De surinamerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:05 schreef moemoe het volgende:
Pizzeria Pavarotti toch maar? Of willen jullie een Mexicaan of Chinees?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef purplerose het volgende:
breezeralertdaar ga ik nie tussen staan/hangen/zitten/mee in 1 ruimte zijn
Die is idd erg lekker, maar gezellig is andersquote:
Die ECHTE chinees die er naast zit .. ik kan NOOITTTTTTTTT de naam onthouden , zit die er nog steeds , of is die ook al gesloten , net als die ECHTE chinees bij de doelen. DIE is toen gesloten wegens onhygienische omstandigheden , na diverse waarschuwingen , en nu staat mij iets bij dat die op de kruiskade hetzelfde lot heeft ondergaan ......... of heb ik het nu ( hopelijk ) mis !!!???quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken wel betere restaurants die dichtbij zitten (waaronder een geweldige Chinees), maar daar is het wat duurder. 6 euro voor een pizza of pasta is te doen voor mensen met een wat kleiner budget.
Oeh oeh er zit ook nog een heerlijke Mexicaan in de buurt en en en! Een Japanner en nog meer.
ooooooh ok dan ist goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ligt niet echt centraal he, daarnaast rijden er 's nachts niet tot nauwelijks bussen/metro's daar.
[..]
Ik ben er inderdaad eerder geweest, de site is niet up to date maar ze hebben er karaoke. En hoe hoort een karaoke bar er dan uit te zien?
De schermen die je op de foto's eerder in het topic ziet, zijn dus de schermen waarop de tekst verschijnen zal. Zoals ik eerder in de OP vermeldde, het is niet een standaard karaoke bar.
Whehehequote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:09 schreef luciano het volgende:
[..]
Die ECHTE chinees die er naast zit .. ik kan NOOITTTTTTTTT de naam onthouden , zit die er nog steeds , of is die ook al gesloten , net als die ECHTE chinees bij de doelen. DIE is toen gesloten wegens onhygienische omstandigheden , na diverse waarschuwingen , en nu staat mij iets bij dat die op de kruiskade hetzelfde lot heeft ondergaan ......... of heb ik het nu ( hopelijk ) mis !!!???
Ik heb het niet mis helaas ...........( heb ff doorgegoogled )
__________________________________________________________________________________
Hoge geldboete voor Chinese Muur
Justitie heeft een boete van 15.000 euro geëist tegen restaurant De Chinese Muur aan de West-Kruiskade in Rotterdam-Centrum. Uit inspecties is gebleken dat de keuken van het restaurant lange tijd niet was schoongemaakt.
uitgegeven: 14:04 19-04-2006 gewijzigd: 14:04 19-04-2006
Er werden schimmels en dikke lagen vet en vuil aangetroffen. Verder was er ongedierte, zoals kakkerlakken en een dode muis. Volgens de officier van justitie zou het restaurant er zo vies hebben uitgezien dat mensen dat in hun 'stoutste dromen niet zouden kunnen bedenken'. Als verklaring zei de directie dat het personeel het gewoonweg 'te druk had' om schoon te maken, omdat het restaurant vooral de laatste jaren zo succesvol liep.
Het Chinese restaurant, dat al dertig jaar bestaat, is sinds februari van dit jaar gesloten. Het kan binnenkort weer open, omdat inmiddels alles in orde is. Wel dreigt de Rotterdamse justitie met een nieuwe sluiting als er nog een keer vuil wordt gevonden in de keuken.
Ik weet niet of ik nu moetof
![]()
Hij was wel altijd wááááááááááánzinnig lekker
Rustig jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef purplerose het volgende:
breezeralertdaar ga ik nie tussen staan/hangen/zitten/mee in 1 ruimte zijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:16 schreef moemoe het volgende:
Ownee jij doelt op een andere, LEZEN moemoe.
Ja die ik bedoel is ook gesloten geweest, maar toch kom ik er graagquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:20 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar die doelen , is OOK gesloten geweest hoor ........... 100% zeker weten !
Die Chinese Muur ( OOK een chinees waar alleen maar chinezen komen/kwamen , zit 3 deuren verderop , en jij kent hem niet !!!!!????? )
Kruiskade 7b / Kruiskade 1a ..........
[ Teamlead_mode_on ]Teamlead_mode_off ]
Bierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef luciano het volgende:
En toch ziet die andere er ook smakelijk uit moet ik bekennen ........
Maandag 23 april 2007 - ROTTERDAM –
Salon Tropica lanceert vanaf vandaag nieuw, ijskoud bier: Heineken Extra Cold. Het pils komt uit een speciale bevroren tap die het bier tot nul graden koelt.
Extra Cold is normaal Heinekenbier, dat door een speciaal koelapparaat in de bierkelder tot het vriespunt wordt gekoeld. Als het pils uit de ice cold tap stroomt, ligt de temperatuur op het vriespunt. Een normaal tapbiertje heeft een temperatuur van vijf tot zeven graden. Het bier wordt getapt in een aangepast frosted bierglas dat al gekoeld is tot min 20 graden. Een aparte koeler zorgt voor de koeling van de bierzuil tot min vijf graden, waardoor zich op de pomp een ijslaag vormt.
![]()
![]()
![]()
Wat heb ik daaraan, bier is viesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:21 schreef luciano het volgende:
En toch ziet die andere er ook smakelijk uit moet ik bekennen ........
Maandag 23 april 2007 - ROTTERDAM –
Salon Tropica lanceert vanaf vandaag nieuw, ijskoud bier: Heineken Extra Cold. Het pils komt uit een speciale bevroren tap die het bier tot nul graden koelt.
Extra Cold is normaal Heinekenbier, dat door een speciaal koelapparaat in de bierkelder tot het vriespunt wordt gekoeld. Als het pils uit de ice cold tap stroomt, ligt de temperatuur op het vriespunt. Een normaal tapbiertje heeft een temperatuur van vijf tot zeven graden. Het bier wordt getapt in een aangepast frosted bierglas dat al gekoeld is tot min 20 graden. Een aparte koeler zorgt voor de koeling van de bierzuil tot min vijf graden, waardoor zich op de pomp een ijslaag vormt.
![]()
![]()
![]()
Meloen/vodka cocktailquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bier. Bij mijn karaoke bar hebben ze cocktails, beat that.
Oeh ben je er toch nog langs geweest om het te checken?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef luciano het volgende:
Ze hebben niet eens Caipirinha in number se7en![]()
![]()
Tsja ......... met een wat grotere groep wordt het altijd lastig om ergens binnen te vallen , maar dan zou ik toch gaan voor een menuutje op het Stadhuisplein , bij het Plein , of een van de anderen ernaast , erg lekker , redelijk geprijsd vind ik , grote groepen meestal geen probleem zonder reserveren ........quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja die ik bedoel is ook gesloten geweest, maar toch kom ik er graag. De bediening is zo ontzettend... Stuntelig! Je komt niet meer bij
. En die van jou ken ik idd niet, solly
.
Ken jij anders nog een leuk goedkoop restaurantje daar in de buurt?
Stadhuisplein is ook goed, mijn beste vriendin werkt daar, misschien kan ik een korting afdingenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:28 schreef luciano het volgende:
[..]
Tsja ......... met een wat grotere groep wordt het altijd lastig om ergens binnen te vallen , maar dan zou ik toch gaan voor een menuutje op het Stadhuisplein , bij het Plein , of een van de anderen ernaast , erg lekker , redelijk geprijsd vind ik , grote groepen meestal geen probleem zonder reserveren ........
Ik werk op de Coolsingel morgen , dus ik zal er eens naartoe lopen morgen , dan kan ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oeh ben je er toch nog langs geweest om het te checken?
Waar ????? Ken ik ze ??? ik heb heel wat jaarsalarissen op het Stadhuisplein ''gedoneerd'' in mijn leven , sighhhhhhhhhquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Stadhuisplein is ook goed, mijn beste vriendin werkt daar, misschien kan ik een korting afdingen.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat heb ik daaraan, bier Heineken is vies![]()
Neh, ik denk niet dat je haar kent, ze werkt er pas. En die korting wordt het ook niet, alleen op maandag en dinsdag kan je daar gratis etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:31 schreef luciano het volgende:
[..]
Waar ????? Ken ik ze ??? ik heb heel wat jaarsalarissen op het Stadhuisplein ''gedoneerd'' in mijn leven , sighhhhhhhhh
Hoeft op zich niet, ik ben er morgen avond toch om te zingen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef luciano het volgende:
[..]
Ik werk op de Coolsingel morgen , dus ik zal er eens naartoe lopen morgen , dan kan ik
a) de nederlandstalige lijst eens bekijken
b) de cocktails ( de drankenkaart in pdf geeft een matige lijst vind ik zelf .
Het was erg lekker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:44 schreef Siegfried het volgende:
Oeps, Stalles heeft alleen op maandag en dinsdag pizza's volgens mij..
* moemoe mept hardquote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
*sloopt zichzelf uit de OP.
Ja ik was het even vergeten, anders had ik mezelf ook niet aangemeldquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Jammer S-F, maar ik begrijp het wel enzo... B-D komt daarom ook niet.![]()
quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Zeg moemoe, ze hebben toch wel een Nederlandstalig repertoire?
Vandaag dusquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:47 schreef moemoe het volgende:
Het is een lounge bar waar je ook kunt karaoken, de Nederlandstalige sectie ga ik morgen ff checken.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
*sloopt zichzelf uit de OP.
vertel?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
mag ik naar misschien? ik zit in dubio
had eigenlijk ook thuis feest gepland.. nog geen uitnodigingen de deur uit..quote:
de bazar dan, lekker smikkelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die is idd erg lekker, maar gezellig is anders. Het is een soort van snackbar zeg maar.
EN GING JIJ GEEN BOODSCHAPPEN DOEN?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |