zo gaat dat in dgkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef Ecila111 het volgende:
Huub tegen Lieke: schat..... een half uur geleden was het nog een kutwijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.quote:
Shit Scan, wat een pech.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.
Voor de mensen die hun huis nog eens uitkomen wel ja.quote:
Gisteren wist Japio te vertellen dat Brian op bed lag toen Eric de punten moest pakken voor het telefoontje van Marielle. Zodoende kende Brian de verstopplaats (achter het bed van Natasia) en heeft Brian de resterende punten meteen gepakt toen Eric wegliep.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric : Mijn laatste contactpunten zijn gestolen.
(Gisteren in een telefoongesprek met Mariel,
zei Eric de laatste 30 punten in de vijver te gooien.)
whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En inderdaad allemaal op dat zelfde zeiktoontje: " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll '
Daar is ooit iemand tijdens een BB mee begonnen, "dank je wèèè`l Big Broddèèèèr!!" en sindsdien denken ze dat het zo "hoort".
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, zullen we Huub voorstaan Hubler noemen?
Dat mannetje is diep walgelijk.
Ja hoor, waarom niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Of waarom wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet.
[afbeelding]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
[..]
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
WTF.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het reuze mee vallen, moet je deze zien![]()
[afbeelding]
Zijn balletjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.
HOD huisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef SiRojK het volgende:
Lieke woonde in een huisje? Geld te veel?
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is zeker ongesteld ? Vies hoor die bloedvlekken in een witte bikini Bah-kini....![]()
Huizen Oppas Dienst, antikraak dus.quote:
Dat wou ik ook net typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef Kinga het volgende:
Is die lul nou nog steeds niet weg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |