En inderdaad allemaal op dat zelfde zeiktoontje: " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll 'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig fenomeen, dat brieven lezen en hardop " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll ' roepen.
Eric: Dank je wel Syl.
Natasia: Onze Syl?
Eric: Nee, een andere Syl.
![]()
Hahaha, jullie zijn echt erg.. Ik had zelf al moeite om die achternaam weer te herinneren.,.... Ik ga nog ff iemand bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Laat R.S. dan nu maar komen.
Zegt ze tegen haar kindjes ook altijd wanneer ze weggaan na bezoek aan DGK.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef DrsH het volgende:
E: lief dat je me helpt
N ik wil niet dat je gaat
Het past bijnaquote:
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef DrsH het volgende:
E: lief dat je me helpt
N ik wil niet dat je gaat
Wat zullen de TV kijkers weer smullen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.
Huub heeft vanmorgen aangekondigd Natasia keihard te gaan bashen direct na het vertrek van Eric.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.
Ik niet, ik ga poweryoga-enquote:
Ik geloof dit nog echtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalkenquote:
Nòg meer mensen hebben zich er kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Over welke acties heeft ie het? Acties van hem, of acties tegen hem gericht?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalken![]()
Alvast bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een nee![]()
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Juf Judith komt ook nog op bezoek,
waarschijnlijk geen tijd voor een nieuwe bewoner met een S en 26 jaar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja vindt dat Jaap niet zo moet drukken bij poepen, anders krijgt hij aambeien
ziet ze aan de wc potquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
ja raarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
PROOSTquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:04 schreef SHE het volgende:
Wat een geluksdag!
Ik ga een fles wijn meester maken voor dit heugelijke feit.
Eindelijk
Eindelijk
Eindelijk is die vieze, smerige, ranzige en vooral achterbakse tering miet opgerot!
Rondje van SHE!
quote:
Zo is hij bijna aandoenlijk.quote:
als ze het zo zielig vond had dellie stelling moeten nemen en erik verdedigen zeikwijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:08 schreef beequeen het volgende:
Waarom jankt Amanda? Wat een stel hypocrieten.
mooi dan kan liederke die gevoeglijk in die grote mond stoppen als hij haar weer eens voor kutwijf uitmaaktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft z'n honkbalhandschoen van nowlive
Wat zijn ze bij Nowlive toch vrijgevig. Misschien heeft Peter6000 zijn bankrekening geplunderd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:10 schreef BarryK het volgende:
Huub heeft z'n honkbalhandschoen van nowlive
Alles wat ze zegt is nep en iedereen kan dat doorzien want het is een slecht actrice (overdone).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja is blij dat ze Eric onvoorwaardelijk in haar hart heeft gesloten.![]()
Is het al zeker dat er vandaag een nieuwe miljonair komt?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieke: Samen sporten, opruimen, ik wil me nu gewoon aankleden voordat de nieuwe miljonair komt.
Huub: Kutwijf.
Nowlive is een kutwijfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:11 schreef DrsH het volgende:
[..]
mooi dan kan liederke die gevoeglijk in die grote mond stoppen als hij haar weer eens voor kutwijf uitmaakt
Er staat niets aangekondigd op de site, dus ik denk zelf dat er niemand komt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het al zeker dat er vandaag een nieuwe miljonair komt?
Is er iemand nog zo gestoord te vinden dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat was de reden van deze 'val ter plekke dood' blik?quote:
Een toevallige cap, zijn originele schjmoel dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat was de reden van deze 'val ter plekke dood' blik?
Is het Amanda waar hij naar kijkt? Misschien omdat ze de brutaliteit heeft gewoon iets te zeggen, zomaar.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar er hangt blijkbaar iets in de lucht,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:13 schreef mazaru het volgende:
Waarom zijn ze er dan zo van overtuigd? Misschien hebben ze iets opgevangen in de wandelgangen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er staat niets aangekondigd op de site, dus ik denk zelf dat er niemand komt.
Er lopen zat zotten buiten rond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:15 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Is er iemand nog zo gestoord te vinden dan?
Valt wel mee tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nena???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nee, maar er hangt blijkbaar iets in de lucht,
Carlos zei, ik ben niet de nieuwe bewoner,
want dit wordt een vrouw.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef SiRojK het volgende:
Ik snap niet waarom Lieke zich zo nodig moet aankleden ineens, iedereen in het zwembad
Ze kunnen er altijd nog een TBS'er ingooien.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom zijn ze er dan zo van overtuigd? Misschien hebben ze iets opgevangen in de wandelgangen.
Hoop doet leven
[..]
Er lopen zat zotten buiten rond.
Ik kan zo nog wel wat daklozen vinden die het daar wel uit zouden houden![]()
Ik vind het nogal een ijzige, boze blik. Het kwade oog, ik zeg het je!quote:
Ik vind het reuze mee vallen, moet je deze zienquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een ijzige, boze blik. Het kwade oog, ik zeg het je!
Elly. En dan dacht je dat Amanda een plofkop heeft...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef Ecila111 het volgende:
Straks komt bij Jensen in de herhaling de griekse schone die bij Brian in de douche belandde. Leuk meisje. Ze doet mee in "Van del tot dame".
Die schijnen een zwak hart te hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:21 schreef noltje het volgende:
[..]
Ze kunnen er altijd nog een TBS'er ingooien.![]()
En bedankt voor de nachtmerrie vannacht.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
Ik vind het reuze mee vallen, moet je deze zien![]()
[afbeelding]
Speed? Poor men's coke.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef SiRojK het volgende:
Het speciale dieet van Eric.. 3 gram speed, 5 ml GHB, een bed en één kerel
+ kinky hulpstukken bijv een fietskettingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:23 schreef SiRojK het volgende:
Het speciale dieet van Eric.. 3 gram speed, 5 ml GHB, een bed en één kerel
zo gaat dat in dgkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef Ecila111 het volgende:
Huub tegen Lieke: schat..... een half uur geleden was het nog een kutwijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.quote:
Shit Scan, wat een pech.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.
Voor de mensen die hun huis nog eens uitkomen wel ja.quote:
Gisteren wist Japio te vertellen dat Brian op bed lag toen Eric de punten moest pakken voor het telefoontje van Marielle. Zodoende kende Brian de verstopplaats (achter het bed van Natasia) en heeft Brian de resterende punten meteen gepakt toen Eric wegliep.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric : Mijn laatste contactpunten zijn gestolen.
(Gisteren in een telefoongesprek met Mariel,
zei Eric de laatste 30 punten in de vijver te gooien.)
whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En inderdaad allemaal op dat zelfde zeiktoontje: " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll '
Daar is ooit iemand tijdens een BB mee begonnen, "dank je wèèè`l Big Broddèèèèr!!" en sindsdien denken ze dat het zo "hoort".
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, zullen we Huub voorstaan Hubler noemen?
Dat mannetje is diep walgelijk.
Ja hoor, waarom niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Of waarom wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet.
[afbeelding]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
[..]
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
WTF.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zijn balletjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.
HOD huisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef SiRojK het volgende:
Lieke woonde in een huisje? Geld te veel?
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is zeker ongesteld ? Vies hoor die bloedvlekken in een witte bikini Bah-kini....![]()
Huizen Oppas Dienst, antikraak dus.quote:
Dat wou ik ook net typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef Kinga het volgende:
Is die lul nou nog steeds niet weg!
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.
Alleen dat hij zijn vriendin voor kutwijf loopt uit te schelden, vind ik dan weer wat minder.
Jou posts geven mij altijd een naar gevoel op Fokquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel een (boekjes) wijsheid.
Mensen zijn als ze een foto krijgen, geneigd zichzelf op te zoeken. Iedereen is erg op zichzelf gericht en vaak niet geïnteresseerd in de ander.
Daarom is inlevingsvermogen zo belangrijk.
Het geeft me een veilig gevoel zo`n emotioneel ontwikkeld mens als Brian in de villa te hebben.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.
Alleen dat hij zijn vriendin voor kutwijf loopt uit te schelden, vind ik dan weer wat minder.
Dat "Dankjewellllllllllllllllllllllllllll" heeft ook een aardige irritatiegrensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik zal zo blij zijn als Eerweg is. Nooit meer dat zeikstemmetje eindigende op.....inderdaad.
![]()
En ook bij streamverslagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.
Wanneer hebben ze die ballen dan afgeleverd? Ik heb het gemist. Staat het op de 10 site?
Zaterdagavond (ik ben toen in slaap gevallen op de bank).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.
Wanneer hebben ze die ballen dan afgeleverd? Ik heb het gemist. Staat het op de 10 site?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik zal zo blij zijn als Eerweg is. Nooit meer dat zeikstemmetje eindigende op.....inderdaad.
![]()
Mooi Scan.quote:
Jouw moeder is verkracht door een zwerver Huub...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja zal nooit opzettelijk kwetsen, ze kan het niet...
JE MOEDER ERIC, JE MOEDER....
Die hebben ze allemaal, de een wat meer dan de anderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok.
Huub heeft idd een paar minder prettige kantjes....
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is daar kwetsend aan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat klopt, Huub wat minder dan bvb Nataaasia, Braaain en amanda.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ze allemaal, de een wat meer dan de ander
[afbeelding]
Het ging er over dat ze het leuk vond dat zijn moeder dood was.quote:
Duidelijk rijp om terug te gaan naar Bonaire.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is ontzettend gegroeid in zijn zelfbeheersing, inlevingsvermogen, en steunen en sturen van mensen.
Aldus Brian.![]()
Ojaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Lieke had toch een van die boswachtershuisjes weten te bemachtigen. Die staan daar in de bossen, kleine huisjes, alleen begane grond, half steen - half hout. Die huisjes zijn erg gewild en staan niet vaak te koop.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
Tis verdomme wel langer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
[..]
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Elke minuut is een kwellingquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en daarmee is je vraag beantwoord...![]()
![]()
Actrice!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
OMG, Eric heeft als advies voor Amanda dat ze actrice zou kunnen worden, als ze haar nagelstyliste-opleiding heeft afgemaakt.
Amanda: Dat zei het medium ook.
Inmiddels stimuleren Eric en Brian Amanda om wat meer te lezen.
Dat was zeker nog voor de vingeraffaire?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
[..]
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?![]()
nee nee was daarna omdat nena haar bevel niet wilde opvolgen het was mensonterend wat N toen zei........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was zeker nog voor de vingeraffaire?![]()
Welke zeikerd bedoel je....Petraa huilde net wel maar alleen omdat Eric nog niet weg is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:05 schreef Kinga het volgende:
Heeft die zeikerd eigenlijk al gejankt? Of komt dat bij het schijnheilige afscheid?
Bij mijn weten zo'n klemmetje voor hun microfoonquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef Kinga het volgende:
Wat is een krokodil?
Eric.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke zeikerd bedoel je....Petraa huilde net wel maar alleen omdat Eric nog niet weg is...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Welke zeikerd bedoel je....Petraa huilde net wel maar alleen omdat Eric nog niet weg is...![]()
Vooral WB bewerkstelligt dat woord. Maar dat komt natuurlijk door zijn zelfreflectie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het woord inlevingsvermogen is de afgelopen 20 minuten zeker 20 keer gebruikt.
Ze heeft gewoon ook een te ordinair bekkie......quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Actrice!
Ze kon niet eens die drie zinnetjes voor de promo van jong oranje onthouden![]()
Is ze al tranen aan het persen? En lukt het?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:08 schreef DrsH het volgende:
nog even wachten met eten eerst de natasiajankshow .......ik hoop in de trant van het bart en>NL afscheid meesterlijk![]()
Ze wilde de vuilniszak niet leeghalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
nee nee was daarna omdat nena haar bevel niet wilde opvolgen het was mensonterend wat N toen zei........
Wat deed hij dan, behalve inlevingsvermogen tonen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:06 schreef AnTjUh het volgende:
gadver zag je vuile rat
vieze gluiperd
ik hoop dat eric alles terug gaat zien
hij probeerde eric te bewerkstelligen door zn armen om m heen te slaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat deed hij dan, behalve inlevingsvermogen tonen?
Dat wilde ik nou ook net zeggenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
To be zwanger or not to be zwanger?
[afbeelding]
Jij zegt het en ik dacht hetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:15 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
hij probeerde eric te bewerkstelligen door zn armen om m heen te slaan
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ook al necrofiel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit ineens aan het rottende lijk van Huub te denken.
Wie is R.S.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:16 schreef SIRA het volgende:
nou ik zit er klaar voor hoor Eric eruit R.S. erin,
ben benieuwd
Ik denk dat Amanda een hele goede moeder zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda een hele goede moeder zou zijn.
Denk je niet?
Volgens mij was het S.R. Voorletters van de eventuele nieuwe bewoonster.quote:
Haar eigen moeder is een goed voorbeeld geweest....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet?
Josh heet dat kind. En hoe weet je hoe het daarmee gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Tan redt het ook prima met Josc, en dat verwachtte ook niemand.
Zoeentje die haar baby vergeet naar de creche te brengen voor ze gaat shoppen .........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet?
Dat wordt gewoon een klein - dik - opgeblazen - propje, na nog een jaar in DGK.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kleed zich ook al niet om, die trekt haar hemdje alleen wat naar onderen, zover dat mogelijk is.
Tan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Ik hoop dat ze een tweeling krijgt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Dat is Demins, kort nadat kz de verloving had verbroken.quote:
Tanja van BB.quote:
ik denk dat brian een dna test vraagt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, Amanda lijkt écht zwanger hoor.
Déja-vu........ de Amanda-Nena wisseltruc?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Geen Fakkels voor Eric?
Wat zegt Huub nu:Komt Remi erin???
Vooruit dan maar: eensch!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef robert2006 het volgende:
dit laat zien hoe puur amanda is, ontroerend
en anders moeten wij wat regelenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:33 schreef agter het volgende:
[..]
ik denk dat brian een dna test vraagt...
Lieke heeft nog wel een jurkje voor haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:31 schreef Kinga het volgende:
Ff serieus, Amanda lijkt écht zwanger hoor.
als bewonerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Opschieten Eric, om 19.00uur komt Judith.
ohja, dat labiele wijf dat zo nodig moest bevallen in het BB huisquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:27 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ook zo'n stoephoer, maar dan uit Big Brother......Tanja.....![]()
Is dat tijdstip veranderd ? Gisteren lazen ze in de agenda 21:00quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:33 schreef blomst het volgende:
Opschieten Eric, om 19.00uur komt Judith.
jepquote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:35 schreef CoT het volgende:
[..]
ohja, dat labiele wijf dat zo nodig moest bevallen in het BB huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |