Nee. Ik heb een spar. AL het andere is minimaal 4 km weg. En ik heb geen fiets.quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er niet een c1000 of aldi bij je in de buurt? die lasagne is goed en goedkoop
Dat magquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Ik laat me blind door jou lasagne maken Sjowhan, dat MOET wel beter zijn dan die van de sparquote:Op woensdag 20 juni 2007 21:39 schreef Sjowhan het volgende:
Ik prefereer toch zelf gemaakte lasagne als ik eerlijk mag zijn
Wel eens gehad bij de Italiaan (ga er tenminste vanuit dat die zelf gemaakt was).quote:Op woensdag 20 juni 2007 21:47 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, heb je wel eens zelf lasagne gemaakt dan ?
Dat is toch veul lekkerder als een uit de koeling/vriezer gekomen lasagne?
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Stoppen met werken danquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Helemaal geloof jequote:Op donderdag 21 juni 2007 09:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, helemaal... Geloof ik...
Zeker weten doe ik het voor de helftquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helemaal geloof je
En zeker weten.........
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleeschquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is vroeg maar ik heb nu al zin in een hamburger..
Vooral als het verhuizen/verbouwen 's avonds moet gebeurenquote:Op donderdag 21 juni 2007 09:16 schreef Kuukske het volgende:
Werken valt best zwaar als je zo aan het verhuizen en verbouwen bent.
Ik zit van schrik nu op een mueslibol te kauwen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 10:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Niets is te vroeg voor een lekker stukkie vleesch
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld inquote:
Als het een beetje zou kunnenquote:Op donderdag 21 juni 2007 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sta op, loop het pand uit, de wijde wereld in
Nou is Apeldoorn ook wel heel gewelddadig natuurlijkquote:Op donderdag 21 juni 2007 11:06 schreef Frutsel het volgende:
de wijde wereld in?
tegenwoordig kan je niet eens je kind naar school brengen![]()
Dode in Apeldoorn door schietpartij
hoi flesje.quote:
Hey Marc.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2007 12:48 schreef Pheno het volgende:
Is het al donker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |