Geen vage midi'squote:Op zondag 24 juni 2007 02:21 schreef Siegfried het volgende:
Maar uh, zing je mee met een echte orkestband, of met alleen zo'n vage midi zoals op die site?
Bagger eens niet zo in je eigen topicquote:Op zondag 24 juni 2007 11:44 schreef moemoe het volgende:
Ik mag zo meteen uuuuuuuuuuuuuuren in de regen doorbrengen voor een open lucht concert.
Ja, daarover gesproken: ik kan definitief niet komen. Helaasch.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 02:05 schreef -skippybal- het volgende:
Niet komen is voor meisjes!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:09 schreef purplerose het volgende:
Ziet ernaar uit dat ik ook niet mee kan of welke meet dan ook in de komende zoveel maanden, ik moet nog meer op houtje bijten. Heb zaterdag een mega rekening gekregen van de Eneco![]()
of jij geeft me 1000 euro voor de enecoquote:
Heb je het gas op laten staan?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
of jij geeft me 1000 euro voor de eneco
nopequote:
En jij bent wie psiesquote:Op zondag 24 juni 2007 22:01 schreef luciano het volgende:
Zaterdagavond reeds gepost , en zondagochtend heel vroeg , en TOEN niets gezegd over een rekening ..............![]()
Geef het maar toe .... je wilt niet komen omdat IK ineens een werkprobleem heb , je wilt niet zonder MIJ !!!
Doe maar toegeven dan , het is geen schande , IK ben je "" excuus ""![]()
Ik ben er nog steeds bij.quote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef moemoe het volgende:
Ik ben 1 weekend druk en ik zie gelijk een aantal afmeldingen.
Ik spreek jullie morgen wel.
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:30 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Stuur me eens een PM met je MSN
Scheißequote:Op maandag 25 juni 2007 02:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb geen MSN. IE is verloren gegaan tijdens een virale infectie op mijn computer en ik heb Opera als browser.
(daarbij heb ik ook nog eens een hekel aan dat Breezer-medium)
Gewoon komen. Wij zijn allemaal hartstikke gezellig.quote:Op zondag 24 juni 2007 23:12 schreef luciano het volgende:
I am the man ur mom warned u for , lol
Ik heb in een gekke bui gezegd dat ik zou komen , en ken niemand van jullie , alleen Yvonne ken ik van het forum , meer niet .
Ik hou gewoon wel van een etentje en een drankje , dus zei ik ja toen ik zag dat hei in Rotterdam was ......... nu baal ik van Den Haag , want dan kan ik niet veel drinken![]()
quote:Op maandag 25 juni 2007 02:44 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Scheiße![]()
Naja, je gaat dus wel naar deze meet begrijp ik? Ik kom ook, kan haast niet missen. Moeten we anders maar afspreken per PM aangezien jij geen MSN hebt![]()
Misschien een idee om telefoonnummers uit te wisselen per PM?quote:Op maandag 25 juni 2007 15:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is goed. Mcht je mij pm-en , dan krijg je pas donderdagavond een reactie. Moet straks werken en ben pas donderdag weer terug.
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Misschien een idee om telefoonnummers uit te wisselen per PM?
Verder wil ik nog even kwijt:Ik heb er zin in
![]()
Ik beloof je het eerste uur semi-nuchter te zijn en die tijd geheel aan jou te besteden.quote:Op maandag 25 juni 2007 15:49 schreef Blight het volgende:
Dit keer wil ik je wel wat langer dan vijf dronken seconden spreken, pussy..
Ook door de mijne helaas.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:22 schreef Skaai het volgende:
Doet maar een streepje door mijn naam.
Malke it overmorgen ik ben dronkenquote:Op maandag 25 juni 2007 01:58 schreef moemoe het volgende:
Ik ben 1 weekend druk en ik zie gelijk een aantal afmeldingen.
Ik spreek jullie morgen wel.
Gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 00:21 schreef Q. het volgende:
Ik kom nog steeds.
Regel jij dat even?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef Blight het volgende:
Stomme afzeggers! Voor straf een ban, zeg ik je!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |