ben je ook echt definitief weg uit R&P ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ik altijd hier. Waar niet eigenlijk. Nou ja, thuis, waar ik nu wel eens wil zijn
's ochtends gaat het daar nog wel, maar ik ben duidelijk geminderd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben je ook echt definitief weg uit R&P ?
Ow okay... dus toch nog een beetjequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
's ochtends gaat het daar nog wel, maar ik ben duidelijk geminderd.
Jamaar doe eens wat voorbeeldsommetjes dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Oh, over rekenende HBO'ers kan ik ook wel wat vertellen. Bij ons krijgen ze een extra cursus rekenvaardigheid aangeboden met opdrachten die zelfs ik nog wel zou kunnen uitrekenen. En dan nog halen ze onvoldoendes. Het is echt erg gesteld met de HBO'ers van tegenwoordig. No offence.
Tsja, hele simpel worteltrekkingen. Euhh.. Ik zal wel eens kijken of ik vanmiddag nog wat sommen kan opsnorren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jamaar doe eens wat voorbeeldsommetjes dan?
En knippen en plakken, netjes schrijven, rekenen. echt terug naar de kleuterschool is hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
PABO lijkt me echt zo'n pretopleiding. Beetje kinderliedjes zingen en zo
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, dat is geen antwoord, dus fout. Je hoort nu bij de 2000 studenten die de pabo moeten verlaten
Idd, daar ben ik veels te goed voorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en jij bent ook geschikt voor Prorail![]()
En dat je op het examen moet kunnen vertellen welke de driehoek is en welke het vierkantquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gehoord dat Wiskundelessen op de pPABO betekenen dat je driehoekjes en vierkantjes op een lap stof moet borduren
Bengelquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
Wat zijn bouwvakkers, (iig die wat hier de oprit leggen) toch een stomme achterlijke lui.![]()
Soms praten jullie nog raarder dan Vlamingen, weet je dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
Wat zijn bouwvakkers, (iig die wat hier de oprit leggen) toch een stomme achterlijke lui.![]()
Omdat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms praten jullie nog raarder dan Vlamingen, weet je dat?
Dat valt me nu pas op/in..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn meer buitenland, en Vlamingen winnen het Nederlands dictee tenminstequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef _Cara_ het volgende:
hoezo jullie.. je bedoelt"..limburgers?
Oo...quote:
O joh, dat heb ik ook met die boven Limburg wonen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg gaan we katten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn meer buitenland, en Vlamingen winnen het Nederlands dictee tenminste
Maar goed, vertel nu eens van die bouwvakkers. Die wat zo achterlijk zijn danquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O joh, dat heb ik ook met die boven Limburg wonen.
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, vertel nu eens van die bouwvakkers. Die wat zo achterlijk zijn dan
Jezus hoe krijg je het je strot uit sowieso?![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.
Nee, ik kan je niet volgenquote:Ze maken er een potje van, ze hebben van die betonnen paaltjes gezet omdat de buren hoger liggen dan wij. En die dingen staan dus schuin.Erg handig, nog even en ze kiepen om.
(Hoop dat je me iets kan volgen, al dat Limburgs gemoel is natuurlijk moeilijk voor jullie)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ben niet zo in de mood voor Limburgsgekat. Dus ik ga wat anders doen.![]()
Maak dich neet druk, loat ze toch kallen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.
Ze maken er een potje van, ze hebben van die betonnen paaltjes gezet omdat de buren hoger liggen dan wij. En die dingen staan dus schuin.Erg handig, nog even en ze kiepen om.
(Hoop dat je me iets kan volgen, al dat Limburgs gemoel is natuurlijk moeilijk voor jullie)
je méént het..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ben vrij vandaag, dus heb een luie dag zeg maar![]()
Ik ga kinderen martelen iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In aanloop naar een nieuwe baan ja?
Vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is die van vandaag? Zo warm bij jullie? Lekker plonzen.
Wie is wie ook alweer.![]()
Echte stoere jongens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag. Het is benauwd, maar het water is eigenlijk best koud. Ze lopen een tikkeltje blauw aan, maar willen niet uit het bad
.
Op de voorgrond Romek, de ander is Kyran.
Oh ja, er moet nog gegeten worden ook vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
Neh, ff wat dingen afmaken hier. Denk dat ik straks stop bij de KFC
Check.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, er moet nog gegeten worden ook vandaag. Nou ja, de eieren voor de sla zijn al gekookt, het begin is er
.
Gebakken gekruide krieltjes, sla en tonijnsteaks (voor de kinderen vissticks)quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
Kan ook wel wat op thuisbezorgd.nl wat bestellen, maar da's gelijk zo reteduur
Daar heb ik meteen een link van gemaakt, die site kon ik nog nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
Kan ook wel wat op thuisbezorgd.nl wat bestellen, maar da's gelijk zo reteduur
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik meteen een link van gemaakt, die site kon ik nog niet![]()
Doe dan meteen www.hapgids.nl erbij, die gebruik ik weleensquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.
Jammer dat er hier zo weinig bezorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.
Ja marc, dat wordt toch weer 2 keer op en neer naar de magnetronquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat er hier zo weinig bezorgen
Het wordt shoarmaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja marc, dat wordt toch weer 2 keer op en neer naar de magnetron![]()
Wanouweer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
En soms is eten met de tv aan niet verstandig
Nee. Ik heb een spar. AL het andere is minimaal 4 km weg. En ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er niet een c1000 of aldi bij je in de buurt? die lasagne is goed en goedkoop
Dat magquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Ik laat me blind door jou lasagne maken Sjowhan, dat MOET wel beter zijn dan die van de sparquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Wel eens gehad bij de Italiaan (ga er tenminste vanuit dat die zelf gemaakt was).quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, heb je wel eens zelf lasagne gemaakt dan ?
Dat is toch veul lekkerder als een uit de koeling/vriezer gekomen lasagne?
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Stoppen met werken danquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Helemaal geloof jequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, helemaal... Geloof ik...
Zeker weten doe ik het voor de helftquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal geloof je
En zeker weten.........
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleeschquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Vooral als het verhuizen/verbouwen 's avonds moet gebeurenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Ik zit van schrik nu op een mueslibol te kauwen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleesch
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld inquote:
Als het een beetje zou kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld in
Nou is Apeldoorn ook wel heel gewelddadig natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef Frutsel het volgende:
de wijde wereld in?
tegenwoordig kan je niet eens je kind naar school brengen![]()
Dode in Apeldoorn door schietpartij
hoi flesje.quote:
Hey Marc.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
Is het al donker?
n00bsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)vluchtauto_niet.htmlprutz0rz
Cup-a-soup..quote:
Koffie.. grote mok..quote:
Euhm..gewoon bakje troost..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan willen doen![]()
Een bakje troost, is dat nodig danquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm..gewoon bakje troost..
Lekker cappucino, precies zoals B zegt..
Mn ma is ziek..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bakje troost, is dat nodig danDat troosten?
Iets met haar darmen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bakje troost, is dat nodig danDat troosten?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef leonieke het volgende:
hallo
Zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
zijn vriendin die me nu ook nog eens een mail stuurt om me onder mijn voeten te geven.
Het lef![]()
Pffquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
Nog altijd dezelfde miserie, alleen wordt het alleen maar erger en erger... Ik had mijn pa beter gewoon nooit uitgenodigd voor ons huwelijk, waren er veel minder problemen geweest. Ik haat dat onvolwassen gedrag van hem en zijn vriendin die me nu ook nog eens een mail stuurt om me onder mijn voeten te geven.
Het lef![]()
Oh jawel hoor, als ze eindelijk bij zinnen komtquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
wel een feest wat je -naar alle waarschijnlijkheid- niet nog een keer zal meemaken.
Phille zegt dat het beter is om het allemaal vanaf nu te negeren en ze te laten sudderen in hun eigen vet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZoMaar DAT laat laat je je toch niet gebeuren, wel?
Wie denkt ze wel dat ze is?blijf maar weg, smerig stuk collaterale schade dat ze is
Is ze nou heleMAAL glad besodemieterd, een beetje een bek hebben over JOUW bruiloft
Waar woont die sloerie? Dan zal ze nogeens met mij te maken krijgen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ze eindelijk bij zinnen komt
Ik wacht gewoon net zo lang als nodig is![]()
Wat mij het meeste stoort in dit alles is dat we binnenkort twee feesten zullen gegeven hebben voor ons huwelijk en dat ze nu blijkbaar alletwee een zwarte zijde zullen hebben. Vorig jaar deed mijn ma moeilijk en wou ze niet komen omdat mijn pa kwam, nu wil mijn pa gewoon niet komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff. Echt jammer gewoon, jammer dat ze niet volwassen kunnen reageren en kunnen doen..
Lastige is dat het toch je pa is, en dat je ze het liefste ook op je bruiloft ziet, omdat het toch je vader is. Jammer gewoon dat het niet zo loopt zoals jij gehoopt had
Enige is dat je hierdoor niet je bruiloft een zwarte zijde moet krijgen, het is notabene wel een feest wat je -naar alle waarschijnlijkheid- niet nog een keer zal meemaken.
Wat LAAG zoiets zeg. En dat van iemand die net komt kijken. Die is nog welkom op jouw bruiloft?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef leonieke het volgende:
De volgende zin vond ik het nog het ergst van al eigenlijk en had minder met het huwelijk te maken: Wat de keuze betreft die je pa 26 jaar geleden voor jou gemaakt heeft, dat zal je zeker aan je ma moeten vragen. Wat moet ik gewild geweest zijn voor mijn pa![]()
Nogmaals: die is nog welkom?quote:Of dit: En kwestie van zich als ouders volwassen te gedragen, daar moest 4 jaar geleden al mee gestart zijn. De fout ligt niet alleen bij de ouders hoor dit zijn situaties waar ouders en kinderen moet leren mee omgaan. Of waren de kinderen in dit geval toch niet zo volwassen?
Ik voel me gewoon verschrikkelijk beledigd![]()
Dit is een mail van zijn teerbeminde partner die sowieso niet welkom was. Maar wel van plan is om samen met mijn pa naar de mis te komen aangezien ze nooit ergens alleen naartoe gaan en ze het niet gepast vinden dat je één iemand van een koppel uitnodigt zonder de partner te vragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat LAAG zoiets zeg. En dat van iemand die net komt kijken. Die is nog welkom op jouw bruiloft?
[..]
Nogmaals: die is nog welkom?
Groentesoep en vis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef Pheno het volgende:
Voedertijd
Ja, en om maar IEDEREEN van het veld te sturen daar schiet je ook niet echt wat mee op, wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is een mail van zijn teerbeminde partner die sowieso niet welkom was. Maar wel van plan is om samen met mijn pa naar de mis te komen aangezien ze nooit ergens alleen naartoe gaan en ze het niet gepast vinden dat je één iemand van een koppel uitnodigt zonder de partner te vragen.
Als je het goed en wel bekijkt is het de fout van 3 mensen:
- mijn ma omdat ze mij gewild heeft
- phille en ik omdat we het lef hebben gehad om enkel mijn pa te vragen
Zij komen er wel goed uit moet ik zeggen
Het zal alleszins een heel triestig huwelijksfeest zijn danquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en om maar IEDEREEN van het veld te sturen daar schiet je ook niet echt wat mee op, wel?
Dan kom ik wel met een vlaggetje zwaaien voor de feestvreugdequote:Op donderdag 21 juni 2007 20:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het zal alleszins een heel triestig huwelijksfeest zijn dan
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kom ik wel met een vlaggetje zwaaien voor de feestvreugde
Je familie zal mij verder worst wezen, als JIJ het maar apprecieertquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:14 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zal mijn familie appreciëren idd![]()
Kijk, die print ik even uit, altijd handig voor de bodyguardsquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:21 schreef leonieke het volgende:
Ja dat wel![]()
Jullie mogen naar de mis komen hoor![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, die print ik even uit, altijd handig voor de bodyguards
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:46 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Die gaan hun handen al vol hebben![]()
En met jouw megafototoestel waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Ik zwaai alleen maar lief met vlaggetjes
Najaaaa zegquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:49 schreef leonieke het volgende:
[..]
En met jouw megafototoestel waarschijnlijk
Ik acht je zelfs in staat om rijst IN mijn décolleté te smijten
Zolang je die toeters niet gebruikt tijdens de misquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Dus als we er allemaal staan met toeters, 30 kilo gekookte rijst en ons biertje is alles goed
Maar je had het nog maar net?quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Najaaaa zeg
Mijn megafototoestel is inmiddels al verkocht aan iemand die er meer mee kon dan ik.
Je zal zo verschieten als je mij zal zienquote:En kleed je eens fatsoenlijk
Spar? Maar niet met een volledig zakje smijten hequote:Waar koop ik rijst?
Ho even, dit gaat net iets te snel. Of gaat dit over je borsthaar?quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ho even, dit gaat net iets te snel. Of gaat dit over je borsthaar?
Da is een decent neat little powerdingesquote:
Spar heeft alleen rijst in doosjes van 200 gram. Ik weet nog wel een surinamer trouwens waar ze rijst in zakjes hebben..... van 15 kgquote:Spar? Maar niet met een volledig zakje smijten he
Niet tijdens de misquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zolang je die toeters niet gebruikt tijdens de mis(want dan zou je ze mogen opbergen of buiten gaan toeteren
)
En niet gekookt johmijn haar!!!
Je moet dus met een handjevol rijst strooien he, niet met de hele zak in één keer.quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da is een decent neat little powerdinges
[..]
Spar heeft alleen rijst in doosjes van 200 gram. Ik weet nog wel een surinamer trouwens waar ze rijst in zakjes hebben..... van 15 kgJe brengt me op goeie ideeën
Neequote:Op donderdag 21 juni 2007 21:05 schreef leonieke het volgende:
Je moet dus met een handjevol rijst strooien he, niet met de hele zak in één keer.
Hebben jullie dat nu nog nooit gedaan?
Ik kook die achteraf thuis welquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet tijdens de misWat heeft dat dan weer voor nut
Rauwe rijst eet niet lekker hoor
Blijf dan maar thuisquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Wij hollanders strooien met aardappelen.
Neuh, zonde van een pakske frittenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:08 schreef leonieke het volgende:
[..]
Je zou nooit met een aardappel achter mijn hoofd smijten. Daarvoor ken ik je wel goed genoeg![]()
Op 100meter van de kerk is er een frietkot trouwensquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, zonde van een pakske fritten
Mooi, die verkopen vast ook strooi-aardappelenquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op 100meter van de kerk is er een frietkot trouwens
Wat niet? Dat het gehuldigde bruidspaar gestenigd wordt met Eigenheimers en Bintjes? Oh dat is hier heel normaal hoor, al zo'n 170 jaar minstensquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:17 schreef leonieke het volgende:
Dit zouden de Belgen hier alleszins nog nooit gezien hebben
Daar is hij weerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat niet? Dat het gehuldigde bruidspaar gestenigd wordt met Eigenheimers en Bintjes? Oh dat is hier heel normaal hoor, al zo'n 170 jaar minstens
Maar ja, jullie moesten weer zo nodig eigenwijs doen
En dan? Dan worden jullie een minder raar volkje of zo?quote:Op donderdag 21 juni 2007 21:21 schreef leonieke het volgende:
Geef nu eens gewoon toe dat je ons gewoon zo graag ziet en ons zo hard mist![]()
![]()
Nee, dan klinkt het gewoon minder stoerquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan? Dan worden jullie een minder raar volkje of zo?![]()
Tssssquote:Op donderdag 21 juni 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee, dan klinkt het gewoon minder stoer
Zou je denken?quote:Op donderdag 21 juni 2007 22:11 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zou het dan toch waar zijn, dat cliché?![]()
Dat komt nog wel als je op jezelf woontquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Oh, ik ben me nog niet zo bewust van de kosten. Excuus.
Oeps, was niet de bedoeling die typfoutquote:
de U zit anders ver van mijn S en R op het toetsenbordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeps, was niet de bedoeling die typfout![]()
Daarom heb ik jouw toetsenbord ook niet gebruikt hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de U zit anders ver van mijn S en R op het toetsenbord![]()
IS dat niet dat Zuid-Amerikaanse meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, anders stortplenst het hier even met bakken uit de lucht ineens
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IS dat niet dat Zuid-Amerikaanse meer
T zal je maar gebeuren hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah zoveel water was het nou ook weer niet
Vrijdag, beetje werk doen, beetje aanklooien, straks weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Hoe isset?
Vrijdag, weinig werk doen, beetje doen alsof ik het druk heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag, beetje werk doen, beetje aanklooien, straks weekendPuikheid, wel
met jou?
Das te overzienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en 58 minuten.
Toch vind ik het te lang durenquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Zonnetje hier. Met wat donkere wolken.
Ik moet er nog ruim 4.5, dus bij jou valt het meequote:
ja ik ook zoietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet er nog ruim 4.5, dus bij jou valt het mee
Ik heb een krant gevonden met sollicitatietips. Gaat ook hier goed komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook zoietsNou, ik vermaak me wel hoor
Ik ben precies tussen de buien door gegaanquote:
Wat een geleuter weer zegquote:De LSVb heeft een checklist gemaakt die de afgewezen studenten kunnen afwerken. Met behulp van de lijst kunnen zij bijvoorbeeld nagaan of er in de onderwijsexamenregeling staat dat hun opleiding een bindend studieadvies mag geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |