Je vergeet de taarten van de afgelopen dagen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Natasia sport weer, die loopt...
En koolhydraten zitten niet alleen in pasta.. Ooit gedacht aan chips? al die meuk die ze eten aan snoep?
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Als ik me goed herinner interesseert jou deze materie ook?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
En koolhydraten zitten niet alleen in pasta.. Ooit gedacht aan chips? al die meuk die ze eten aan snoep?
Dan neem ik al mijn woorden terug.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Precies. Weer een zeer sterke conclusiequote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan neem ik al mijn woorden terug.
Annet heeft gelijk, ze kan dus aan Natasia`s gezicht zien dat ze teveel sport en veel koolhydraten eet.![]()
![]()
Ik ben veel met sporten bezig jah.. daarbij ook erg met voedingquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit m'n mond. Als ik me goed herinner interesseert jou deze materie ook?
Ik zie aan zijn gezicht dat ie moe is.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub zit al weer stevig te gapen aan tafel
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Peter6000 het volgende:
Als je relatief kleine voeten hebt, betekent dat dat je een neiging tot huppelen hebt.
Ik vond die waarzegster (Annie heet ze geloof ik) leuker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Ecila111 het volgende:
Annet is vandaag voor het laatst, ik vind het jammer.
Wat mij betreft komen dat soort types helemaal niet meer. Carlos mag ook wel thuis blijven.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond die waarzegster (Annie heet ze geloof ik) leuker.
Kerkrade ligt in Limburg, en daar zijn ze daar vast niet rouwig om.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Borga het volgende:
Wat een ontstellend stom slap brabants geouwehoer.
De universiteit van Nijmegen, daar zitten al die linkse geitenwollen sokken zakkenvullers,.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is dan toch een andere Anette.
http://home.medewerker.uva.nl/a.m.b.degroot/index.html
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze is verbonden aan de universiteit.
Da's Limburgs .... maar fijn om te weten dat je ons allemaal over 1 kam scheertquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:22 schreef Borga het volgende:
Wat een ontstellend stom slap brabants geouwehoer. dat dat stelletje aso's daar naar kan luisteren.
Annet is een autoriteit op het gebied van psychonomie , wereldwijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:29 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is dan toch een andere Anette.
http://home.medewerker.uva.nl/a.m.b.degroot/index.html
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze is verbonden aan de universiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |