Als de prijzen tegenvallen of jullie wat anders willen kan dat altijd nog, le Connaisseur was al eerder genoemd of iets anders natuurlijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 16:48 schreef moemoe het volgende:
Ik had zojuist de eigenaar van de karaoke bar aan de telefoon en hij blijkt ook nog eens een restaurant te bezitten. Restaurant ''de Tuin'' in Den Haag.
Hij vroeg hoe laat we kwamen en wilde eventueeleerder
open gaan voor ons. Het is mogelijk dat er speciaal voor ons hapjes en maaltijden worden geserveerd. Daarnaast vertelde hij dat zijn vrouw Thais is en zij ook weleens voor de gasten kookte. Live wokken om precies te zijn
.
Hij gaat me een prijslijst van alles toe mailen en dan kunnen we altijd nog kijken of we het doen toch?
Jij zit toch weleens in #fok?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:05 schreef Fe2O3 het volgende:
Den Haag is wel in de buurt?
Forum lurkers wat doen jullie daarmee? O_o
Ik wist niet dat hij ook kwam, gezellig!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef pussydeluxe het volgende:
pc-fr34k moet nog op het lijstje.
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijkquote:Op maandag 18 juni 2007 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als de prijzen tegenvallen of jullie wat anders willen kan dat altijd nog, le Connaisseur was al eerder genoemd of iets anders natuurlijk.
Doe nou nie-hiet, ik voel een poll opkomen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijk
Hoe triestquote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Blight het volgende:
Ik eet thuis. Waarschijnlijk uit een Domino's doos.
Domino? Is ze blond of donker?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:19 schreef Blight het volgende:
Ik eet thuis. Waarschijnlijk uit een Domino's doos.
Lief, maar dat hoeft niet hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoe triest. Je mag wel een vorkje meeprikken in mijn eten.
Jammer dit,quote:
Een pilsje sla ik nooit af, maar dat afkopen moet je doen bij yvonne. Ik wens je vast sterktequote:Op maandag 18 juni 2007 22:29 schreef Blight het volgende:
Je krijgt wel een pilsje van me trouwens remlof. Om mijn contract als moderator af te kopen.
Voor woensdag zal de eigenaar van de karaoke bar mij zijn prijsopgaaf toe mailen, dan gaan we vergelijkenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben meer voor Le Connaisseur, eigenlijk
Pdl gaat je zoenen en ik grijp je voor een duet.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:35 schreef Blight het volgende:
Ik kreeg net te horen dat als Yvonne me ziet ze me niet meer laat gaan. Dit in combinatie met jouw post baart me toch wel enige zorgen.
Nachtnet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben wel een beetje huiverig voor Den Haag. De laatste keer zat ik daar een complete nacht vast die ik voor een deel heb door gebracht in urban-tenten
Je moet weten waar je moet zijn. Ik kan eventueel als gids functioneren.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:05 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben wel een beetje huiverig voor Den Haag. De laatste keer zat ik daar een complete nacht vast die ik voor een deel heb door gebracht in urban-tenten
De zware storm van 18 januari 2007quote:
Later ook nog wel wat chille tentjes gevonden, maar het ligt allemaal redelijk ver uit elkaar daar. En het stikt er echt van de poem-poem-poef tenten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:11 schreef Blight het volgende:
[..]
Je moet weten waar je moet zijn. Ik kan eventueel als gids functioneren.
Ja ik kan het me nog herinneren. Jij ging midden in de nacht op het strand van Scheveningen de storm ervaren toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:16 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De zware storm van 18 januari 2007
[..]
Rond een uur of twee daar anderhalf uur over het strand gewandeld en toen weer terug naar de trein. Die toen dus al niet meer reed....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja ik kan het me nog herinneren. Jij ging midden in de nacht op het strand van Scheveningen de storm ervaren toch?
Waar wacht je dan nog op?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:33 schreef Mikkie het volgende:
Als Aventura en Skaai komen, moet ik er eigenlijk ook wel bij zijn..
Tuurlijk, geen probleem. Je hoeft niet mee te eten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:27 schreef NordicBlue het volgende:
Zou ik eventueel ook alleen bij de karaoke kunnen komen en het eten even overslaan?
Ja maar hij komt niet, hij heeft dan een André Hazes avond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 17:59 schreef luciano het volgende:
Zag ik nou ARMAGEDDON hier recent posten !!!???
Banmeldtopic deel whatever. Schandknaapjes aan de schandpaal
Die gozer moet wat afzuigen en aflikken hier op Fok , om steeds weer BanDuurVerkorting te krijgen![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef NordicBlue het volgende:
Hoelaat moeten we dan bij die karaoke bar zijn?
Eindlijk het topic gevonden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi.
Hmmmm. Het is geopend vanaf een uur of half 6. Misschien rond half 7 eten voor de mensen die dat willen en dan een uur of 8 bij de karaoke barquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:47 schreef NordicBlue het volgende:
Hoelaat moeten we dan bij die karaoke bar zijn?
opaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef opa het volgende:
moemoe is een welopgevoed meisje.
Dat heb ik mee mogen maken in die gekke kroeg in Utrecht.
Ik ga dus ff kijke of er nog een plekkie vrij is in mijn agenda.
Als Pussydeluxe ook komt is het prikken in mijn agenda een fluitje van een cent.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef opa het volgende:
moemoe is een welopgevoed meisje.
Dat heb ik mee mogen maken in die gekke kroeg in Utrecht.
Ik ga dus ff kijke of er nog een plekkie vrij is in mijn agenda.
Als Pussydeluxe ook komt is het prikken in mijn agenda een fluitje van een cent.
En? en?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef moemoe het volgende:
De eigenaar heeft me niks toegemaild, moet ik hem weer gaan bellen.
Niet bereikbaarquote:
Iedereen met de tram?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef Socios het volgende:
Anders gaan we eerst even chillen en eten op de boulevard van Scheveningen?
Nou gezellig. Lijn 9 is echt zo'n tuigtramquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef Socios het volgende:
Ja, gezellig met lijn 9. Die rijdt iedere 5 minuten ofzo.
Voor ¤ 10,-- heb je een hoofdgerecht en ¤ 5,50,-- een voorgerecht. Als je geen 3 gangen menu wil, ben je dat niet verplichtquote:
¤2,95quote:DIINNER FFOR KIIDS
gezellig dineren met de hele familie
3-gangen junior dining
¤ 5,90 *
tomatensoep
als hoofdgerecht keuze uit:
kipnuggets, spare ribs,
schnitzel, kipsaté of visnuggets
met appelmoes, frietjes en mayonaise
èn altijd een ijsje met verrassing toe!
kiest u zelf voor één van onze 3-gangen keuzemenu’s
dan eet uw junior tot 14 jaar
lekker voor de helft van bovenstaande prijs: ¤ 2,95
Tot 14 jaar, misschien kun je ze overtuigenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dit gaat 'm worden dan:
[..]
¤2,95![]()
Ach, dan ga ik me wel van tevoren scherenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tot 14 jaar, misschien kun je ze overtuigen.
Ik eet meequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
Even iedereen een PM sturen over het eten.
Ik zit er 2x per dag in jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou gezellig. Lijn 9 is echt zo'n tuigtram
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik zit er 2x per dag in ja![]()
Hoelaat moeten we nou bij die karaoke bar zijn, voor de mensen die niet mee eten? (3e keer)
Mensen die niet mee eten kunnen samen misschien een uur of 7 afspreken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm. Het is geopend vanaf een uur of half 6. Misschien rond half 7 eten voor de mensen die dat willen en dan een uur of 8 bij de karaoke bar
Lijn 9quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik zit er 2x per dag in ja![]()
Hoelaat moeten we nou bij die karaoke bar zijn, voor de mensen die niet mee eten? (3e keer)
Tja, en daar heb ik meteen een probleem aangezien voor mij nog niet zeker is of ik überhaupt wel kan komen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet bereikbaar.
Nadeel van daar eten is dat ze echt precies moeten weten met hoeveel personen we komen, het wordt speciaal op ons afgestemd enzo. Dus komen we met minder moeten we ook de kosten betalen voor de dingen die bereid zijn maar niet geconsumeerd (lijkt me).
Als we in een restaurant met minder komen, hebben ze meer ruimte en niet zo'n ontzettend groot probleem denk ik.
De prijzen van het restaurant van de eigenaar zijn niet erg goedkoop http://www.restaurantdetuin.nl/menu.php
Of hij maakt een special price for us met het wokken.
We gaan je sandwichen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Neuken met pussy én yvonne. Ik kan niet wachten!!
Ja, die post zie ik nu ook staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef purplerose het volgende:
we gaan dan ook naar de connaisseur termie
Das gewoon afspreken voor een mcdonalds/burger king ofzo in de buurt zoals op andere meets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef Socios het volgende:
Iemand zin om een tegenetentje te regelen in een hamburgerrestaurant of snackbar?
quote:
Op rekening dus.. telkens optellen bij het openstaande bedrag.quote:U hebt gezocht op staffel:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
staf·fel (de ~ (m.), ~s)
1 volgens de staffelmethode gemaakte berekening
2 [econ.] lijst waarop een renteberekening wordt opgeschreven
3 [handb.] aanvalspatroon bij volleybal waarbij een buitenaanvaller plotseling voor het net opduikt
staf·fe·len (ov.ww., ook abs.)
1 [boekh.] volgens de staffelmethode berekenen
2 [boekh.] een staffel uitvoeren
staf·fel·me·tho·de (de ~ (v.))
1 [boekh.] manier van renteberekening in rekening-courant, door bij elke wijziging het saldo te bepalen en daarvan de interest te berekenen gedurende de tijd dat dit onveranderd blijft
2 [boekh.] vorm van boekhouden waarbij steeds het saldo blijkt
als we 5% korting krijgen welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wheh ik had al ook al gezocht, special for us dus?
Of niet?
Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef moemoe het volgende:
Ik zie net pas het mailtje van de eigenaar van de karaoke bar, naja kom ook net thuis. Wat hij voorstelt is erg leuk en helemaal niet duur (15 euro per persoon voor een Thais buffet).
MAAR... Nu weer switchen lijkt me niet zo slim, dan word ik gewurgd.
Hij heeft het ook over drankjes die gestaffeld kunnen worden of consumptiebonnen die we kunnen kopen. Van dat laatste kunnen we natuurlijk wel gebruik maken, alleen snap ik niet zo goed wat hij met ''staffelen'' wil zeggen![]()
Hoe kom je aan Rotterdamquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.
Hmmm dan weet je niet wie wat drinkt. Consumptiebonnen zijn dan beter, misschien heeft hij daar wel speciale prijzen voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Petre het volgende:
[..]
Op rekening dus.. telkens optellen bij het openstaande bedrag.
Als je dan wijn en bier voor speciale prijzen zou hebben, heb ik best interessequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Maarrrr, consumptiebonnen zijn kut.
Dat is voor mensen die gaan jumpen in de "disco" ofzo.
Tja. Ben niet zo'n fan (lees: als het aan mij ligt wordt het verboden) van muntjes/bonnetjes/nepgeld enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je dan wijn en bier voor speciale prijzen zou hebben, heb ik best interesse.
Bob, ga je eens inlezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.
Gewoon verzamelen in de karaoke bar dus, je vindt vanzelf wel mensen die met je mee willen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef Socios het volgende:
Iemand zin om een tegenetentje te regelen in een hamburgerrestaurant of snackbar?
Ik had ongeveer 30/40 personen gezegd, maar dat halen we lang niet qua mensen die gaan eten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, denkt die man dat we met 70 personen komen?
De bar is sowieso vanaf 17.00/17.30 uur geopend hequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, denkt die man dat we met 70 personen komen?
Klopt jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef _nWo_ het volgende:
pussydeluxe, die karaokebar is toch bij de Rockpalace in de buurt of niet ?
Hey tof, dat is vlak bij alle ambassades.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik heb er echt heel veel zin in.![]()
![]()
![]()
En er zit een Q-park parkeergarage om de hoekquote:Op zondag 17 juni 2007 15:42 schreef Socios het volgende:
Met de trein naar Den Haag Centraal Station. Vandaar is het eigenlijk wel te lopen. Anders kan men nog de tram (lijn 2,3,4 of 6) pakken naar ´t Spui. Vanaf het Spui vervolgens via de Grote Marktstraat rechtsaf de 1e Haagpoort in, linksaf op de Spuistraat, daarna weer rechts Gortstraat, rechtdoor en dan bevindt men zich op het Achterom, waar op nr. 10 desbetreffende horecagelegenheid gevestigd is.
Tsjekquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef moemoe het volgende:
Mensen die (tot nu toe) mee gaan eten bij Le Connaisseur:
remlof
Q.
pussydeluxe
yvonne
purplerose
RealZeus
Bizznitch
erwinbey
Petre
moemoe
MissHobje
Doet het niet?quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef Petre het volgende:
http://xs.to/xs.php?h=xs216&d=07255&f=karaoke.png
P = parkeergarage
Dat was in het donker en vanuit Bredaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:28 schreef MissHobje het volgende:
en nou eens kijken hoe dat allemaal gaat lukken met de auto
* MissHobje herinnert zich nog een ritje door DenHaag samen met Petre
Im fearing the worstquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
God, ik ben hier nog slechter in dan ik al dacht
* Siegfried gaat de hele week op 1 liedje oefenenquote:
Volgens mij kom ik daar alleen als het donker isquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:31 schreef Petre het volgende:
[..]
Dat was in het donker en vanuit Breda, en bovendien moet je Den Haag nu wel goed kennen
.
Voordeel: mijn huis is precies in het midden van dit plaatje
Ik weet niet meer wat wij gingen zingenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
* Siegfried gaat de hele week op 1 liedje oefenen
Dat ze dan uiteindelijk niet blijken te hebben![]()
Killing in the name ofquote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:18 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat wij gingen zingen![]()
Het is niet het makkelijkste nummer neequote:Op vrijdag 22 juni 2007 01:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Killing in the name of![]()
Al ga ik liever voor wat makkelijkers
Basket case van Green Day bijvoorbeeld.. Maar die zullen ze vast niet hebben.
Wellicht iets Nederlands dan?
Heej! Je stond toch al bij de komers!?? hihi ik zei komenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:15 schreef Siegfried het volgende:
Trouwens, Killing in the name of is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk
Als ze die hebben dan blijft dat aanbod staan! (als ik kom)
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 02:32 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heej! Je stond toch al bij de komers!?? hihi ik zei komen
Ik kom jou gewoon ophalen op CSquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:22 schreef purplerose het volgende:
Kip, waar zien wij mekaar, ik kan het niet alleen vinden
Die gaan Biogarde en ik ook doen.quote:
Ik ken ook een aantal mensen op CS oppikken met de autoquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom jou gewoon ophalen op CS.
oeh, dat is tof.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Ik ken ook een aantal mensen op CS oppikken met de auto![]()
Die luie honden lopen maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die gaan Biogarde en ik ook doen.
Zover is het eigelijk niet eens om te lopen.. zie kaartje maar.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:05 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die gaan Biogarde en ik ook doen.
En het nummer: "Shut up and sleep with me" , ik knijp 'm in z'n ballen en dan doet hij de kopstem.![]()
okiquote:Op vrijdag 22 juni 2007 11:24 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik kom jou gewoon ophalen op CS.
Lekker tongetjequote:
Ik ga helemaal niet oefenen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:56 schreef Siegfried het volgende:
[..]
* Siegfried gaat de hele week op 1 liedje oefenen
Dat ze dan uiteindelijk niet blijken te hebben![]()
Het is nog niet 100% zeker of hij kan komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 12:13 schreef Blight het volgende:
Gaat Bio de Kippiesong nog doen?
*hart breekt*quote:Op vrijdag 22 juni 2007 22:04 schreef Janetje het volgende:
Dubbeldrank en ik komen niet.
*Plakband pakt.quote:
Sjoerdjuhhh moet niet lullen..quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2007 23:25 schreef moemoe het volgende:
Ik zal morgen ff kijken hoe die parkeergarage heet die daar vlak om de hoek zit RealZeus.
Wat heb je gezongen?quote:Op zondag 24 juni 2007 01:58 schreef moemoe het volgende:
Vandaag weer leuk gezongen in de karaoke bar, het was een kort bezoek maar.
zo, durft ie eindelijk ja?quote:
Geen vage midi'squote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Maar uh, zing je mee met een echte orkestband, of met alleen zo'n vage midi zoals op die site?
Bagger eens niet zo in je eigen topicquote:Op zondag 24 juni 2007 11:44 schreef moemoe het volgende:
Ik mag zo meteen uuuuuuuuuuuuuuren in de regen doorbrengen voor een open lucht concert.
Ja, daarover gesproken: ik kan definitief niet komen. Helaasch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
Niet komen is voor meisjes!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef purplerose het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik ook niet mee kan of welke meet dan ook in de komende zoveel maanden, ik moet nog meer op houtje bijten. Heb zaterdag een mega rekening gekregen van de Eneco![]()
of jij geeft me 1000 euro voor de enecoquote:
Heb je het gas op laten staan?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
of jij geeft me 1000 euro voor de eneco
nopequote:
En jij bent wie psiesquote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef luciano het volgende:
Zaterdagavond reeds gepost , en zondagochtend heel vroeg , en TOEN niets gezegd over een rekening ..............![]()
Geef het maar toe .... je wilt niet komen omdat IK ineens een werkprobleem heb , je wilt niet zonder MIJ !!!
Doe maar toegeven dan , het is geen schande , IK ben je "" excuus ""![]()
Ik ben er nog steeds bij.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef moemoe het volgende:
Ik ben 1 weekend druk en ik zie gelijk een aantal afmeldingen.
Ik spreek jullie morgen wel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stuur me eens een PM met je MSN
Scheißequote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN. IE is verloren gegaan tijdens een virale infectie op mijn computer en ik heb Opera als browser.
(daarbij heb ik ook nog eens een hekel aan dat Breezer-medium)
Gewoon komen. Wij zijn allemaal hartstikke gezellig.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef luciano het volgende:
I am the man ur mom warned u for , lol
Ik heb in een gekke bui gezegd dat ik zou komen , en ken niemand van jullie , alleen Yvonne ken ik van het forum , meer niet .
Ik hou gewoon wel van een etentje en een drankje , dus zei ik ja toen ik zag dat hei in Rotterdam was ......... nu baal ik van Den Haag , want dan kan ik niet veel drinken![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Scheiße![]()
Naja, je gaat dus wel naar deze meet begrijp ik? Ik kom ook, kan haast niet missen. Moeten we anders maar afspreken per PM aangezien jij geen MSN hebt![]()
Misschien een idee om telefoonnummers uit te wisselen per PM?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is goed. Mcht je mij pm-en , dan krijg je pas donderdagavond een reactie. Moet straks werken en ben pas donderdag weer terug.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien een idee om telefoonnummers uit te wisselen per PM?
Verder wil ik nog even kwijt:Ik heb er zin in
![]()
Ik beloof je het eerste uur semi-nuchter te zijn en die tijd geheel aan jou te besteden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:49 schreef Blight het volgende:
Dit keer wil ik je wel wat langer dan vijf dronken seconden spreken, pussy..
Ook door de mijne helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Skaai het volgende:
Doet maar een streepje door mijn naam.
Malke it overmorgen ik ben dronkenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef moemoe het volgende:
Ik ben 1 weekend druk en ik zie gelijk een aantal afmeldingen.
Ik spreek jullie morgen wel.
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds.
Regel jij dat even?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef Blight het volgende:
Stomme afzeggers! Voor straf een ban, zeg ik je!
11 personen tot nu toe, als je nog mee wil eten zou ik dat graag vandaag willen weten. Morgen ga ik een tafel reserveren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef moemoe het volgende:
Mensen die (tot nu toe) mee gaan eten bij Le Connaisseur:
remlof
Q.
pussydeluxe
yvonne
RealZeus
Bizznitch
erwinbey
Petre
MissHobje
luciano
moemoe
Ik dacht zelf aan een uur of 18.30 uur ofzo. Later of eerder kan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Blight het volgende:
Hoe laat eten jullie? Ik twijfel toch nog.
Hoe laat red je het wel dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef Blight het volgende:
Ah, ok. Dat ga ik helaas niet redden. Ik ben sowieso tot 17.30 nog op de zaak.
Da's wel heel erg vroegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een uur of 18.30 uur ofzo. Later of eerder kan ook.
Het restaurant is niet zo duur, dus wees erbij.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Scharp mij maar, ik heb een verjaardag.
Real life vrienden
Lul niet, dat wist je vorige week nog niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Scharp mij maar, ik heb een verjaardag.
Real life vrienden
19:00 op z'n vroegst, maar liever nog om 19:30.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat komt je beter uit? Bizznitch had het over 19.00 uur, want die haalde het ook niet.
Jazeker!quote:
Kom je ook voorborrelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
19:00 op z'n vroegst, maar liever nog om 19:30.
http://www.veteranendag.n(...)ile/Route%202007.pdfquote:
Uhm, néé...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet, dat wist je vorige week nog niet?
Tram ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef moemoe het volgende:
Goed dat je het meldt van die veteranendag Petre! Ik zet mijn auto bij de Haagse markt in de buurt en pak dan de tram, die rijden daar tot vrij laat.
Crimineel!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Tram ?
Je ken daar heel makkelijk een fiets pakken
Hmmm jij gaat voorborellen dus das net wat te vroeg voor mij denk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef luciano het volgende:
Mochten er nog mensen uit Rotterdam komen , en mee willen rijden , dan hoor ik het wel.
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef luciano het volgende:
Hoe meer ik van te voren drink , des te sneller is het weer verdampt in mijn bloed , dus ........... ik denk dat ik mee_voor_borrel / voor_mee_borrel / borrel_voor_mee / borrel_mee_voor / mee_borrel_voor / voor_borrel_mee![]()
![]()
![]()
En bang voor Yvonne ..............![]()
![]()
![]()
Mochten er nog mensen uit Rotterdam komen , en mee willen rijden , dan hoor ik het wel.
Boeie.. als de rest zoiets afzegd dan kun jij het ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo graagmaar nu hebben al meerder mensen afgezegd voor die diplomauitreiking which is best wel een boel lullig
Wat Hobje zegtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo graagmaar nu hebben al meerder mensen afgezegd voor die diplomauitreiking which is best wel een boel lullig
dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Boeie.. als de rest zoiets afzegd dan kun jij het ook
Enne dan heb je wel een veeeeeeeeeel leukere avond met karaoke![]()
Mooi dat is dan duidelijk ebn opgelost
6 uur in de karaoke bar volgens mammaloe mammoet moemoe , dus uurtje of 17.15 hier weg uit Rotjeknor denk ik .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmmm jij gaat voorborellen dus das net wat te vroeg voor mij denk...
Hmm waarvan 2 mensen al af hebben gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzowaarvan nu veel mensen afzeggen
ik weet t niet, het duudrt wel eindeloos en tis saai maar ik kom dan voor hen, ik heb t beloofd en vooral 1 ervan rekent erop
Als je dat al eerder hebt belooft en diegene het ook erg vind als je dan niet komt vind ik dat je je daar aan moet houden. Meets komen sowieso nog wel vaker, als dit een succes is karaoke meets ook vaker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzowaarvan nu veel mensen afzeggen
ik weet t niet, het duudrt wel eindeloos en tis saai maar ik kom dan voor hen, ik heb t beloofd en vooral 1 ervan rekent erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |