Correctiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:35 schreef Pokerdaddy het volgende:
Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.
Peter6000 onderstukje: geweldig gevonden. en mee eens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Mensen dat verdriet is oprecht gisteravond NEUKTE ze nog alle mannen in DGK inclusief Amanda en vervolgens komt ze erachter dat niemand wil. Daarbij is mediageilheid niet alleen een grote bek en overdone lach maar ook een traantje moet kunnen.
Waarom is deze stuitende aanstellerij geen reden voor terror?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:34 schreef yellowfirst het volgende:
Ik kots poddomme mijn koffie bijna uit mijn mond na dat zelfmedelijden van Natasia...![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Correctie
Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
Geef elke miljonair 1 vierkante meter waar ze hun persoonlijke bezittingen kunnen stallen. Kunnen ze mooi oefenen hoe het voelt om eigenaar te zijn van een lapje grond.
in dat geval. Geweldig gestolen. mee eens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Correctie
Op maandag 18 juni 2007 11:25 schreef akveor het volgende:
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:37 schreef DrsH het volgende:
Mensen dat verdriet is oprecht gisteravond NEUKTE ze nog alle mannen in DGK inclusief Amanda en vervolgens komt ze erachter dat niemand wil. Daarbij is mediageilheid niet alleen een grote bek en overdone lach maar ook een traantje moet kunnen.
Jah ik vind de drollen die ik uitschijt nog kunstigerquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
BAHHHHHHHHHHHHH een close up van de ZWARTE DIVA zelden zo'n lelijk wijf gezien
Hij heeft keurig een bronvermelding in zijn sig staan hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Pokerdaddy het volgende:
[..]
in dat geval. Geweldig gestolen. mee eens.
Dank voor deze welkome aanvullingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.
Hoe komt dat toch, ik vergeet dat steeds....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef Liess het volgende:
[..]
En niet vergeten, het allerbelangrijkste.... het is wel een gevoelsmens.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Yep je hebt gelijk. Moet even wakker worden volgens mij. dus in dat geval. Goed gequote.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft keurig een bronvermelding in zijn sig staan hoor.
Onbelangrijk, die zijn oud en wijs genoeg om het zonder moeder te redden...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:42 schreef riri het volgende:
ach ach natasia...zich alleen voelen...je doet er toch alles voor zodat een ander zich alleen voelt in dat huis?
Natasia:"Ik wil helemaal niet loslaten"
En je kinderen dan?
Echt álles is gewoon NEP aan haar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:40 schreef DrsH het volgende:
Voordeel van neptieten: Ze staan meestal goed dus geen bh nodig.Amanda wel want ze heeft spuuglelijke tieten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
TIETENALARM
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt álles is gewoon NEP aan haar.
Hoe vaker je met haar maniertjes geconfronteerd wordt, hoe duidelijker het is.
Haar grote verdriet is nep, maar óók die uitbundige vrolijkheid. Nep, nep, nep.
Het enige dat écht is: ze mist Wilgo. Of beter: de pík van Wilgo.
Jah...enge doos...iedere keer als er een 24 uur aangevraagd is zij de gene die het hardst huiltquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij met je eeuwige gescheld heel intelligent over.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:52 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jah...enge doos...iedere keer als er een 24 uur aangevraagd is zij de gene die het hardst huilt
maar ondertussen continue de opmerkingen maakt zoals: maar het is wel beter en dit en dat..en waarom doet ze dat..om de villa leeg te krijgen. Maar gelukkig is nagenoeg iedereen slimmer dan die domme doos dus daar trappen ze niet in!
Kan me niet voorstellen dat IEMAND zijn pik in haar wil steken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:49 schreef Gert het volgende:
[..]
iddquote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Liess het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat IEMAND zijn pik in haar wil steken...![]()
Eric blijft zeggen dat hij weggaat? Of enige twijfel?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
De enige reden waarom Natasia zo emo is over het naderende vertrek van Eric is dat ze daardoor alleen komt te staan in het huis. Heeft geen ene drol met Eric als persoon te maken, maar enkel met de persoon Natasia.
Indeed.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
De enige reden waarom Natasia zo emo is over het naderende vertrek van Eric is dat ze daardoor alleen komt te staan in het huis. Heeft geen ene drol met Eric als persoon te maken, maar enkel met de persoon Natasia.
Echt niet, hij gaat rond 17.00 uur weg zei hij net.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Eric blijft zeggen dat hij weggaat? Of enige twijfel?
Ach, als de Febo Huub laat vallen is het zo over met die praatjes.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:59 schreef Peter6000 het volgende:
En je kan zeggen van Huub wat je wil, hij komt (op mij) beangstigend sterk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |