Nee?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:46 schreef Double-Helix het volgende:
ik heb 82 tech weet je hoe makkelijk
tien duizend soldaten hebben hun leven ervoor gegeven!quote:
Serieusquote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:14 schreef Sitethief het volgende:
Double-Helix? Je beseft dat je ieder keer op de verkeerd IRC server zit?.
Verouderd!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:01 schreef Timmehhh het volgende:
Deze in OP a.u.b.
http://www.wvhedw.nl/resource.html
10000? Dan doe ik het toch beter met 5277 dooie makkers en meer dan 164 tech!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 18:11 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
tien duizend soldaten hebben hun leven ervoor gegeven!
Kopen is niet stoerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:33 schreef piemelpap het volgende:
122.45 tech - 0 doden
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:15 schreef K-Billy het volgende:
Ik zoek al twee weken... tientallen pms de deur uit gedaan.
Bonussen geboden tot de 75 k.![]()
Drie trades aangeboden op één dag??quote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:16 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
je hebt best leuke recources,kijk eens bij de iron gasten,kreeg vandaag 3/4 aanboden![]()
vooral omdat ze moeten opbouwen na de grote oorlog,kreeg zelf een offer van hun leaderquote:Op zaterdag 23 juni 2007 01:24 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Drie trades aangeboden op één dag??Aluminium is ook wel echt de shit!
Misschien leiden mijn resources niet tot goede bonusresources ofzo?
Ik zoek voornamelijk orange-leden en kom daardoor vaak irongasten tegen.
Haha, Nordreich was ook geen alliantie waar je tegen ten strijde wou trekken, mijn god wat een oorlogs machine was dat.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 06:46 schreef Emimich het volgende:
17000, vroegah deed ik veel aan tech raiden en ik kreeg laatst 2 nukes op mn dak..![]()
Daarnaast heb ik in St. Paddy's War 'gevochten' (kwam meteen in anarchy nadat ik werd gegangbanged door 3 landen) en die 2 nukes kopte ik nadat een lid van mn alliance verkiezingen tegen mij probeerde te vervalsen en betrapt werd.
Voor de geïnteresseerden:
The St. Patrick's Day War: http://cybernations.wikia.com/wiki/Second_Maroon_War
De oorlog waarin ik de nukes ontving: http://cybernations.wikia.com/wiki/Operation_Nuclear_Winter
Ze moeten 16 dagen inactief zijn maar je zal niet veel gezeik krijgen als hij geen alliantie heeftquote:Op zaterdag 23 juni 2007 09:43 schreef K-Billy het volgende:
D-H, ik ben even een tijdje minder actief geweest en heb het alliance-forum een tijdlang niet bekeken (mijn inet-connectie is nl. tijdelijk down). Nu lees ik in de Charter het volgende artikel:
6d. Attacks on nations not approved by the Council of Five are not allowed and will be punished.
Nu ben ik gisternacht een oorlog(je) begonnen tegen een inactief land (inmiddels 11 dagen) zonder alliance. Ik was in de veronderstelling dat techraids zonder toestemming wel konden en enkel gestraft zouden worden zodra de hele alliance in gevaar zou zijn. What's the deal?
Okay, dus bij 16 dagen hoef ik geen toestemming te vragen, bij minder wel?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:47 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ze moeten 16 dagen inactief zijn maar je zal niet veel gezeik krijgen als hij geen alliantie heeft![]()
Uurtje is bijna voorbij, en hier werktie nog nietquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:15 schreef Whizzkith het volgende:
Het forum gaat even een uurtje plat wegens onderhoud.
(Ik hoop dat ie straks nog werkt)
Kan nog wel langer duren, server is slooomquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:08 schreef Mortale het volgende:
[..]
Uurtje is bijna voorbij, en hier werktie nog niet
DH is minister-af; de raad van 5 kan een aanval goedkeurenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:22 schreef K-Billy het volgende:
[..]
Okay, dus bij 16 dagen hoef ik geen toestemming te vragen, bij minder wel?
Moet die toestemming altijd van jou komen?![]()
Wou ik net zeggen,volgende verkiezingen ben ik weer van de partij trouwensquote:Op zaterdag 23 juni 2007 16:31 schreef Frrreek het volgende:
[..]
DH is minister-af; de raad van 5 kan een aanval goedkeuren
jepquote:
geef je nation link eens,en is de grote oorlog al afgelopenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 17:27 schreef Wouser het volgende:
Registratie open
Iemand die me wilt helpen
hmm weet je datw el zeker ligt er aan hoeveel infra kosten je hebtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:03 schreef Timmehhh het volgende:
Altijd voor factories gaan. Eerst 5 factories, foreign ministry als je veel met aidslots doet en daarna banks.
Wat hij zegtquote:Op zaterdag 23 juni 2007 18:38 schreef Whizzkith het volgende:
Dan is mijn engels vast nog slechter, ik zag namelijk geen foutjes bij jouw engels
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=20quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Wouser het volgende:
Kan iemand mij wat geld lenenvoor infra me land heet Sapientia
ja had toen nog niet gezien staat inmiddels daarbijquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:32 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
http://fokcnalliance.wielewaalmarathon.nl/viewforum.php?f=20![]()
Aaaaahhhhh, okay.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:56 schreef Wouser het volgende:
[..]
ja had toen nog niet gezien staat inmiddels daarbij
spam!quote:
Aanmelden op www.fokalliance.com voor meer uitleg over het spel, en aanmelding bij de fok alliancequote:Op zondag 24 juni 2007 01:23 schreef DzervE het volgende:
Hallo,
dit spelletje ziet er interesant uit dus heb ik ook maar mijn eigen landje gemaakt genaamd Demanica.
Nu nog uitvinden hoe ik het moet spelen![]()
Done!quote:Op zondag 24 juni 2007 01:53 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Aanmelden op www.fokalliance.com voor meer uitleg over het spel, en aanmelding bij de fok alliance
Welkom!
Omdat ik dit stomme topic nergens kon vinden en ook 2 dagen niet echt op het internet geweest ben heb ik redelijk wat gemist... maar alsnogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:40 schreef Ge4ce het volgende:
[..]
Nee.![]()
Heb wel een zeer fijn telefoontje vanmorgen gekregen. GESLAAGD!!!!![]()
Ik vind ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 17:42 schreef Sitethief het volgende:
Daywalker je krijgt 100k reps, ik wist het precieze getal niet meer, hoop dat dit verder ok is.
Je alliance veranderen in FOK ofcours! En team kleur is aangeraden om die oranje te nemen.quote:Op zondag 24 juni 2007 02:32 schreef DzervE het volgende:
[..]
Done!![]()
Hmm net een uur in het spel en had al 7 berichten binnen van alliances![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 10:55 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Omdat ik dit stomme topic nergens kon vinden en ook 2 dagen niet echt op het internet geweest ben heb ik redelijk wat gemist... maar alsnogFELICIFLAPSTAART
![]()
Mijn land is nu een democracy.. Ze zijn tevreden maar ik kan het veranderen.... Zou ik dan een monarchie er van maken?
ja dat probleem heb ik nou ookquote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef K-Billy het volgende:
Zestien dagen is te veel. Mensen die zestien dagen of langer inactive zijn hebben bijna per definitie geen soldaten meer...Ik pleid voor een lager minimum.
enquote:You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 66 soldiers and 0 tanks. You killed 231 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 10.838 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 14.716 infrastructure. Their forces looted $4,525.30 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by MikeTheFirst. You lost 15 soldiers and 0 tanks. You killed 53 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 10.404 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 14.128 infrastructure. Their forces looted $11,705.45 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
Ik denk dat dat inderdaad het probleem is.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:47 schreef Croupouque het volgende:
Vergeet ik soms een belangrijk aspect van Cyber Nations, of blijft het zo dodelijk saai als je je niet bij een alliantie voegt? In dat laatste heb ik namelijk helemaal geen zin.
Ja, die twijfelachtige eer had ik deze week. Zul je net zien dat dat straks weer opnieuw begint, net nu ik de boel weer een beetje aan het opbouwen ben. Maar goed, met een 'inkomen' van zo'n 3000 euro per dag schiet dat ook niet echt op. Jammer hoor.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:51 schreef Mike het volgende:
[..]
(...)En wat ook een voordeel is als je bij een alliantie zit: de kans dat je land compleet wordt afgebroken door mensen die jouw land als een makkelijk slachtoffer zien, is een stuk kleiner.
Daarom is een alliantie dus zo handig. Het is niet dat je verplicht verder wat uit moet voeren.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ja, die twijfelachtige eer had ik deze week. Zul je net zien dat dat straks weer opnieuw begint, net nu ik de boel weer een beetje aan het opbouwen ben. Maar goed, met een 'inkomen' van zo'n 3000 euro per dag schiet dat ook niet echt op. Jammer hoor.
Oh, ik dacht eigenlijk dat er allerlei verantwoordelijkheden en verplichtingen mee gemoeid gingen. Dat scheelt. Wanneer op de één of andere manier anderen afhankelijk van mij worden, vind ik het namelijk geen leuk spelletje meer.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:59 schreef Mike het volgende:
[..]
Daarom is een alliantie dus zo handig. Het is niet dat je verplicht verder wat uit moet voeren.Je kunt ook gewoon profiteren van de voordelen van zo'n alliantie en verder je eigen gang gaan. (Zolang je tenminste niet in het wilde weg mensen gaat aanvallen...want dat is weer niet de bedoeling
).
Ik ben zelf in een korte tijd FOK! uitgegroeid van een land met 40K inkomen per dag naar een land met meer dan 200K per dag.
Je kunt zo actief zijn als je zelf wil: er zijn mensen die voor de defensie zorgen, voor de handel, voor de buitenlandse betrekkingen etc. Maar de meeste mensen hebben geen directe functie binnen de groep en zijn gewoon lid.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:02 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eigenlijk dat er allerlei verantwoordelijkheden en verplichtingen mee gemoeid gingen. Dat scheelt. Wanneer op de één of andere manier anderen afhankelijk van mij worden, vind ik het namelijk geen leuk spelletje meer.
quote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef Timmehhh het volgende:
battlereports graag helix van landjes die ik je gegeven heb
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 5 soldiers and 0 tanks. You killed 16 soldiers and 2 tanks. Their forces razed 4.537 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $53.71 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 2 soldiers and 0 tanks. You killed 3 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 4.356 miles of your land, stole 5.000 technology, and destroyed 20.000 infrastructure. Their forces looted $105.27 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
quote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 20 soldiers and 0 tanks. You killed 8 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.793 miles of your land, stole 1.654 technology, and destroyed 18.672 infrastructure. Their forces looted $2,305.08 from you and you gained $0.00 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Defeat. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
heil timehhhquote:You have been attacked by Doublehelix. You lost 3 soldiers and 0 tanks. You killed 11 soldiers and 0 tanks. Their forces razed 0.000 miles of your land, stole 0.000 technology, and destroyed 0.000 infrastructure. Their forces looted $0.00 from you and you gained $934.71 in your enemy's abandoned equipment. In the end the battle was a Victory. Any existing peace offers that were on the table have been automatically canceled.
deze manierenquote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef DiviFilius het volgende:
Op welke manier tech raiden jullie ?
Ik heb nu 2 manieren gezien, maar ze zelf eigenlijk nog niet uitgeprobeerd :
1. 15% vd soldaten en dan agressive. Zou iets te maken hebben met underdog bonus oid.
2. 55 tot 60% vd soldaten en dan planned.
Iemand ervaringen of nog een andere manier. Ben benieuwd wat de meest effectieve manier is eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |