Klik maar eens op de "privé" link... onderaan de pagina staat "meer privé"quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze zijn slim genoeg om het pas beschikbaar te maken na een bepaalde datum/tijd, lijkt me ??
Maar het zou kunnen. Wel een achtelijke mannier dan.![]()
Nee, loopt gelijkquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Loopt het geluid bij jullie op stream 3 ook niet synchroon?
Geen last hier.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:21 schreef Disana het volgende:
Loopt het geluid bij jullie op stream 3 ook niet synchroon?
Vast wel,.............maar wat doet ze in die villa?quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef SiRojK het volgende:
Elly moet echt hard opzouten!
Maar het is wel al gevonden door iemand, dus het is al beschikbaar?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klik maar eens op de "privé" link... onderaan de pagina staat "meer privé"
Als je met je muis over de artikelen gaat kun je de nummers zien en die zijn op volgorde, er ontbreken alleen een hoop uit.... het is dus iig vrij recent geschreven, maar ik vermoed dat het bewust nog niet in die lijst beschikbaar is.
Ze moet gewoon nadenken over iets van tevoren, maar dat kan ze niet, dus jammer, opzouten!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:22 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ach dat arme mensie............ze dacht gezellig ff daar een avondje ff en toe een drankje inschenken.............krijgt ze dit![]()
Jij bent net Belinda Meuldijk.quote:
wat ben jij hard zegquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:24 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze moet gewoon nadenken over iets van tevoren, maar dat kan ze niet, dus jammer, opzouten!
Hij stond er net voor, toen ging Fries bijna steigeren...quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:25 schreef beequeen het volgende:
Gaat WB Fries longeren? Dat wil ik zien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |