http://www.cybernations.n(...)asp?Nation_ID=123982
Kan iemand effe warslots fillen en niet aanvallen?
Dan geef ik je later een raidtarget
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |