quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.![]()
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.quote:
Dank u!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef SiRojK het volgende:
Kom op jongens, geef Eric nu snel ff een koffer, nieuwe miljonair er in, feest compleet
Toe maarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.
Sylvia zat toen gewoon achter, bij de FEBO.
Die werd een beetje ingewerktquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Geloof je zelf dat ze vanuit DGK een verbinding hadden met 'een vaag feest in Barcelona'.
Sylvia zat toen gewoon achter, bij de FEBO.
Het wordt steeds gekker hier, veeg me op.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg ik toch net een sms-je...... ze hebben Natanael zien lopen met een koffer!
Schoon je PC eens op, anders rebooten. Dat wil nog wel eens helpen.quote:
Was Patricia er bij? Zo ja, dan is zij waarschijnlijk de tweede nieuwe.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Krijg ik toch net een sms-je...... ze hebben Natanael zien lopen met een koffer!
Neej.. iemand hier van Fok! Wie is er vandaag niet? Wie heeft er nog niet gepost!? Zoek het snel uit!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef SiRojK het volgende:
Nee jongens.. Jullie hebben het toch al gehoord... Ik heb hier al wat verteld, let maar op.. Komt een jongen uit het oosten voor Eric in, naam begint met een R...
Hij had wel een beautycase en wat bosje haar onder zn arm!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was Patricia er bij? Zo ja, dan is zij misschien de tweede nieuwe.
Mjah, maybe...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schoon je PC eens op, anders rebooten. Dat wil nog wel eens helpen.
klopt! Sommige brieven worden achtergehouden i.v.m. spelinformatie, dingen worden zwartgemaakt of weer ik veel wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:09 schreef SiRojK het volgende:
Hahaha, ik bedenk net weer iets zieks..
De FEBO stuurt van achter allerlei leuke brieven met daarin dingen richting de miljonairs waarin ze dingen afkeuren of goedkeuren, op die manier kunnen ze de bewoners een beetje sturen...
Gister had ik last met 2 en 3, nu gaan ze als een tierelier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef My_ het volgende:
[..]
Mjah, maybe...
Maar stream 1 en 4 doen het wel goed... De rest heeft dus nergens last van?!
Dat zou heel apart zijn, Hermien is hemelen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ik denk dat Gert en Hermien er in komen
Echt ???????????????? dan kreeg ik net haar stem door en ben dus even in de warquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou heel apart zijn, Hermien is hemelen.![]()
Mischien bedoelt kz de dochters Timmerman? Stond daar niet is over op Nowlive?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde ik niet... Ze schrijven die brieven zelf!!! de FEBO!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
klopt! Sommige brieven worden achtergehouden i.v.m. spelinformatie, dingen worden zwartgemaakt of weer ik veel wat.
IS die jongen die er in komt homo?
Ben je Char?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt ???????????????? dan kreeg ik net haar stem door en ben dus even in de war![]()
Hmmmmmm of zou die gitaarleraar met een reden gestopt zijn met lesgeven? Danielquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik denk Hans Nijman en de pianoleraar.
Op zich wel een stunt dan. Dat trekt wel kijkers.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
ik zou geen vijand van jou willen zijn zegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou Eric, pak je koffer en rot op.
Nog even herhalen hoeveel je wel niet geleerd hebt over jezelf. Even buiten schouwing laten dat je studie een jaar vertraging heeft opgelopen, hoe je jezelf voor paal hebt gezet met je ordinaire chocopik actie en je versierpogin c.q. aanrand poging bij hetero Nicolaas. Je nieuwe hartsvriendin NatasJa een vrouw die haar kinderen heeft gedumpt en jij die geen moeder meer heeft..oh wat hield je opeens van haar, zoveel dat je het mes in je rug van 2 dagen terug voor lief nam. Je had je waardigheid nog, vandaar dat je samen met NatasJA en Amanda Lieke aanviel...goed hoor. Ga maar gauw naar Leiden toe..ik hoop je eens te spreken in het coc, BITCH
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in haar favoriete houding
[afbeelding]
[afbeelding]
Er komt echt geen nieuwe homo in.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef LoveProfusion het volgende:
Nieuwe bewoners: Mitch EN Dimitri of 1 van die 2 en die ene R uit het Oosten
amanda ziet er weer geweldig uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef scanman01 het volgende:
Amanda in haar favoriete houding
[afbeelding]
[afbeelding]
Om half 5 word ik opgehaald.. Woon in hengelo (oosten van het land).. Mijn naam begint met een R... Ik krijg 100 euro van andere forummembers als ik er in komquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:12 schreef getl0st het volgende:
[..]
Neej.. iemand hier van Fok! Wie is er vandaag niet? Wie heeft er nog niet gepost!? Zoek het snel uit!
Dit is toch een geintje hè? Bij jou weet ik het nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ben je Char?
Inge de Bruin: Toppie joppie..nouw..ik wilduh graag wetuh of me zussie over is...
Char: Well she's in the spirit world.
Inge de bruin: Jah uh ik bedoel eigenluk of ze naar groep 7 gaat met school..
E10 en Hildequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:16 schreef tuinfluiter het volgende:
2 nieuwe bewoners ? Ik denk Hans Nijman en de pianoleraar.
Was een scene uit Koefnoen hahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch een geintje hè? Bij jou weet ik het nooit.![]()
Je naamt begint heul niet met een Rquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:19 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Om half 5 word ik opgehaald.. Woon in hengelo (oosten van het land).. Mijn naam begint met een R... Ik krijg 100 euro van andere forummembers als ik er in kom.. Makkelijk wat extra centen verdienen..
Word je toch zijn vriendje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:18 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik zou geen vijand van jou willen zijn zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |