david is er gek opquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef SiRojK het volgende:
Halverwege eind van de middag? Wanneer is dat dan?
eind v/d middag = 16-18? dus om 17 uur?
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
Dag Annette. Let op de pose van Amanda.
[afbeelding]
Kun jij me uitleggen wat er zo geweldig is aan Natasia? Misschien dat ik het dan wél snap.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Ik vind Natasia echt helemaal geweldig. Ik vind Huub maar een viezerik....
Ik ben wel blij dat jaap zich weer een beetje rustig houd......
Nah, Lieke gaat er anders ook goed voor staan.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Amanda is een meisje van 19 dat gewoon helemaal is verpest door deze maatschappij met al zijn marketingtechnieken... Zij is het std meisje dat de hele dag TMF en the Box kijkt, breezers drinkt en niet weet wat realiteit is...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:03 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
die denkt dat realiteit is dat wat ze in die videoclips ziet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:10 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Amanda is een meisje van 19 dat gewoon helemaal is verpest door deze maatschappij met al zijn marketingtechnieken... Zij is het std meisje dat de hele dag TMF en the Box kijkt, breezers drinkt en niet weet wat realiteit is...
Zdngmw geweldig??? Ook manisch depressiefquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Ik heb dat niet gezien, alleen gelezen, dus ik denk, onder het vloerkleed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Over Amanda gesproken... de ruzie met Brian is weer onder het vloerkleed geschoven?
Kun je wat toelichting geven bij deze post?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
Toch net even anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Nah, Lieke gaat er anders ook goed voor staan.
Ik zou zeggen: compleet anders.quote:
Dat ze tegenwoordig kunnen internetten bij Parnassiaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:17 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Dat ze tegenwoordig kunnen internetten bij Parnassia
Lees haar Sig!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun jij me uitleggen wat er zo geweldig is aan Natasia? Misschien dat ik het dan wél snap.
ja, idd anders, maar ze nemen alle2 een pose aan, Amanda zoals ze altijd doet, en Lieke ook zo stijf als ze altijd doet.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:04 schreef Leylal84 het volgende:
idd Pietje... zo zie ik het ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:53 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het heeft geen fuck (meer) met real life te maken, maar meer met een everlasting soap.
De grote (verhaal)lijnen liggen min of meer vast, op basis daarvan worden de bewoners gestuurd, maar hebben wel een bepaalde vrijheid in hun 'rol'.
De Febo zorgt naar aanleiding van de ontwikkelingen voor verdere verhaallijnen en aansturing.
Ik denk dat met name Huub, Lieke en ook Jaap sterk zijn in het omgaan met die instructies en er een leuke eigen invulling aan geven.
Eric is wat dat betreft vies tegengevallen, zoals ook Sylvia (zij het op een andere manier) niet stuurbaar bleek.
Brian, Amanda en Natasia zijn eendimensionale karakters die alleen maar aan of uit kunnen, maar die ook zorgen voor continuiteit in de verhaallijnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |