Oeps, was niet de bedoeling die typfoutquote:
de U zit anders ver van mijn S en R op het toetsenbordquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeps, was niet de bedoeling die typfout![]()
Daarom heb ik jouw toetsenbord ook niet gebruikt hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
de U zit anders ver van mijn S en R op het toetsenbord![]()
IS dat niet dat Zuid-Amerikaanse meerquote:Op vrijdag 22 juni 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, anders stortplenst het hier even met bakken uit de lucht ineens
Huh?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
IS dat niet dat Zuid-Amerikaanse meer
T zal je maar gebeuren hequote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Naah zoveel water was het nou ook weer niet
Vrijdag, beetje werk doen, beetje aanklooien, straks weekendquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:50 schreef Kuukske het volgende:
Hoe isset?
Vrijdag, weinig werk doen, beetje doen alsof ik het druk heb.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag, beetje werk doen, beetje aanklooien, straks weekendPuikheid, wel
met jou?
Das te overzienquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Nog 2 uur en 58 minuten.
Toch vind ik het te lang durenquote:
Hier ookquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:53 schreef Kuukske het volgende:
Zonnetje hier. Met wat donkere wolken.
Ik moet er nog ruim 4.5, dus bij jou valt het meequote:
ja ik ook zoietsquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet er nog ruim 4.5, dus bij jou valt het mee
Ik heb een krant gevonden met sollicitatietips. Gaat ook hier goed komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ook zoietsNou, ik vermaak me wel hoor
Ik ben precies tussen de buien door gegaanquote:
Wat een geleuter weer zegquote:De LSVb heeft een checklist gemaakt die de afgewezen studenten kunnen afwerken. Met behulp van de lijst kunnen zij bijvoorbeeld nagaan of er in de onderwijsexamenregeling staat dat hun opleiding een bindend studieadvies mag geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |