abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:11:44 #101
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50648269
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het een mooi stukje van Wilders

Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.

Wat een onzin zeg, die man heeft werkelijk een kortsluiting in zijn hersenen waarbij hij om de drie woorden "Islam", "Tsunami", "Islamisering", "Burka" moet laten vallen. Het is niet zo zeer een religieus als wel een cultureel probleem. Kaart dat dan aan. En niet iedereen over één kam scheren, maar goed, voor een populist is nuance wel een heel moeilijk begrip natuurlijk.
pi_50649128
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
veel verder komt ´rechts´ doorgaans niet met haar ´argumentatie´.

droevig eigenlijk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_50649274
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef Argento het volgende:

[..]

droevig eigenlijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:40:00 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_50649356
'Rechts' zou zélf eens met een omroep moeten komen voor de Publieke Omroep in plaats van te zeuren. Als er markt voor is dan moet de ledendrempel van 150000 best te halen zijn. Zeg maar een soort MAX maar dan voor conservatievelingen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  woensdag 20 juni 2007 @ 12:41:06 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_50649398
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.
Graag, zou een hoop ellende om niets schelen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_50649806
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 11:32 schreef SCH het volgende:
Centen bestaan niet meer,
echt waar?
pi_50649855
quote:

[..]

droevig eigenlijk.
Deze reactie toont dan blijkbaar de beperkte informatievergaring van "links" aan
pi_50651211
quote:

[..]

droevig eigenlijk.
Ach man ga een theoretisch prietpraatverhaaltje houden van je uit de postkamer van het ministerie van Justitie gejatte rechtboek neerpennen of zo.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50651874
Maar wat is dan de waarde van deze prietpraat van Wilders?

Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.

Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
pi_50652095
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:

Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.

Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.
Ik weet bijna zeker dat dit hem zetels gaat opleveren. Beetje herrie schoppen, en tel uit je winst.
  woensdag 20 juni 2007 @ 13:56:20 #111
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50652126
Goh, nog een topic over de PO? Sjonge

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_50652278
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.
Ik weet bijna zeker dat dit hem zetels gaat opleveren. Beetje herrie schoppen, en tel uit je winst.
Ja hoor, het is een slimme tactiek en het zal ook zetels opleveren. Maar dat er mensen zijn die iets meer hebben dan basisschool die hier ook intuinen vind ik echt onvoorstelbaar en erg griezelig.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:01:27 #113
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_50652345
Och, patat is ook niet goed, en toch vreten velen (ook hoger opgeleiden) er té regelmatig van.

Wilders is eigenlijk het vleesgeworden patatje oorlog

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 20 juni 2007 @ 14:13:00 #114
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_50652756
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:

Hij provoceert bewust om de boel wakker te houden, is mijn indruk. Dat je daar op termijn niet ver mee komt lijkt hem nu weinig te kunnen schelen.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_50653608
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_50653752
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
waarom zou sesamstraat alleen door de overheid gefabriceerd kunnen worden ? Waarom kan dat niet in de vrije markt?

[ Bericht 1% gewijzigd door TubewayDigital op 20-06-2007 15:03:53 ]
pi_50654040
quote:
Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De hele speech: (ik heb trouwens een kwartier onder tafel gelegen vanwege de zin in vetgedrukt...)

Baggerbeleid - Speech Wilders bij debat Beleidsprogramma 2007 - 2011
dinsdag 19 juni 2007
Voorzitter, onlangs las ik het ongelooflijke bericht over een man die na zo’n twintig jaar uit een coma ontwaakte. Na twintig jaar werd hij wakker en schrok zich rot. Alles dat hij had gekend bleek veranderd. Niets van zijn vertrouwde wereld was hetzelfde, niets was herkenbaar.
Wat een . Natuurlijk is alles veranderd, alles is namelijk al sinds de negentiende eeuw in een steeds hoger tempo aan het veranderen. Begin jaren negentig had nog niemand internet, werd er per brief gecommuniceerd, moest men een telefooncel in om te bellen, kocht men CD's, bestonden archieven nog uit kasten vol papieren en speelden kinderen nog vooral buiten.

Nu al groeit een hele generatie op met internet, mobiele telefoontjes, downloadbare muziek etc.
Mensen gaan niet meer naar elkaar toe of bellen voor een gesprekje, maar MSN-en, waardoor ze ook kletsen met mensen waar ze anders nooit mee om zouden zijn gegaan. Kinderen hangen langer achter de computer, in plaats van dat ze buiten hun nieuwe voetbal gaan uitproberen.

Snap dat sommige veranderingen soms kwalijke gevolgen kunnen hebben en daar ook naar gekeken moet worden, maar dat eeuwige, aarts-conservatieve gezeur over dat alles bij het oude moet blijven is gewoon onrealistisch.
pi_50654201
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Zeg, weet jij waar Sesamstraat oorspronkelijk vandaan komt?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_50654272
Wilders zegt tenminste iets!
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
Varkenhouders moeten verplicht worden
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh

dat is dan een nieuwe wet! Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dus zijn stem is zeker nodig in den haag! Anders vallen ze daar in slaap.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_50654303

[ Bericht 100% gewijzigd door LangeTabbetje op 20-06-2007 14:57:20 ]
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_50654661
[ Bericht 100% gewijzigd door LangeTabbetje op 20-06-2007 14:57 ]
wacht vol spanning
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 juni 2007 @ 15:07:50 #122
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_50654722
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh

dat is dan een nieuwe wet! Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.
pi_50654860
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.
Hij heeft wel veel meer standpunten.
Dat velen alleen dat gene zien/horen wat zij *willen* horen ja ach..
pi_50654975
quote:
Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik las vanmorgen:
duh

Als voor een deel van de kiezers dierenleed de reden was dat ze op een bepaalde partij stemden, mag dat ook best gehoord worden, hoor.

Sommige mensen hebben het gevoel dat Wilders extra aandacht moet krijgen, omdat die 'de' gewone man zou vertegenwoordigen.

De niet gewone man (en vrouw) en zelfs andere soorten van gewone mannen en vrouwen, hebben ook recht op vertegenwoordiging. Anders had Wilders wel alle stemmen gehaald.
pi_50655090
Als Wilders zo begaan is met moslims die van hun geloof af willen, waarom is hij dan niet betrokken bij het comite van afvalligen en moet de PvdA dat weer opknappen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')