als we 5% korting krijgen welquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wheh ik had al ook al gezocht, special for us dus?
Of niet?

Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:40 schreef moemoe het volgende:
Ik zie net pas het mailtje van de eigenaar van de karaoke bar, naja kom ook net thuis. Wat hij voorstelt is erg leuk en helemaal niet duur (15 euro per persoon voor een Thais buffet).
MAAR... Nu weer switchen lijkt me niet zo slim, dan word ik gewurgd.
Hij heeft het ook over drankjes die gestaffeld kunnen worden of consumptiebonnen die we kunnen kopen. Van dat laatste kunnen we natuurlijk wel gebruik maken, alleen snap ik niet zo goed wat hij met ''staffelen'' wil zeggen![]()

Hoe kom je aan Rotterdamquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.

Hmmm dan weet je niet wie wat drinkt. Consumptiebonnen zijn dan beter, misschien heeft hij daar wel speciale prijzen voorquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:44 schreef Petre het volgende:
[..]
Op rekening dus.. telkens optellen bij het openstaande bedrag.

Als je dan wijn en bier voor speciale prijzen zou hebben, heb ik best interessequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:55 schreef -skippybal- het volgende:
Maarrrr, consumptiebonnen zijn kut.
Dat is voor mensen die gaan jumpen in de "disco" ofzo.

Tja. Ben niet zo'n fan (lees: als het aan mij ligt wordt het verboden) van muntjes/bonnetjes/nepgeld enzo.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je dan wijn en bier voor speciale prijzen zou hebben, heb ik best interesse.

Bob, ga je eens inlezenquote:Op donderdag 21 juni 2007 23:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik vind het veel beter Rotterdam en thesorrw zeker ook.

Gewoon verzamelen in de karaoke bar dus, je vindt vanzelf wel mensen die met je mee willen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef Socios het volgende:
Iemand zin om een tegenetentje te regelen in een hamburgerrestaurant of snackbar?

Ik had ongeveer 30/40 personen gezegd, maar dat halen we lang niet qua mensen die gaan eten.quote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, denkt die man dat we met 70 personen komen?

De bar is sowieso vanaf 17.00/17.30 uur geopend hequote:Op donderdag 21 juni 2007 23:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg, denkt die man dat we met 70 personen komen?

Klopt jaquote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef _nWo_ het volgende:
pussydeluxe, die karaokebar is toch bij de Rockpalace in de buurt of niet ?

Hey tof, dat is vlak bij alle ambassades.quote:

Ok.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Klopt ja.
Ik heb er echt heel veel zin in.![]()
![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |