Dan steek ik vast een kaarsje op!quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.Carpediem en ik gaan al een minuut stilte inlassen voor hem.
We zullen het wel zien.
Op die manier voorkomen ze dat het artikel al boven in de lijst van recente artikelen staatquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boven het artikel staat 2004 maar ja, tis de Telegraaf...........
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typoquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan zijn het 2 typo's. De maandag klopt niet en het jaartal niet.Carpediem en ik gaan al een minuut stilte inlassen voor hem.
We zullen het wel zien.
Volgens mij is het bewust... anders zou iemand zich vanavond helemaal het leplazerus zitten typen, of al het "nieuws" van morgen zou al online leesbaar zijn doordat het bij de meest recente artikelen staat.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typo
Dag rekent ie zelf uit.
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat 'Wilma' alleen de publiceer datum hoeft in te vullen 21-6-2007, is dus 1 typo
Dag rekent ie zelf uit.
dat zou zo ...leuk zijnquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef CoT het volgende:
Mocht het waar zijn, hoop ik dat die achter Amanda aangaat
Opperzwabber de 2e.quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:16 schreef Dark het volgende:
Wat loopt die Elly Huub nou te commanderen?
Huub, ik wil met je praten, nu!
Niet nu, dat maak ik wel uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |