En inderdaad allemaal op dat zelfde zeiktoontje: " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll 'quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:21 schreef Peter6000 het volgende:
Eigenaardig fenomeen, dat brieven lezen en hardop " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll ' roepen.
Eric: Dank je wel Syl.
Natasia: Onze Syl?
Eric: Nee, een andere Syl.
![]()
Hahaha, jullie zijn echt erg.. Ik had zelf al moeite om die achternaam weer te herinneren.,.... Ik ga nog ff iemand bellenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef blomst het volgende:
Laat R.S. dan nu maar komen.
Zegt ze tegen haar kindjes ook altijd wanneer ze weggaan na bezoek aan DGK.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef DrsH het volgende:
E: lief dat je me helpt
N ik wil niet dat je gaat
Het past bijnaquote:
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:30 schreef DrsH het volgende:
E: lief dat je me helpt
N ik wil niet dat je gaat
Wat zullen de TV kijkers weer smullen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.
Huub heeft vanmorgen aangekondigd Natasia keihard te gaan bashen direct na het vertrek van Eric.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Natasia is al helemaal bezig met haar performance dadelijk: het moet natuurlijk weer een hoofdrol worden, inclusief onbedaarlijk snikken.
Ik niet, ik ga poweryoga-enquote:
Ik geloof dit nog echtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalkenquote:
Nòg meer mensen hebben zich er kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Over welke acties heeft ie het? Acties van hem, of acties tegen hem gericht?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalken![]()
Alvast bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een nee![]()
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Juf Judith komt ook nog op bezoek,
waarschijnlijk geen tijd voor een nieuwe bewoner met een S en 26 jaar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja vindt dat Jaap niet zo moet drukken bij poepen, anders krijgt hij aambeien
ziet ze aan de wc potquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
ja raarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |