op het moment dat je NEE gaat zeggen, moet je gewoon uit het programma gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:27 schreef Desii het volgende:
[..]
idd Pietje... zo zie ik het ook.
Zeker na het gesprek van huub en eric gisterenavond.
Toch vond ik dat Eric een punt had, toen hij tegen Huub zei : "je kan ook NEE zeggen".
Het is letterlijk geworden... hoeveel vrijheid ben je bereid om op te geven....
mooie beelden, Ellen heeft Fries goed onder controle.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:31 schreef beequeen het volgende:
Wat heerlijk voor Fries, hij mag weer lekker door de bak hollen onder leiding van Ellen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
mooie beelden, Ellen heeft Fries goed onder controle.
Dat dat op nu.nl staat.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Uccella het volgende:
is misschien al geplaats, maar toch, staat nu dus ook op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1120643/61/Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi.html
"De homoseksuele Eric zorgde voor opschudding in het huis door meermaals seks te hebben met Huub, die ook het bed deelt met kandidate Lieke. "quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Uccella het volgende:
is misschien al geplaats, maar toch, staat nu dus ook op nu.nl:
http://www.nu.nl/news/1120643/61/Eric_verlaat_De_Gouden_Kooi.html
WB beaamt dit, en gaat helpen. Yeah right, dat zou nieuw zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:42 schreef 2live het volgende:
er moet meer aandacht besteedt worden aan Fries vindt Ellen.
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:44 schreef beequeen het volgende:
WB beaamt dit, en gaat helpen. Yeah right, dat zou nieuw zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"De homoseksuele Eric zorgde voor opschudding in het huis door meermaals seks te hebben met Huub, die ook het bed deelt met kandidate Lieke. "
Ze hebben daar een ruim begrip van seks volgens mij.
Wat bedoel je daar dan meequote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!
Hij praat ook regelmatig Engels met Fries, dus die titel past wel bij hem.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brain beschouwt 'Kootchiekoo' fluisteren tegen een paard al als enorm veel aandacht geven. De horsewhiperer.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
Jezus. Twee Freudiaanse versprekingen in één post: Brain en Horsewhiperer. Brian is dan wel een asswhipe, maar toch.
Meer 3 typo's.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:56 schreef Copycat het volgende:
Jezus. Twee Freudiaanse versprekingen in één post: Brain en Horsewhiperer. Brian is dan wel een asswhipe, maar toch.
Twee als typo verhulde fehlleistungenquote:
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnssssssssssssssssssquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:51 schreef demins het volgende:
[..]
Beter een ruim begrip van seks dan zo'n eng begrip van seks! Volgens mij!
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
Wow, dat is ook een paar 'stevige' bovenbenen.
Met een t.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?
ps. spel ik dat met een d of t ?![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met een t.
Ze weet ook waar ze heen gaat, immers: good girls go to heaven, bad girls go everywhere.
Jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
even snelle vraag, Is eric al weg?
nopequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
even snelle vraag, Is eric al weg?
Veel capturen en hooguit 1 van de 10 captures plaatsen. Dat zou kunnen helpenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:07 schreef kleinzusje het volgende:
Hoi Scanman, ik weet dat ik in je negeerstand sta, maar hoe maak je toch die vreselijke mooie caps steeds ? ( = oprechte lieve vraag)
Ok, heel snel antwoord: geen ideequote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:10 schreef F04 het volgende:
edit: laat maar
welk artikel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het artikel over Eric geveonden op nu.nl. Eric vindt het een BS verhaal.
Dank je, maar ze zijn zo scherp !!! Bewerk je ze ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel capturen en hooguit 1 van de 10 captures plaatsen. Dat zou kunnen helpen
BS = ????quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:12 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft het artikel over Eric gevonden op nu.nl. Eric vindt het een BS verhaal.
Ik meende uit jouw post op te maken dat het ruime begrip van seks dat nu.nl in jouw ogen hanteert de conclusie rechtvaardigt dat Eric seks gehad heeft met Huub. Terwijl dat in jouw werkelijkheid niet het geval is. Dat vind ik dan weer een enge opvatting over seks! Heel eng!!quote:
Allebei! En dan een a ertussen!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat ze weet waar ze heen gaat ?
ps. spel ik dat met een d of t ?![]()
Nee. Alleen maak ik ze 580 breed (fok formaat).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:13 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, maar ze zijn zo scherp !!! Bewerk je ze ?
Wil Amanda hiermee zeggen dat zodra ze er weer uit is.. weer als teaser te werk gaat?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:15 schreef noekje het volgende:
Amanda: zou jij een relatie kunnen hebben in de buitenwereld met iemand die als teaser werkt.
Brian: ja hoor, het gaat me om de vrouw. Ze moet humor hebben en ze moet kunnen communiceren.
Amanda: dan maakt het niet uit of ze teaser is. Zou je niet jaloers zijn.
Brian: ligt eraan.
Hij zou het geen seconde aan kunnen zien.
Als ze schrijven 'meerdere keren seks gehad' dan suggereert dat wat mij betreft veel meer dan afgetrokken en/of gepijpt.... en ook dat het op een heel andere manier is gebeurd dan het is gebeurd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:14 schreef demins het volgende:
[..]
Ik meende uit jouw post op te maken dat het ruime begrip van seks dat nu.nl in jouw ogen hanteert de conclusie rechtvaardigt dat Eric seks gehad heeft met Huub. Terwijl dat in jouw werkelijkheid niet het geval is. Dat vind ik dan weer een enge opvatting over seks! Heel eng!!
Dat is precies wat ik bedoel! Seks is niet alleen maar penetratie (door de hoofdingang of achterom) maar véél meer. Jammer dat je dat blijkbaar nooit hebt ervaren. Maar je hebt grote mannen als Clinton aan je zijde, laat dat gezegd zijn: "I did not have sex with that woman...."quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze schrijven 'meerdere keren seks gehad' dan suggereert dat wat mij betreft veel meer dan afgetrokken en/of gepijpt.... en ook dat het op een heel andere manier is gebeurd dan het is gebeurd.
Museum van plastische-chirurgie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
Natasja wil met haar kids naar allerlei musea's.
Je verkleint ze tot 580 breed, dat lijkt me wezenlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. Alleen maak ik ze 580 breed (fok formaat).
Palma op je bruiloft...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber krijgt ook een jurk voor de bruiloft van Japio.![]()
sex met zijn vader?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef Lieve het volgende:
Wat jammer dat Eric Huub niet de kans heeft gegeven om zelf over de sex met zijn vader te praten.
Lieve Demins, de meeste mensen die dat stukje lezen zullen toch denken dat Eric en Huub hebben liggen wippen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel! Seks is niet alleen maar penetratie (door de hoofdingang of achterom) maar véél meer. Jammer dat je dat blijkbaar nooit hebt ervaren. Maar je hebt grote mannen als Clinton aan je zijde, laat dat gezegd zijn: "I did not have sex with that woman...."
Edit: en zou je nou gewild hebben dat ze het daar ook een aanranding genoemd hadden...![]()
Nee, het is gewoon een slecht geformuleerde zin. Het gaat erom dat Eric met de vader van Huub heeft gesproken over de 'sex' tussen Eric en Huub, terwijl pa niet echt wist van de bisexualiteit van Huub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Rudieh het volgende:
[..]
sex met zijn vader?
heb ik iets gemist?
Ik denk dat ze in de auto hebben gesproken, onderweg naar Jensen. Dan weten we het dus niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat Natasia en Jaap gisteren hebben afgesproken over Huub.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:38 schreef Rudieh het volgende:
[..]
sex met zijn vader?
heb ik iets gemist?
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:43 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand wat Natasia en Jaap gisteren hebben afgesproken over Huub.
En wat hebben jij en ik met de meeste mensen te maken???quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieve Demins, de meeste mensen die dat stukje lezen zullen toch denken dat Eric en Huub hebben liggen wippen.![]()
En Jaap vertrouwt Brian wel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?
Niksus, maar dat stukje wordt wel gelezen door andere mensen dan jij en ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:54 schreef demins het volgende:
[..]
En wat hebben jij en ik met de meeste mensen te maken???
Ik hoop het welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:53 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat Jaap met Brian in de finale zou staan, omdat Jaap huub niet vertrouwt dat vertelde Natasia gister. Of bedoel je dat niet|?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |