Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, hij gaat rond 17.00 uur weg zei hij net.
Die geniet met volle teugen van het zwelgen in haar zelfmedelijden. Vanuit haar ooghoek ziet ze nog een camera inzoomen, waarop ze er nog een extra traantje uitperst en even schokschouderend snikt.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:56 schreef Copycat het volgende:
De enige reden waarom Natasia zo emo is over het naderende vertrek van Eric is dat ze daardoor alleen komt te staan in het huis. Heeft geen ene drol met Eric als persoon te maken, maar enkel met de persoon Natasia.
Gisteren de uitzending toevallig gezien?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:25 schreef yellowfirst het volgende:
Als haar kinderen vertrekken uit het huis na een bezoek: geen traan!![]()
Dat is de reden dat ik niet naar de TV-uitzendingen kijk. Nog erger dan de streams.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Gisteren de uitzending toevallig gezien?
De Febo had een fantastische montage gemaakt van een uiterst zielige Natasia (eerste avond van Ellie), gelardeerd met sfeervolle, emoties oproepende archiefbeelden van Cheyenne, Jairo, Wilgo en Natasia zelf.
Zou het script Natasia de komende tijd als een moeder met onbedwingbaar verdriet neer gaan zetten, om haar dan uiteindelijk 2 maanden eerder dan 23 september de 'dappere keuze' voor haar kinderen te laten maken.
Zodat ze later altijd kan zeggen: Maar ik ben er toch voor mijn kindjes uitgegaan!
Ach, als je wat je op TV ziet niet al te serieus neemt is het best vermakelijk hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik niet naar de TV-uitzendingen kijk. Nog erger dan de streams.
Dit heeft toch geen zin, als zij weggaat komt er weer een nieuwe voor. Net als met Eric ik snap niet dat hij zogezegd de eer aan zichzelf houdt en niet wacht op een stemming, dat kost hem 10.000 !!!! 1 groot lul verhaal allemaal gescript tot in den einde.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:52 schreef Peter6000 het volgende:
Huub is nu wel lekker denigrerend over Natasia.
Jaap en Huub willen Natasia gaan bashen, met name als Eric net weg is.
Huub voelt goed aan dat Natasia zwak staat als er veranderingen zijn (alhoewel, met Ilona had ze minder problemen)
Ik geloof er niets van dat Eric 10.000 heeft ingelegd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:09 schreef Pavement het volgende:
Dit heeft toch geen zin, als zij weggaat komt er weer een nieuwe voor. Net als met Eric ik snap niet dat hij zogezegd de eer aan zichzelf houdt en niet wacht op een stemming, dat kost hem 10.000 !!!! 1 groot lul verhaal allemaal gescript tot in den einde.
Natasia voelde zich die avond niet relaxed, omdat zij Elly kent van werkzaamheden van Amsterdam,quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Gisteren de uitzending toevallig gezien?
De Febo had een fantastische montage gemaakt van een uiterst zielige Natasia (eerste avond van Ellie),
Daar zijn ze 8 maanden te laat mee, dat zal niemand geloven, zelfs de TV kijkers niet... Bovendien is Natasja in de media net ietsjes TE vaak neergezet als slechte moeder.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:02 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zou het script Natasia de komende tijd als een moeder met onbedwingbaar verdriet neer gaan zetten,
Okay dank je, dat had ik niet meegekregen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Natasia voelde zich die avond niet relaxed, omdat zij Elly kent van werkzaamheden van Amsterdam,
waar Natasia niet over kon praten, ze schrok zich rot toen ze Elly zag en toen kwamen de tranen.
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat Eric 10.000 heeft ingelegd.
Hij heeft zelf toegegeven dat ie gevraagd was om mee te doen aan DGK door een vriend die op de redaktie werkte. En waarom zou je 10k gaan betalen als ze je graag willen hebben? Iemand die een beetje intelligentie heeft zou dan zeggen, "jullie willen me graag hebben voor je programma? Prima, maar dan betalen jullie die 10k euro voor me"...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat alle eerste bewoners wel wat hebben moeten inleggen, maar niet de hele 10.000.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.
Ik ook niet .quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:11 schreef Copycat het volgende:
Daarom inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:14 schreef Mika25 het volgende:
Hij heeft zelf toegegeven dat ie gevraagd was om mee te doen aan DGK door een vriend die op de redaktie werkte. En waarom zou je 10k gaan betalen als ze je graag willen hebben? Iemand die een beetje intelligentie heeft zou dan zeggen, "jullie willen me graag hebben voor je programma? Prima, maar dan betalen jullie die 10k euro voor me"...
Ik dacht O nee peter is nu helemaal gek geworden en fan van natasja.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:33 schreef Peter6000 het volgende:
Wat is Natasia toch een okay mens.
Ze constateert nu ook al dat Brian het moeilijk gaat krijgen als ze weg is, omdat hij niet iemand is die snel gemene dingen doet.
MAAR WAAROM VERWEET JE ERIC DAN DAT HIJ TWEE DAGEN GELEDEN BIJ JOU OP DE VLOER GING SLAPEN, SMERIGE HYPOCRIETE ****** ************
De enige bewoners die ik geloof dat ze de 10k ook daadwerkelijk betaald hebben zijn: Ilona, Sylvia, Stephan, Nicolaas, Evelyn en Bart. Deze hadden allemaal een goed verhaal over hoe ze aan het geld kwamen. De andere bewoners zijn nieuwelingen die door de redaktie gevraagd zijn om aan het programma mee te doen, of ze hebben een heel dom verhaal (Nena, Amanda, Natasja). Of wat dacht je van Brian? Dat was een arme sloeber met financiele problemen die zich opgaf als poolboy, en hij zou 10k op tafel kunnen leggen terwijl z`n hele familie schulden heeft? Beetje ongeloofwaardig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:13 schreef beequeen het volgende:
Dat vraag ik me eigenlijk van iedereen af, met name Natasja en Japio.
Ik begreep dat stukje ook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Huub moet Palma weer hebben vanochtend. Wat hij bedoelde met....Palma onder de tafel met een fles wijn bij onze favoriet........begrijp ik niet helemaal.
Blowjob?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:20 schreef beequeen het volgende:
Huub moet Palma weer hebben vanochtend. Wat hij bedoelde met....Palma onder de tafel met een fles wijn bij onze favoriet........begrijp ik niet helemaal.
Iemand die leeft van een uitkering????? Of Milton moet gedokt hebben.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarom inderdaad.
De enige reden van Natasia om te blijven is toch die 10K die ze heeft ingelegd, Beequeen? Althans, dat claimt ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |