quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:16 schreef carpediem23 het volgende:
Heeeett nieuws!
Vanavond ter vervanging van Eric komt de 24 jarige Dennis in de kooi
BRON: TELEGRAAF
Hoe lang De Gouden Kooi nog duurt? Dennis, een 24-jarige playboy die vandaag zijn intrede maakt ter vervanging van Eric, doet een gok: „Tien jaar. En ik ben klaar en fit om zo lang te vechten.”
Nee, Disana is mij te ver gegaan ..... Ik heb echt geen 'gvd' zin om te kappen ...... Disana is nu wat mij betreft over en uit, zelfs ondanks de PM die jij namens Disana naar mij hebt gestuurd. Je denkt toch niet dat ik me door Disana laat belediigen !!! Wat mij betreft is het heel simpel : Oprotten met Disana !quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je gaat gvd wel erg ver nu BSOL, kappen nu.![]()
Gaat om het resultaatquote:
Maar, maar, maar, het is echt allemaal Huub zijn schuld hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:17 schreef avonne het volgende:
Nu is het dus afgelopen met de off topic
streep
=--------------------------------------------------------------------------------
FF checken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef carpediem23 het volgende:
VANAVOND NIEUWE BEWONER GENAAMD Dennis!
Jawel je leest het goed, vanavond neemt de 24jarige Playboy DENNIS zijn intrek als vervanger van ERIC!
bron de telegraaf;
Hoe lang De Gouden Kooi nog duurt? Dennis, een 24-jarige playboy die vandaag zijn intrede maakt ter vervanging van Eric, doet een gok: „Tien jaar. En ik ben klaar en fit om zo lang te vechten.”
ja, ik had het al in de OP gezetquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef carpediem23 het volgende:
..
Hier in de telegraaf niet te vinden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:19 schreef carpediem23 het volgende:
VANAVOND NIEUWE BEWONER GENAAMD Dennis!
Jawel je leest het goed, vanavond neemt de 24jarige Playboy DENNIS zijn intrek als vervanger van ERIC!
bron de telegraaf;
Nee, een Playboy.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef markisboer het volgende:
is dennis gay ?
Dank je, iets voor Amanda of voor Lieke?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/66036591/.html?p=1,1
Geen idee, ik lees dit voor het eerst.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef markisboer het volgende:
is dennis gay ?
Ik had verwacht dat er een donkere schone het huis in zou komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
Wilma Nanningaquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komtquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
Scherpquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komt![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komt![]()
quote:Prive
ma 21 jun 2004, 08:00
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - John de Mol heeft een streng boetesysteem ingesteld voor de bewoners van zijn gouden kooi. Lichamelijk geweld kan een ton euro kosten en gooien met overgeefsel mag ook niet meer....Luister je Jaap?
Amateurs.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Maar het verhaal en de foto is van nu![]()
Wilma is lief !!!!!!quote:
Dennis/Dimitri????? Playboyquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Als Dennis een leuke jongen is zijn we vlot van die egocentrische megalomane tuimelmarmot af.![]()
![]()
Dat meen je niet.quote:
Dat was toch Brian z'n idee, dat moddergevecht?quote:Bedenker De Mol, behalve baas van zender Tien intussen ook weer eigenaar van Big Brother-productiebedrijf Endemol: „We zaten aan dat etentje toen aspirant-miljonairs Amanda en Lieke elkaar in de haren vlogen. De een had het make-uptasje van de ander gepakt en daarop had de ander de kleren van de een in de vijver gegooid. Uiteindelijk besloten we de dames te vragen in een moddergevecht uit te maken wie er gelijk had. Een prima oplossing¿ Wat je aan alle kanten merkt is dat De Gouden Kooi begint te voldoen aan wat we destijds beoogden: reality nadert soap. Echte mensen gaan figureren in hun eigen verhaallijnen. Maar dat levert niet alleen heftige scènes op, er zitten ook mooie dingen in zoals toen de bewoners bij elkaar zaten om Huub te troosten omdat zijn vader ziek is.”
Ik denk toch wel vanavond, ze zijn ook al met de site van tien bezigquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef blomst het volgende:
Dus kan morgen ook wel zijn dat er een nieuwe in komt![]()
Ach dat is alweer 2 weken geleden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Mr. Terror Jaap, die door de seksverslaafde Eindhovenaar Huub consequent met ’meester’ wordt aangesproken, belaagde deze week naakte Lieke onder de douche.
Die Wilma toch...![]()
Oh leuk! Jij was ook al bezig!quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef Mokum020 het volgende:
Mr. Terror Jaap, die door de seksverslaafde Eindhovenaar Huub consequent met ’meester’ wordt aangesproken, belaagde deze week naakte Lieke onder de douche.
Die Wilma toch...![]()
Je haalt de woorden uit me mondquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Eng wijf.is het, met dat strakke , opgeplakte lachje op haar gezicht. Sorry., OT.
Wat is pokeren toch leuk.![]()
Dikke kans dat hij er NU aankomt, zodat de site direct geupdate is als hij binnenlooptquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk toch wel vanavond, ze zijn ook al met de site van tien bezig
Eindhovenaarquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach dat is alweer 2 weken geleden.Oud Nieuws
Wat een vreemd artikel... het staat werkelijk vol met fouten van wat er gebeurd is en met wie. Héél slordig?!!quote:
Tis een lieve vrouw. Die haar werk doet ...quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat meen je niet.Eng wijf.is het, met dat strakke , opgeplakte lachje op haar gezicht. Sorry., OT.
Wat is pokeren toch leuk.![]()
Dat weten ze nog niet, dat is voor volgende weekquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Wat een juweel van een interview ook.
[..]
Dat was toch Brian z'n idee, dat moddergevecht?![]()
Wat was er met Huub z'n vader? Heeft die een bacterie uit de vijver opgelopen?
Dit is toch niet te geloven, wat een BS berichten, allemaal uit de hoge hoed van Wilma?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Wat een juweel van een interview ook.
[..]
Dat was toch Brian z'n idee, dat moddergevecht?![]()
Wat was er met Huub z'n vader? Heeft die een bacterie uit de vijver opgelopen?
Dan lees je niet goed....quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach dat is alweer 2 weken geleden.Oud Nieuws
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef johngrisham het volgende:
de site van 10 uit de lucht ?
jammerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
Denk niet dat er na het pokeren nog wat gebeuren hoor..
Deze is ook goed hoor:quote:
ja ..je weet wie het deed het..................quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef Kinga het volgende:
Maar Cora is dus geweest? Ik vind het wel lekker makkelijk hoor... excuses aanbieden en dat was het? EXIT zeg ik !!!
Het wordt gekker en gekker.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze is ook goed hoor:
Natasia, die al snel ’de zwarte diva’ werd genoemd, is nu een beschaafde dame vergeleken bij hoe zij bij de start werd afgeschilderd.”
![]()
![]()
quote:
Zou de penose Sjon zo in de zak hebben??quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja ..je weet wie het deed het..................![]()
Dat is juist slim.quote:
Mathilde Willink.quote:
Doet ze het gratis dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja!![]()
De opperamateur! Goed geraden joh!
Ws in opdracht van opperzwabber over de stront op de toiletpot van Japio. Misschien kan Ellie hem overhalen het schoon te maken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef blomst het volgende:
Ellie wil met Jaap praten???
Hier is hij altijd traag.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef johngrisham het volgende:
de site van 10 uit de lucht ?
nou je mis niks hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
WTF..waarom zie ik die afbeelding niet..heb ik censuur van noekje?
![]()
Amateurquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef SiRojK het volgende:
FlorisD streams doen het ook niet momenteel
Ze vergeten erbij te zetten dat je wel eerst moet betalenquote:
Dat sowieso! Als het goed is, lees jij dit bericht ook niet en anders ben je toch door mijn filtertje heengekropen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben alles afgesloten nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
En dan gaan we nu over op Russische roulettequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef blomst het volgende:
nou is het pokerspel wel weer leuk geweest, dus afhandelen, zet alles maar in.
Strippokerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan gaan we nu over op Russische roulette![]()
dat zou pas nieuws zjin in de telegraaf.............WILMAquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan gaan we nu over op Russische roulette![]()
gewoon nep volgens mij, amanda wat ben je weer leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een vreemd artikel... het staat werkelijk vol met fouten van wat er gebeurd is en met wie. Héél slordig?!!
Begon Jaap dan over Milton? Moest hij Natasia de groeten doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap de pokerman: Ik weet precies over wie je het hebt. Degene die op mij past, op mijn kids past en op jou past. Is dat nu even toevallig dat PokerJaap Milton Felter ook kent.
Gut wat ben ik blij geen streams te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:49 schreef SiRojK het volgende:
kut ellie... met haar kleine slipjes, hou je mond wijf!
pokerjaap kent milton NIET, 100% zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap de pokerman: Ik weet precies over wie je het hebt. Degene die op mij past, op mijn kids past en op jou past. Is dat nu even toevallig dat PokerJaap Milton Felter ook kent.
Niet Japio, maar de pokerman. Ik viel er in dus kon niet alles volgen, sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Begon Jaap dan over Milton? Moest hij Natasia de groeten doen![]()
Mag jij jokken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij geen streams te hebben
Tuurlijk niet. Hij pokert met de prospects over het rentepercentage en de premie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pokerjaap kent milton NIET, 100% zeker
hij houd zich verre van zulke jongens, dit is gewoon een nette jongen.
hij moet nog hypotheken verkopen denk je dat dat dan nog kan??
Wat heeft dat er mee te maken? Holleeder is jaren doorgegaan met zijn praktijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pokerjaap kent milton NIET, 100% zeker
hij houd zich verre van zulke jongens, dit is gewoon een nette jongen.
hij moet nog hypotheken verkopen denk je dat dat dan nog kan??
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streamsquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij geen streams te hebben
Waar zouden deze mensen nu vandaan komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
Jaap (poker): wat hangt er tussen mijn benen (had het over zender ofzo)
Elly: je gaat me toch niet zeggen dat hij hangt?
Jaap: Kijk naar jezelf wijf, dat hangt!:
[afbeelding]
Elly: Dat hangt helemaal niet..
Jaap: jawel, zeker wel
Elly: zeker niet
Jaap: jij zegt tegen mij doe je raam dicht, ik zeg tegen jou, doe je raam met rode licht dicht!
ik weet gewoon dat t een nette jongen is (tis een vriend van me daarom)quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Holleeder is jaren doorgegaan met zijn praktijken.
waarom werkte dat wel bij jou en niet bij mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streams![]()
Wrijf het er maar in, ik begrijp nog steeds niet hoe je dat doet, laat maar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik daar nooit komquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar zouden deze mensen nu vandaan komen![]()
Eeen bossie een bossie een bossie roooooddeeeee rrrooooozeeeequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ASO Palma VOF.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar zouden deze mensen nu vandaan komen![]()
Hoe zou het met m'n kindjes zijn?quote:
hey hey heyquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eeen bossie een bossie een bossie roooooddeeeee rrrooooozeeee![]()
![]()
![]()
Moet bij jou ook werken, je moet alleen even proberen welke datum je moet hebben.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:56 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom werkte dat wel bij jou en niet bij mij
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:59 schreef FdW het volgende:
[..]
Hoe zou het met m'n kindjes zijn?
Slapen ze wel nu ik er niet ben?
Nou ja, ze krijgen in ieder geval een mooie mamma terug, zullen ze blij om zijn.![]()
Dat is een snelle come-back.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
wat denken jullie komt er een nieuwe vanavond ??
quote:
quote:
morgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
alles beter dan dit................quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
Volgens een vreemd artikel in de Telegraaf, van 21 juni 2004, komt de nieuwe morgen, ene Dennis, van beroep playboyquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
21 juni 2007quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens een vreemd artikel in de Telegraaf, van 21 juni 2004, komt de nieuwe morgen, ene Dennis, van beroep playboy![]()
Zijn er wel 100 streamers?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
Boven het artikel staat 2004 maar ja, tis de Telegraaf...........quote:
Als het er 100 zijn is het nog veel, maar JdM heeft genoeg centjes lijkt mequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101
Ga er maar vanuit dat het een typo is en dat ie zelf uitrekent welke dag het isquote:
Ongelooflijk die commentaren daar. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Talpa:
Brian heeft een verrassing voor Jaap. “Japie, Cora komt er zo aan.” Jaap kijkt verschrikt. “Waarom heeft niemand mij dat verteld?”, vraagt hij zich verontrust af. “Rustig, ik ga heel even met haar praten in de Private en wees gerust: I will keep it short!” Het hek zwaait open en Brian loopt met een serieuze blik op de verloofde van zijn mede-Miljonair af. De Antilliaan heeft heel wat uit te leggen…
Jaap wist toch wel dat ze dat Cora kwam?
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het een typo is en dat ie zelf uitrekent welke dag het is![]()
Dan steek ik vast een kaarsje op!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.Carpediem en ik gaan al een minuut stilte inlassen voor hem.
We zullen het wel zien.
Op die manier voorkomen ze dat het artikel al boven in de lijst van recente artikelen staatquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boven het artikel staat 2004 maar ja, tis de Telegraaf...........
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.Carpediem en ik gaan al een minuut stilte inlassen voor hem.
We zullen het wel zien.
Volgens mij is het bewust... anders zou iemand zich vanavond helemaal het leplazerus zitten typen, of al het "nieuws" van morgen zou al online leesbaar zijn doordat het bij de meest recente artikelen staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typo
Dag rekent ie zelf uit.
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typo
Dag rekent ie zelf uit.
dat zou zo ...leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
Mocht het waar zijn, hoop ik dat die achter Amanda aangaat
Opperzwabber de 2e.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Wat loopt die Elly Huub nou te commanderen?
Huub, ik wil met je praten, nu!
Niet nu, dat maak ik wel uit!
Ze zijn slim genoeg om het pas beschikbaar te maken na een bepaalde datum/tijd, lijkt me ??quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het bewust... anders zou iemand zich vanavond helemaal het leplazerus zitten typen, of al het "nieuws" van morgen zou al online leesbaar zijn doordat het bij de meest recente artikelen staat.
Elly komt uit een tyfuszooi.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef blomst het volgende:
Elly komt in een tyfuszooi, volgens mij heeft ze daar nog nooit wat gedaan.
Achter de geraniums die domme ouwe trut.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:18 schreef SiRojK het volgende:
Whahahha, domme Elly, jij bent een butler, had je maar niet moeten solliciteren op zo'n leeftijd!
Met een Libelle.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Achter de geraniums die domme ouwe trut.
Zelfs daar is ze te dom voor.quote:
Weer koetsiekoetsie?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef beequeen het volgende:
Huub tegen Natasja: Is het echt uit met Wilgo, of is hij met vakantie. Je bent zo wulps, hij kijkt toch streams?
ach dat arme mensie............ze dacht gezellig ff daar een avondje ff en toe een drankje inschenken.............krijgt ze ditquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:20 schreef FdW het volgende:
[..]
Achter de geraniums die domme ouwe trut.
Klik maar eens op de "privé" link... onderaan de pagina staat "meer privé"quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zijn slim genoeg om het pas beschikbaar te maken na een bepaalde datum/tijd, lijkt me ??
Maar het zou kunnen. Wel een achtelijke mannier dan.![]()
Nee, loopt gelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Loopt het geluid bij jullie op stream 3 ook niet synchroon?
Geen last hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Loopt het geluid bij jullie op stream 3 ook niet synchroon?
Vast wel,.............maar wat doet ze in die villa?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef SiRojK het volgende:
Elly moet echt hard opzouten!
Maar het is wel al gevonden door iemand, dus het is al beschikbaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik maar eens op de "privé" link... onderaan de pagina staat "meer privé"
Als je met je muis over de artikelen gaat kun je de nummers zien en die zijn op volgorde, er ontbreken alleen een hoop uit.... het is dus iig vrij recent geschreven, maar ik vermoed dat het bewust nog niet in die lijst beschikbaar is.
Ze moet gewoon nadenken over iets van tevoren, maar dat kan ze niet, dus jammer, opzouten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ach dat arme mensie............ze dacht gezellig ff daar een avondje ff en toe een drankje inschenken.............krijgt ze dit![]()
Jij bent net Belinda Meuldijk.quote:
wat ben jij hard zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nadenken over iets van tevoren, maar dat kan ze niet, dus jammer, opzouten!
Hij stond er net voor, toen ging Fries bijna steigeren...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat WB Fries longeren? Dat wil ik zien.![]()
nou doe er wat aan.....quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:27 schreef Mokum020 het volgende:
Kom niet aan mijn Elly!
Ik lees het heus wel!
![]()
Het staat ook wel online, maar door dat foute jaartal iig nog niet in de lijst recente onderwerpenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar het is wel al gevonden door iemand, dus het is al beschikbaar?
Of zou carpediem23 bij telegraaf/prive werken?![]()
Maar het zou eigenlijk pas morgen om 8:00 gepubliceerd moeten wordenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het staat ook wel online, maar door dat foute jaartal iig nog niet in de lijst recente onderwerpen
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:28 schreef SiRojK het volgende:
En toch denk ik dat Brian erg goed met dieren zou zijn, zo als hij er tegen praat.. Je kunt ook duidelijk zien dat het beter gaat tussen Fries en hem
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:30 schreef tutjehola het volgende:
De eerste die koetsie koetsie tegen mijn hond zegt moet nog geboren worden![]()
ik haat het als mensen meer info hebben dan ikquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Ik zal iedereen even bijpraten...
nog ff en het huis zit weer vol hahhaa
Zet het adres van Lucy van G. er ook even bij...dan hebben we dat vastquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Zoals ik hierboven meld is het een dame, een echte..
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
Ow. Dus ik kan naar bed. Geen Dennis vanavond? Maar Lucy donderdag...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Alle namen heb ik de afgelopen dagen zien verschijnen, waarvan een heleboel voor en tegenstanders van een ieder die zijn voorkeur heeft voor een bepaald persoon.
Echter Tien zou Tien niet zijn om wat anders uit de hoge hoed te toveren.
Ik kan jullie dan ook melden hierbij dat de nieuwe bewoner as donderdag toevallig?? op de tv te zien is bij RTL5 en wat denk je? juist te gast bij Jensen, wat eerder deze week is opgenomen met de andere bewoners. (daarom nog niet uitgezonden).
De andere bewoners kunnen/mogen hier met geen woord over praten op straffe van 10.....jullie begrijpen het wel dus.
Het is alleen even de vraag op welk moment tijdens de uitzending als de bewoners allemaal op de bank tv kijken wanneer zij erin komt.
Dat is tevens de reden dat Eric niet mee MOCHT.
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
Bronvermelding?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
Het wordt dus Dennis de P of Lucy van G.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zet het adres van Lucy van G. er ook even bij...dan hebben we dat vast![]()
Of beidequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt dus Dennis de P of Lucy van G.
Is die toch dood?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow. Dus ik kan naar bed. Geen Dennis vanavond? Maar Lucy donderdag...![]()
Ok, leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Alle namen heb ik de afgelopen dagen zien verschijnen, waarvan een heleboel voor en tegenstanders van een ieder die zijn voorkeur heeft voor een bepaald persoon.
Ik kan jullie dan ook melden hierbij dat de nieuwe bewoner as donderdag toevallig?? op de tv te zien is bij RTL5 en wat denk je? juist te gast bij Jensen, wat eerder deze week is opgenomen met de andere bewoners. (daarom nog niet uitgezonden).
De andere bewoners kunnen/mogen hier met geen woord over praten op straffe van 10.....jullie begrijpen het wel dus.
Het is alleen even de vraag op welk moment tijdens de uitzending als de bewoners allemaal op de bank tv kijken wanneer zij erin komt.
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
Zal ik je mn nummer even mailen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
sjonge, moet het s avonds ook al op mute vanwege een amsterdamse bardame?
Soms komen die Rotterdammerts wel eens aardig uit de hoek.:-)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef SiRojK het volgende:
Hahahaha.. Jaap, de 25jarig 'miljonair in spe' spreekt even de butler toe..
'WORD JIJ GOED BETAALD? JAH, DUS JE MOET NIET ZEIKEN'
Die? Dood? Wat bedoel je?quote:
Ik vraag naar een bronvermelding, maar die krijg ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, leuk!
Maar Who The Fuck is Lucy van G?
Als het maar niet die verrotte isquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je mn nummer even mailen ?![]()
Serieus. Waar komt dit bericht vandaan?quote:
je kunt dit niet droppen en denken dat het genoeg is.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je mn nummer even mailen ?![]()
Japio draait warm voor Brrr.. straks.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:35 schreef Rudieh het volgende:
hahaha Jaap tegen Elly:
'hou je mond nou even, rooie toverkol!'
Wat denk je zelf?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vraag naar een bronvermelding, maar die krijg ik niet.
Alleen DGK_redactie vind het niet zo leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt dit niet droppen en denken dat het genoeg is.
Hoe weet je dat?
Wie is Lucy?
linkje hyves o.i.d.?
Het is niet zo dat haar entree niet doorgaat als we het nu al weten.
Ach, die doen zoveel dingen die wij weer niet leuk vinden....quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
Alleen DGK_redactie vind het niet zo leuk![]()
![]()
niequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:37 schreef easysatellite het volgende:
komt vanavond zowiezo nieuwer miljonair of nie?
Hoe kom jij aan mijn echte naam?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
Sylviaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef noekje het volgende:
Mijn favoriet nu is toch wel Saskia.
Idd, een prachtpaard.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef ozewiesewoze het volgende:
god wat is Fries mooi
in overtreffende trap zelfsquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ach, die doen zoveel dingen die wij weer niet leuk vinden....![]()
Exactquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een gezever in die kooi en wat een herrie om niks.
Als ik personeel heb rondlopen dat is aangenomen om mijn rotzooi op te ruimen, dan ga ik zelf toch lekker door met oneindig leven in luxe.
En als die zwabbermevrouwen daar geen zin in hebben dan huur ik wel andere in die wel willen werken.![]()
Eenschquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een gezever in die kooi en wat een herrie om niks.
Als ik personeel heb rondlopen dat is aangenomen om mijn rotzooi op te ruimen, dan ga ik zelf toch lekker door met oneindig leven in luxe.
En als die zwabbermevrouwen daar geen zin in hebben dan huur ik wel andere in die wel willen werken.![]()
Nee, Saskia. Die is gisteren het huis ingekomen. Dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.quote:
Maar ja, op nowlive staat ook dat hele Dennisverhaal. Dus hoe geloofwaardig is het?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:39 schreef johngrisham het volgende:
voor iedereen
bron nowlive
had het er dacht ik bijgezet
ging beetje fout
sorry
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Saskia. Die is gisteren het huis ingekomen. Dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Heb geen Saskia gezien gisterenquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, Saskia. Die is gisteren het huis ingekomen. Dat heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |