Het wordt dus Dennis de P of Lucy van G.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zet het adres van Lucy van G. er ook even bij...dan hebben we dat vast![]()
Of beidequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef Dark het volgende:
[..]
Het wordt dus Dennis de P of Lucy van G.
Is die toch dood?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ow. Dus ik kan naar bed. Geen Dennis vanavond? Maar Lucy donderdag...![]()
Ok, leuk!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:29 schreef johngrisham het volgende:
Nou,
Ik zal iedereen even bijpraten...
Alle namen heb ik de afgelopen dagen zien verschijnen, waarvan een heleboel voor en tegenstanders van een ieder die zijn voorkeur heeft voor een bepaald persoon.
Echter Tien zou Tien niet zijn om wat anders uit de hoge hoed te toveren.
Ik kan jullie dan ook melden hierbij dat de nieuwe bewoner as donderdag toevallig?? op de tv te zien is bij RTL5 en wat denk je? juist te gast bij Jensen, wat eerder deze week is opgenomen met de andere bewoners. (daarom nog niet uitgezonden).
De andere bewoners kunnen/mogen hier met geen woord over praten op straffe van 10.....jullie begrijpen het wel dus.
Het is alleen even de vraag op welk moment tijdens de uitzending als de bewoners allemaal op de bank tv kijken wanneer zij erin komt.
Dat is tevens de reden dat Eric niet mee MOCHT.
Zoals ik hierboven meld is het een dame, een echte..
Welkom Lucy van G...
Geniet ervan donderdag
nog ff en het huis zit weer vol hahhaa
Zal ik je mn nummer even mailen ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef avonne het volgende:
sjonge, moet het s avonds ook al op mute vanwege een amsterdamse bardame?
Soms komen die Rotterdammerts wel eens aardig uit de hoek.:-)quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:33 schreef SiRojK het volgende:
Hahahaha.. Jaap, de 25jarig 'miljonair in spe' spreekt even de butler toe..
'WORD JIJ GOED BETAALD? JAH, DUS JE MOET NIET ZEIKEN'
Die? Dood? Wat bedoel je?quote:
Ik vraag naar een bronvermelding, maar die krijg ik niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ok, leuk!
Maar Who The Fuck is Lucy van G?
Als het maar niet die verrotte isquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je mn nummer even mailen ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |