quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef moemoe het volgende:
Ik heb overigens gisteren gebeld met de karaoke bar, op vrijdagen is het best druk dus is het 't handigst als we een plekje reserveren. Er is plek voor zo'n 50 man, maar zo druk zal het naar mijn verwachting niet worden op de meet.
Het is geopend vanaf 19.00/20.00 uur tot 2.00 uur. Daarvoor gaan we natuurlijk even wat eten samen bij de pizzeria.
Mochten mensen ook nog voor de pizzeria willen afspreken, het Stadhuisplein is op loopafstand.
Goede vraag! De karaoke bar is dus rond 19.00/20.00 uur geopend, zal morgen ff naar een exacte tijd vraag. Daarvoor gaan sommige naar de pizzeria en misschien willen mensen ook nog daarvoor afspreken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
en hoe laat gaat dit alles beginnen?
Half 7 ben ik daar. Plattegrondje zie ik zo wel verschijnen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:15 schreef moemoe het volgende:
Ik roep maar wat hoor: half 7 bij de pizzeria
Die ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:27 schreef -skippybal- het volgende:
Is het een Triade/Yakuza front ofzo?![]()
Die vingertjes
Ja ja. Als het niet te eten is, dan doe ik toch mijn beklag bij jouquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:32 schreef moemoe het volgende:
De pizzeria is Pavarotti op de Korte Lijnbaan. Het zit tegenover de Mc Donald's en je moet met een trapje naar boven. Plattegrondje volgt nog.
De pizzeria zelf is niet echt hoogstand ofzo, maar gewoon goedkoop en lekker eten.
Ik ken wel betere restaurants die dichtbij zitten (waaronder een geweldige Chineesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:34 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja ja. Als het niet te eten is, dan doe ik toch mijn beklag bij jou.
We zouden Stalles kunnen doen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken wel betere restaurants die dichtbij zitten (waaronder een geweldige Chinees), maar daar is het wat duurder. 6 euro voor een pizza of pasta is te doen voor mensen met een wat kleiner budget.
Oeh oeh er zit ook nog een heerlijke Mexicaan in de buurt en en en! Een Japanner en nog meer.
Jup aan het beginquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, maar die op de Nieuwe Binnenweg toch
Is dat wel een karaoke bar ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hip is goed.
http://www.number-se7en.com/index.html de site van de karaoke bar.
Jah ik zag het net ook staanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Siegfried het volgende:
Oeps, Stalles heeft alleen op maandag en dinsdag pizza's volgens mij..
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed idee voor vanavond trouwens, thanks.
Het is een lounge bar waar je ook kunt karaoken, de Nederlandstalige sectie ga ik morgen ff checkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat wel een karaoke bar ?
En het ziet er wel hip uit idd kan je er wel een btje nederlandse liedjes zingen enzo ?
oh jij bent er al vaker geweest? Het ziet er helemaal niet uit als karaoke bar en ik zie dat ook niet terug op de site vermeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is een lounge bar waar je ook kunt karaoken, de Nederlandstalige sectie ga ik morgen ff checken.
Dude, kijk wat een mongolententquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Is deze bar niet geschikter?
http://karaoke-bar.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Ligt niet echt centraal he, daarnaast rijden er 's nachts niet tot nauwelijks bussen/metro's daar.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Is deze bar niet geschikter?
http://karaoke-bar.nl/
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ben er inderdaad eerder geweest, de site is niet up to date maar ze hebben er karaoke. En hoe hoort een karaoke bar er dan uit te zien?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:49 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oh jij bent er al vaker geweest? Het ziet er helemaal niet uit als karaoke bar en ik zie dat ook niet terug op de site vermeld
De surinamerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:05 schreef moemoe het volgende:
Pizzeria Pavarotti toch maar? Of willen jullie een Mexicaan of Chinees?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef purplerose het volgende:
breezeralertdaar ga ik nie tussen staan/hangen/zitten/mee in 1 ruimte zijn
Die is idd erg lekker, maar gezellig is andersquote:
Die ECHTE chinees die er naast zit .. ik kan NOOITTTTTTTTT de naam onthouden , zit die er nog steeds , of is die ook al gesloten , net als die ECHTE chinees bij de doelen. DIE is toen gesloten wegens onhygienische omstandigheden , na diverse waarschuwingen , en nu staat mij iets bij dat die op de kruiskade hetzelfde lot heeft ondergaan ......... of heb ik het nu ( hopelijk ) mis !!!???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken wel betere restaurants die dichtbij zitten (waaronder een geweldige Chinees), maar daar is het wat duurder. 6 euro voor een pizza of pasta is te doen voor mensen met een wat kleiner budget.
Oeh oeh er zit ook nog een heerlijke Mexicaan in de buurt en en en! Een Japanner en nog meer.
ooooooh ok dan ist goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ligt niet echt centraal he, daarnaast rijden er 's nachts niet tot nauwelijks bussen/metro's daar.
[..]
Ik ben er inderdaad eerder geweest, de site is niet up to date maar ze hebben er karaoke. En hoe hoort een karaoke bar er dan uit te zien?
De schermen die je op de foto's eerder in het topic ziet, zijn dus de schermen waarop de tekst verschijnen zal. Zoals ik eerder in de OP vermeldde, het is niet een standaard karaoke bar.
Whehehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef luciano het volgende:
[..]
Die ECHTE chinees die er naast zit .. ik kan NOOITTTTTTTTT de naam onthouden , zit die er nog steeds , of is die ook al gesloten , net als die ECHTE chinees bij de doelen. DIE is toen gesloten wegens onhygienische omstandigheden , na diverse waarschuwingen , en nu staat mij iets bij dat die op de kruiskade hetzelfde lot heeft ondergaan ......... of heb ik het nu ( hopelijk ) mis !!!???
Ik heb het niet mis helaas ...........( heb ff doorgegoogled )
__________________________________________________________________________________
Hoge geldboete voor Chinese Muur
Justitie heeft een boete van 15.000 euro geėist tegen restaurant De Chinese Muur aan de West-Kruiskade in Rotterdam-Centrum. Uit inspecties is gebleken dat de keuken van het restaurant lange tijd niet was schoongemaakt.
uitgegeven: 14:04 19-04-2006 gewijzigd: 14:04 19-04-2006
Er werden schimmels en dikke lagen vet en vuil aangetroffen. Verder was er ongedierte, zoals kakkerlakken en een dode muis. Volgens de officier van justitie zou het restaurant er zo vies hebben uitgezien dat mensen dat in hun 'stoutste dromen niet zouden kunnen bedenken'. Als verklaring zei de directie dat het personeel het gewoonweg 'te druk had' om schoon te maken, omdat het restaurant vooral de laatste jaren zo succesvol liep.
Het Chinese restaurant, dat al dertig jaar bestaat, is sinds februari van dit jaar gesloten. Het kan binnenkort weer open, omdat inmiddels alles in orde is. Wel dreigt de Rotterdamse justitie met een nieuwe sluiting als er nog een keer vuil wordt gevonden in de keuken.
Ik weet niet of ik nu moetof
![]()
Hij was wel altijd wįįįįįįįįįįįnzinnig lekker
Rustig jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef purplerose het volgende:
breezeralertdaar ga ik nie tussen staan/hangen/zitten/mee in 1 ruimte zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:16 schreef moemoe het volgende:
Ownee jij doelt op een andere, LEZEN moemoe.
Ja die ik bedoel is ook gesloten geweest, maar toch kom ik er graagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die doelen , is OOK gesloten geweest hoor ........... 100% zeker weten !
Die Chinese Muur ( OOK een chinees waar alleen maar chinezen komen/kwamen , zit 3 deuren verderop , en jij kent hem niet !!!!!????? )
Kruiskade 7b / Kruiskade 1a ..........
[ Teamlead_mode_on ]Teamlead_mode_off ]
Bierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef luciano het volgende:
En toch ziet die andere er ook smakelijk uit moet ik bekennen ........
Maandag 23 april 2007 - ROTTERDAM –
Salon Tropica lanceert vanaf vandaag nieuw, ijskoud bier: Heineken Extra Cold. Het pils komt uit een speciale bevroren tap die het bier tot nul graden koelt.
Extra Cold is normaal Heinekenbier, dat door een speciaal koelapparaat in de bierkelder tot het vriespunt wordt gekoeld. Als het pils uit de ice cold tap stroomt, ligt de temperatuur op het vriespunt. Een normaal tapbiertje heeft een temperatuur van vijf tot zeven graden. Het bier wordt getapt in een aangepast frosted bierglas dat al gekoeld is tot min 20 graden. Een aparte koeler zorgt voor de koeling van de bierzuil tot min vijf graden, waardoor zich op de pomp een ijslaag vormt.
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik daaraan, bier is viesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef luciano het volgende:
En toch ziet die andere er ook smakelijk uit moet ik bekennen ........
Maandag 23 april 2007 - ROTTERDAM –
Salon Tropica lanceert vanaf vandaag nieuw, ijskoud bier: Heineken Extra Cold. Het pils komt uit een speciale bevroren tap die het bier tot nul graden koelt.
Extra Cold is normaal Heinekenbier, dat door een speciaal koelapparaat in de bierkelder tot het vriespunt wordt gekoeld. Als het pils uit de ice cold tap stroomt, ligt de temperatuur op het vriespunt. Een normaal tapbiertje heeft een temperatuur van vijf tot zeven graden. Het bier wordt getapt in een aangepast frosted bierglas dat al gekoeld is tot min 20 graden. Een aparte koeler zorgt voor de koeling van de bierzuil tot min vijf graden, waardoor zich op de pomp een ijslaag vormt.
![]()
![]()
![]()
Meloen/vodka cocktailquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bier. Bij mijn karaoke bar hebben ze cocktails, beat that.
Oeh ben je er toch nog langs geweest om het te checken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef luciano het volgende:
Ze hebben niet eens Caipirinha in number se7en![]()
![]()
Tsja ......... met een wat grotere groep wordt het altijd lastig om ergens binnen te vallen , maar dan zou ik toch gaan voor een menuutje op het Stadhuisplein , bij het Plein , of een van de anderen ernaast , erg lekker , redelijk geprijsd vind ik , grote groepen meestal geen probleem zonder reserveren ........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja die ik bedoel is ook gesloten geweest, maar toch kom ik er graag. De bediening is zo ontzettend... Stuntelig! Je komt niet meer bij
. En die van jou ken ik idd niet, solly
.
Ken jij anders nog een leuk goedkoop restaurantje daar in de buurt?
Stadhuisplein is ook goed, mijn beste vriendin werkt daar, misschien kan ik een korting afdingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsja ......... met een wat grotere groep wordt het altijd lastig om ergens binnen te vallen , maar dan zou ik toch gaan voor een menuutje op het Stadhuisplein , bij het Plein , of een van de anderen ernaast , erg lekker , redelijk geprijsd vind ik , grote groepen meestal geen probleem zonder reserveren ........
Ik werk op de Coolsingel morgen , dus ik zal er eens naartoe lopen morgen , dan kan ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ben je er toch nog langs geweest om het te checken?
Waar ????? Ken ik ze ??? ik heb heel wat jaarsalarissen op het Stadhuisplein ''gedoneerd'' in mijn leven , sighhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stadhuisplein is ook goed, mijn beste vriendin werkt daar, misschien kan ik een korting afdingen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat heb ik daaraan, bier Heineken is vies![]()
Neh, ik denk niet dat je haar kent, ze werkt er pas. En die korting wordt het ook niet, alleen op maandag en dinsdag kan je daar gratis etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Waar ????? Ken ik ze ??? ik heb heel wat jaarsalarissen op het Stadhuisplein ''gedoneerd'' in mijn leven , sighhhhhhhhh
Hoeft op zich niet, ik ben er morgen avond toch om te zingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik werk op de Coolsingel morgen , dus ik zal er eens naartoe lopen morgen , dan kan ik
a) de nederlandstalige lijst eens bekijken
b) de cocktails ( de drankenkaart in pdf geeft een matige lijst vind ik zelf .
Het was erg lekker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Siegfried het volgende:
Oeps, Stalles heeft alleen op maandag en dinsdag pizza's volgens mij..
* moemoe mept hardquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
*sloopt zichzelf uit de OP.
Ja ik was het even vergeten, anders had ik mezelf ook niet aangemeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer S-F, maar ik begrijp het wel enzo... B-D komt daarom ook niet.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg moemoe, ze hebben toch wel een Nederlandstalig repertoire?
Vandaag dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef moemoe het volgende:
Het is een lounge bar waar je ook kunt karaoken, de Nederlandstalige sectie ga ik morgen ff checken.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
*sloopt zichzelf uit de OP.
vertel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
mag ik naar misschien? ik zit in dubio
had eigenlijk ook thuis feest gepland.. nog geen uitnodigingen de deur uit..quote:
de bazar dan, lekker smikkelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is idd erg lekker, maar gezellig is anders. Het is een soort van snackbar zeg maar.
EN GING JIJ GEEN BOODSCHAPPEN DOEN?![]()
Ik weet nog wel een karaoke bar in Den Haag. Het is alleen bij lange na niet zo'n beauty als deze in Rotterdam. Wel heeft mijn neef vrij goed contact met de eigenares daar, dus ik zou een balletje op kunnen gooien. Als dat nodig is zou ik zeggen: PM me.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:
OF....
We wijken uit naar een andere karaoke bar.
What to do.
Je hebt Casablanca in Amsterdam, alleen daar is karaoke volgens de site op 29 juni vanaf 23.00 uur, da's weer te laatquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Bizznitch het volgende:
Oi zal er dan geen leuke karaokebar zijn die meer centraal ligt in nl?
Het liefst ga ik naar de karaoke bar in Rotterdam, maar 3 uurtjes is wel erg kort.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Maar om nu nog van locatie te veranderen is misschien niet zo'n slim idee.
Ik heb het nogal druk...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef moemoe het volgende:
Die karaoke bar in Den Haag wil ik best uit testen, wat doe je morgen pussydeluxe?![]()
En ze hebben dan een punt want?quote:
Ik was er gisteren van 22.00 tot 1.00 uur, heb me volledig uitgeleefd hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
3 uurtjes is op zich helemaal niet kort.
Ik ben voor. Ten eerste zullen we flink wat zuipen, dat is goed voor z'n omzet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En ze hebben dan een punt want?![]()
Ik zeg; "Ja is goed meneer de Chinees..", en dan gewoon goed dronken worden en blijven zitten
Ja dat zeg ik. Ik kan een hele avond uit in 1 uur proppen als het moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was er gisteren van 22.00 tot 1.00 uur, heb me volledig uitgeleefd hoor.
Nah, ik kom graag in die zaakquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
En ten tweede kan hij het niet maken om ons de zaak uit te zetten..
Ik PM je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet serieus morgen in Den Haag zijn hoor.
Tsja als je belt dat je met een grote groep komt dan zijn ze misschien bereid om het eerder te doen... za doen ze het namelijk ook vanaf 20:00...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt Casablanca in Amsterdam, alleen daar is karaoke volgens de site op 29 juni vanaf 23.00 uur, da's weer te laat.
Bedoel je met die karaoke bar in Den Haag deze Blight http://www.thaiprincess.nl/ ?
Overigens hadden ze geen Nederlandstalige nummers in de karaoke bar, wel Chinese.
Dat is 'm ja. Er is wel een vrij uitgebreide keuze in nummers in ieder geval. Het is niet heel erg groot, maar 30 man moet wel lukken. Ik ben morgen toch in Den Haag dus ik zou dan een balletje op kunnen gooien. Het is alleen niet echt een ontzettend chique tent, en de teksten bij de nummers kloppen niet altijd. Zo raakte ik laatst helemaal in de war bij een nummer van Lifehouse, maarja, dat maakt het ergens ook wel weer leuk. Het is een optie in ieder geval. Zoals ik al zei: als ik een balletje op moet gooien hoor ik het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bedoel je met die karaoke bar in Den Haag deze Blight http://www.thaiprincess.nl/ ?
Inderdaad! Ik deed Hanging by a moment. Jammer dat zij de tekst verkeerd hadden waardoor ik van de leg raakte. Ik ken dat nummer normaliter prima uit mijn hoofd,quote:
Het hoeft toch geen chique tent te zijn? Als we maar lol hebben.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: als ik een balletje op moet gooien hoor ik het wel.
Mijn Jason Wade imitatie is ongekend,quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Hell, als ze Lifehouse hebben is het het komen waard.
Knijp je je neus dicht?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef Blight het volgende:
[..]
Mijn Jason Wade imitatie is ongekend,.
Ik wil het toch niet telaat maken want ik heb dan net de dag ervoor pearljam in the park gehad en de dag erna krijg ik peeps op bezoek wat ook wel heel de nacht gaat durenquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het liefst ga ik naar de karaoke bar in Rotterdam, maar 3 uurtjes is wel erg kort.
Nou, lekker gastvrij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef moemoe het volgende:
Mjah solly aan de telefoon zeiden ze eerder heel wat anders. In de karaoke bar is plaats voor 50 mensen, als wij met 30 man aankomen is dat volgens hem meer dan de helft van de bezetting. Hij wil zijn stamgasten niet weg jagen
.
Ik heb haske veel plek. B-D en S-F gaan dronken worden op de TT en daarna meisjes lastig vallen om er dan achter te komen dat die meisjes een Duitse vriend met motor hebben. En die Duitser heeft nog veel meer vriendjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jaja, maar blijft lang vind ik... Heb jij trouwens nog plek in de auto? Weet ik in iedergeval dat ik geen vervoer hoef te regelen als ik wel mee ga![]()
Hoezo? Is er al iemand die kant opgegaan dan? Het is geen twee weken reizen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Maar om nu nog van locatie te veranderen is misschien niet zo'n slim idee.
Wat hij zegt... en Den-Haag en Rotterdam schelen qua trein like 4 euro..quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Is er al iemand die kant opgegaan dan? Het is geen twee weken reizen.
S-F gaf al aan niet mee te gaan vanwege de TT...quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb haske veel plek. B-D en S-F gaan dronken worden op de TT en daarna meisjes lastig vallen om er dan achter te komen dat die meisjes een Duitse vriend met motor hebben. En die Duitser heeft nog veel meer vriendjes.![]()
![]()
Pussydeluxe had het er in het vroige deel over dat Nikky misschien wel mee wil.
Kortom, als Nikky en jij mee gaan heb ik nog één plek over.![]()
Wat? Ze knijpen hun ogen dicht om agresief over te komen?quote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
S-F gaf al aan niet mee te gaan vanwege de TT...
Owja, ik zat weer eens niet goed op te lettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat staat toch ook in mijn post??
Je hebt gelijk. Ik dacht sociaal te zijn. Voor mij maakt het niets uit, ik ben binnen een kwartiertje in Den Haag als het moet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hoezo? Is er al iemand die kant opgegaan dan? Het is geen twee weken reizen.
Ik hop alleen even naar binnen en naar buiten denk ik. De jongens met wie ik vanavond op sta ga zijn niet zo karaoke minded,quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:15 schreef moemoe het volgende:
Zullen wij morgen een liedje zingen samen Blight?
1 liedje kan toch wel?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:04 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik hop alleen even naar binnen en naar buiten denk ik. De jongens met wie ik vanavond op sta ga zijn niet zo karaoke minded,.
Als ik er wat bier bij ze ingiet, wellicht. Als m'n neef nog mee op stap gaat zullen we er sowieso wel langs gaan, al is het voor een half uurtje.quote:
Check je wel even of die verbouwing al af is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit iets?
The wave Amsterdam
Ik heb er geen idee van maar misschien zijn het opties
Oeh ben je geslaagd, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:46 schreef Nosh het volgende:
Jammer dat ze geen foto's hebben op hun site. Magoed, karaoke is karaoke, en het TROS-zomeravond gehalte ontbreekt. Godzijdank.
Overigens heb ik de 29ste een diplomauitreiking. Want die schijn ik opeens nu te krijgen. Ha'k niet verwacht.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:37 schreef moemoe het volgende:
Ik heb zojuist karaoke bar Thai Princess bezocht en het is me erg goed bevallen. Toen ik aan kwam lopen hoorde ik de mensen al zingen. Het is klein, maar erg gezellig. Het personeel is vriendelijk, de mensen die er komen zingen met je mee en er kan ook worden gedanst. Ze hebben zelfs een paal waar je kunt paaldansen.
Ik heb gevraagd of we met een groep van zo'n 30 man terecht konden en de eigenaar vond het ''gezellig'', positief. Hij kon niet al te uitgebreid met me babbelen aangezien hij ook de DJ daar was, dus ik zal hem even bellen om alles goed door te spreken.
Soms werden mensen aangekondigd, tussendoor dansmuziek en ook veel Nederlandstalige nummers voor de liefhebbers.
Als het aan mij ligt veranderen we dus van locatie, Den Haag ipv Rotterdam. Wat vinden jullie?
Ik kon het de jongens niet aan doen nog langer te blijven. Je hebt die blikken van ze zelf gezien,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:38 schreef moemoe het volgende:
En Blight, volgende keer gaan we echt samen zingen hoor!
True true, maar op dat moment werden er ook wel ERG foute nummers gezongen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kon het de jongens niet aan doen nog langer te blijven. Je hebt die blikken van ze zelf gezien,.
Karaoke is toch ook skihutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef moemoe het volgende:
Je zoekt de tenten wel uit he Paulie.
Het heeft een erg groot ski-hut gehalte, Peter Beense dus.
Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een tent waar Fokkers eerder zijn geweest, zodat we een beetje weten hoe het er aan toe gaat daar.
Denk Tros...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Karaoke is toch ook skihut![]()
Kan me er geen andere voorstelling van maken in ieder geval
mits amsterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:46 schreef moemoe het volgende:
Aankomende week heb ik nog geen karaoke bezoek gepland staan.
Wie heeft er zin om alvast te oefenen?![]()
Kip staat voor sex iddquote:Op zondag 17 juni 2007 00:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kom nog steeds en ga bij Pussy slapen
Dat wordt neuken
Ik weet niks, maar Den Haag is wel tofquote:Op zondag 17 juni 2007 01:43 schreef moemoe het volgende:
Nu we het veranderen naar Den Haag is het wel handig om daar een leuk restaurantje te hebben. Ik ben er niet echt bekend, wie weet iets?
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:56 schreef remlof het volgende:
Ik wil wel een duet met Litso zingen, liefst iets nederlands met ernems accent
Oeh, errr zouden ze dat hebben?quote:Op zondag 17 juni 2007 02:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Alleen als het een nummer van Roosbeef is
Precies en als Litso vóór de meet zou willen weten of ze het hebben... Dan weet hij wat hij moet doen.quote:
Op de grote markt genoeg leuke eet/bar/kroeg gelegenhedenquote:Op zondag 17 juni 2007 01:43 schreef moemoe het volgende:
Nu we het veranderen naar Den Haag is het wel handig om daar een leuk restaurantje te hebben. Ik ben er niet echt bekend, wie weet iets?
Het valt of staat allemaal met 25 minuten extra reistijd?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:45 schreef renz0r het volgende:
Den haag? laat maar, jammer.
Vlakbij de karaokebar zit een Mexicaan, das wel goed te eten maar wellicht wat prijzig voor sommigen. Iets verderop zit, zoals _nWo_ al zegt, de Grote Markt. Daar zitten diverse tentjes waar je goed kan eten voor een schappelijke prijs. Voor de echte gierige hond zitten snackbar Piet Patat en een of andere shoarmatent daar nog op de hoek,quote:Op zondag 17 juni 2007 01:43 schreef moemoe het volgende:
oh wat eng yvonne komtquote:Op zondag 17 juni 2007 00:50 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt neuken
Ik kwam al vanaf dag1quote:
Moet jij wetenquote:Op zondag 17 juni 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Zal ik "I'm Too Sexy For My Car" zingen?
http://www.thaiprincess.nl/quote:Op zondag 17 juni 2007 12:52 schreef Chen het volgende:
Waar is dat in Den Haag dan?
Nou, je mag wat mij betreft ook best even vertellen of er een parkeergarage in de buurt is en zulks.quote:Op zondag 17 juni 2007 13:38 schreef moemoe het volgende:
[..]
http://www.thaiprincess.nl/
Toen ik er was, was ik met de auto. Aangezien de meeste denk ik met het openbaar vervoer zullen komen, kan misschien iemand anders beter uit leggen hoe het op die manier te bereiken is?
De OP zal ik later even updaten.
Er zit een Q-park parkeergarage om de hoek, wel 3 euro per uurquote:Op zondag 17 juni 2007 16:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, je mag wat mij betreft ook best even vertellen of er een parkeergarage in de buurt is en zulks.![]()
Dat is nog altijd goedkoper dan een nieuwe autoradio.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er zit een Q-park parkeergarage om de hoek, wel 3 euro per uur.
Ja en het is nog waar ook.quote:Op zondag 17 juni 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Zal ik "I'm Too Sexy For My Car" zingen?
Bezwaar als er meer deelnemers zijn Yvonne?quote:Op zondag 17 juni 2007 00:50 schreef yvonne het volgende:
Dat wordt neuken
quote:menu zwarte ruiter:
drie gangenmenu van de chef 22,50
keuze tussen vlees, vis of vegetarisch
Voorgerechten:
soep van de dag 3,75
coquilles met peer 8,50
vitello tonnato 7,50
parmigiana di melanzane klein 7,50 groot 13,50
Salades;
Salade geitenkaas 7,50 / 11,00
Salade"sardines in sahor" 8,50 / 12,50
Thaise salade 8,50 / 12,50
Hoofdgerechten:
Sateh ajam met gado gado 12,50
Gegrilde tonijn in agrumi 17,00
Eendenborst "mostarda di montowa" 16,00
Meervalrolletjes met noilly pratt saus 14,50
Tournedos met bospaddestoelen en vanillejus 17,50
Fatayer 13,50
Hoofdgerechten worden geserveerd met frites of roseval aardappeltjes
supplement kleine salade 2,00
Desserts:
Warm chocotaartje 7,50
Huisgemaakt ijs 6,00
Kaasplateau 7,50
Tsja, het is mijn smaak niet echt, maar ik ben dan ook zo'n lompe boer die liever een goede schnitzel met gebakken champignons en uitjes en wat gebakken aardappeltjes heeft. En dan zo'n lekkere Dame Blanche na.quote:Op zondag 17 juni 2007 16:25 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik stel voor dat we gaan eten bij Eetcafe de Zwarte Ruiter op de Grote Markt in Den Haag.
Gezellig eetcafe en de mogelijkheid om bij lekker weer op het terras te zitten.
[..]
Dat gaat al snel, want ik heb geen auto.quote:
Dan een elk willekeurige auto.quote:Op zondag 17 juni 2007 18:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat gaat al snel, want ik heb geen auto.
Zoals?quote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bezwaar als er meer deelnemers zijn Yvonne?![]()
gezelligquote:Op zondag 17 juni 2007 19:22 schreef TheSorrow het volgende:
Ik was van plan absoluut niet te zingen, maar New Shoes van Paolo Nutini is echt geweldigEn ik weet nog niet 100% zeker of ik kom, wel een grote kans
Jouw stulpje is wel dichter bij de stad dan de mijne, hm? Prima dan,quote:
Gelukkig niet in die lelijke strijkijzer waar jij gaat wonenquote:Op zondag 17 juni 2007 19:45 schreef enter het volgende:
ff offtopic, waar woon jij in Den Haag K1p?
quote:Op zondag 17 juni 2007 19:49 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Gelukkig niet in die lelijke strijkijzer waar jij gaat wonen
Welneeeeeequote:Op zondag 17 juni 2007 16:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Bezwaar als er meer deelnemers zijn Yvonne?![]()
[hele matige grap] Dan moet je ze van te voren even bellen met de vraag of ze de verwarming even op de hoogste stand willen zetten.[/hele matige grap]quote:Op zondag 17 juni 2007 19:56 schreef yvonne het volgende:
En ik wil nog steeds naar een ranzig hete Surinaamse eettent
Ik wilde eerst tikken dat ik naar een ranzig hete surinamer wildequote:Op zondag 17 juni 2007 20:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[hele matige grap] Dan moet je ze van te voren even bellen met de vraag of ze de verwarming even op de hoogste stand willen zetten.[/hele matige grap]
![]()
Loosduinen. En jij?quote:Op zondag 17 juni 2007 19:45 schreef enter het volgende:
ff offtopic, waar woon jij in Den Haag K1p?
De Fiddler?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:21 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Suggesties zijn welkom. Ik eet niet vaak in het centrum.
quote:Baxters soep keuze uit: aardappel-prei, romige kip of champignon, of minestrone 3.95
Caesar salade met kip en bacon 8.95 of surf n turf met steak en garnalen 8.95
Burger naar keuze: beef, kaas[ half pounders-reuze!] 8.95, vegatarische, vis of kip 8.25 geserveerd met frites.
Huis specialiteiten; engelse ontbijt 8.95, fish & chips 11.95, roast dinners: beef, lamsvlees of kalkoen 12.95
Hoofd gerechten: kip sate 8.95, shepherds pie 8.95, Irish stew 8.95,mixed grill met steak, kip, spare ribs en lams kotelet 11.95, spare ribs 11.95, rib eye steak 11.95 Alle hoofdgerechten worden met frites geserveerd.
Desserts: appel gebak met slagroom 3.95 of dame blanche 3.95
Note voor moemoe: We nemen reserveringen aan voor groepen tot 20 personen (telefoonnummer 070 - 365 1955)
Dit is geen ONZ meetquote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef purplerose het volgende:
Dat reserveren hebben we al eens geprobeerd, ik dacht dat we ervan geleerd hadden
Dit is idd geen ONZ meet, zoals kip zei.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:04 schreef purplerose het volgende:
Dat reserveren hebben we al eens geprobeerd, ik dacht dat we ervan geleerd hadden
Check.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:33 schreef Blight het volgende:
De OP moet nog even aangepast worden trouwens. En haal SiemeN er even uit en zet deze nickname bij de komers gaarne. Merci.
Kom je ook MUUS?quote:Op zondag 17 juni 2007 20:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
De Fiddler?
Gezellig, lekker eten en niet zo vol met mensen die alleen maar gezien willen worden..
Geen probleem, dat valt wel te regelen.quote:Op zondag 17 juni 2007 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde eerst tikken dat ik naar een ranzig hete surinamer wilde
Hm, nog even over denken. Mijn dochter heeft die avond een feest tot 20:00u, ff kijken.quote:
Ik zuip niet en doe een pedagogische opleiding én ben officiėle oppas.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:30 schreef MUUS het volgende:
[..]
Hm, nog even over denken. Mijn dochter heeft die avond een feest tot 20:00u, ff kijken.
Opeens is anders als je goed leest.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o tis opeens niet meer in r'dam
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zuip niet en doe een pedagogische opleiding én ben officiėle oppas.
Ja mods, fix die OP voordat users psychische schade oplopen door al die tegenstrijdige info.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:42 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
o tis opeens niet meer in r'dam
De OP is inmiddels veranderd.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:47 schreef MUUS het volgende:
Ja mods, fix die OP voordat users psychische schade oplopen door al die tegenstrijdige info.
quote:Op zondag 17 juni 2007 22:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar je sig is nog steeds fout
En toen stond Iteejer achter je:quote:Op zondag 17 juni 2007 20:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik wilde eerst tikken dat ik naar een ranzig hete surinamer wilde
quote:Op maandag 18 juni 2007 00:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom niet, helaas.. Jammer, personeelsfeest. Verdomme.
Van Den Haag naar Rotterdam rijden toch de hele nacht treinen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef luciano het volgende:
Dacht ik eens een thuiswedstrijdje te kunnen zingen spelen , met volop alcohol , moet ik WEER aan het blaaspijpje denken vanwege de auto![]()
Ow jah, en dat vind je belangrijkerquote:Op maandag 18 juni 2007 00:10 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom niet, helaas.. Jammer, personeelsfeest. Verdomme.
Wel in het team waarin ik werk. Bovendien: nieuwe visvijverquote:
Als ik verdwaal op de terugweg naar het station is het jouw schuldquote:Op maandag 18 juni 2007 00:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wel in het team waarin ik werk. Bovendien: nieuwe visvijver![]()
![]()
Dus geen begeleide escorte meer voor jou![]()
Hm gelukkig geen last van gehad in de Florin, de keren dat ik er was.quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Als de Fiddler overigens vergelijkbaar is met Florin in Utrecht ga ik liever naar le Connaisseur. Bij 't Florin in Utrecht is het vaak zo druk dat je wordt weg gekeken door andere klanten die op een tafel wachten, erg irritant.
In de Fiddler zijn er niet echt grote tafels waar je met een grote groep kunt eten. De burgers zijn wel heul lekker maar een uitgebreide kaart hebben ze niet!quote:Op zondag 17 juni 2007 22:45 schreef moemoe het volgende:
Als de Fiddler overigens vergelijkbaar is met Florin in Utrecht ga ik liever naar le Connaisseur. Bij 't Florin in Utrecht is het vaak zo druk dat je wordt weg gekeken door andere klanten die op een tafel wachten, erg irritant.
Kom je ook?quote:Op maandag 18 juni 2007 10:03 schreef cinnamongirl het volgende:
Hey, dat is even leuk, een meet in mijn woonplaats
Wat?quote:Op maandag 18 juni 2007 09:30 schreef Armageddon het volgende:
Ow nee ik kom niet. Dan gaat ik met Joene al naar Andre Hazes
Naja Andre is er niet meer helaas maar ik ga naar zo'n concert waarbij artiesten zijn liedjes zingen. Beetje bier drinken en meelallen dus.quote:
Misschien wil Paultjuhhh die taak wel van mij overnemen?quote:Op maandag 18 juni 2007 00:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Als ik verdwaal op de terugweg naar het station is het jouw schuld
quote:Op maandag 18 juni 2007 11:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Misschien wil Paultjuhhh die taak wel van mij overnemen?![]()
Ik weet zelf niet eens waar het isquote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Pretty please? Anders kan ik niet met een gerust hart wegblijven![]()
Don't worry, "I will survive!"quote:Op maandag 18 juni 2007 11:40 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Pretty please? Anders kan ik niet met een gerust hart wegblijven![]()
quote:Op maandag 18 juni 2007 10:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naja Andre is er niet meer helaas maar ik ga naar zo'n concert waarbij artiesten zijn liedjes zingen. Beetje bier drinken en meelallen dus.
Ik neem die taak wel op me.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:31 schreef moemoe het volgende:
Ow en RealZeus zelfs voor jou is er wat je lekker vindt.
''SCALLOPINE LE CONNAISSEUR
de ‘all-time favorite’:
krokante schnitzel met klassieke champignon-roomsaus,
met pommes frites en salade''
Heetquote:
Dan zie ik je vrijdag he!quote:Op maandag 18 juni 2007 18:30 schreef Nosh het volgende:
Ik haak af.
Diplomauitreiking is pas rond 8 uur, dus dan zou ik halverwege het eten weg moeten stormen, of halverwege de laatste ronde binnen komen zetten.
Iets van de Spice Girls.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Blight het volgende:
Welk nummer zingen wij trouwens, moemoe?
Summer Nights?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:45 schreef Blight het volgende:
Welk nummer zingen wij trouwens, moemoe?
I know, maar clumsy_clown wel onder dwangquote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef Blight het volgende:
Aanstaande vrijdag ben ik niet in Den Haag. Het zal moeten wachten tot de 29e.
Kut.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:51 schreef moemoe het volgende:
[..]
Goed idee! Dat kunnen wij vrijdag doen!
En nee, je hebt geen keuze.
Liefffquote:Op maandag 18 juni 2007 19:34 schreef erwinbey het volgende:
Ik kom mee met me vriendindie ook al in de lijst staat
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |