quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Peter6000 is niet goed wijs mijn heldof vind het leuk om de bijna 'onmogelijke kijk op dingen' hier neer te zetten
over een half uurtjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:51 schreef markisboer het volgende:
hoelaat gaat erik weg ?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:44 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb foto's van scanman gezien en hij lijkt hier voor geen meter op!![]()
blijft ze ook.. die gaat weg en komt dan weer terug, die gaat nog schrikken wat de maatschappij van haar vindt de eerste twee wekenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Kzat tussen de 40 en 42...Maar 33? Dan heeft die dokter huppelepup nog heel wat te versnijden lijkt me..En moet natasia nog wel een jaar of twee blijven zitten in de kooi..![]()
Ga daar maar niet van uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Yollie het volgende:
Als er maar iemand inkomt die Brian para maakt.
Nou, ik zou zeggen , ga er voorquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:54 schreef scanman01 het volgende:
Sporten in deze hitte. Lijkt me best leuk.
Je zou ook kunnen zeggen 'hypocriet', want hij had nooit gescholden, etc. etc... Je zou ook kunnen zeggen 'pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Erics gedrag van de laatste dagen zou moeten omschrijven, kan dat met het woord "waardig".
Dat ben ik met je eens en ondanks de irritaties van de laatste tijd, denk ik ook aan de leuke momenten die hij samen met Huub heeft veroorzaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Als ik Erics gedrag van de laatste dagen zou moeten omschrijven, kan dat met het woord "waardig".
Zuiverquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ja.. en nu is Brian hartstikke kwaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
Het is uit tussen brian en Amanda zegt brian. Heeft Amanda iets met carlos?
Is het écht uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:55 schreef Adothehague het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:50 schreef Yollie het volgende:
Als er maar iemand inkomt die Brian para maakt.
Als er maar slim wordt omgegaan met de immuniteit.. Kan er direct nog iemand uitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je weet op voorhand dat het een pro-BAN iemand gaat worden. Brian en Natasja durven Jaap, Lieke of Huub alleen aan te pakken als ze een numeriek voordeel hebben, dus als het 4-3 tegen BAN wordt dan slaan ze dicht en krijgen we helemaal geen tv momentjes meer.
Enig alternatief zou zijn dat het een pro-Jaap iemand is en dat je dan 3 groepjes gaat krijgen 3-2-2, maar reken maar niet op iemand die Brian gaat treiteren
Dat viel mij ook net opquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef scanman01 het volgende:
Amanda loopt hard en die tieten blijven bijna stil hangen
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Vandaag komen er dus 2 nieuwe bewonrs
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Waar komt dat gerucht vandaan dan? Vannacht lagen ze nog te ketsenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Mika25 het volgende:
Relatie uit tussen Amanda en Wifebeater? Dat is dus het bewijs dat Mitch of Dimitri er in gaat komen als nieuwe bewoner
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:59 schreef Adothehague het volgende:
Dat gaat zowiezo niet gebeuren. Met de overstap naar RTL moet je wel genoeg bewoners hebben om verhaal-lijnen te kunnen maken, dan ga je als redaktie geen bewoners wegdoen natuurlijk. Het is immers al saai genoeg, en de mooie weer is weer in aantocht, dus dat betekent weer veel saaie streams..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:58 schreef getl0st het volgende:
Als er maar slim wordt omgegaan met de immuniteit.. Kan er direct nog iemand uit
Vertel? Ik denk namelijk geen van 2enquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alles wijst erop dat het Cora en Saskia zullen zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Vertel? Ik denk namelijk geen van 2en
Dat Syl terug komt is 1000% uitgesloten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.![]()
Sommige users vallen binnen , zetten de streams aan, en posten wat ze op dat moment horen, zonder het echte verhaal te kennen. Amanda was met Carlos aan het dollen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht vandaan dan? Vannacht lagen ze nog te ketsen![]()
Als ze het zelf gezegd hebben weet je al dat het niet waar is
Dat is een tweede optie idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn geruchten dat Syl terugkomt.... samen met Nicolaas.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:03 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat Syl terug komt is 1000% uitgesloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |