Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik vind het een mooi stukje van Wilders![]()
Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
veel verder komt ´rechts´ doorgaans niet met haar ´argumentatie´.quote:Op woensdag 20 juni 2007 11:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Whehehe, ik ben het er ook helemaal mee eens. Opzouten met moskeen, burqas, inhuwelijkingen usw
quote:
Graag, zou een hoop ellende om niets schelenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:11 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan ook opzouten met Jehova-getuigen, christelijke scholen, kerken, synagoges, rechtsradicalen, creationisten.
Deze reactie toont dan blijkbaar de beperkte informatievergaring van "links" aanquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef Argento het volgende:
[..]
veel verder komt ´rechts´ doorgaans niet met haar ´argumentatie´.
droevig eigenlijk.
Ach man ga een theoretisch prietpraatverhaaltje houden van je uit de postkamer van het ministerie van Justitie gejatte rechtboek neerpennen of zo.quote:Op woensdag 20 juni 2007 12:34 schreef Argento het volgende:
[..]
veel verder komt ´rechts´ doorgaans niet met haar ´argumentatie´.
droevig eigenlijk.
Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:
Maar wat is dan de waarde van deze prietpraat van Wilders?
Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.
Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
Ja hoor, het is een slimme tactiek en het zal ook zetels opleveren. Maar dat er mensen zijn die iets meer hebben dan basisschool die hier ook intuinen vind ik echt onvoorstelbaar en erg griezelig.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dit blijft zo, ik denk namelijk dat hij als doel heeft de PVV te vormen tot de waakhond van Den Haag. Dan gaat het nog niet eens om het feit dat hij daadwerkelijk zaken oplost, maar het gaat er gewoon om dat hij in de media bepaalde zaken aan de kaak kan stellen. Als hij vervolgens wordt verweten dat hij zelf er niets aan doet, kan hij wijzen naar de regering die het beleid moet voeren.
Ik weet bijna zeker dat dit hem zetels gaat opleveren. Beetje herrie schoppen, en tel uit je winst.
Hij provoceert bewust om de boel wakker te houden, is mijn indruk. Dat je daar op termijn niet ver mee komt lijkt hem nu weinig te kunnen schelen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 13:50 schreef SCH het volgende:
Maar wat is dan de waarde van deze prietpraat van Wilders?
Het is zover bezijden welke realiteit dan ook dat ik me voor kan stellen dat de stemmers op zijn partij zich zorgen gaan maken. Wordt het niet eens tijd dat hij voorstellen doet die het wel halen, die wel ergens toe zullen leiden? Het is allemaal leuk en aardig, dat gebash en geroep en al die kamervragen maar de punten waarop hij serieus is, en naar draagvlak zoekt, en naar samenwerking met andere partijen zoekt (dat zal moeten met 9 zetels) zijn echt op de vingers van 1 hand te tellen.
Hij zal toch wel iets meer willen dan de partij van de hofnarren zijn of blijft dit de komende jaren zo?
waarom zou sesamstraat alleen door de overheid gefabriceerd kunnen worden ? Waarom kan dat niet in de vrije markt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
Wat eenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
De hele speech: (ik heb trouwens een kwartier onder tafel gelegen vanwege de zin in vetgedrukt...)
Baggerbeleid - Speech Wilders bij debat Beleidsprogramma 2007 - 2011
dinsdag 19 juni 2007
Voorzitter, onlangs las ik het ongelooflijke bericht over een man die na zo’n twintig jaar uit een coma ontwaakte. Na twintig jaar werd hij wakker en schrok zich rot. Alles dat hij had gekend bleek veranderd. Niets van zijn vertrouwde wereld was hetzelfde, niets was herkenbaar.
Zeg, weet jij waar Sesamstraat oorspronkelijk vandaan komt?quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:36 schreef LangeTabbetje het volgende:
Hoe gaan jullie je kinderen uitleggen dat er geen Sesamstraat meer komt omdat de Publieke Omroep is opgeheven door een man met raar haar, aangezien het contract van een columnist niet is verlengd ?
Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Wilders zegt tenminste iets!
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
Varkenhouders moeten verplicht worden
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh![]()
dat is dan een nieuwe wet!Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dus zijn stem is zeker nodig in den haag! Anders vallen ze daar in slaap.
Hij heeft wel veel meer standpunten.quote:Op woensdag 20 juni 2007 15:07 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat immer herhalende mantra over de Islamisering van Nederland en het makkelijk roepen om belastingverlagingen zonder daarvoor met constructieve oplossingen te komen riekt wel erg naar het naar de mond praten van een deel van de burgers, en is mijns inziens zeker geen verrijking van de politiek, anders dan om de ontevredenheid van een deel van de burgers te kanaliseren.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 14:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Wilders zegt tenminste iets!
En tis nog wel zinnig ook, kan ik van de rest in den haag niet zeggen, voorbeeld:
Ik las vanmorgen:
Varkenhouders moeten verplicht worden
speeltjes in een varkenshok te leggen zodat de varkens elkaar uit verveling niet meer bijten...
duh![]()
dat is dan een nieuwe wet!Hallooooooo er zijn nog zoveel andere belangrijke dingen, en daar heeft Wilders gelukkig wel oog voor en hij gaat ervoor!
Dus zijn stem is zeker nodig in den haag! Anders vallen ze daar in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |