Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
Dus maakte de Febo daar een avond vol verdriet om haar kindjes van.
Als iemand nog meer bewijs wil dat DGK een complete bullshitvertoning is,
als tegenactie voor al die negatieve publiciteit natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.
Hun eigen verhaal eraan gebreid in dit reallifeverhaal.
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:46 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja, Pietje, ik moest er een teiltje bij halen.
Hun eigen verhaal eraan gebreid in dit reallifeverhaal.
Je denkt echt dat amanda later een eigen nagelstudio heeft?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:50 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is wel handig voor als Amanda straks haar eigen nagelstudio heeft.
Dat zijn de geruchtenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:56 schreef Liess het volgende:
Hoelaat gaat Eric ook alweer? 5 uur?
ik vind dat je met dit verhaal de spijker op zijn kop slaat. BAN snapt wel dat sommige dingen ' moeten' maar door hun rechtlijnige manier van reageren kunnen hun karakters nooit verder uitgediept worden. Op den duur hebben de kijkers en de redactie het kunstje te vaak gezien, en zullen ze eruit' geschreven' worden. HLJ zijn creatief hierin en stellen daarmee voorlopig hun positie veilig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.
De grote (verhaal)lijnen liggen min of meer vast, op basis daarvan worden de bewoners gestuurd, maar hebben wel een bepaalde vrijheid in hun 'rol'.
De Febo zorgt naar aanleiding van de ontwikkelingen voor verdere verhaallijnen en aansturing.
Ik denk dat met name Huub, Lieke en ook Jaap sterk zijn in het omgaan met die instructies en er een leuke eigen invulling aan geven.
Eric is wat dat betreft vies tegengevallen, zoals ook Sylvia (zij het op een andere manier) niet stuurbaar bleek.
Brian, Amanda en Natasia zijn eendimensionale karakters die alleen maar aan of uit kunnen, maar die ook zorgen voor continuiteit in de verhaallijnen.
Yep.. zo is het!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.
De grote (verhaal)lijnen liggen min of meer vast, op basis daarvan worden de bewoners gestuurd, maar hebben wel een bepaalde vrijheid in hun 'rol'.
De Febo zorgt naar aanleiding van de ontwikkelingen voor verdere verhaallijnen en aansturing.
Ik denk dat met name Huub, Lieke en ook Jaap sterk zijn in het omgaan met die instructies en er een leuke eigen invulling aan geven.
Eric is wat dat betreft vies tegengevallen, zoals ook Sylvia (zij het op een andere manier) niet stuurbaar bleek.
Brian, Amanda en Natasia zijn eendimensionale karakters die alleen maar aan of uit kunnen, maar die ook zorgen voor continuiteit in de verhaallijnen.
Hij heeft zelfs Marielle al gebeld en die regelt vanalles voor zijn exit. Dus reken er maar op dat hij gaat.quote:
Oh cool, dat heb ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs Marielle al gebeld en die regelt vanalles voor zijn exit. Dus reken er maar op dat hij gaat.
Kijk, dat zijn de conclusies waar FOK zo goed in isquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:59 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap vraagt Nando: "Waarom piept jou horloge zo vaak dan.".
Meteen erna een streamlock.
Het lijkt me duidelijk, er mag geen negatieve reclame voor de Kijkshophorloges op de streams getoond worden.
Volgens mij betekent dat gewoon dat ie te veel vet eten op heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef Peter6000 het volgende:
Het puistje aan de rechterkant bij Eric, betekent dat hij zich ergens aan irriteerde.
Natasia sport weer, die loopt...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die vrouw slaat constant de plank mis:
-- Eten jullie teveel koolhydraten (ze eten juist minder pasta de laatste tijd)
-- Tegen Natasia: sport jij teveel (Natasia sport juist niet ivm haar nieuwe tieten).
En nu vraag Eric ook nog: "Wat zegt dit puistje hier, Annet".
Ze kijkt in ieder geval geen streamsquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:04 schreef Peter6000 het volgende:
Die vrouw slaat constant de plank mis:
-- Eten jullie teveel koolhydraten (ze eten juist minder pasta de laatste tijd)
-- Tegen Natasia: sport jij teveel (Natasia sport juist niet ivm haar nieuwe tieten).
En nu vraag Eric ook nog: "Wat zegt dit puistje hier, Annet".
Ze kijkt wl link uit, ze is als de dood dat ze door de mand valt. Annet probeerde het al eerder, maar ze liep snel weg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef scanman01 het volgende:
Het valt me nog mee dat Palma er niet gewoon bij gaat zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |