abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:11:44 #101
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50648269
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het een mooi stukje van Wilders

Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.

Wat een onzin zeg, die man heeft werkelijk een kortsluiting in zijn hersenen waarbij hij om de drie woorden "Islam", "Tsunami", "Islamisering", "Burka" moet laten vallen. Het is niet zo zeer een religieus als wel een cultureel probleem. Kaart dat dan aan. En niet iedereen over één kam scheren, maar goed, voor een populist is nuance wel een heel moeilijk begrip natuurlijk.
pi_50649128
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
veel verder komt ´rechts´ doorgaans niet met haar ´argumentatie´.

droevig eigenlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_50649274
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef Argento het volgende:

[..]

droevig eigenlijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:40:00 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50649356
'Rechts' zou zélf eens met een omroep moeten komen voor de Publieke Omroep in plaats van te zeuren. Als er markt voor is dan moet de ledendrempel van 150000 best te halen zijn. Zeg maar een soort MAX maar dan voor conservatievelingen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:41:06 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50649398
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.
Graag, zou een hoop ellende om niets schelen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50649806
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:32 schreef SCH het volgende:
Centen bestaan niet meer,
echt waar?
pi_50649855
quote:

[..]

droevig eigenlijk.
Deze reactie toont dan blijkbaar de beperkte informatievergaring van "links" aan
pi_50651211
quote:

[..]

droevig eigenlijk.
Ach man ga een theoretisch prietpraatverhaaltje houden van je uit de postkamer van het ministerie van Justitie gejatte rechtboek neerpennen of zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50651874
Maar wat is dan de waarde van deze prietpraat van Wilders?

Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.

Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
pi_50652095
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:

Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.

Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.
Ik weet bijna zeker dat dit hem zetels gaat opleveren. Beetje herrie schoppen, en tel uit je winst.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:56:20 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50652126
Goh, nog een topic over de PO? Sjonge

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50652278
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.
Ik weet bijna zeker dat dit hem zetels gaat opleveren. Beetje herrie schoppen, en tel uit je winst.
Ja hoor, het is een slimme tactiek en het zal ook zetels opleveren. Maar dat er mensen zijn die iets meer hebben dan basisschool die hier ook intuinen vind ik echt onvoorstelbaar en erg griezelig.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:01:27 #113
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50652345
Och, patat is ook niet goed, en toch vreten velen (ook hoger opgeleiden) er té regelmatig van.

Wilders is eigenlijk het vleesgeworden patatje oorlog

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:13:00 #114
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50652756
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:

Hij provoceert bewust om de boel wakker te houden, is mijn indruk. Dat je daar op termijn niet ver mee komt lijkt hem nu weinig te kunnen schelen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50653608
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_50653752
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
waarom zou sesamstraat alleen door de overheid gefabriceerd kunnen worden ? Waarom kan dat niet in de vrije markt?

[ Bericht 1% gewijzigd door TubewayDigital op 20-06-2007 15:03:53 ]
pi_50654040
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De hele speech: (ik heb trouwens een kwartier onder tafel gelegen vanwege de zin in vetgedrukt...)

Baggerbeleid - Speech Wilders bij debat Beleidsprogramma 2007 - 2011
dinsdag 19 juni 2007
Voorzitter, onlangs las ik het ongelooflijke bericht over een man die na zo’n twintig jaar uit een coma ontwaakte. Na twintig jaar werd hij wakker en schrok zich rot. Alles dat hij had gekend bleek veranderd. Niets van zijn vertrouwde wereld was hetzelfde, niets was herkenbaar.
Wat een . Natuurlijk is alles veranderd, alles is namelijk al sinds de negentiende eeuw in een steeds hoger tempo aan het veranderen. Begin jaren negentig had nog niemand internet, werd er per brief gecommuniceerd, moest men een telefooncel in om te bellen, kocht men CD's, bestonden archieven nog uit kasten vol papieren en speelden kinderen nog vooral buiten.

Nu al groeit een hele generatie op met internet, mobiele telefoontjes, downloadbare muziek etc.
Mensen gaan niet meer naar elkaar toe of bellen voor een gesprekje, maar MSN-en, waardoor ze ook kletsen met mensen waar ze anders nooit mee om zouden zijn gegaan. Kinderen hangen langer achter de computer, in plaats van dat ze buiten hun nieuwe voetbal gaan uitproberen.

Snap dat sommige veranderingen soms kwalijke gevolgen kunnen hebben en daar ook naar gekeken moet worden, maar dat eeuwige, aarts-conservatieve gezeur over dat alles bij het oude moet blijven is gewoon onrealistisch.
pi_50654201
quote:
Zeg, weet jij waar Sesamstraat oorspronkelijk vandaan komt?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50654272
Wilders zegt tenminste iets!
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
Varkenhouders moeten verplicht worden
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh

dat is dan een nieuwe wet! Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dus zijn stem is zeker nodig in den haag! Anders vallen ze daar in slaap.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50654303

[ Bericht 100% gewijzigd door LangeTabbetje op 20-06-2007 14:57:20 ]
pi_50654661
[ Bericht 100% gewijzigd door LangeTabbetje op 20-06-2007 14:57 ]
wacht vol spanning
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:07:50 #122
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50654722
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh

dat is dan een nieuwe wet! Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.
pi_50654860
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.
Hij heeft wel veel meer standpunten.
Dat velen alleen dat gene zien/horen wat zij *willen* horen ja ach..
pi_50654975
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik las vanmorgen:
duh

Als voor een deel van de kiezers dierenleed de reden was dat ze op een bepaalde partij stemden, mag dat ook best gehoord worden, hoor.

Sommige mensen hebben het gevoel dat Wilders extra aandacht moet krijgen, omdat die 'de' gewone man zou vertegenwoordigen.

De niet gewone man (en vrouw) en zelfs andere soorten van gewone mannen en vrouwen, hebben ook recht op vertegenwoordiging. Anders had Wilders wel alle stemmen gehaald.
pi_50655090
Als Wilders zo begaan is met moslims die van hun geloof af willen, waarom is hij dan niet betrokken bij het comite van afvalligen en moet de PvdA dat weer opknappen?
pi_50655109
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:15 schreef jaoka het volgende:

[..]

Als voor een deel van de kiezers dierenleed de reden was dat ze op een bepaalde partij stemden, mag dat ook best gehoord worden, hoor.

Sommige mensen hebben het gevoel dat Wilders extra aandacht moet krijgen, omdat die 'de' gewone man zou vertegenwoordigen.

De niet gewone man (en vrouw) en zelfs andere soorten van gewone mannen en vrouwen, hebben ook recht op vertegenwoordiging. Anders had Wilders wel alle stemmen gehaald.
Heb ik gezegd dat hij alle stemmen had moeten krijgen?
Nee maar dat hij er is, is een goede balans.
pi_50655194
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat hij alle stemmen had moeten krijgen?
Nee maar dat hij er is, is een goede balans.
Heb ik gezegd dat jij zei dat hij alle stemmen had moeten krijgen?
Verder is het prima dat hij er is en een gedeelte van het volk vertegenwoordigt, maar dat betekent niet dat issues van mensen die niet op hem gestemd hebben, minderwaardig zijn.
pi_50656290
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zeg, weet jij waar Sesamstraat oorspronkelijk vandaan komt?
PWNED!
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef SCH het volgende:
Als Wilders zo begaan is met moslims die van hun geloof af willen, waarom is hij dan niet betrokken bij het comite van afvalligen en moet de PvdA dat weer opknappen?
Provocerende onzin dat je nu weer uitblaat SCH

PvdA censureert eigen achterban

Wederom: PWNED
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_50656459
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:53 schreef JohnDope het volgende:

[..]

PWNED!
[..]

Provocerende onzin dat je nu weer uitblaat SCH

PvdA censureert eigen achterban

Wederom: PWNED
Gefeliciteerd

Maar waar het mij om gaat, waarom moet je iets als een Publieke Omroep met al zijn tv, radio en internet en muziek, opheffen omdat een columnist van een programma van 1 uur per week zijn contract niet wordt verlengd ?
pi_50656658
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:57 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Maar waar het mij om gaat, waarom moet je iets als een Publieke Omroep met al zijn tv, radio en internet en muziek, opheffen omdat een columnist van een programma van 1 uur per week zijn contract niet wordt verlengd ?
Het is natuurlijk niet alleen het verhaal van die columnist. Het is weer het Zoveelste verhaal.

Klik ook even voor de gein op die linkjes in mijn signature, want het niveau van Nova en het StaatsJournaal is sowieso al om te janken.
(en dat is niet alleen vanwege die altijd en eeuwige linkse ondertoon in die programma's)
  woensdag 20 juni 2007 @ 16:06:36 #131
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50656782
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:18 schreef SCH het volgende:
hoeveel (ex)moslims zijn er lid van de PVV?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 16:08:35 #132
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50656845
quote:
Stel je voor dat ouders hun kinderen zelf moeten gaan opvoeden ipv. dat door staatstv te laten doen.

Geef mij maar het oude Fun Factory en DJ Kat Show van het commerciële vroegere Sky Channel.
Carpe Libertatem
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:13:43 #133
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50658726
Met het verdwijnen van de PO zal elk kritisch geluid verloren gaan.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 20 juni 2007 @ 17:40:02 #134
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_50659638
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

Je kan niet lid worden bij de PVV, alleen donateur.

Ik dacht trouwens aan Hikmat Khan, maar die blijkt op de lijst bij 1NL te hebben gestaan.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_50660238
Ja, tuurlijk Geert, hef de typische unieke Nederlandse TV op, cultuurbarbaar.

Wat wil die rukker nou, wil hij ons naar Al Jazeera jagen?
  woensdag 20 juni 2007 @ 18:06:59 #136
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50660345
Geert moet met constructieve plannen komen. Hij kan bijv. de AVRO porren of ze een wat rechtser geluid willen laten horen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_50660596
Waarom richt huilebalk Geert z'n eigen omroep niet op ? Maar ja, dat is natuurlijk het probleem een beetje bij dit soort rechtse droeftoeters, ze kunnen alleen maar zeiken, en dat noemen ze dan "problemen benoemen". I.p.v. met een alternatief te komen of voor een oplossing te zorgen komen deze vrijheidsstrijders enkel met verboden en een "harde aanpak". Sja, je moet wat.

Overigens beste Geert, de Nederlandse hardwerkende burger zit helemaal niet te wachten op politie met meer gezag, ze janken nu al als ze een snelheidsbekeuring krijgen. Ken je eigen cultuur.
pi_50660740
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 17:40 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Je kan niet lid worden bij de PVV, alleen donateur.

Ik dacht trouwens aan Hikmat Khan, maar die blijkt op de lijst bij 1NL te hebben gestaan.
en wat een off-topic geneuzel weer op dit forum..lijkt wel een slowchat
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 18:47:46 #139
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50661496
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:15 schreef gelly het volgende:
Waarom richt huilebalk Geert z'n eigen omroep niet op ?
Als hij dat zou willen staat dat toch helemaal los van het afschaffen van de P.O. ?
Carpe Libertatem
pi_50661733
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:47 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als hij dat zou willen staat dat toch helemaal los van het afschaffen van de P.O. ?
Waarom wil hij het afschaffen ? Omdat hij ook wel weet dat een fatsoenlijk rechts alternatief weinig kans tot leven heeft, en wat doe je dan ? Precies, dan hef je de PO maar op zodat meningen die jou niet aanstaan ook niet meer gehoord kunnen worden. Dat doet ie overigens niet alleen als het op de PO aankomt, het is zijn denkwijze. Ben ik het ergens niet mee eens en kan ik er niet genoeg tegengas tegen bieden ? Dan verbieden we het. Het is jou nooit opgevallen dat Wilders de dingen die hem niet aanstaan niet met alternatieven wil bestrijden maar consequent met verboden ? Het is gewoon een maffe fascist, heeft niks met vrijheid of met het liberale gedachtengoed van doen.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 18:59:19 #141
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50661955
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:54 schreef gelly het volgende:
Waarom wil hij het afschaffen ? Omdat hij ook wel weet dat een fatsoenlijk rechts alternatief weinig kans tot leven heeft, en wat doe je dan ? Precies, dan hef je de PO maar op zodat meningen die jou niet aanstaan ook niet meer gehoord kunnen worden. Dat doet ie overigens niet alleen als het op de PO aankomt, het is zijn denkwijze. Ben ik het ergens niet mee eens en kan ik er niet genoeg tegengas tegen bieden ? Dan verbieden we het. Het is jou nooit opgevallen dat Wilders de dingen die hem niet aanstaan niet met alternatieven wil bestrijden maar consequent met verboden ? Het is gewoon een maffe fascist, heeft niks met vrijheid of met het liberale gedachtengoed van doen.
Zijn motieven zijn inderdaad verre van zuiver, maar ik sta wel achter hem in zijn missie de P.O. af te schaffen.
Carpe Libertatem
pi_50662380
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:21 schreef jaoka het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat jij zei dat hij alle stemmen had moeten krijgen?
Verder is het prima dat hij er is en een gedeelte van het volk vertegenwoordigt, maar dat betekent niet dat issues van mensen die niet op hem gestemd hebben, minderwaardig zijn.
Ook dat zei ik niet, en ik heb niet op hem gestemd!
pi_50662481
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 16:06 schreef Napalm het volgende:

[..]

Het is opvallend dat hij niks doet voor die mensen en het aan de pvdA overlaat.
pi_50662593
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 18:59 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Zijn motieven zijn inderdaad verre van zuiver, maar ik sta wel achter hem in zijn missie de P.O. af te schaffen.
Alsof dat gaat gebeuren
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:17:50 #145
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50662691
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef SCH het volgende:
Alsof dat gaat gebeuren
Vast niet, maar daarom is het nog wel een nobel streven.
Carpe Libertatem
pi_50662900
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ik vind het een nobel streven om de publieke omrioep met al zijn diversiteit te behouden, al dient het dan wel wat minimaler te zijn. Zo vind ik alle spelletjestroep als Lingo beter bij een commerciële passen. Juist de porgramma's die niet kunnen bestaan zonder commercieel oogpunt horen bij de publieken thuis, daarom bestaat het ook.
pi_50662913
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:17 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als je genoegen neemt met Dancing on Ice en Hart van Nederland wel ja.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:26:50 #148
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50663058
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef SCH het volgende:
Ik wil gewoon niet meebetalen aan entertainment van andere mensen, zeker niet onder dwang.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:28:32 #149
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50663117
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef gelly het volgende:
Ik vind het een nobel streven om de publieke omrioep met al zijn diversiteit te behouden, al dient het dan wel wat minimaler te zijn. Zo vind ik alle spelletjestroep als Lingo beter bij een commerciële passen. Juist de porgramma's die niet kunnen bestaan zonder commercieel oogpunt horen bij de publieken thuis, daarom bestaat het ook.
Waarom zou ik gedwongen moeten meebetalen aan bv. religieuze propaganda, kindertv, spelletjesshows, debatprogramma's en politieke propaganda?
Carpe Libertatem
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:31:15 #150
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50663229
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef gelly het volgende:
Ik vind het een nobel streven om de publieke omrioep met al zijn diversiteit te behouden,
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_50663396
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:28 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarom zou ik gedwongen moeten meebetalen aan bv. religieuze propaganda, kindertv, spelletjesshows, debatprogramma's en politieke propaganda?
Je betaalt aan zoveel dingen mee waar je waarschijnlijk nooit gebruik van zal maken. Je betaalt via de producten die je koopt ook mee aan alle andere media ellende, dus jouw houdiing is sowieso een beetje onrealistisch.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:36:15 #152
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50663423
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:
Alle bizarre religieuzen mogen er op kosten van iedereen hun propaganda uitzenden, van christen en moslim tot boedhist. Dat is vrij divers. Divers absurd, daar niet van, maar wel divers.

Het enige wat niet echt vertegenwoordigd is bij de P.O. is rechts.
Carpe Libertatem
pi_50663446
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:31 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Jij vindt de PO niet divers ? Wat grappig.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:38:17 #154
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50663504
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Alsof dat gaat gebeuren
En links hun propaganda machine verliezen?

in deze ben ik het met je eensch, dit publiekelijk geld verslindende monster zal helaas nooit verdwijnen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_50663553
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het enige wat niet echt vertegenwoordigd is bij de P.O. is rechts.
Sja, wat is rechts ? Kennelijk voelt niemand zich geroepen iets dergelijks te proberen, dan moet je ook niet zeuren vind ik. Het is niet de schuld van liinks dat ze in het omroep bestel zitten, het is het niet nemen van de rechtse eigen verantwoordelijkheid dat die rechtse mening kennelijk niet gehoord wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2007 19:40:01 ]
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:39:34 #156
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50663559
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:35 schreef gelly het volgende:

[..]

Je betaalt aan zoveel dingen mee waar je waarschijnlijk nooit gebruik van zal maken. Je betaalt via de producten die je koopt ook mee aan alle andere media ellende, dus jouw houdiing is sowieso een beetje onrealistisch.
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 19:41:02 #157
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50663633
quote:
Je betaalt aan zoveel dingen mee waar je waarschijnlijk nooit gebruik van zal maken.
Daar wil ik dan ook graag vanaf. De P.O. afschaffen is een begin.
quote:
Je betaalt via de producten die je koopt ook mee aan alle andere media ellende, dus jouw houdiing is sowieso een beetje onrealistisch.
Maar het product wat ik koop waarmee andere media ellende betaald kan worden heb ik een keuze in. De P.O. niet, dat wordt mij opgedrongen omdat 'men' 'kwaliteitsprogramma's' wil zien.

Ik zou de P.O. prima vinden als iedereen een keuze krijgt om er wel of niet aan mee te betalen. Ik heb dan ook opzich niets tegen de inhoud van de P.O., maar de methode van financiering.

Met reclame zou een relatief goedkoop programma als buitenhof prima uit te zenden zijn op een commerciële zender. Ze hebben naar mijn weten een aardige kijkdichtheid. Dat kan nu niet omdat de P.O. oneerlijke concurrentie heeft.
Carpe Libertatem
pi_50663852
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:41 schreef Boze_Appel het volgende:

Maar het product wat ik koop waarmee andere media ellende betaald kan worden heb ik een keuze in.
Daar verkijk je je denk ik een beetje op. Je zou een heel boekwerk moeten bijhouden van welk merk door welke producent op de markt wordt gebracht.. Maar goed, het is Wilders ook helemaal niet te doen om de p.o. Hij baalt er gewoon van dat er geen goed rechts alternatief bestaat. Volgens zijn denkwijze dan, want rechts komt genoeg aan het woord bij die zogenaamde linkse p.o.
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:49:37 #159
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_50663996
hij maakt het steeds gekker..........
  woensdag 20 juni 2007 @ 19:52:47 #160
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50664126
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef gelly het volgende:
Jij vindt de PO niet divers ? Wat grappig.
Nee, het is dezelfde linkse massamedia die gewoon in meerdere formats herhaald wordt. De rest is net zo commercieel als de bagger van SBS 6.
pi_50664136
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:36 schreef gelly het volgende:

[..]

Jij vindt de PO niet divers ?
nee, jij wel?
pi_50664239
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:52 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Nee, het is dezelfde linkse massamedia die gewoon in meerdere formats herhaald wordt. De rest is net zo commercieel als de bagger van SBS 6.
Kennelijk kijk je alleen naar Lingo ofzo ? Nou ja, het zou wat verklaren natuurlijk,
  woensdag 20 juni 2007 @ 20:25:36 #163
182269 sneakypete
On the edge
pi_50665706
De PO is divers genoeg en rechts is weldegelijk vertegenwoordigd. In het 'lagerhuis' (welliswaar ooit gepresenteerd door pvda'ers) kwamen mensen uit elke categorie zo'n beetje aan het woord, in het 'nieuwe lagerhuis' evengoed. De enige groep die niet zoveel recht van spreken krijgt, is de (steeds groter wordende, lijkt wel) groep halfbakken racisten, en wees daar maar blij mee. Ik weet zeker dat als er dagelijks continu mensen als Wilders op de PO waren, Nederland door dit soort haatzaaierij binnen no-time vele malen onveiliger zou zijn.

En trouwens: wat zeikt die gast, hij is meer in het nieuws dan alle ministers tezamen, nogal een prestatie voor iemand die niet eens regeert.
pi_50670706
Tegenstanders van de StaatsOmroep moeten zich er niet al te druk om maken, binnen 5 a 10 jaar is alle media met het meeste bereik in handen van de kapitalisten.

Verder zijn ze nu druk achter de schermen bezig om een soort Dutch Fox Channel op te zetten.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:01:13 #165
182269 sneakypete
On the edge
pi_50671156
Dat is nu precies iets om je druk om te maken lijkt mij
pi_50671817
Ik kan je briefje geven dat het niet van onze belastingcenten zal gaan hoor, dus no worries sneakypete
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:25:44 #167
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_50672369
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Discovery Channel e.d. zijn toch ook geen staatsomroepen of wel soms? Verder knipt de PO rustig "kutmarokkaantjes" uit de uitzending als het om een pvda-vrindje gaat.. Maar ach, objectieve media is totaal neit van belang als de staat betalen moet..
quote:

Vergelijk je de Publieke Omroepen nu met een volksverzekering ala WAO?
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:32:11 #168
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50672740
Ik heb eigenlijk wel behoeft aan een rechts conservatief politiek programma op de publieke omroep. Waarom doet niemand dat?
lege ton
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:34:34 #169
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50672878
Daar had je vroeger Wimpie Bosboom voor maar die is dood

Maargoed misschien kan deze columnist dez kant van de Tros wel nieuw leven inblazen
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:36:45 #170
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50672973
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 19:49 schreef TJDoornbos het volgende:
hij maakt het steeds gekker..........
Hij brengt wel leven in de brouwerij
Je kunt voor of tegen hem zijn, maar hij maakt wel menige discussies los.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:38:33 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50673085
[quote]Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[/quote

Al verziekt dit wel behoorlijk de discussie
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:38:44 #172
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50673090
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:34 schreef Hexagon het volgende:
Daar had je vroeger Wimpie Bosboom voor maar die is dood

Maargoed misschien kan deze columnist dez kant van de Tros wel nieuw leven inblazen
.
Hij moet niet zo gaan huilen over een ontslagen columnist, maar iets op poten zetten. Spruit erbij.....
lege ton
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:44:27 #173
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50673388
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[quote]Op woensdag 20 juni 2007 22:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

[/quote

Al verziekt dit wel behoorlijk de discussie
de discussie word meestal al verziekt door lieden die zijn argumenten niet serieus nemen, vaak vanwege het feit dat zijn thema's cq. opmerkingen niet in hun politiek correct plaatje passen.
pi_50673432
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:32 schreef nonzz het volgende:
Ik heb eigenlijk wel behoeft aan een rechts conservatief politiek programma op de publieke omroep. Waarom doet niemand dat?
Wacht maar, achter de schermen is al een ongekende denktank bezig om zo'n zender uit de grond te stampen. Geloof me, zoiets wil je echt niet

Het zal me niks verbazen als de mensen van Fox gratis ondersteuning willen geven, want volgens Fox, valt er nog heel wat te veranderen (progressief) in nederland.
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:46:37 #175
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50673483
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wacht maar, achter de schermen is al een ongekende denktank bezig om zo'n zender uit de grond te stampen. Geloof me, zoiets wil je echt niet
zozo, ongekende denktank.....

Waarom wil ik dat niet?
lege ton
  † In Memoriam † woensdag 20 juni 2007 @ 22:46:43 #176
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_50673492
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:45 schreef JohnDope het volgende:
Waarom niet? Zolang het niet van gestolen geld gebeurt, prima toch
Carpe Libertatem
pi_50673542
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Waarom niet? Zolang het niet van gestolen geld gebeurt, prima toch
klopt zoals ik al zei

Maar iemand van de SalonSocialisten, die wil dat echt niet meemaken.
pi_50673629
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef nonzz het volgende:

[..]

zozo, ongekende denktank.....

Waarom wil ik dat niet?
Omdat het gewoon gaat worden zoals de Publieke Omroep nu is. Alleen waarschijnlijk nog harder en directer, want er zijn een hoop mensen met veel geld die koken van frustratie, dus die zullen kei en keihard terug slaan via de media

Media controllen is sowieso al geen linkse aangelegenheid, die zijn daar niet zo goed in. Dus de PO is peanuts, ookal zit er nog niks voor ons bij en zijn wij nog in de minderheid....
pi_50673681
Ja man, het is me wat achter de schermen
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:52:02 #180
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50673761
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Omdat het gewoon gaat worden zoals de Publieke Omroep nu is. Alleen waarschijnlijk nog harder en directer, want er zijn een hoop mensen met veel geld die koken van frustratie, dus die zullen kei en keihard terug slaan via de media
Ja en? Lijkt me prima!
quote:
Media controllen is sowieso al geen linkse aangelegenheid, die zijn daar niet zo goed in. Dus de PO is peanuts, ookal zit er nog niks voor ons bij....
Hoe bedoel je peanuts? En wie zijn "ons"?
lege ton
pi_50673876
Het is weer internetuurtje in het pieter-baan ?
pi_50673906
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:52 schreef nonzz het volgende:

[..]

Ja en? Lijkt me prima!
[..]

Hoe bedoel je peanuts? En wie zijn "ons"?
De PO is in principe een bij elkaar geraapt zooitje melkertbanen. De enige reden dat ze nogsteeds veel macht hebben, is omdat ze vroeger zijn begonnen met een hardnekkige monopolypositie.

Maar een feit blijft dat de kapitalisten veel beter zijn in het controllen van de Media. Het is dus een kwestie van tijd, dat het rechtse geluid de boventoon gaat voeren in Medialand.

en met ons bedoel ik het clubje dat tegen de SalonSocialisten/StaatsOmroep/e.d. is
pi_50673963
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:54 schreef gelly het volgende:
Het is weer internetuurtje in het pieter-baan ?
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:57:38 #184
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50674040
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

De PO is in principe een bij elkaar geraapt zooitje melkertbanen. De enige reden dat ze nogsteeds veel macht hebben, is omdat ze vroeger zijn begonnen met een hardnekkige monopolypositie.

Maar een feit blijft dat de kapitalisten veel beter zijn in het controllen van de Media. Het is dus een kwestie van tijd, dat het rechtse geluid de boventoon gaat voeren in Medialand.
Sinds RTL4 is begonnen (ik hou het even bij de TV voor het gemak) kan iedereen gewoon een omroep of programma beginnen met zulke rechtse meningen als ze maar willen. Waarom is dat er nog niet?
lege ton
  woensdag 20 juni 2007 @ 22:59:19 #185
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_50674128
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef nonzz het volgende:

[..]

Sinds RTL4 is begonnen (ik hou het even bij de TV voor het gemak) kan iedereen gewoon een omroep of programma beginnen met zulke rechtse meningen als ze maar willen. Waarom is dat er nog niet?
Geen overheidssteun?
pi_50674162
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 22:57 schreef nonzz het volgende:

[..]

Omdat RTL4 veel later is begonnen, zij moesten eerst groot geld verdienen en krijgen geen geld van de staat e.d.. Het komt echt wel, maak je maar geen zorgen, er is een ongekende denktank achter de schermen bezig. De Media is er uiteindelijk ook bij gebaat om de Politiek te domineren en politici zijn weer afhankelijk van media, het is een wisselwerking.

Saillant detail is overigens, dat RTL jarenlang door de staat is tegen gehouden, totdat RTL een maas in de wet vond om via luxemburg uit te zenden.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:04:13 #187
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50674376
Maar waarom hebben ze in die 15 jaar (toch ongeveer?) nog helemaal niets gedaan?

En nu je het toch al 4 keer hebt genoemd: waar kunnen wij gewone stervelingen aan zien dat er "een ongekende denktank achter de schermen bezig is"? Wie zitten daar in? Wie betaald ze? Wanneer zien we eens wat resultaten?
lege ton
pi_50674383
Succes JohnDope, ik hoop dat het wat wordt. Maar gezien je sterk onderbouwde verhaal zal dat wel lukken.
pi_50674604
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:04 schreef nonzz het volgende:
Maar waarom hebben ze in die 15 jaar (toch ongeveer?) nog helemaal niets gedaan?

En nu je het toch al 4 keer hebt genoemd: waar kunnen wij gewone stervelingen aan zien dat er "een ongekende denktank achter de schermen bezig is"? Wie zitten daar in? Wie betaald ze? Wanneer zien we eens wat resultaten?
Er gebeurt ook wel genoeg, zie RTL 7.

Dit snappen ambtenaren niet; maar een bedrijf als RTL moet ook de investering er uit halen, voordat ze zich zegmaar op idealistisch vlak kunnen begeven. Bij de StaatsOmroep is dat omgedraaid.

Als je wilt weten hoe het gaat worden in MediaLand, dan moet je naar de VS kijken, daar lopen ze voor op ons.
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:11:07 #190
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50674735
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Maar dit snappen ambtenaren niet; een bedijf als RTL moet ook de investering er uit halen, voordat ze zich zegmaar op idealistisch vlak kunnen begeven. Bij de StaatsOmroep is dat omgedraaid.

Als je wilt weten hoe het gaat worden, dan moet je naar de VS kijken, daar lopen ze voor op ons.
Maar goed dat er "een ongekende denktank achter de schermen bezig is". Ik ben benieuwd hoe deze "ongekende danktank" dat gaat oplossen. En wanneer en door wie.
lege ton
pi_50674780
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:11 schreef nonzz het volgende:

[..]

Maar goed dat er "een ongekende denktank achter de schermen bezig is". Ik ben benieuwd hoe deze "ongekende danktank" dat gaat oplossen. En wanneer en door wie.
Ben ik ook wel benieuwd naar

Maar maak je geen zorgen, het komt allemaal goed met de tijd
  woensdag 20 juni 2007 @ 23:19:34 #192
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50675163
Gelukkig....Ik ben benieuwd!
lege ton
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:09:47 #193
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50677318
Gelukkig dat er achter de schermen ook een immense progressieve denktank bezig is om die rechtsconservatieve rukkers een poepje te laten ruiken.

Wacht maar af, de VPRO is er niks bij en ook BNN zal verbleken bij dit staaltje vooruitstrevendheid en vrijheid
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:13:45 #194
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_50677477
De schermen vallen bijna om, zoveel gebeurt erachter.......
lege ton
pi_50677539
Ik denk dat de celdeuren inmiddels weer op slot zitten ...
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:15:37 #196
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50677545
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Hexagon het volgende:
Gelukkig dat er achter de schermen ook een immense progressieve denktank bezig is om die rechtsconservatieve rukkers een poepje te laten ruiken.

Wacht maar af, de VPRO is er niks bij en ook BNN zal verbleken bij dit staaltje vooruitstrevendheid en vrijheid
Welke dan? Is het zaagsel in het hoofd van Pechtold weer aan het malen?
pi_50678101
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:09 schreef Hexagon het volgende:

Jullie hebben geen knaken en ook geen media-potentie.
  donderdag 21 juni 2007 @ 00:57:10 #198
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50678736
Daar zal jij nog van staan te kijken

Bovendien hebben progressieve organisaties geen bakken met geld nodig om hun punt duidelijk te maken.
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:04:39 #199
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_50678863
quote:
Op donderdag 21 juni 2007 00:57 schreef Hexagon het volgende:
Bovendien hebben progressieve organisaties geen bakken met geld nodig om hun punt duidelijk te maken.
Nee, daar hebebn ze de bevriende media wel voor ja.
  donderdag 21 juni 2007 @ 01:16:01 #200
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_50679046
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 23:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit snappen ambtenaren niet; maar een bedrijf als RTL moet ook de investering er uit halen, voordat ze zich zegmaar op idealistisch vlak kunnen begeven. Bij de StaatsOmroep is dat omgedraaid.

Als je wilt weten hoe het gaat worden in MediaLand, dan moet je naar de VS kijken, daar lopen ze voor op ons.
Kennelijk is er dus geen groot genoege markt voor die praatjes in Nederland. Anders was het er allang geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')