of het een milf is jeweetquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
watte''
en mijn stagebegeleidster is officieel te laat![]()
Idd, Leint wist het ook al nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
of het een milf is jeweet [afbeelding]
Doe datquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tvp voor later, even werken jeweets...?
Tuurlijk was het Gezellig! met Lein is het altijd gezellig! daarna naar de de international Cinema geweest op potsdammer platz, Irina Palm gezien, indrukwekkende film!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, Leint wist het ook al niet!
Oh ja, was t nog gesjellig Kuno? Gisteraaf zou je toch koken voor haar (en nog meer luitjes)?
Hooi Miss!quote:
Uhm, Amsterdam??quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Goover het volgende:
Albert Heijn test nieuw winkelconcept
3 keer raden waar mijn ouders wonen en ik ook 20 jaar gewoond hebHij schijnt wel gaaf te zijn, die nieuwe AH
Tip: Lees het nieuwsberichtje even doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, Amsterdam??
Kheb werkelijk geen idee![]()
No shit, sherlockquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Tip: Lees het nieuwsberichtje even door![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk was het Gezellig! met Lein is het altijd gezellig! daarna naar de de international Cinema geweest op potsdammer platz, Irina Palm gezien, indrukwekkende film!![]()
quote:
Andere kleuren staat er... Ik zal v/d week eens een kijkje nemen als ik er langs fietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, ja het was leuk, en hele mooie film. Echt een aanrader voor iedereen! Was echt even onder de indruk
.
Zoveel is er toch niet nieuw aan die AH, hogere schappen en meer producten in het assortiment, of mis ik nog iets?
Ssjeeetje.. snap wel dat je nog herkansingen hebt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, Amsterdam??
Kheb werkelijk geen idee![]()
Weetje wat pas sneaky is van de AH, dat ze ook gewoon in Praag zitten. Ik was daar in een "albert", totaal adner logo, geen idee dat het stiekem van AH was. Maar jahoor, daar stonden ze in het schap. De AH kant en klaar maaltijden haha, en euroshopper koekjes enzo. Stond even raar te kijken zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Andere kleuren staat er... Ik zal v/d week eens een kijkje nemen als ik er langs fiets
dat is een bugquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef Deansensitized het volgende:
Duurde lang
Stond net pas in de lijst
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ssjeeetje.. snap wel dat je nog herkansingen hebt...![]()
![]()
Ok, thanx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een bugde topic staat wel gelijk in Nieuwe Topics
het kunnen er ook 15,5 of 16,34 zijn...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Goover het volgende:
Net ff 32 ijsjes uitgedeeld
16 cornetto's en ongeveer 16 perenijsjes
Schrijf je wel netjes Luctorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* luctor is ff solli.-brief aan het schrijven typen voor de Belastingdienst
wel 15 of 17.. heb ze niet nageteld ofzo...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het kunnen er ook 15,5 of 16,34 zijn...?![]()
Hap daar nu eens niet op. Die Kuno zit daar nu met een glimlach achter zijn pc manquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
wel 15 of 17.. heb ze niet nageteld ofzo...
Top johquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hap daar nu eens niet op. Die Kuno zit daar nu met een glimlach achter zijn pc man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja nu moet je ECHT je BEK houden!!
Kom vechten dan!![]()
NSS!Bedoel je niet SNS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik stuur een open sollicitatiequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top joh!
Welke functie eigenlijk?
Ah kan natuurlijk ook. Niet geschoten altijd mis natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik stuur een open sollicitatie
preciesquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah kan natuurlijk ook. Niet geschoten altijd mis natuurlijk![]()
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycooooooquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja nu moet je ECHT je BEK houden!!
Kom vechten dan!![]()
Haat - Liefde verhoudingquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycoooooo![]()
Ooh dacht ff dat je een typfaut had gemaakt:quote:
quote:
Hou ook van jou Kunoquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycoooooo![]()
Als jij toch een vrouw was met dikke tieten mooie ogen...!quote:
Dat ben ik heul nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als jij toch een vrouw was met dikke tieten mooie ogen...!![]()
STAAT TOCH GODVERDOMME OOK WAS! Jaaa! waarom denk je dat ik volgend jaar naar Zweden ga!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet! Zal je toch nog ff op zoek moeten
![]()
Daarom zeg ik ook dat je nog op zoek moet gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
STAAT TOCH GODVERDOMME OOK WAS! Jaaa! waarom denk je dat ik volgend jaar naar Zweden ga!![]()
Allemaal van die mooie zweedse meisjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je nog op zoek moet gaan!![]()
Oke, jij wint![]()
SPANNUND.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
Nog even en dan gaat het laatste uurtje van mijn stageperiode in
Help mij er aan herinneren dat ik mijn koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden dump!
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
Nog even en dan gaat het laatste uurtje van mijn stageperiode in
Help mij er aan herinneren dat ik mijn koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden dump!
Idd, geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Allemaal van die mooie zweedse meisjes!![]()
Pas over 1 uur Kuno!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?
neeeeeee dat zei hij niet! Hij zei herinner me er aan, nou dat doe ik...!quote:
Ja godver, nu nog niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?
Doe ik. PM je dan wel of via je foboquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeeeee dat zei hij niet! Hij zei herinner me er aan, nou dat doe ik...!
Als je me helpt herinneren over een half jaartje stuur ik je een foto toe van mooie zweedse vrouwen!![]()
had dan gvd ook aan gegeven wanneer ik het wel meost zeggen!quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik. PM je dan wel of via je fobo![]()
Jaaawelquote:
Hej Tear!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemiddag allemaal, ben er ook weer
Zo zou je het kunnen noemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej Tear!
Alles goehoed? Weer heerlijk aan t werk geweest?![]()
'k hoop voor je dat jij het niet zelf hoeft te betalenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef denB het volgende:
Ja mensen, morgen is het zover de allerlaatste STAGE dag
Morgen overdag even bellen voor een restaurantje om te reserveren voor 20 man
Zeggen dat ze genoeg bier moeten inslaan
Kotsen van de zaak ofcquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k hoop voor je dat jij het niet zelf hoeft te betalen
Kotsen door de zaak bedoel je ?quote:
Hoi Roy!!quote:
quote:
Dank je. We mogen idd niet klagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi Roy!!![]()
Feli met je presentatie van gister! Goed cijfer
Heb gister een nieuwe telefoon gekocht..en hij doet het gvd nu al niet meerDus zo weer terug om een nieuwe te halen!!
[..]
Mwah op zich welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen
Patat gehaald
Spullen voor mijn eigen computer gekocht
Dus ja druk aan het werk geweest
LG Shine!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je. We mogen idd niet klagen!
Welke heppie gehaald dan??
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe hebben t kantoor hier versierd. Secretaresse is vandaag jarig maar ze is dr vandaag niet. Zal een beste verrassing zijn als ze morgen hier binnen komt![]()
![]()
Ook geen jas bij, en volgens mij gaat het hier zo ook regenenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef denB het volgende:
[..]
Damn het regent met toch hard hiero...
En heb geen jas/paraplu bij
Ik heb wel een jas bijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef denB het volgende:
[..]
Damn het regent met toch hard hiero...
En heb geen jas/paraplu bij
Mmmmm, minder idd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
LG Shine!
Had 'm uitgezet...en nu wilt ie niet meer aan!! Stom ding! Maar kan gelukkig een nieuwe halen...dan meteen kijken of alls het doet! Tssss, echt stom![]()
![]()
Dus ik ga weer richting Utrecht!!Heb eigenlijk helemaal geen tijd, heb tentamens, moet leren!!
Hoe is het met jouw tentamens?
Nu al stukquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi Roy!!![]()
Feli met je presentatie van gister! Goed cijfer
Heb gister een nieuwe telefoon gekocht..en hij doet het gvd nu al niet meerDus zo weer terug om een nieuwe te halen!!
[..]
Mwah ik ook, zoals werken ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah op zich wel! Ken slechtere dingen om te doen in de baas zn tijd
![]()
Utrecht ? Daar zit ik vlakbijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
LG Shine!
Had 'm uitgezet...en nu wilt ie niet meer aan!! Stom ding! Maar kan gelukkig een nieuwe halen...dan meteen kijken of alls het doet! Tssss, echt stom![]()
![]()
Dus ik ga weer richting Utrecht!!Heb eigenlijk helemaal geen tijd, heb tentamens, moet leren!!
Hoe is het met jouw tentamens?
Euhm, mobiele telefoon??quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Nu al stuk![]()
![]()
Zit de stekker wel in het stopcontact?
Daar woon ik vlakbij! En hopelijk binnen nu en heeeel snel echt wonen!quote:
goedemiddagquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemiddag allemaal, ben er ook weer
dankjewelquote:
tschüss!!quote:
Ik werk in Utrecht de Meern, en ik woon in Zeist. Vlakbij Utrecht allebei dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij! En hopelijk binnen nu en heeeel snel echt wonen!
Waar zit je dan?
En nu ben ik weg!
Dag Gooverquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja daar is ie dan!
Goovers laatste stagiair post!
Na vandaag hoef Goover een half jaar geen stage's meer te lopen! Natuurlijk komt hij soms nog even zijn hoofd laten zien om te buurten.
Ik wil jullie ALLEMAAL bedanken voor de steun, verhalen, reacties, berichten, spam, ruzies, poll's, smiles en alle andere dingen die jullie voor mij gedaan hebben.
Voor nu TOT ZIENS
Oogjes dicht en snaveltjes toe!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja daar is ie dan!
Na vandaag hoef Goover een half jaar geen stage's meer te lopen! Natuurlijk komt hij soms nog even zijn hoofd laten zien om te buurten.
Ik wil jullie ALLEMAAL bedanken voor de steun, verhalen, reacties, berichten, spam, ruzies, poll's, smiles en alle andere dingen die jullie voor mij gedaan hebben.
Voor nu TOT ZIENS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen mensen ben weg.
Wat is jou probleem?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef Leinonlein het volgende:
Potverdikkeme weten sommige mensen nou echt het verschil tussen "jou" en "jouw" niet? Het begint me nu even te irriteren!
Ik ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef Leinonlein het volgende:
Potverdikkeme weten sommige mensen nou echt het verschil tussen "jou" en "jouw" niet? Het begint me nu even te irriteren!
Nu weer even lief doenquote:
Ik vrees dat er geen beginnen aan is bij sommige mensenquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:39 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Leg jij het nog één keer uit, of zal ik het doen
Abracadabra.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:40 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Nu weer even lief doen.
Kan iemand er even voor zorgen dat het zo droog wordt, er is hier namelijk een open air festival maar het weer zit niet erg mee (dan druk ik me nog netjes uit..)
Hier regent het nou ineens ookquote:Op donderdag 21 juni 2007 17:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ik geloof dat je even dieper in je toverhoedje moet graven![]()
Volgens mij heb je nog niet goed genoeg geoefend met je toverstafje, maar hier lijkt het minder te worden dus ik hou snel mijn mond. Nog tie-hiennnquote:
Je moest s weten wat ik allemaal met mn toverstaf kan, schat.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:50 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog niet goed genoeg geoefend met je toverstafje, maar hier lijkt het minder te worden dus ik hou snel mijn mond. Nog tie-hiennn![]()
ik denk dat sommige inderdaad het verschil tussen "jou" en "jouw" niet weten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:31 schreef Leinonlein het volgende:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je moest s weten wat ik allemaal met mn toverstafje kan, schat. [afbeelding]
Toveren?quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Je moest s weten wat ik allemaal met mn toverstaf kan, schat. [afbeelding]
Maar mijn quote kan je niet aanpassenquote:
als je er maar lang genoeg aan trekt komt er vanzelf shampoo uitquote:
OMFG, is het niveau al weer zo laag gedaald...quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je er maar lang genoeg aan trekt komt er vanzelf shampoo uit
Gratis shampoo ?!quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als je er maar lang genoeg aan trekt komt er vanzelf shampoo uit
quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:59 schreef ReMcOrE het volgende:
presentheb geen beertje gekocht dat een diploma vasthoudt, maar wel een mooi boekje over de liefde
het is maar een kleinigheid, samen met een leuke bos bloemen, het echte cadeau komt natuurlijk nog
quote:
welk niveau?quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
OMFG, is het niveau al weer zo laag gedaald...
het is zelfbediening hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Doe mij maar 3 liter, na het weekend leveren aub
à ¤ 10 euro per trek, mag het wel hoorquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
denk niet dat jij blij bent als DaFan zichzelf bedient bij jou
gefeliciteerd met je SPW4quote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef Patries86 het volgende:
Nog 4 dagen stage!
Zin in, ben vandaag geslaagd voor me SPW4 dus kan niet meer stuk!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef Patries86 het volgende:
Nog 4 dagen stage!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef Patries86 het volgende:
Nog 4 dagen stage!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef Patries86 het volgende:
Nog 4 dagen stage!
En je hebt t die hele tijd vol gehouden zonder hier te komenquote:Op donderdag 21 juni 2007 18:05 schreef Patries86 het volgende:
Nog 4 dagen stage!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef stFz het volgende:
EINDELIJK
KLAAR
MET
DIE
STAGE
Vandaag afgestudeerd met een 8![]()
![]()
En nu ga ik daar deze zomer werken
Gefelicteerd!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef stFz het volgende:
EINDELIJK
KLAAR
MET
DIE
STAGE
Vandaag afgestudeerd met een 8![]()
![]()
En nu ga ik daar deze zomer werken
Omdat jij zo'n lang grafverhaal er neer plempt en die anderen zeggen dat ze zijn GESLAAGDquote:
Dankje.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n lang grafverhaal er neer plempt en die anderen zeggen dat ze zijn GESLAAGD!
Maar bij deze: gefeliciteerd. Nu nog ff die puntjes tot verbetering brengen en dan komt het helemaal goed![]()
Sorry voor mijn woordgebruik. Bedoel dat t een lang verhaal was in tegenstelling tot de andere posts waarin staat dat ze ze keihard zijn geslaagd/afgestudeerd oid! Gewoon duidelijk, klaar. Stagiars zijn lui om te lezen jeweetsquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dankje.![]()
En zooooo lang was mijn grafverhaal toch niet?![]()
En het was geen grafverhaal.![]()
Nee, vervolgopleiding hbo social work.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:57 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry voor mijn woordgebruik. Bedoel dat t een lang verhaal was in tegenstelling tot de andere posts waarin staat dat ze ze keihard zijn geslaagd/afgestudeerd oid! Gewoon duidelijk, klaar. Stagiars zijn lui om te lezen jeweets!
Nu de keiharde wereld van werken betreden?![]()
aah okej.. Kom je hier nog wel vaker straks dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, vervolgopleiding hbo social work.
Maar goed dan bij deze:
Ben door stage heen!![]()
En geslaagd!maar dat wist ik al
Hoezo nog wel vaker? Heb het 1e jaar nog geen stage.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
aah okej.. Kom je hier nog wel vaker straks dus!
TOFFF, GEFELICITEERD![]()
![]()
![]()
In de loop der jaren lijkt mij van wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoezo nog wel vaker? Heb het 1e jaar nog geen stage.![]()
Ja 2e jaar een geheel jaar stage.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
In de loop der jaren lijkt mij van wel?
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja 2e jaar een geheel jaar stage.![]()
Zei ook straks he, kan natuurlijk ook over 2 jaar zijnquote:Op donderdag 21 juni 2007 22:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar danben ik voorlopig nog niet terug.![]()
Nah ja, stage dan is over ruim een jaar. Sep 2008 of iets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zei ook straks he, kan natuurlijk ook over 2 jaar zijn! Ik ben er dan niet meer bij, zullen anderen de taak over moeten nemen
![]()
Toffff!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, stage dan is over ruim een jaar. Sep 2008 of iets.![]()
met beetje vertraging en beter laat dan nooit:quote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja daar is ie dan!
Voor nu TOT ZIENS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oyyy, je hebt je verslapen!!!! wakker worden!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
weltrusten allemaalIk ga nu ook maar eens slapen, moet morgen weer om 5 uur op
Die kans ons toch niet missenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 08:28 schreef Roycoooooo het volgende:
MOGGUH![]()
Goovert komt hier vandaag wel weer langs![]()
Whehe idd, komt hier op hangende pootjes terugquote:
Jaa man, k ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:01 schreef DaFan het volgende:
Goedemorgen
Een-na-laatste vrijdagGa echt wel elke dag aftellen nou
Heerlijk idd, werken aan je eigen shizzle onder werktijdquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vandaag heb ik lekker veel te doen, niet voor werk maar voor mezelf. Heb vandaag mijn eigen pc meegenomen, gaan we hem hier uit elkaar halen en nieuwe onderdelen inbouwen. Bedoel je moet toch wat als er niets is om te doen
Goed bezig. Dat is toch het leukste wat er is. In de baas zijn tijd voor jezelf bezigquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Vandaag heb ik lekker veel te doen, niet voor werk maar voor mezelf. Heb vandaag mijn eigen pc meegenomen, gaan we hem hier uit elkaar halen en nieuwe onderdelen inbouwen. Bedoel je moet toch wat als er niets is om te doen
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig. Dat is toch het leukste wat er is. In de baas zijn tijd voor jezelf bezig![]()
Geef jullie beide helemaal gelijk, er is inderdaad niets betersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heerlijk idd, werken aan je eigen shizzle onder werktijd![]()
Pettenfritsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:13 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jaa man, k ook!
![]()
Ga jij nog op vakantie pettenfrits?
Ah betersquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef DaFan het volgende:
[..]
Pettenfrits
Ja ik ga eind september met mn dispuut een week weg. Mooi na het hoogseizoen...alleen maar chillen, beetje bieren en kaarten. Wordt wel mooi
Jij dan?
Mogguh Den to tha Bquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:25 schreef denB het volgende:
mogguh menschen!
Geen idee ik ga het niet regelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:27 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah beters! Waar heen dan?
Uhm, zijn nog ff in dubio waarheen. Waarschijnlijk Gran Canaria of Chersonissos. Willen last minute proberen en zien t wel. Zijn niet met heel veel man (ong. 3 a 4). Andere moaties willen/kunnen niet
![]()
sweeeeet!!!! lekker dobberen op de mediternean..... ik wil ook vakantiequote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geen idee ik ga het niet regelen
Ws Portugal, Tunesië of TurkijeWordt in ieder geval vies smerig bruin worden. Ik verbrand (bijna) niet dus ben altijd binnen 2 dagen zo bruin dat ik bijna niet meer bruiner kan worden
Kan ik jou de hand schudden, alhoewel ik niet binnen 2 dagen zo snel bruin wordtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:30 schreef DaFan het volgende:
[..]
Geen idee ik ga het niet regelen
Ws Portugal, Tunesië of TurkijeWordt in ieder geval vies smerig bruin worden. Ik verbrand (bijna) niet dus ben altijd binnen 2 dagen zo bruin dat ik bijna niet meer bruiner kan worden
NAISquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nog een week en dan heb ik ook 2 vrije weken oftewel vakantie
WIE IS HIER NOU DE NEGER DANquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ik jou de hand schudden, alhoewel ik niet binnen 2 dagen zo snel bruin wordt! Mooi paar weekenden bij t zwembad hier door brengen, mits t mooi weer wordt natuurlijk
![]()
K ben een wannabe-negert jeweetsquote:
Die kwam zeker WEL aan zn trekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Deze al langsgekomen?
Neergestoken man masturbeert gewoon verder!
Hi-la-risch!
Lekkere inhoudelijke post, draak!quote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:58 schreef Leinonlein het volgende:
Toen zat ik in de metro en zaten er ineens 2 Nederlanders naast me, moeder en zoon dacht ik. En toen droomde ik vannacht over die zoon, maar dat was echt een creep![]()
Jullie nog wat leuksssss?![]()
ge-wel-digquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:39 schreef Damzkieee het volgende:
Deze al langsgekomen?
Neergestoken man masturbeert gewoon verder!
Hi-la-risch!
quote:
Ja wat naaktfoto's van Lein maar niet bijzonder. Paar afgestudeerden ondertussen, Roy, Damz, Luctor, DenBquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:22 schreef Stienn het volgende:
Goeiemorgen, ik kom ook maar weer eens langs kijken! Heb ik nog iets gemist?
Straks moet het topic Ex-stagiairs SC genoemd wordenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:28 schreef Deansensitized het volgende:
Ik ook
Dit weekend verslagen afmaken en emailen en dan klaar
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Straks moet het topic Ex-stagiairs SC genoemd worden
Sorry, maar het grootste gedeelte is bijna of nu klaar met hun stagequote:
ja nou en...!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Sorry, maar het grootste gedeelte is bijna of nu klaar met hun stage
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
"Geachte meneer School,
Als ik iets een week VOOR een uiterste datum in moet leveren, is het dan niet makkelijker om de datum daar op aan te passen? Ik hou natuurgetrouw die datum aan, dus u hoeft niks voor die datum te verwachten.
Mvg,
Eibert"
je (s)tom anders hou je je onzin even voor je..!quote:
Heeft wel wat tochquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:41 schreef Deansensitized het volgende:
Is een toch wel redelijk normale Friese naam hoorSchaam me er niet voor in ieder geval
gewoon volhouden dat je dan ook van adel bent..!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heeft wel wat toch![]()
Vind het altijd leuk dat duitsers denken dat ik "van adel" ben vanwege voorvoegsels "van der", kennen ze niet![]()
Super, Jiskefetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:01 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tuurlijk!
STIFT, JACK IN THE BOX!!
Stiften ! Jiskefet topic !11einz
Ja dan kan ik zeker alle drankjes betalenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:45 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
gewoon volhouden dat je dan ook van adel bent..!![]()
Idd, keurig verwoord EIbertquote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:44 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Heeft wel wat toch![]()
Vind het altijd leuk dat duitsers denken dat ik "van adel" ben vanwege voorvoegsels "van der", kennen ze niet![]()
Dankquote:
nou...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:47 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Ja dan kan ik zeker alle drankjes betalen![]()
Roycooooooquote:
Geen dank, zeg het met genoegen!quote:
is het niet zo dat je het een week van te voren naar je begeleider stuurt zodat hij het nog even kan nakijken, commentaar toevoegen, en daarna terugsturen zodat jij dan nog wat kan wijzigen voor een goed cijfer?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:37 schreef Deansensitized het volgende:
"Hey Eibert,
Let je er wel op dat je je verslagen een week voor de uiterste inleverdatum op moet sturen naar je praktijkbegeleider [ik]? Hij heeft dan een aantal dagen de tijd om het verslag te lezen en van commentaar te voorzien.
Mvg,
School bla bla"
"Geachte meneer School,
Als ik iets een week VOOR een uiterste datum in moet leveren, is het dan niet makkelijker om de datum daar op aan te passen? Ik hou natuurgetrouw die datum aan, dus u hoeft niks voor die datum te verwachten.
Mvg,
Eibert"
Een week voor de uiterste inleverdatum inleveren... waar heb je die datum dan voor?
Kutschool![]()
Hoi maatjequote:
Mooi vrouwtje?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi maatje!
Net ff weer een stuk gebak achter de kiezen. Secretaresse was zeer te spreken over onze slingers e.d.![]()
relexed!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi maatje!
Net ff weer een stuk gebak achter de kiezen. Secretaresse was zeer te spreken over onze slingers e.d.![]()
Heb je de secretaresse je slinger laten zien?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi maatje!
Nee. Een uiterste inleverdatum is voor mij dat ik tot die datum heb het te maken, dan opsturen en dat hij het dan leest, opmerkingen maakt en ik het evt aan kan passen. Zo werkt het bij ons.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef ETA het volgende:
[..]
is het niet zo dat je het een week van te voren naar je begeleider stuurt zodat hij het nog even kan nakijken, commentaar toevoegen, en daarna terugsturen zodat jij dan nog wat kan wijzigen voor een goed cijfer?
Neeujquote:
Jammer genoeg niet nee.. Volgende week ook nogquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
relexed!
Vandaag toch niet iets van laatste dag ofzo?![]()
K heb haar er ff aan laten voelenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:53 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heb je de secretaresse je slinger laten zien? [afbeelding]
Ik heb eerst het naar mijn stagebegeleider gestuurd, voor een aantal kleine aanpassingen en toen opgestuurd naar mijn stagedocent. Er waren wel een aantal kleine puntjes die in zijn ogen beter konden, maar ik hoefde mijn eindverslag niet te verbeteren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef ETA het volgende:
[..]
is het niet zo dat je het een week van te voren naar je begeleider stuurt zodat hij het nog even kan nakijken, commentaar toevoegen, en daarna terugsturen zodat jij dan nog wat kan wijzigen voor een goed cijfer?
Secretaresse aan het versierenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:51 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hoi maatje!
nu kan het, strax is die weg bij zn stage...!quote:
Zo is t Kuno. Nu kan ik die kans nog grijpenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nu kan het, strax is die weg bij zn stage...!![]()
![]()
en kansen laten schieten is zonde van je stage..!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:06 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Zo is t Kuno. Nu kan ik die kans nog grijpen![]()
Hierin moet ik je helemaal gelijk in gevenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en kansen laten schieten is zonde van je stage..!![]()
Mijn school vond het niet zo heel goed idee.. Ieder geval, ik mag daar niet mijn afstudeerstage doenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik zit te twijfelen of ik volgend jaar weer naar hetzelfde stage adres ga. Ik heb dit jaar geen reet uitgevreten
ik heb niet eens een idee wat mijn school gaat zeggen, aangezien ik naar een andere plaats en andere school gaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn school vond het niet zo heel goed idee.. Ieder geval, ik mag daar niet mijn afstudeerstage doen
Over 2 jaar nieuwe stageplak voor mijquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mijn school vond het niet zo heel goed idee.. Ieder geval, ik mag daar niet mijn afstudeerstage doen
rood staan..! dat heb ik nog nooit gedaan!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:14 schreef DaFan het volgende:
Stufi binnen
Nog nooit zoveel geld op mn rekening gehadIk stond voor het eerst in 4 jaar niet rood toen salaris en stufi kwamen
Euhm dat lijkt me duidelijk...quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:10 schreef Qwea het volgende:
ik zit te twijfelen of ik volgend jaar weer naar hetzelfde stage adres ga. Ik heb dit jaar geen reet uitgevreten
tenslotte zit je op je stage om niets te doen! iets leren is voor homo's en negers!quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
rood staan..! dat heb ik nog nooit gedaan!
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
K ook niet, wel paar keer op t randje maar verder weinig problemen mee gehadquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
En dat eigelijk ook zonder moeite...quote:
Ja hè?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:23 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
tenslotte zit je op je stage om niets te doen! iets leren is voor homo's en negers!![]()
zorgen dat je altijd geld houd, in de gaten houden hoeveel binnenkomt en hoeveel je uit kan geven! Ik kom wel iedere maand uit, hou weinig over aan het eind maar leef zoals ik wil!quote:
K ook man, kan doen en laten wat ik wil. Tohoofffquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:29 schreef DaFan het volgende:
Nouja ik heb gelukkig nog nooit mn limiet aangetikt, dat scheelt
Maar wel altijd 1-100 euro rood ofzo...leef gelukkig ook zoals ik het wel
Dus ook mijn probleemquote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dus ook mijn probleem![]()
Bedankt petje![]()
![]()
Frreeeekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
popcorn tijd!!
muhahaha
check dit
Groeten middels dichtgeknepen ogen (!)
hoe wordt je gebashed als je loopt te wanken..
Sorry zal je geen pettenfrits oid meer noemen. Noem je gewoon DaFan!quote:
of zorgen dat je secundaire geldstromen hebtquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zorgen dat je altijd geld houd, in de gaten houden hoeveel binnenkomt en hoeveel je uit kan geven! Ik kom wel iedere maand uit, hou weinig over aan het eind maar leef zoals ik wil!
Mag wel hoorquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Sorry zal je geen pettenfrits oid meer noemen. Noem je gewoon DaFan!![]()
Is die Frrreeek zo lelijk dan of is dat een andere gozert?![]()
Neej joh, gewoon DaFanquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:49 schreef DaFan het volgende:
[..]
Mag wel hoor
Volgens mij staat freek gewoon in zn avatar dus het valt mee. Denk dat hij ook gewoon die foto uit Google heeft gehaald.
ETA: Man klinkt goed
Ik verwijs je ff door naar Gooverts onderschriftquote:
fack jou met je nederlands ga maar in KLB zitten dan!quote:
de punten ontbreken ook in ETA's stukjequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
fack jou met je nederlands ga maar in KLB zitten dan!![]()
![]()
straks wordt ook jouw open dir op FOK! geplaatstquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
fack jou met je nederlands ga maar in KLB zitten dan!![]()
![]()
Wat een topicquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:38 schreef Bootje84 het volgende:
popcorn tijd!!
muhahaha
check dit
Groeten middels dichtgeknepen ogen (!)
hoe wordt je gebashed als je loopt te wanken..
totaal NIET gerelateerd aan mijn opmerking?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
straks wordt ook jouw open dir op FOK! geplaatst
Gelukkig houden wij je nog een beetje scherpquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:12 schreef ETA het volgende:
mijn spelling suckssssss, ben ook al bijna gedurende een jaar weg uit NL... en mijn enige exposure aan NL taal is FOK................
ik heb inmiddels ook bijna meer buitenlandse vrienden van nederlanse vrienden dus ik begrijp het wel hoor van ETAquote:
nou nodig vind ik het niet, maar aangezien ik toch in het internationale bedrijfsleven kom met mn werk, weet ik dat engels belangrijker is dan mn nederlands en besteed ik dus meer aandacht aan engels en minder aan nederlands!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:17 schreef Leinonlein het volgende:
Sommige mensen hechten meer waarde aan het beheersen van hun moedertaal dan anderen.
Maar er zijn mensen die het echt geen reet kan schelen, een Nederlandse studiegenoot waarmee ik al een jaar in Berlijn zit vindt het ook nodig om in 1 zin, 3 spelfouten, 2 stijlfouten en nog een berg Duitse woorden te gebruiken. Is dat cool ofzo? Irritant wel in mijn ogen maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, wie ben ik he?
Ik niet maar kom nog wel even langs denk ik!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
ich auch, ich gehe nach der/die/das/dem steakhauze.............
wie moet er morgen ook stage lopen???? of ga ik gewoon topposter morgen worden in dit topic?
Denk t wel, ik ga uitslapen en eind van de middag ff eten en dan naar Den Haag, beetje bierenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
wie moet er morgen ook stage lopen???? of ga ik gewoon topposter morgen worden in dit topic?
is mijn onbedoelde juweeltje hier ook langsgekomen?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:18 schreef ETA het volgende:
trouwens geniaal topic die dichtgeknepenogen!!!!
mwah ik weet ik let gewoon niet op mn nederlandse taal, ik kan het wel, en doe het ook, maar dan bijvoorbeeld als ik met mn ouders praat. Maar om echt op mn nederlands te leten dat het perfect is... mwah... doe ik wel als het moetquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Maar ik snap het gewoon écht niet hoor, je hebt toch het grootste gedeelte van je leven in Nederland doorgebracht tot nu toe, dan blijft er toch wel iets hangen van die lessen Nederlands die je jaren lang hebt gevolgd op de basis-, en middelbareschool?
Ik begrijp ook wel dat je er in het buitenland niet meer mee bezig bent, ben nu ook even meer mijn Duits aan het bijschaven maar kom op, sommige fouten zijn wel heel beschamend...
Mee eens, ik schaam me altijd diep als ik een fout maak in mijn nederlands. En de laatste tijd moet ik echt na denken (bij sommige woorden dan he haha) of iets met "ij" of "ei" is en dat komt wel door dat Duits haha.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
Ik hecht toch wat waarde aan onze moedertaal, maar ben er van bewust dat je kans (zeker op de internationaal gebied) groter zijn als je Duits en Engels goed beheerst.
Mijn Engels is goed, maar als ik straks naar Zweden ga Spandje wil, moet ik nog aardig wat sleutelen aan mijn Engels grammatica woordenschat.
ik wasl al slecht in Nederlands (allochtene ouders hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef Leinonlein het volgende:
Maar ik snap het gewoon écht niet hoor, je hebt toch het grootste gedeelte van je leven in Nederland doorgebracht tot nu toe, dan blijft er toch wel iets hangen van die lessen Nederlands die je jaren lang hebt gevolgd op de basis-, en middelbareschool?
Ik begrijp ook wel dat je er in het buitenland niet meer mee bezig bent, ben nu ook even meer mijn Duits aan het bijschaven maar kom op, sommige fouten zijn wel heel beschamend...
HIER ZELFS JIJ HEBT ER LAST VAN!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:26 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Mee eens, ik schaam me altijd diep als ik een fout maak in mijn nederlands. En de laatste tijd moet ik echt na denken (bij sommige woorden dan he haha) of iets met "ij" of "ei" is en dat komt wel door dat Duits haha.
ik ook..!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
ok, nu ga ik echt.
nach is derde naamval, Haus is onzijdig dus het wordt.... dem Steakhaus!quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef ETA het volgende:
ETA, een prettig weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef ETA het volgende:
oeps, sorry, vergeten iedereen prettig weekend te wensen![]()
dus prettig weekend tutti!!!
Ach ieder zijn mening he, ik snap jouw punt ook wel, zeker als je de rest van je leven in het buitenland door wilt brengen. Maar ik vind het nog altijd wel belangrijk voor mezelf, ik spreek nu liever 3/2 talen goed dan een hele zooi half haha. Fijne avond ETAquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:27 schreef ETA het volgende:
[..]
ik wasl al slecht in Nederlands (allochtene ouders he) op middelbare school, moest daardoor zelfs naar de VWO naar de HAVO
![]()
maar ik merk dat ik nu nog minder op dt, dit/deze, als/dan etc let...... wel slecht eigenlijk, maar de motivatie ontbreekt..... hmm, blijbaar spreek ik liever 6 talen middelmatig dan een paar perfect vloeiend
Wat denk jij nou na 10 maanden Duitslandquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
HIER ZELFS JIJ HEBT ER LAST VAN!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |