Ook al necrofiel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit ineens aan het rottende lijk van Huub te denken.
Wie is R.S.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:16 schreef SIRA het volgende:
nou ik zit er klaar voor hoor Eric eruit R.S. erin,
ben benieuwd
Ik denk dat Amanda een hele goede moeder zou zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:14 schreef beequeen het volgende:
To be zwanger or not to be zwanger?
[afbeelding]
Ja, dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Ik denk dat Amanda een hele goede moeder zou zijn.
Denk je niet?
Volgens mij was het S.R. Voorletters van de eventuele nieuwe bewoonster.quote:
Haar eigen moeder is een goed voorbeeld geweest....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet?
Josh heet dat kind. En hoe weet je hoe het daarmee gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Tan redt het ook prima met Josc, en dat verwachtte ook niemand.
Zoeentje die haar baby vergeet naar de creche te brengen voor ze gaat shoppen .........quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef agter het volgende:
[..]
Denk je niet?
Dat wordt gewoon een klein - dik - opgeblazen - propje, na nog een jaar in DGK.....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Amanda kleed zich ook al niet om, die trekt haar hemdje alleen wat naar onderen, zover dat mogelijk is.
Tan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Ik hoop dat ze een tweeling krijgt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook.
Dat is Demins, kort nadat kz de verloving had verbroken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |