zo gaat dat in dgkquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:28 schreef Ecila111 het volgende:
Huub tegen Lieke: schat..... een half uur geleden was het nog een kutwijf.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.quote:
Shit Scan, wat een pech.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is idd een onderzoek geweest en het is UIT om topless te zonnen. Blijkbaar wordt het dit jaar ordinair gevonden.
Voor de mensen die hun huis nog eens uitkomen wel ja.quote:
Gisteren wist Japio te vertellen dat Brian op bed lag toen Eric de punten moest pakken voor het telefoontje van Marielle. Zodoende kende Brian de verstopplaats (achter het bed van Natasia) en heeft Brian de resterende punten meteen gepakt toen Eric wegliep.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:33 schreef tuinfluiter het volgende:
Eric : Mijn laatste contactpunten zijn gestolen.
(Gisteren in een telefoongesprek met Mariel,
zei Eric de laatste 30 punten in de vijver te gooien.)
whahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
En inderdaad allemaal op dat zelfde zeiktoontje: " dank je wèèèèèèèèèèèèèèlllllllllllllllllll '
Daar is ooit iemand tijdens een BB mee begonnen, "dank je wèèè`l Big Broddèèèèr!!" en sindsdien denken ze dat het zo "hoort".
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:18 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, zullen we Huub voorstaan Hubler noemen?
Dat mannetje is diep walgelijk.
Ja hoor, waarom niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:29 schreef Ecila111 het volgende:
Zit Amanda nou gewoon topless?
Of waarom wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:39 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet.
[afbeelding]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
[..]
"We" gaan Huub voortaan geen Hubler noemen want ik doe niet mee.
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
WTF.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind het reuze mee vallen, moet je deze zien![]()
[afbeelding]
Zijn balletjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:40 schreef blomst het volgende:
[..]
ws in de hoop dat de tekst op zijn balletje voor werd gelezen.
HOD huisje.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef SiRojK het volgende:
Lieke woonde in een huisje? Geld te veel?
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:38 schreef kissa het volgende:
Trouwens, als je Huub "een diep walgelijk mannetje" vindt, waarom deed je dan mee aan de ballenactie op VOL??![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Gigageil het volgende:
Natasia is zeker ongesteld ? Vies hoor die bloedvlekken in een witte bikini Bah-kini....![]()
Huizen Oppas Dienst, antikraak dus.quote:
Dat wou ik ook net typenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:43 schreef Kinga het volgende:
Is die lul nou nog steeds niet weg!
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.
Alleen dat hij zijn vriendin voor kutwijf loopt uit te schelden, vind ik dan weer wat minder.
Jou posts geven mij altijd een naar gevoel op Fokquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft wel een (boekjes) wijsheid.
Mensen zijn als ze een foto krijgen, geneigd zichzelf op te zoeken. Iedereen is erg op zichzelf gericht en vaak niet geïnteresseerd in de ander.
Daarom is inlevingsvermogen zo belangrijk.
Het geeft me een veilig gevoel zo`n emotioneel ontwikkeld mens als Brian in de villa te hebben.![]()
Ok.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Omdat ik het een leuke gezeliige aktie vond.
Alleen dat hij zijn vriendin voor kutwijf loopt uit te schelden, vind ik dan weer wat minder.
Dat "Dankjewellllllllllllllllllllllllllll" heeft ook een aardige irritatiegrensquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik zal zo blij zijn als Eerweg is. Nooit meer dat zeikstemmetje eindigende op.....inderdaad.
![]()
En ook bij streamverslagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.
Wanneer hebben ze die ballen dan afgeleverd? Ik heb het gemist. Staat het op de 10 site?
Zaterdagavond (ik ben toen in slaap gevallen op de bank).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je hebt meegedaan Peter.
Wanneer hebben ze die ballen dan afgeleverd? Ik heb het gemist. Staat het op de 10 site?
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:45 schreef beequeen het volgende:
Ik zal zo blij zijn als Eerweg is. Nooit meer dat zeikstemmetje eindigende op.....inderdaad.
![]()
Mooi Scan.quote:
Jouw moeder is verkracht door een zwerver Huub...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Natasja zal nooit opzettelijk kwetsen, ze kan het niet...
JE MOEDER ERIC, JE MOEDER....
Die hebben ze allemaal, de een wat meer dan de anderquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:50 schreef kissa het volgende:
[..]
Ok.
Huub heeft idd een paar minder prettige kantjes....
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is daar kwetsend aan dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat klopt, Huub wat minder dan bvb Nataaasia, Braaain en amanda.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ze allemaal, de een wat meer dan de ander
[afbeelding]
Het ging er over dat ze het leuk vond dat zijn moeder dood was.quote:
Duidelijk rijp om terug te gaan naar Bonaire.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is ontzettend gegroeid in zijn zelfbeheersing, inlevingsvermogen, en steunen en sturen van mensen.
Aldus Brian.![]()
Ojaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Lieke had toch een van die boswachtershuisjes weten te bemachtigen. Die staan daar in de bossen, kleine huisjes, alleen begane grond, half steen - half hout. Die huisjes zijn erg gewild en staan niet vaak te koop.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
Tis verdomme wel langer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
[..]
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Elke minuut is een kwellingquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en daarmee is je vraag beantwoord...![]()
![]()
Actrice!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
OMG, Eric heeft als advies voor Amanda dat ze actrice zou kunnen worden, als ze haar nagelstyliste-opleiding heeft afgemaakt.
Amanda: Dat zei het medium ook.
Inmiddels stimuleren Eric en Brian Amanda om wat meer te lezen.
Dat was zeker nog voor de vingeraffaire?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
[..]
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |