Volgens een vreemd artikel in de Telegraaf, van 21 juni 2004, komt de nieuwe morgen, ene Dennis, van beroep playboyquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
wat denken jullie komt er een nieuwe vanavond ??
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streams![]()
21 juni 2007quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens een vreemd artikel in de Telegraaf, van 21 juni 2004, komt de nieuwe morgen, ene Dennis, van beroep playboy![]()
Zijn er wel 100 streamers?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:06 schreef johngrisham het volgende:
wat denken jullie komt er een nieuwe vanavond ??
Boven het artikel staat 2004 maar ja, tis de Telegraaf...........quote:
Als het er 100 zijn is het nog veel, maar JdM heeft genoeg centjes lijkt mequote:Op woensdag 20 juni 2007 22:08 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
hehe ik denk dat er niet meer als 100 streamers zijn die niet betalen oh en ik is 101
Ga er maar vanuit dat het een typo is en dat ie zelf uitrekent welke dag het isquote:
Ongelooflijk die commentaren daar. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:10 schreef blomst het volgende:
Talpa:
Brian heeft een verrassing voor Jaap. “Japie, Cora komt er zo aan.” Jaap kijkt verschrikt. “Waarom heeft niemand mij dat verteld?”, vraagt hij zich verontrust af. “Rustig, ik ga heel even met haar praten in de Private en wees gerust: I will keep it short!” Het hek zwaait open en Brian loopt met een serieuze blik op de verloofde van zijn mede-Miljonair af. De Antilliaan heeft heel wat uit te leggen…
Jaap wist toch wel dat ze dat Cora kwam?
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het een typo is en dat ie zelf uitrekent welke dag het is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |