Nee. Ik heb een spar. AL het andere is minimaal 4 km weg. En ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er niet een c1000 of aldi bij je in de buurt? die lasagne is goed en goedkoop
Dat magquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Ik laat me blind door jou lasagne maken Sjowhan, dat MOET wel beter zijn dan die van de sparquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Wel eens gehad bij de Italiaan (ga er tenminste vanuit dat die zelf gemaakt was).quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, heb je wel eens zelf lasagne gemaakt dan ?
Dat is toch veul lekkerder als een uit de koeling/vriezer gekomen lasagne?
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Stoppen met werken danquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Helemaal geloof jequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, helemaal... Geloof ik...
Zeker weten doe ik het voor de helftquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal geloof je
En zeker weten.........
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleeschquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Vooral als het verhuizen/verbouwen 's avonds moet gebeurenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Ik zit van schrik nu op een mueslibol te kauwen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleesch
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld inquote:
Als het een beetje zou kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld in
Nou is Apeldoorn ook wel heel gewelddadig natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef Frutsel het volgende:
de wijde wereld in?
tegenwoordig kan je niet eens je kind naar school brengen![]()
Dode in Apeldoorn door schietpartij
hoi flesje.quote:
Hey Marc.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
Is het al donker?
n00bsquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/news/112(...)vluchtauto_niet.htmlprutz0rz
Cup-a-soup..quote:
Koffie.. grote mok..quote:
Euhm..gewoon bakje troost..quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat dan willen doen![]()
Een bakje troost, is dat nodig danquote:Op donderdag 21 juni 2007 14:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Euhm..gewoon bakje troost..
Lekker cappucino, precies zoals B zegt..
Mn ma is ziek..quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bakje troost, is dat nodig danDat troosten?
Iets met haar darmen.quote:
Ja.quote:Op donderdag 21 juni 2007 15:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een bakje troost, is dat nodig danDat troosten?
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:23 schreef leonieke het volgende:
hallo
Zoquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
zijn vriendin die me nu ook nog eens een mail stuurt om me onder mijn voeten te geven.
Het lef![]()
Pffquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:29 schreef leonieke het volgende:
Nog altijd dezelfde miserie, alleen wordt het alleen maar erger en erger... Ik had mijn pa beter gewoon nooit uitgenodigd voor ons huwelijk, waren er veel minder problemen geweest. Ik haat dat onvolwassen gedrag van hem en zijn vriendin die me nu ook nog eens een mail stuurt om me onder mijn voeten te geven.
Het lef![]()
Oh jawel hoor, als ze eindelijk bij zinnen komtquote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
wel een feest wat je -naar alle waarschijnlijkheid- niet nog een keer zal meemaken.
Phille zegt dat het beter is om het allemaal vanaf nu te negeren en ze te laten sudderen in hun eigen vet.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ZoMaar DAT laat laat je je toch niet gebeuren, wel?
Wie denkt ze wel dat ze is?blijf maar weg, smerig stuk collaterale schade dat ze is
Is ze nou heleMAAL glad besodemieterd, een beetje een bek hebben over JOUW bruiloft
Waar woont die sloerie? Dan zal ze nogeens met mij te maken krijgen
quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, als ze eindelijk bij zinnen komt
Ik wacht gewoon net zo lang als nodig is![]()
Wat mij het meeste stoort in dit alles is dat we binnenkort twee feesten zullen gegeven hebben voor ons huwelijk en dat ze nu blijkbaar alletwee een zwarte zijde zullen hebben. Vorig jaar deed mijn ma moeilijk en wou ze niet komen omdat mijn pa kwam, nu wil mijn pa gewoon niet komen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Pff. Echt jammer gewoon, jammer dat ze niet volwassen kunnen reageren en kunnen doen..
Lastige is dat het toch je pa is, en dat je ze het liefste ook op je bruiloft ziet, omdat het toch je vader is. Jammer gewoon dat het niet zo loopt zoals jij gehoopt had
Enige is dat je hierdoor niet je bruiloft een zwarte zijde moet krijgen, het is notabene wel een feest wat je -naar alle waarschijnlijkheid- niet nog een keer zal meemaken.
Wat LAAG zoiets zeg. En dat van iemand die net komt kijken. Die is nog welkom op jouw bruiloft?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:43 schreef leonieke het volgende:
De volgende zin vond ik het nog het ergst van al eigenlijk en had minder met het huwelijk te maken: Wat de keuze betreft die je pa 26 jaar geleden voor jou gemaakt heeft, dat zal je zeker aan je ma moeten vragen. Wat moet ik gewild geweest zijn voor mijn pa![]()
Nogmaals: die is nog welkom?quote:Of dit: En kwestie van zich als ouders volwassen te gedragen, daar moest 4 jaar geleden al mee gestart zijn. De fout ligt niet alleen bij de ouders hoor dit zijn situaties waar ouders en kinderen moet leren mee omgaan. Of waren de kinderen in dit geval toch niet zo volwassen?
Ik voel me gewoon verschrikkelijk beledigd![]()
Dit is een mail van zijn teerbeminde partner die sowieso niet welkom was. Maar wel van plan is om samen met mijn pa naar de mis te komen aangezien ze nooit ergens alleen naartoe gaan en ze het niet gepast vinden dat je één iemand van een koppel uitnodigt zonder de partner te vragen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat LAAG zoiets zeg. En dat van iemand die net komt kijken. Die is nog welkom op jouw bruiloft?
[..]
Nogmaals: die is nog welkom?
Groentesoep en vis?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:53 schreef Pheno het volgende:
Voedertijd
Ja, en om maar IEDEREEN van het veld te sturen daar schiet je ook niet echt wat mee op, wel?quote:Op donderdag 21 juni 2007 19:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dit is een mail van zijn teerbeminde partner die sowieso niet welkom was. Maar wel van plan is om samen met mijn pa naar de mis te komen aangezien ze nooit ergens alleen naartoe gaan en ze het niet gepast vinden dat je één iemand van een koppel uitnodigt zonder de partner te vragen.
Als je het goed en wel bekijkt is het de fout van 3 mensen:
- mijn ma omdat ze mij gewild heeft
- phille en ik omdat we het lef hebben gehad om enkel mijn pa te vragen
Zij komen er wel goed uit moet ik zeggen
Het zal alleszins een heel triestig huwelijksfeest zijn danquote:Op donderdag 21 juni 2007 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en om maar IEDEREEN van het veld te sturen daar schiet je ook niet echt wat mee op, wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |