Correctiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef Pokerdaddy het volgende:
Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.
Peter6000 onderstukje: geweldig gevonden. en mee eens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Mensen dat verdriet is oprecht gisteravond NEUKTE ze nog alle mannen in DGK inclusief Amanda en vervolgens komt ze erachter dat niemand wil. Daarbij is mediageilheid niet alleen een grote bek en overdone lach maar ook een traantje moet kunnen.
Waarom is deze stuitende aanstellerij geen reden voor terror?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik kots poddomme mijn koffie bijna uit mijn mond na dat zelfmedelijden van Natasia...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Correctie
Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.
in dat geval. Geweldig gestolen. mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Correctie
Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Mensen dat verdriet is oprecht gisteravond NEUKTE ze nog alle mannen in DGK inclusief Amanda en vervolgens komt ze erachter dat niemand wil. Daarbij is mediageilheid niet alleen een grote bek en overdone lach maar ook een traantje moet kunnen.
Jah ik vind de drollen die ik uitschijt nog kunstigerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
BAHHHHHHHHHHHHH een close up van de ZWARTE DIVA zelden zo'n lelijk wijf gezien
Hij heeft keurig een bronvermelding in zijn sig staan hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
in dat geval. Geweldig gestolen. mee eens.
Dank voor deze welkome aanvullingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.
Hoe komt dat toch, ik vergeet dat steeds....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Yep je hebt gelijk. Moet even wakker worden volgens mij. dus in dat geval. Goed gequote.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft keurig een bronvermelding in zijn sig staan hoor.
Onbelangrijk, die zijn oud en wijs genoeg om het zonder moeder te redden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef riri het volgende:
ach ach natasia...zich alleen voelen...je doet er toch alles voor zodat een ander zich alleen voelt in dat huis?
Natasia:"Ik wil helemaal niet loslaten"
En je kinderen dan?
Echt álles is gewoon NEP aan haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Voordeel van neptieten: Ze staan meestal goed dus geen bh nodig.Amanda wel want ze heeft spuuglelijke tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
TIETENALARM
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt álles is gewoon NEP aan haar.
Hoe vaker je met haar maniertjes geconfronteerd wordt, hoe duidelijker het is.
Haar grote verdriet is nep, maar óók die uitbundige vrolijkheid. Nep, nep, nep.
Het enige dat écht is: ze mist Wilgo. Of beter: de pík van Wilgo.
Jah...enge doos...iedere keer als er een 24 uur aangevraagd is zij de gene die het hardst huiltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij met je eeuwige gescheld heel intelligent over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah...enge doos...iedere keer als er een 24 uur aangevraagd is zij de gene die het hardst huilt
maar ondertussen continue de opmerkingen maakt zoals: maar het is wel beter en dit en dat..en waarom doet ze dat..om de villa leeg te krijgen. Maar gelukkig is nagenoeg iedereen slimmer dan die domme doos dus daar trappen ze niet in!
Kan me niet voorstellen dat IEMAND zijn pik in haar wil steken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat IEMAND zijn pik in haar wil steken...![]()
Eric blijft zeggen dat hij weggaat? Of enige twijfel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
De enige reden waarom Natasia zo emo is over het naderende vertrek van Eric is dat ze daardoor alleen komt te staan in het huis. Heeft geen ene drol met Eric als persoon te maken, maar enkel met de persoon Natasia.
Indeed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
De enige reden waarom Natasia zo emo is over het naderende vertrek van Eric is dat ze daardoor alleen komt te staan in het huis. Heeft geen ene drol met Eric als persoon te maken, maar enkel met de persoon Natasia.
Echt niet, hij gaat rond 17.00 uur weg zei hij net.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eric blijft zeggen dat hij weggaat? Of enige twijfel?
Ach, als de Febo Huub laat vallen is het zo over met die praatjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
En je kan zeggen van Huub wat je wil, hij komt (op mij) beangstigend sterk over.
Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, hij gaat rond 17.00 uur weg zei hij net.
Die geniet met volle teugen van het zwelgen in haar zelfmedelijden. Vanuit haar ooghoek ziet ze nog een camera inzoomen, waarop ze er nog een extra traantje uitperst en even schokschouderend snikt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
Gisteren de uitzending toevallig gezien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef yellowfirst het volgende:
Als haar kinderen vertrekken uit het huis na een bezoek: geen traan!![]()
Dat is de reden dat ik niet naar de TV-uitzendingen kijk. Nog erger dan de streams.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gisteren de uitzending toevallig gezien?
De Febo had een fantastische montage gemaakt van een uiterst zielige Natasia (eerste avond van Ellie), gelardeerd met sfeervolle, emoties oproepende archiefbeelden van Cheyenne, Jairo, Wilgo en Natasia zelf.
Zou het script Natasia de komende tijd als een moeder met onbedwingbaar verdriet neer gaan zetten, om haar dan uiteindelijk 2 maanden eerder dan 23 september de 'dappere keuze' voor haar kinderen te laten maken.
Zodat ze later altijd kan zeggen: Maar ik ben er toch voor mijn kindjes uitgegaan!
Ach, als je wat je op TV ziet niet al te serieus neemt is het best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet naar de TV-uitzendingen kijk. Nog erger dan de streams.
Dit heeft toch geen zin, als zij weggaat komt er weer een nieuwe voor. Net als met Eric ik snap niet dat hij zogezegd de eer aan zichzelf houdt en niet wacht op een stemming, dat kost hem 10.000 !!!! 1 groot lul verhaal allemaal gescript tot in den einde.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is nu wel lekker denigrerend over Natasia.
Jaap en Huub willen Natasia gaan bashen, met name als Eric net weg is.
Huub voelt goed aan dat Natasia zwak staat als er veranderingen zijn (alhoewel, met Ilona had ze minder problemen)
Ik geloof er niets van dat Eric 10.000 heeft ingelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Pavement het volgende:
Dit heeft toch geen zin, als zij weggaat komt er weer een nieuwe voor. Net als met Eric ik snap niet dat hij zogezegd de eer aan zichzelf houdt en niet wacht op een stemming, dat kost hem 10.000 !!!! 1 groot lul verhaal allemaal gescript tot in den einde.
Natasia voelde zich die avond niet relaxed, omdat zij Elly kent van werkzaamheden van Amsterdam,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gisteren de uitzending toevallig gezien?
De Febo had een fantastische montage gemaakt van een uiterst zielige Natasia (eerste avond van Ellie),
Daar zijn ze 8 maanden te laat mee, dat zal niemand geloven, zelfs de TV kijkers niet... Bovendien is Natasja in de media net ietsjes TE vaak neergezet als slechte moeder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou het script Natasia de komende tijd als een moeder met onbedwingbaar verdriet neer gaan zetten,
Okay dank je, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natasia voelde zich die avond niet relaxed, omdat zij Elly kent van werkzaamheden van Amsterdam,
waar Natasia niet over kon praten, ze schrok zich rot toen ze Elly zag en toen kwamen de tranen.
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Eric 10.000 heeft ingelegd.
Hij heeft zelf toegegeven dat ie gevraagd was om mee te doen aan DGK door een vriend die op de redaktie werkte. En waarom zou je 10k gaan betalen als ze je graag willen hebben? Iemand die een beetje intelligentie heeft zou dan zeggen, "jullie willen me graag hebben voor je programma? Prima, maar dan betalen jullie die 10k euro voor me"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat alle eerste bewoners wel wat hebben moeten inleggen, maar niet de hele 10.000.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.
Ik ook niet .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
Daarom inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:14 schreef Mika25 het volgende:
Hij heeft zelf toegegeven dat ie gevraagd was om mee te doen aan DGK door een vriend die op de redaktie werkte. En waarom zou je 10k gaan betalen als ze je graag willen hebben? Iemand die een beetje intelligentie heeft zou dan zeggen, "jullie willen me graag hebben voor je programma? Prima, maar dan betalen jullie die 10k euro voor me"...
Ik dacht O nee peter is nu helemaal gek geworden en fan van natasja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Natasia toch een okay mens.
Ze constateert nu ook al dat Brian het moeilijk gaat krijgen als ze weg is, omdat hij niet iemand is die snel gemene dingen doet.
MAAR WAAROM VERWEET JE ERIC DAN DAT HIJ TWEE DAGEN GELEDEN BIJ JOU OP DE VLOER GING SLAPEN, SMERIGE HYPOCRIETE ****** ************
De enige bewoners die ik geloof dat ze de 10k ook daadwerkelijk betaald hebben zijn: Ilona, Sylvia, Stephan, Nicolaas, Evelyn en Bart. Deze hadden allemaal een goed verhaal over hoe ze aan het geld kwamen. De andere bewoners zijn nieuwelingen die door de redaktie gevraagd zijn om aan het programma mee te doen, of ze hebben een heel dom verhaal (Nena, Amanda, Natasja). Of wat dacht je van Brian? Dat was een arme sloeber met financiele problemen die zich opgaf als poolboy, en hij zou 10k op tafel kunnen leggen terwijl z`n hele familie schulden heeft? Beetje ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.
Ik begreep dat stukje ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Huub moet Palma weer hebben vanochtend. Wat hij bedoelde met....Palma onder de tafel met een fles wijn bij onze favoriet........begrijp ik niet helemaal.
Blowjob?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Huub moet Palma weer hebben vanochtend. Wat hij bedoelde met....Palma onder de tafel met een fles wijn bij onze favoriet........begrijp ik niet helemaal.
Iemand die leeft van een uitkering????? Of Milton moet gedokt hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom inderdaad.
De enige reden van Natasia om te blijven is toch die 10K die ze heeft ingelegd, Beequeen? Althans, dat claimt ze.
Natasia zegt ALTIJD al dat ze hem niet wegstemt.. dus dat zou geen nut hebben, zou ik als groep ook niet op gokken. Iedereen kotst hem ook uit, weg met hem, adios Eric, eer aan jezelfquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dit heeft toch geen zin, als zij weggaat komt er weer een nieuwe voor. Net als met Eric ik snap niet dat hij zogezegd de eer aan zichzelf houdt en niet wacht op een stemming, dat kost hem 10.000 !!!! 1 groot lul verhaal allemaal gescript tot in den einde.
Dus maakte de Febo daar een avond vol verdriet om haar kindjes van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natasia voelde zich die avond niet relaxed, omdat zij Elly kent van werkzaamheden van Amsterdam,
waar Natasia niet over kon praten, ze schrok zich rot toen ze Elly zag en toen kwamen de tranen.
Is doods schelden??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:55 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij met je eeuwige gescheld heel intelligent over.
![]()
Die tweede optie wellicht. Ik dacht ooit te hebben begrepen (wat een onzekere zinquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
Iemand die leeft van een uitkering????? Of Milton moet gedokt hebben.
Natasia stond toch bij de deur en evenementen als beveiliiging? Daar heeft ze het tenminsten steeds over. Kan natuurlijk wel zijn dat ze dat gewoon deed als 'Beun de Haas' naast haar uitkering (??)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand die leeft van een uitkering????? Of Milton moet gedokt hebben.
Uhmz, de lening komt van DGK_REDAKTIE volgens een eerdere versie van haar verhaal, maar dat verhaal verandert nogal eens bij haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:23 schreef Copycat het volgende:
Die tweede optie wellicht. Ik dacht ooit te hebben begrepen (wat een onzekere zin) dat ze het geld ergens had geleend en ze d'r jaar dus uit moest zitten om het geleende bedrag weer terug te kunnen betalen.
Doet ze dat niet ... zou het dan ook gevaarlijk zijn om bij Natasia in een auto te stappen?
Waarop Huub zei, als je het op je 14de had gedaan je veel meer geld had gemaakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:28 schreef SiRojK het volgende:
Volgens Jaap moet Eric maar weer de prostitie in, hou zou goed geld kunnen verdienen.. Als hij het zwart doet krijgt Talpa ook niets...
Eric is toen hij net 18 was de prosititie in gegaan
Waarna hij weer dat 'gaap'-zenuwtrekje kreeg...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
Eric heeft een hoger doel gevonden als die paar miljoen.
Lieke: En dat doel is?
Eric: Ik ben van binnen rijker van geworden.
12 kilo rijkerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:29 schreef Clank het volgende:
Eric heeft een hoger doel gevonden als die paar miljoen.
Lieke: En dat doel is?
Eric: Ik ben van binnen rijker van geworden.
Dat snap ik ook wel, die wacht gewoon tot zijn vader zijn kont dicht knijpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:33 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Waarna hij weer dat 'gaap'-zenuwtrekje kreeg...
Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dus maakte de Febo daar een avond vol verdriet om haar kindjes van.
Als iemand nog meer bewijs wil dat DGK een complete bullshitvertoning is,
als tegenactie voor al die negatieve publiciteit natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.
Hun eigen verhaal eraan gebreid in dit reallifeverhaal.
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.
Hun eigen verhaal eraan gebreid in dit reallifeverhaal.
Je denkt echt dat amanda later een eigen nagelstudio heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel handig voor als Amanda straks haar eigen nagelstudio heeft.
Dat zijn de geruchtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef Liess het volgende:
Hoelaat gaat Eric ook alweer? 5 uur?
ik vind dat je met dit verhaal de spijker op zijn kop slaat. BAN snapt wel dat sommige dingen ' moeten' maar door hun rechtlijnige manier van reageren kunnen hun karakters nooit verder uitgediept worden. Op den duur hebben de kijkers en de redactie het kunstje te vaak gezien, en zullen ze eruit' geschreven' worden. HLJ zijn creatief hierin en stellen daarmee voorlopig hun positie veilig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.
De grote (verhaal)lijnen liggen min of meer vast, op basis daarvan worden de bewoners gestuurd, maar hebben wel een bepaalde vrijheid in hun 'rol'.
De Febo zorgt naar aanleiding van de ontwikkelingen voor verdere verhaallijnen en aansturing.
Ik denk dat met name Huub, Lieke en ook Jaap sterk zijn in het omgaan met die instructies en er een leuke eigen invulling aan geven.
Eric is wat dat betreft vies tegengevallen, zoals ook Sylvia (zij het op een andere manier) niet stuurbaar bleek.
Brian, Amanda en Natasia zijn eendimensionale karakters die alleen maar aan of uit kunnen, maar die ook zorgen voor continuiteit in de verhaallijnen.
Yep.. zo is het!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.
De grote (verhaal)lijnen liggen min of meer vast, op basis daarvan worden de bewoners gestuurd, maar hebben wel een bepaalde vrijheid in hun 'rol'.
De Febo zorgt naar aanleiding van de ontwikkelingen voor verdere verhaallijnen en aansturing.
Ik denk dat met name Huub, Lieke en ook Jaap sterk zijn in het omgaan met die instructies en er een leuke eigen invulling aan geven.
Eric is wat dat betreft vies tegengevallen, zoals ook Sylvia (zij het op een andere manier) niet stuurbaar bleek.
Brian, Amanda en Natasia zijn eendimensionale karakters die alleen maar aan of uit kunnen, maar die ook zorgen voor continuiteit in de verhaallijnen.
Hij heeft zelfs Marielle al gebeld en die regelt vanalles voor zijn exit. Dus reken er maar op dat hij gaat.quote:
Oh cool, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs Marielle al gebeld en die regelt vanalles voor zijn exit. Dus reken er maar op dat hij gaat.
Kijk, dat zijn de conclusies waar FOK zo goed in isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt Nando: "Waarom piept jou horloge zo vaak dan.".
Meteen erna een streamlock.
Het lijkt me duidelijk, er mag geen negatieve reclame voor de Kijkshophorloges op de streams getoond worden.
Volgens mij betekent dat gewoon dat ie te veel vet eten op heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het puistje aan de rechterkant bij Eric, betekent dat hij zich ergens aan irriteerde.
Natasia sport weer, die loopt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die vrouw slaat constant de plank mis:
-- Eten jullie teveel koolhydraten (ze eten juist minder pasta de laatste tijd)
-- Tegen Natasia: sport jij teveel (Natasia sport juist niet ivm haar nieuwe tieten).
En nu vraag Eric ook nog: "Wat zegt dit puistje hier, Annet".
Ze kijkt in ieder geval geen streamsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die vrouw slaat constant de plank mis:
-- Eten jullie teveel koolhydraten (ze eten juist minder pasta de laatste tijd)
-- Tegen Natasia: sport jij teveel (Natasia sport juist niet ivm haar nieuwe tieten).
En nu vraag Eric ook nog: "Wat zegt dit puistje hier, Annet".
Ze kijkt wl link uit, ze is als de dood dat ze door de mand valt. Annet probeerde het al eerder, maar ze liep snel weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me nog mee dat Palma er niet gewoon bij gaat zitten.
Je vergeet de taarten van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Natasia sport weer, die loopt...
En koolhydraten zitten niet alleen in pasta.. Ooit gedacht aan chips? al die meuk die ze eten aan snoep?
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Als ik me goed herinner interesseert jou deze materie ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En koolhydraten zitten niet alleen in pasta.. Ooit gedacht aan chips? al die meuk die ze eten aan snoep?
Dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Precies. Weer een zeer sterke conclusiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan neem ik al mijn woorden terug.
Annet heeft gelijk, ze kan dus aan Natasia`s gezicht zien dat ze teveel sport en veel koolhydraten eet.![]()
![]()
Ik ben veel met sporten bezig jah.. daarbij ook erg met voedingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Als ik me goed herinner interesseert jou deze materie ook?
Ik zie aan zijn gezicht dat ie moe is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit al weer stevig te gapen aan tafel
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als je relatief kleine voeten hebt, betekent dat dat je een neiging tot huppelen hebt.
Ik vond die waarzegster (Annie heet ze geloof ik) leuker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Ecila111 het volgende:
Annet is vandaag voor het laatst, ik vind het jammer.
Wat mij betreft komen dat soort types helemaal niet meer. Carlos mag ook wel thuis blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die waarzegster (Annie heet ze geloof ik) leuker.
Kerkrade ligt in Limburg, en daar zijn ze daar vast niet rouwig om.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Borga het volgende:
Wat een ontstellend stom slap brabants geouwehoer.
De universiteit van Nijmegen, daar zitten al die linkse geitenwollen sokken zakkenvullers,.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is dan toch een andere Anette.
http://home.medewerker.uva.nl/a.m.b.degroot/index.html
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze is verbonden aan de universiteit.
Da's Limburgs .... maar fijn om te weten dat je ons allemaal over 1 kam scheertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Borga het volgende:
Wat een ontstellend stom slap brabants geouwehoer. dat dat stelletje aso's daar naar kan luisteren.
Annet is een autoriteit op het gebied van psychonomie , wereldwijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is dan toch een andere Anette.
http://home.medewerker.uva.nl/a.m.b.degroot/index.html
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze is verbonden aan de universiteit.
Dan verander ik de OP ff, straks krijgt FOK een proces aan zijn broek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.psychognomie.com/index2.php?idx=anette
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.psychognomie.com/index2.php?idx=anette
Bij mij ook niet, maar ik zie aan een rimpeltje op het voorhoofd van Annette, dat het een bewuste keuze is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?
Ik kan de site gewoon openen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?
Maar daarna kom je niet verder. De links op die pagina werken niet.quote:
Dan heb jij waarschijnlijk als enige de juiste kleur slip aan. Welke kleur?????quote:
Ja maar als je iets aanklikt óp de site? Hij linkt bij niet door op de onderwerpen.quote:
Vandaar dat Sensation White maar niet uitverkocht raakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Ecila111 het volgende:
Wit geeft afstand want als ik jou aanraak maak ik je vuil.
Dat is een betere uitleg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar daarna kom je niet verder. De links op die pagina werken niet.
Nee, dat is gewoon omdat het kutmuziek is wat ze draaien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vandaar dat Sensation White maar niet uitverkocht raakt.
Dan snap ik ook waar die lompe benen van mij vandaan komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Stevige benen betekenen dat je weet waar je naartoe gaat.![]()
cumshotquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Ecila111 het volgende:
Wit geeft afstand want als ik jou aanraak maak ik je vuil.
Dus iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waar die lompe benen van mij vandaan komen![]()
Cumshot? Wat betekent dat?quote:
Ook dat komt van te veel eten... kijk maar naar Amandaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Stevige benen betekenen dat je weet waar je naartoe gaat.![]()
waarschuwing : website nog niet compleetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja maar als je iets aanklikt óp de site? Hij linkt bij niet door op de onderwerpen.
een klodder sperma in je gezichtquote:
Laat maar.quote:
ja jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Ecila111 het volgende:
Annet weet niet waarom ze voor het laatst is. Misschien omdat ze ergens over gaat en zinnige dingen zegt?
david is er gek opquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Halverwege eind van de middag? Wanneer is dat dan?
eind v/d middag = 16-18? dus om 17 uur?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Dag Annette. Let op de pose van Amanda.
[afbeelding]
Kun jij me uitleggen wat er zo geweldig is aan Natasia? Misschien dat ik het dan wél snap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Ik vind Natasia echt helemaal geweldig. Ik vind Huub maar een viezerik....
Ik ben wel blij dat jaap zich weer een beetje rustig houd......
Nah, Lieke gaat er anders ook goed voor staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Amanda is een meisje van 19 dat gewoon helemaal is verpest door deze maatschappij met al zijn marketingtechnieken... Zij is het std meisje dat de hele dag TMF en the Box kijkt, breezers drinkt en niet weet wat realiteit is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
die denkt dat realiteit is dat wat ze in die videoclips ziet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Amanda is een meisje van 19 dat gewoon helemaal is verpest door deze maatschappij met al zijn marketingtechnieken... Zij is het std meisje dat de hele dag TMF en the Box kijkt, breezers drinkt en niet weet wat realiteit is...
Zdngmw geweldig??? Ook manisch depressiefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Ik heb dat niet gezien, alleen gelezen, dus ik denk, onder het vloerkleed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Amanda gesproken... de ruzie met Brian is weer onder het vloerkleed geschoven?
Kun je wat toelichting geven bij deze post?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Toch net even anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah, Lieke gaat er anders ook goed voor staan.
Ik zou zeggen: compleet anders.quote:
Dat ze tegenwoordig kunnen internetten bij Parnassiaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat ze tegenwoordig kunnen internetten bij Parnassia
Lees haar Sig!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen wat er zo geweldig is aan Natasia? Misschien dat ik het dan wél snap.
ja, idd anders, maar ze nemen alle2 een pose aan, Amanda zoals ze altijd doet, en Lieke ook zo stijf als ze altijd doet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
idd Pietje... zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
op het moment dat je NEE gaat zeggen, moet je gewoon uit het programma gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:27 schreef Desii het volgende:
[..]
idd Pietje... zo zie ik het ook.
Zeker na het gesprek van huub en eric gisterenavond.
Toch vond ik dat Eric een punt had, toen hij tegen Huub zei : "je kan ook NEE zeggen".
Het is letterlijk geworden... hoeveel vrijheid ben je bereid om op te geven....
mooie beelden, Ellen heeft Fries goed onder controle.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk voor Fries, hij mag weer lekker door de bak hollen onder leiding van Ellen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
mooie beelden, Ellen heeft Fries goed onder controle.
Dat dat op nu.nl staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Uccella het volgende:
is misschien al geplaats, maar toch, staat nu dus ook op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1120643/61/Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi.html
"De homoseksuele Eric zorgde voor opschudding in het huis door meermaals seks te hebben met Huub, die ook het bed deelt met kandidate Lieke. "quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Uccella het volgende:
is misschien al geplaats, maar toch, staat nu dus ook op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1120643/61/Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi.html
WB beaamt dit, en gaat helpen. Yeah right, dat zou nieuw zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
er moet meer aandacht besteedt worden aan Fries vindt Ellen.
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
WB beaamt dit, en gaat helpen. Yeah right, dat zou nieuw zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"De homoseksuele Eric zorgde voor opschudding in het huis door meermaals seks te hebben met Huub, die ook het bed deelt met kandidate Lieke. "
Ze hebben daar een ruim begrip van seks volgens mij.
Wat bedoel je daar dan meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!
Hij praat ook regelmatig Engels met Fries, dus die titel past wel bij hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
Jezus. Twee Freudiaanse versprekingen in één post: Brain en Horsewhiperer. Brian is dan wel een asswhipe, maar toch.
Meer 3 typo's.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
Jezus. Twee Freudiaanse versprekingen in één post: Brain en Horsewhiperer. Brian is dan wel een asswhipe, maar toch.
Twee als typo verhulde fehlleistungenquote:
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Wow, dat is ook een paar 'stevige' bovenbenen.
Met een t.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?
ps. spel ik dat met een d of t ?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een t.
Ze weet ook waar ze heen gaat, immers: good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
Jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
even snelle vraag, Is eric al weg?
nopequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
even snelle vraag, Is eric al weg?
Veel capturen en hooguit 1 van de 10 captures plaatsen. Dat zou kunnen helpenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Scanman, ik weet dat ik in je negeerstand sta, maar hoe maak je toch die vreselijke mooie caps steeds ? ( = oprechte lieve vraag)
Ok, heel snel antwoord: geen ideequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
edit: laat maar
welk artikel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het artikel over Eric geveonden op nu.nl. Eric vindt het een BS verhaal.
Dank je, maar ze zijn zo scherp !!! Bewerk je ze ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel capturen en hooguit 1 van de 10 captures plaatsen. Dat zou kunnen helpen
BS = ????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het artikel over Eric gevonden op nu.nl. Eric vindt het een BS verhaal.
Ik meende uit jouw post op te maken dat het ruime begrip van seks dat nu.nl in jouw ogen hanteert de conclusie rechtvaardigt dat Eric seks gehad heeft met Huub. Terwijl dat in jouw werkelijkheid niet het geval is. Dat vind ik dan weer een enge opvatting over seks! Heel eng!!quote:
Allebei! En dan een a ertussen!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?
ps. spel ik dat met een d of t ?![]()
Nee. Alleen maak ik ze 580 breed (fok formaat).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, maar ze zijn zo scherp !!! Bewerk je ze ?
Wil Amanda hiermee zeggen dat zodra ze er weer uit is.. weer als teaser te werk gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
Amanda: zou jij een relatie kunnen hebben in de buitenwereld met iemand die als teaser werkt.
Brian: ja hoor, het gaat me om de vrouw. Ze moet humor hebben en ze moet kunnen communiceren.
Amanda: dan maakt het niet uit of ze teaser is. Zou je niet jaloers zijn.
Brian: ligt eraan.
Hij zou het geen seconde aan kunnen zien.
Als ze schrijven 'meerdere keren seks gehad' dan suggereert dat wat mij betreft veel meer dan afgetrokken en/of gepijpt.... en ook dat het op een heel andere manier is gebeurd dan het is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik meende uit jouw post op te maken dat het ruime begrip van seks dat nu.nl in jouw ogen hanteert de conclusie rechtvaardigt dat Eric seks gehad heeft met Huub. Terwijl dat in jouw werkelijkheid niet het geval is. Dat vind ik dan weer een enge opvatting over seks! Heel eng!!
Dat is precies wat ik bedoel! Seks is niet alleen maar penetratie (door de hoofdingang of achterom) maar véél meer. Jammer dat je dat blijkbaar nooit hebt ervaren. Maar je hebt grote mannen als Clinton aan je zijde, laat dat gezegd zijn: "I did not have sex with that woman...."quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze schrijven 'meerdere keren seks gehad' dan suggereert dat wat mij betreft veel meer dan afgetrokken en/of gepijpt.... en ook dat het op een heel andere manier is gebeurd dan het is gebeurd.
Museum van plastische-chirurgie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil met haar kids naar allerlei musea's.
Je verkleint ze tot 580 breed, dat lijkt me wezenlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen maak ik ze 580 breed (fok formaat).
Palma op je bruiloft...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber krijgt ook een jurk voor de bruiloft van Japio.![]()
sex met zijn vader?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Wat jammer dat Eric Huub niet de kans heeft gegeven om zelf over de sex met zijn vader te praten.
Lieve Demins, de meeste mensen die dat stukje lezen zullen toch denken dat Eric en Huub hebben liggen wippen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel! Seks is niet alleen maar penetratie (door de hoofdingang of achterom) maar véél meer. Jammer dat je dat blijkbaar nooit hebt ervaren. Maar je hebt grote mannen als Clinton aan je zijde, laat dat gezegd zijn: "I did not have sex with that woman...."
Edit: en zou je nou gewild hebben dat ze het daar ook een aanranding genoemd hadden...![]()
Nee, het is gewoon een slecht geformuleerde zin. Het gaat erom dat Eric met de vader van Huub heeft gesproken over de 'sex' tussen Eric en Huub, terwijl pa niet echt wist van de bisexualiteit van Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Rudieh het volgende:
[..]
sex met zijn vader?
heb ik iets gemist?
Ik denk dat ze in de auto hebben gesproken, onderweg naar Jensen. Dan weten we het dus niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat Natasia en Jaap gisteren hebben afgesproken over Huub.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Rudieh het volgende:
[..]
sex met zijn vader?
heb ik iets gemist?
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat Natasia en Jaap gisteren hebben afgesproken over Huub.
En wat hebben jij en ik met de meeste mensen te maken???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve Demins, de meeste mensen die dat stukje lezen zullen toch denken dat Eric en Huub hebben liggen wippen.![]()
En Jaap vertrouwt Brian wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?
Niksus, maar dat stukje wordt wel gelezen door andere mensen dan jij en ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
En wat hebben jij en ik met de meeste mensen te maken???
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |