Ik geloof dit nog echtquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:41 schreef kleinzusje het volgende:
Neemt iemand het mooie afscheid even op ? Ik ben te emotioneel om het live te volgen, thx
[afbeelding]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalkenquote:
Nòg meer mensen hebben zich er kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Over welke acties heeft ie het? Acties van hem, of acties tegen hem gericht?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:44 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric: heel veel mensen hebben zich aan de acties gestoord.
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een neequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dat een ja ? Of moet ik mn grote liefde HiDi weer gaan stalken![]()
Alvast bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:46 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik heb geen filmcapture ding..... dus een nee![]()
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Juf Judith komt ook nog op bezoek,
waarschijnlijk geen tijd voor een nieuwe bewoner met een S en 26 jaar?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:50 schreef blomst het volgende:
Als Juf judith naar huis is er nog tijd genoeg.
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja vindt dat Jaap niet zo moet drukken bij poepen, anders krijgt hij aambeien
ziet ze aan de wc potquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
ja raarquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kan Natasja weten hoe Japio poept?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |