opaquote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef opa het volgende:
moemoe is een welopgevoed meisje.
Dat heb ik mee mogen maken in die gekke kroeg in Utrecht.
Ik ga dus ff kijke of er nog een plekkie vrij is in mijn agenda.
Als Pussydeluxe ook komt is het prikken in mijn agenda een fluitje van een cent.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:51 schreef opa het volgende:
moemoe is een welopgevoed meisje.
Dat heb ik mee mogen maken in die gekke kroeg in Utrecht.
Ik ga dus ff kijke of er nog een plekkie vrij is in mijn agenda.
Als Pussydeluxe ook komt is het prikken in mijn agenda een fluitje van een cent.
En? en?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef moemoe het volgende:
De eigenaar heeft me niks toegemaild, moet ik hem weer gaan bellen.
Niet bereikbaarquote:
Iedereen met de tram?quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:06 schreef Socios het volgende:
Anders gaan we eerst even chillen en eten op de boulevard van Scheveningen?
Nou gezellig. Lijn 9 is echt zo'n tuigtramquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:15 schreef Socios het volgende:
Ja, gezellig met lijn 9. Die rijdt iedere 5 minuten ofzo.
Voor ¤ 10,-- heb je een hoofdgerecht en ¤ 5,50,-- een voorgerecht. Als je geen 3 gangen menu wil, ben je dat niet verplichtquote:
¤2,95quote:DIINNER FFOR KIIDS
gezellig dineren met de hele familie
3-gangen junior dining
¤ 5,90 *
tomatensoep
als hoofdgerecht keuze uit:
kipnuggets, spare ribs,
schnitzel, kipsaté of visnuggets
met appelmoes, frietjes en mayonaise
čn altijd een ijsje met verrassing toe!
kiest u zelf voor één van onze 3-gangen keuzemenu’s
dan eet uw junior tot 14 jaar
lekker voor de helft van bovenstaande prijs: ¤ 2,95
Tot 14 jaar, misschien kun je ze overtuigenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:36 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, dit gaat 'm worden dan:
[..]
¤2,95![]()
Ach, dan ga ik me wel van tevoren scherenquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
Tot 14 jaar, misschien kun je ze overtuigen.
Ik eet meequote:Op donderdag 21 juni 2007 13:39 schreef moemoe het volgende:
Even iedereen een PM sturen over het eten.
Ik zit er 2x per dag in jaquote:Op donderdag 21 juni 2007 13:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou gezellig. Lijn 9 is echt zo'n tuigtram
quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik zit er 2x per dag in ja![]()
Hoelaat moeten we nou bij die karaoke bar zijn, voor de mensen die niet mee eten? (3e keer)
Mensen die niet mee eten kunnen samen misschien een uur of 7 afspreken?quote:Op woensdag 20 juni 2007 22:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hmmmm. Het is geopend vanaf een uur of half 6. Misschien rond half 7 eten voor de mensen die dat willen en dan een uur of 8 bij de karaoke bar
Lijn 9quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:30 schreef NordicBlue het volgende:
[..]
Ik zit er 2x per dag in ja![]()
Hoelaat moeten we nou bij die karaoke bar zijn, voor de mensen die niet mee eten? (3e keer)
Tja, en daar heb ik meteen een probleem aangezien voor mij nog niet zeker is of ik überhaupt wel kan komen...quote:Op donderdag 21 juni 2007 13:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet bereikbaar.
Nadeel van daar eten is dat ze echt precies moeten weten met hoeveel personen we komen, het wordt speciaal op ons afgestemd enzo. Dus komen we met minder moeten we ook de kosten betalen voor de dingen die bereid zijn maar niet geconsumeerd (lijkt me).
Als we in een restaurant met minder komen, hebben ze meer ruimte en niet zo'n ontzettend groot probleem denk ik.
De prijzen van het restaurant van de eigenaar zijn niet erg goedkoop http://www.restaurantdetuin.nl/menu.php
Of hij maakt een special price for us met het wokken.
We gaan je sandwichen.quote:Op donderdag 21 juni 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
Neuken met pussy én yvonne. Ik kan niet wachten!!
Ja, die post zie ik nu ook staanquote:Op donderdag 21 juni 2007 15:20 schreef purplerose het volgende:
we gaan dan ook naar de connaisseur termie
Das gewoon afspreken voor een mcdonalds/burger king ofzo in de buurt zoals op andere meets.quote:Op donderdag 21 juni 2007 17:36 schreef Socios het volgende:
Iemand zin om een tegenetentje te regelen in een hamburgerrestaurant of snackbar?
quote:
Op rekening dus.. telkens optellen bij het openstaande bedrag.quote:U hebt gezocht op staffel:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
staf·fel (de ~ (m.), ~s)
1 volgens de staffelmethode gemaakte berekening
2 [econ.] lijst waarop een renteberekening wordt opgeschreven
3 [handb.] aanvalspatroon bij volleybal waarbij een buitenaanvaller plotseling voor het net opduikt
staf·fe·len (ov.ww., ook abs.)
1 [boekh.] volgens de staffelmethode berekenen
2 [boekh.] een staffel uitvoeren
staf·fel·me·tho·de (de ~ (v.))
1 [boekh.] manier van renteberekening in rekening-courant, door bij elke wijziging het saldo te bepalen en daarvan de interest te berekenen gedurende de tijd dat dit onveranderd blijft
2 [boekh.] vorm van boekhouden waarbij steeds het saldo blijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |