Dan verander ik de OP ff, straks krijgt FOK een proces aan zijn broek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.psychognomie.com/index2.php?idx=anette
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.psychognomie.com/index2.php?idx=anette
Bij mij ook niet, maar ik zie aan een rimpeltje op het voorhoofd van Annette, dat het een bewuste keuze is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?
Ik kan de site gewoon openen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:35 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Deze site werkt bij mij niet, 't linkt niet door. Bij jou ook?
Maar daarna kom je niet verder. De links op die pagina werken niet.quote:
Dan heb jij waarschijnlijk als enige de juiste kleur slip aan. Welke kleur?????quote:
Ja maar als je iets aanklikt óp de site? Hij linkt bij niet door op de onderwerpen.quote:
Vandaar dat Sensation White maar niet uitverkocht raakt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Ecila111 het volgende:
Wit geeft afstand want als ik jou aanraak maak ik je vuil.
Dat is een betere uitleg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar daarna kom je niet verder. De links op die pagina werken niet.
Nee, dat is gewoon omdat het kutmuziek is wat ze draaien...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vandaar dat Sensation White maar niet uitverkocht raakt.
Dan snap ik ook waar die lompe benen van mij vandaan komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Stevige benen betekenen dat je weet waar je naartoe gaat.![]()
cumshotquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Ecila111 het volgende:
Wit geeft afstand want als ik jou aanraak maak ik je vuil.
Dus iets om trots op te zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:43 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Dan snap ik ook waar die lompe benen van mij vandaan komen![]()
Cumshot? Wat betekent dat?quote:
Ook dat komt van te veel eten... kijk maar naar Amandaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef Peter6000 het volgende:
Stevige benen betekenen dat je weet waar je naartoe gaat.![]()
waarschuwing : website nog niet compleetquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ja maar als je iets aanklikt óp de site? Hij linkt bij niet door op de onderwerpen.
een klodder sperma in je gezichtquote:
Laat maar.quote:
ja jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:49 schreef Ecila111 het volgende:
Annet weet niet waarom ze voor het laatst is. Misschien omdat ze ergens over gaat en zinnige dingen zegt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |