Wilma Nanningaquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/66036591/.html?p=1,1
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komtquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:21 schreef carpediem23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/prive/66036591/.html?p=1,1
Scherpquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komt![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:26 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
bij mij staat er rechtsboven het stuk dat t uit 2004 komt![]()
quote:Prive
ma 21 jun 2004, 08:00
door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - John de Mol heeft een streng boetesysteem ingesteld voor de bewoners van zijn gouden kooi. Lichamelijk geweld kan een ton euro kosten en gooien met overgeefsel mag ook niet meer....Luister je Jaap?
Amateurs.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Maar het verhaal en de foto is van nu![]()
Wilma is lief !!!!!!quote:
Dennis/Dimitri????? Playboyquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:29 schreef FdW het volgende:
Als Dennis een leuke jongen is zijn we vlot van die egocentrische megalomane tuimelmarmot af.![]()
![]()
Dat meen je niet.quote:
Dat was toch Brian z'n idee, dat moddergevecht?quote:Bedenker De Mol, behalve baas van zender Tien intussen ook weer eigenaar van Big Brother-productiebedrijf Endemol: „We zaten aan dat etentje toen aspirant-miljonairs Amanda en Lieke elkaar in de haren vlogen. De een had het make-uptasje van de ander gepakt en daarop had de ander de kleren van de een in de vijver gegooid. Uiteindelijk besloten we de dames te vragen in een moddergevecht uit te maken wie er gelijk had. Een prima oplossing¿ Wat je aan alle kanten merkt is dat De Gouden Kooi begint te voldoen aan wat we destijds beoogden: reality nadert soap. Echte mensen gaan figureren in hun eigen verhaallijnen. Maar dat levert niet alleen heftige scènes op, er zitten ook mooie dingen in zoals toen de bewoners bij elkaar zaten om Huub te troosten omdat zijn vader ziek is.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |