of het een milf is jeweetquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:00 schreef superhero87 het volgende:
[..]
watte''
en mijn stagebegeleidster is officieel te laat![]()
Idd, Leint wist het ook al nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
of het een milf is jeweet [afbeelding]
Doe datquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:06 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tvp voor later, even werken jeweets...?
Tuurlijk was het Gezellig! met Lein is het altijd gezellig! daarna naar de de international Cinema geweest op potsdammer platz, Irina Palm gezien, indrukwekkende film!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, Leint wist het ook al niet!
Oh ja, was t nog gesjellig Kuno? Gisteraaf zou je toch koken voor haar (en nog meer luitjes)?
Hooi Miss!quote:
Uhm, Amsterdam??quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:13 schreef Goover het volgende:
Albert Heijn test nieuw winkelconcept
3 keer raden waar mijn ouders wonen en ik ook 20 jaar gewoond hebHij schijnt wel gaaf te zijn, die nieuwe AH
Tip: Lees het nieuwsberichtje even doorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, Amsterdam??
Kheb werkelijk geen idee![]()
No shit, sherlockquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:20 schreef Goover het volgende:
[..]
Tip: Lees het nieuwsberichtje even door![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tuurlijk was het Gezellig! met Lein is het altijd gezellig! daarna naar de de international Cinema geweest op potsdammer platz, Irina Palm gezien, indrukwekkende film!![]()
quote:
Andere kleuren staat er... Ik zal v/d week eens een kijkje nemen als ik er langs fietsquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
, ja het was leuk, en hele mooie film. Echt een aanrader voor iedereen! Was echt even onder de indruk
.
Zoveel is er toch niet nieuw aan die AH, hogere schappen en meer producten in het assortiment, of mis ik nog iets?
Ssjeeetje.. snap wel dat je nog herkansingen hebt...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:19 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uhm, Amsterdam??
Kheb werkelijk geen idee![]()
Weetje wat pas sneaky is van de AH, dat ze ook gewoon in Praag zitten. Ik was daar in een "albert", totaal adner logo, geen idee dat het stiekem van AH was. Maar jahoor, daar stonden ze in het schap. De AH kant en klaar maaltijden haha, en euroshopper koekjes enzo. Stond even raar te kijken zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Andere kleuren staat er... Ik zal v/d week eens een kijkje nemen als ik er langs fiets
dat is een bugquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:23 schreef Deansensitized het volgende:
Duurde lang
Stond net pas in de lijst
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:26 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ssjeeetje.. snap wel dat je nog herkansingen hebt...![]()
![]()
Ok, thanx!quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een bugde topic staat wel gelijk in Nieuwe Topics
het kunnen er ook 15,5 of 16,34 zijn...?quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:45 schreef Goover het volgende:
Net ff 32 ijsjes uitgedeeld
16 cornetto's en ongeveer 16 perenijsjes
Schrijf je wel netjes Luctorquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* luctor is ff solli.-brief aan het schrijven typen voor de Belastingdienst
wel 15 of 17.. heb ze niet nageteld ofzo...quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
het kunnen er ook 15,5 of 16,34 zijn...?![]()
Hap daar nu eens niet op. Die Kuno zit daar nu met een glimlach achter zijn pc manquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:48 schreef Goover het volgende:
[..]
wel 15 of 17.. heb ze niet nageteld ofzo...
Top johquote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:53 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hap daar nu eens niet op. Die Kuno zit daar nu met een glimlach achter zijn pc man![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja nu moet je ECHT je BEK houden!!
Kom vechten dan!![]()
NSS!Bedoel je niet SNS?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
ik stuur een open sollicitatiequote:Op donderdag 21 juni 2007 14:55 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top joh!
Welke functie eigenlijk?
Ah kan natuurlijk ook. Niet geschoten altijd mis natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik stuur een open sollicitatie
preciesquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ah kan natuurlijk ook. Niet geschoten altijd mis natuurlijk![]()
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycooooooquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:57 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja nu moet je ECHT je BEK houden!!
Kom vechten dan!![]()
Haat - Liefde verhoudingquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycoooooo![]()
Ooh dacht ff dat je een typfaut had gemaakt:quote:
quote:
Hou ook van jou Kunoquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
heb jij ook al zo'n hekel aan die roycoooooo![]()
Als jij toch een vrouw was met dikke tieten mooie ogen...!quote:
Dat ben ik heul nietquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Als jij toch een vrouw was met dikke tieten mooie ogen...!![]()
STAAT TOCH GODVERDOMME OOK WAS! Jaaa! waarom denk je dat ik volgend jaar naar Zweden ga!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:15 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat ben ik heul niet! Zal je toch nog ff op zoek moeten
![]()
Daarom zeg ik ook dat je nog op zoek moet gaan!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
STAAT TOCH GODVERDOMME OOK WAS! Jaaa! waarom denk je dat ik volgend jaar naar Zweden ga!![]()
Allemaal van die mooie zweedse meisjes!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat je nog op zoek moet gaan!![]()
Oke, jij wint![]()
SPANNUND.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
Nog even en dan gaat het laatste uurtje van mijn stageperiode in
Help mij er aan herinneren dat ik mijn koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden dump!
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef Goover het volgende:
Nog even en dan gaat het laatste uurtje van mijn stageperiode in
Help mij er aan herinneren dat ik mijn koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden dump!
Idd, geweldigquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Allemaal van die mooie zweedse meisjes!![]()
Pas over 1 uur Kuno!!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?
neeeeeee dat zei hij niet! Hij zei herinner me er aan, nou dat doe ik...!quote:
Ja godver, nu nog niet!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Goover! Leeg je nog wel je koekjes, geschiedenis, bladwijzers en tijdelijke bestanden?
Doe ik. PM je dan wel of via je foboquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
neeeeeee dat zei hij niet! Hij zei herinner me er aan, nou dat doe ik...!
Als je me helpt herinneren over een half jaartje stuur ik je een foto toe van mooie zweedse vrouwen!![]()
had dan gvd ook aan gegeven wanneer ik het wel meost zeggen!quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:26 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe ik. PM je dan wel of via je fobo![]()
Jaaawelquote:
Hej Tear!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemiddag allemaal, ben er ook weer
Zo zou je het kunnen noemenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hej Tear!
Alles goehoed? Weer heerlijk aan t werk geweest?![]()
'k hoop voor je dat jij het niet zelf hoeft te betalenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef denB het volgende:
Ja mensen, morgen is het zover de allerlaatste STAGE dag
Morgen overdag even bellen voor een restaurantje om te reserveren voor 20 man
Zeggen dat ze genoeg bier moeten inslaan
Kotsen van de zaak ofcquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
'k hoop voor je dat jij het niet zelf hoeft te betalen
Kotsen door de zaak bedoel je ?quote:
Hoi Roy!!quote:
quote:
Dank je. We mogen idd niet klagenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi Roy!!![]()
Feli met je presentatie van gister! Goed cijfer
Heb gister een nieuwe telefoon gekocht..en hij doet het gvd nu al niet meerDus zo weer terug om een nieuwe te halen!!
[..]
Mwah op zich welquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo zou je het kunnen noemen
Patat gehaald
Spullen voor mijn eigen computer gekocht
Dus ja druk aan het werk geweest
LG Shine!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:49 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dank je. We mogen idd niet klagen!
Welke heppie gehaald dan??
quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
Whehe hebben t kantoor hier versierd. Secretaresse is vandaag jarig maar ze is dr vandaag niet. Zal een beste verrassing zijn als ze morgen hier binnen komt![]()
![]()
Ook geen jas bij, en volgens mij gaat het hier zo ook regenenquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef denB het volgende:
[..]
Damn het regent met toch hard hiero...
En heb geen jas/paraplu bij
Ik heb wel een jas bijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef denB het volgende:
[..]
Damn het regent met toch hard hiero...
En heb geen jas/paraplu bij
Mmmmm, minder idd!quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
LG Shine!
Had 'm uitgezet...en nu wilt ie niet meer aan!! Stom ding! Maar kan gelukkig een nieuwe halen...dan meteen kijken of alls het doet! Tssss, echt stom![]()
![]()
Dus ik ga weer richting Utrecht!!Heb eigenlijk helemaal geen tijd, heb tentamens, moet leren!!
Hoe is het met jouw tentamens?
Nu al stukquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:45 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hoi Roy!!![]()
Feli met je presentatie van gister! Goed cijfer
Heb gister een nieuwe telefoon gekocht..en hij doet het gvd nu al niet meerDus zo weer terug om een nieuwe te halen!!
[..]
Mwah ik ook, zoals werken ofzoquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Mwah op zich wel! Ken slechtere dingen om te doen in de baas zn tijd
![]()
Utrecht ? Daar zit ik vlakbijquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:51 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
LG Shine!
Had 'm uitgezet...en nu wilt ie niet meer aan!! Stom ding! Maar kan gelukkig een nieuwe halen...dan meteen kijken of alls het doet! Tssss, echt stom![]()
![]()
Dus ik ga weer richting Utrecht!!Heb eigenlijk helemaal geen tijd, heb tentamens, moet leren!!
Hoe is het met jouw tentamens?
Euhm, mobiele telefoon??quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Nu al stuk![]()
![]()
Zit de stekker wel in het stopcontact?
Daar woon ik vlakbij! En hopelijk binnen nu en heeeel snel echt wonen!quote:
goedemiddagquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemiddag allemaal, ben er ook weer
dankjewelquote:
tschüss!!quote:
Ik werk in Utrecht de Meern, en ik woon in Zeist. Vlakbij Utrecht allebei dusquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Daar woon ik vlakbij! En hopelijk binnen nu en heeeel snel echt wonen!
Waar zit je dan?
En nu ben ik weg!
Dag Gooverquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja daar is ie dan!
Goovers laatste stagiair post!
Na vandaag hoef Goover een half jaar geen stage's meer te lopen! Natuurlijk komt hij soms nog even zijn hoofd laten zien om te buurten.
Ik wil jullie ALLEMAAL bedanken voor de steun, verhalen, reacties, berichten, spam, ruzies, poll's, smiles en alle andere dingen die jullie voor mij gedaan hebben.
Voor nu TOT ZIENS
Oogjes dicht en snaveltjes toe!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We zullen je missenquote:Op donderdag 21 juni 2007 16:28 schreef Goover het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jajaja daar is ie dan!
Goovers laatste stagiair post!
Na vandaag hoef Goover een half jaar geen stage's meer te lopen! Natuurlijk komt hij soms nog even zijn hoofd laten zien om te buurten.
Ik wil jullie ALLEMAAL bedanken voor de steun, verhalen, reacties, berichten, spam, ruzies, poll's, smiles en alle andere dingen die jullie voor mij gedaan hebben.
Voor nu TOT ZIENS
Oogjes dicht en snaveltjes toe!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot morgen mensen ben weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |