Als ik er wat bier bij ze ingiet, wellicht. Als m'n neef nog mee op stap gaat zullen we er sowieso wel langs gaan, al is het voor een half uurtje.quote:
Check je wel even of die verbouwing al af is?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Is dit iets?
The wave Amsterdam
Ik heb er geen idee van maar misschien zijn het opties
Oeh ben je geslaagd, gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:46 schreef Nosh het volgende:
Jammer dat ze geen foto's hebben op hun site. Magoed, karaoke is karaoke, en het TROS-zomeravond gehalte ontbreekt. Godzijdank.
Overigens heb ik de 29ste een diplomauitreiking. Want die schijn ik opeens nu te krijgen. Ha'k niet verwacht.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:37 schreef moemoe het volgende:
Ik heb zojuist karaoke bar Thai Princess bezocht en het is me erg goed bevallen. Toen ik aan kwam lopen hoorde ik de mensen al zingen. Het is klein, maar erg gezellig. Het personeel is vriendelijk, de mensen die er komen zingen met je mee en er kan ook worden gedanst. Ze hebben zelfs een paal waar je kunt paaldansen.
Ik heb gevraagd of we met een groep van zo'n 30 man terecht konden en de eigenaar vond het ''gezellig'', positief. Hij kon niet al te uitgebreid met me babbelen aangezien hij ook de DJ daar was, dus ik zal hem even bellen om alles goed door te spreken.
Soms werden mensen aangekondigd, tussendoor dansmuziek en ook veel Nederlandstalige nummers voor de liefhebbers.
Als het aan mij ligt veranderen we dus van locatie, Den Haag ipv Rotterdam. Wat vinden jullie?
Ik kon het de jongens niet aan doen nog langer te blijven. Je hebt die blikken van ze zelf gezien,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 03:38 schreef moemoe het volgende:
En Blight, volgende keer gaan we echt samen zingen hoor!
True true, maar op dat moment werden er ook wel ERG foute nummers gezongen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik kon het de jongens niet aan doen nog langer te blijven. Je hebt die blikken van ze zelf gezien,.
Karaoke is toch ook skihutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:43 schreef moemoe het volgende:
Je zoekt de tenten wel uit he Paulie.
Het heeft een erg groot ski-hut gehalte, Peter Beense dus.
Daarnaast gaat mijn voorkeur uit naar een tent waar Fokkers eerder zijn geweest, zodat we een beetje weten hoe het er aan toe gaat daar.
Denk Tros...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Karaoke is toch ook skihut![]()
Kan me er geen andere voorstelling van maken in ieder geval
mits amsterdamquote:Op zaterdag 16 juni 2007 15:46 schreef moemoe het volgende:
Aankomende week heb ik nog geen karaoke bezoek gepland staan.
Wie heeft er zin om alvast te oefenen?![]()
Kip staat voor sex iddquote:Op zondag 17 juni 2007 00:50 schreef yvonne het volgende:
Ik kom nog steeds en ga bij Pussy slapen
Dat wordt neuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |