nou je mis niks hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
WTF..waarom zie ik die afbeelding niet..heb ik censuur van noekje?
![]()
Amateurquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:38 schreef SiRojK het volgende:
FlorisD streams doen het ook niet momenteel
Ze vergeten erbij te zetten dat je wel eerst moet betalenquote:
Dat sowieso! Als het goed is, lees jij dit bericht ook niet en anders ben je toch door mijn filtertje heengekropen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben alles afgesloten nuquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:44 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
![]()
En dan gaan we nu over op Russische roulettequote:Op woensdag 20 juni 2007 21:45 schreef blomst het volgende:
nou is het pokerspel wel weer leuk geweest, dus afhandelen, zet alles maar in.
Strippokerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan gaan we nu over op Russische roulette![]()
dat zou pas nieuws zjin in de telegraaf.............WILMAquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
En dan gaan we nu over op Russische roulette![]()
gewoon nep volgens mij, amanda wat ben je weer leukquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:36 schreef Clank het volgende:
[..]
Wat een vreemd artikel... het staat werkelijk vol met fouten van wat er gebeurd is en met wie. Héél slordig?!!
Begon Jaap dan over Milton? Moest hij Natasia de groeten doenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap de pokerman: Ik weet precies over wie je het hebt. Degene die op mij past, op mijn kids past en op jou past. Is dat nu even toevallig dat PokerJaap Milton Felter ook kent.
Gut wat ben ik blij geen streams te hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:49 schreef SiRojK het volgende:
kut ellie... met haar kleine slipjes, hou je mond wijf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |