Ik weet nog wel een karaoke bar in Den Haag. Het is alleen bij lange na niet zo'n beauty als deze in Rotterdam. Wel heeft mijn neef vrij goed contact met de eigenares daar, dus ik zou een balletje op kunnen gooien. Als dat nodig is zou ik zeggen: PM me.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:20 schreef moemoe het volgende:
OF....
We wijken uit naar een andere karaoke bar.
What to do.
Je hebt Casablanca in Amsterdam, alleen daar is karaoke volgens de site op 29 juni vanaf 23.00 uur, da's weer te laatquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:41 schreef Bizznitch het volgende:
Oi zal er dan geen leuke karaokebar zijn die meer centraal ligt in nl?
Het liefst ga ik naar de karaoke bar in Rotterdam, maar 3 uurtjes is wel erg kort.quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Maar om nu nog van locatie te veranderen is misschien niet zo'n slim idee.
Ik heb het nogal druk...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:57 schreef moemoe het volgende:
Die karaoke bar in Den Haag wil ik best uit testen, wat doe je morgen pussydeluxe?![]()
En ze hebben dan een punt want?quote:
Ik was er gisteren van 22.00 tot 1.00 uur, heb me volledig uitgeleefd hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:58 schreef pussydeluxe het volgende:
3 uurtjes is op zich helemaal niet kort.
Ik ben voor. Ten eerste zullen we flink wat zuipen, dat is goed voor z'n omzet.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:01 schreef Siegfried het volgende:
[..]
En ze hebben dan een punt want?![]()
Ik zeg; "Ja is goed meneer de Chinees..", en dan gewoon goed dronken worden en blijven zitten
Ja dat zeg ik. Ik kan een hele avond uit in 1 uur proppen als het moetquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik was er gisteren van 22.00 tot 1.00 uur, heb me volledig uitgeleefd hoor.
Nah, ik kom graag in die zaakquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:02 schreef pussydeluxe het volgende:
En ten tweede kan hij het niet maken om ons de zaak uit te zetten..
Ik PM je.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik moet serieus morgen in Den Haag zijn hoor.
Tsja als je belt dat je met een grote groep komt dan zijn ze misschien bereid om het eerder te doen... za doen ze het namelijk ook vanaf 20:00...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je hebt Casablanca in Amsterdam, alleen daar is karaoke volgens de site op 29 juni vanaf 23.00 uur, da's weer te laat.
Bedoel je met die karaoke bar in Den Haag deze Blight http://www.thaiprincess.nl/ ?
Overigens hadden ze geen Nederlandstalige nummers in de karaoke bar, wel Chinese.
Dat is 'm ja. Er is wel een vrij uitgebreide keuze in nummers in ieder geval. Het is niet heel erg groot, maar 30 man moet wel lukken. Ik ben morgen toch in Den Haag dus ik zou dan een balletje op kunnen gooien. Het is alleen niet echt een ontzettend chique tent, en de teksten bij de nummers kloppen niet altijd. Zo raakte ik laatst helemaal in de war bij een nummer van Lifehouse, maarja, dat maakt het ergens ook wel weer leuk. Het is een optie in ieder geval. Zoals ik al zei: als ik een balletje op moet gooien hoor ik het wel.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bedoel je met die karaoke bar in Den Haag deze Blight http://www.thaiprincess.nl/ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |