ben je ook echt definitief weg uit R&P ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:20 schreef Pheno het volgende:
Ik altijd hier. Waar niet eigenlijk. Nou ja, thuis, waar ik nu wel eens wil zijn
's ochtends gaat het daar nog wel, maar ik ben duidelijk geminderd.quote:Op woensdag 20 juni 2007 08:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ben je ook echt definitief weg uit R&P ?
Ow okay... dus toch nog een beetjequote:Op woensdag 20 juni 2007 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
's ochtends gaat het daar nog wel, maar ik ben duidelijk geminderd.
Jamaar doe eens wat voorbeeldsommetjes dan?quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Oh, over rekenende HBO'ers kan ik ook wel wat vertellen. Bij ons krijgen ze een extra cursus rekenvaardigheid aangeboden met opdrachten die zelfs ik nog wel zou kunnen uitrekenen. En dan nog halen ze onvoldoendes. Het is echt erg gesteld met de HBO'ers van tegenwoordig. No offence.
Tsja, hele simpel worteltrekkingen. Euhh.. Ik zal wel eens kijken of ik vanmiddag nog wat sommen kan opsnorren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Jamaar doe eens wat voorbeeldsommetjes dan?
En knippen en plakken, netjes schrijven, rekenen. echt terug naar de kleuterschool is hetquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
PABO lijkt me echt zo'n pretopleiding. Beetje kinderliedjes zingen en zo
quote:Op woensdag 20 juni 2007 10:12 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, dat is geen antwoord, dus fout. Je hoort nu bij de 2000 studenten die de pabo moeten verlaten
Idd, daar ben ik veels te goed voorquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en jij bent ook geschikt voor Prorail![]()
En dat je op het examen moet kunnen vertellen welke de driehoek is en welke het vierkantquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb gehoord dat Wiskundelessen op de pPABO betekenen dat je driehoekjes en vierkantjes op een lap stof moet borduren
Bengelquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
Wat zijn bouwvakkers, (iig die wat hier de oprit leggen) toch een stomme achterlijke lui.![]()
Soms praten jullie nog raarder dan Vlamingen, weet je dat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
Wat zijn bouwvakkers, (iig die wat hier de oprit leggen) toch een stomme achterlijke lui.![]()
Omdat?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:45 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemiddag.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms praten jullie nog raarder dan Vlamingen, weet je dat?
Dat valt me nu pas op/in..quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn meer buitenland, en Vlamingen winnen het Nederlands dictee tenminstequote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaquote:Op woensdag 20 juni 2007 14:57 schreef _Cara_ het volgende:
hoezo jullie.. je bedoelt"..limburgers?
Oo...quote:
O joh, dat heb ik ook met die boven Limburg wonen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg gaan we katten?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zijn meer buitenland, en Vlamingen winnen het Nederlands dictee tenminste
Maar goed, vertel nu eens van die bouwvakkers. Die wat zo achterlijk zijn danquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O joh, dat heb ik ook met die boven Limburg wonen.
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar goed, vertel nu eens van die bouwvakkers. Die wat zo achterlijk zijn dan
Jezus hoe krijg je het je strot uit sowieso?![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.
Nee, ik kan je niet volgenquote:Ze maken er een potje van, ze hebben van die betonnen paaltjes gezet omdat de buren hoger liggen dan wij. En die dingen staan dus schuin.Erg handig, nog even en ze kiepen om.
(Hoop dat je me iets kan volgen, al dat Limburgs gemoel is natuurlijk moeilijk voor jullie)
quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
Ben niet zo in de mood voor Limburgsgekat. Dus ik ga wat anders doen.![]()
Maak dich neet druk, loat ze toch kallen...quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik krijg tenminste geen keelpijn met het uitspreken van een R en G.
Ze maken er een potje van, ze hebben van die betonnen paaltjes gezet omdat de buren hoger liggen dan wij. En die dingen staan dus schuin.Erg handig, nog even en ze kiepen om.
(Hoop dat je me iets kan volgen, al dat Limburgs gemoel is natuurlijk moeilijk voor jullie)
je méént het..quote:Op woensdag 20 juni 2007 16:20 schreef marcb1974 het volgende:
Ben vrij vandaag, dus heb een luie dag zeg maar![]()
Ik ga kinderen martelen iddquote:Op woensdag 20 juni 2007 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In aanloop naar een nieuwe baan ja?
Vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2007 17:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is die van vandaag? Zo warm bij jullie? Lekker plonzen.
Wie is wie ook alweer.![]()
Echte stoere jongens.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Vandaag. Het is benauwd, maar het water is eigenlijk best koud. Ze lopen een tikkeltje blauw aan, maar willen niet uit het bad
.
Op de voorgrond Romek, de ander is Kyran.
Oh ja, er moet nog gegeten worden ook vandaagquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:12 schreef Sjowhan het volgende:
Neh, ff wat dingen afmaken hier. Denk dat ik straks stop bij de KFC
Check.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, er moet nog gegeten worden ook vandaag. Nou ja, de eieren voor de sla zijn al gekookt, het begin is er
.
Gebakken gekruide krieltjes, sla en tonijnsteaks (voor de kinderen vissticks)quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
Kan ook wel wat op thuisbezorgd.nl wat bestellen, maar da's gelijk zo reteduur
Daar heb ik meteen een link van gemaakt, die site kon ik nog nietquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:16 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check.
Kan ook wel wat op thuisbezorgd.nl wat bestellen, maar da's gelijk zo reteduur
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 18:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik meteen een link van gemaakt, die site kon ik nog niet![]()
Doe dan meteen www.hapgids.nl erbij, die gebruik ik weleensquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.
Jammer dat er hier zo weinig bezorgenquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:34 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mijn manager kwam ermee op de proppen. Keihendig.
Ja marc, dat wordt toch weer 2 keer op en neer naar de magnetronquote:Op woensdag 20 juni 2007 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer dat er hier zo weinig bezorgen
Het wordt shoarmaquote:Op woensdag 20 juni 2007 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja marc, dat wordt toch weer 2 keer op en neer naar de magnetron![]()
Wanouweer?quote:Op woensdag 20 juni 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
En soms is eten met de tv aan niet verstandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |