Dat klopt, Huub wat minder dan bvb Nataaasia, Braaain en amanda.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die hebben ze allemaal, de een wat meer dan de ander
[afbeelding]
Het ging er over dat ze het leuk vond dat zijn moeder dood was.quote:
Duidelijk rijp om terug te gaan naar Bonaire.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:58 schreef Peter6000 het volgende:
Brian is ontzettend gegroeid in zijn zelfbeheersing, inlevingsvermogen, en steunen en sturen van mensen.
Aldus Brian.![]()
Ojaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Lieke had toch een van die boswachtershuisjes weten te bemachtigen. Die staan daar in de bossen, kleine huisjes, alleen begane grond, half steen - half hout. Die huisjes zijn erg gewild en staan niet vaak te koop.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:00 schreef petraa het volgende:
Hallooooooooootjes, ik vroeg of Erik nou nog pleite ging of niet ?
Tis verdomme wel langer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef blomst het volgende:
[..]
ja gelukkig qwel, we zitten er op te wachten.
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij zei ze zelfs: "JOUW moeder is LEKKER dood he???"![]()
Elke minuut is een kwellingquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
en daarmee is je vraag beantwoord...![]()
![]()
Actrice!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
OMG, Eric heeft als advies voor Amanda dat ze actrice zou kunnen worden, als ze haar nagelstyliste-opleiding heeft afgemaakt.
Amanda: Dat zei het medium ook.
Inmiddels stimuleren Eric en Brian Amanda om wat meer te lezen.
Dat was zeker nog voor de vingeraffaire?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:02 schreef DrsH het volgende:
[..]
wat zei die zwarte heks ook alweer tegen Nena iets over centraal station ofzo?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |