pokerjaap kent milton NIET, 100% zekerquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef beequeen het volgende:
Natasja tegen Jaap de pokerman: Ik weet precies over wie je het hebt. Degene die op mij past, op mijn kids past en op jou past. Is dat nu even toevallig dat PokerJaap Milton Felter ook kent.
Niet Japio, maar de pokerman. Ik viel er in dus kon niet alles volgen, sorry.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:50 schreef Clank het volgende:
[..]
Begon Jaap dan over Milton? Moest hij Natasia de groeten doen![]()
Mag jij jokken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij geen streams te hebben
Tuurlijk niet. Hij pokert met de prospects over het rentepercentage en de premie.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pokerjaap kent milton NIET, 100% zeker
hij houd zich verre van zulke jongens, dit is gewoon een nette jongen.
hij moet nog hypotheken verkopen denk je dat dat dan nog kan??
Wat heeft dat er mee te maken? Holleeder is jaren doorgegaan met zijn praktijken.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
pokerjaap kent milton NIET, 100% zeker
hij houd zich verre van zulke jongens, dit is gewoon een nette jongen.
hij moet nog hypotheken verkopen denk je dat dat dan nog kan??
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streamsquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij geen streams te hebben
Waar zouden deze mensen nu vandaan komenquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:52 schreef SiRojK het volgende:
Jaap (poker): wat hangt er tussen mijn benen (had het over zender ofzo)
Elly: je gaat me toch niet zeggen dat hij hangt?
Jaap: Kijk naar jezelf wijf, dat hangt!:
[afbeelding]
Elly: Dat hangt helemaal niet..
Jaap: jawel, zeker wel
Elly: zeker niet
Jaap: jij zegt tegen mij doe je raam dicht, ik zeg tegen jou, doe je raam met rode licht dicht!
ik weet gewoon dat t een nette jongen is (tis een vriend van me daarom)quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Holleeder is jaren doorgegaan met zijn praktijken.
waarom werkte dat wel bij jou en niet bij mijquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streams![]()
Wrijf het er maar in, ik begrijp nog steeds niet hoe je dat doet, laat maar.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gut wat ben ik blij dat ik niet betaal voor de streams![]()
Ik weet het niet, maar ik weet wel dat ik daar nooit komquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Waar zouden deze mensen nu vandaan komen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |