11 personen tot nu toe, als je nog mee wil eten zou ik dat graag vandaag willen weten. Morgen ga ik een tafel reserveren.quote:Op vrijdag 22 juni 2007 00:05 schreef moemoe het volgende:
Mensen die (tot nu toe) mee gaan eten bij Le Connaisseur:
remlof
Q.
pussydeluxe
yvonne
RealZeus
Bizznitch
erwinbey
Petre
MissHobje
luciano
moemoe

Ik dacht zelf aan een uur of 18.30 uur ofzo. Later of eerder kan ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:57 schreef Blight het volgende:
Hoe laat eten jullie? Ik twijfel toch nog.

Hoe laat red je het wel dan?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:04 schreef Blight het volgende:
Ah, ok. Dat ga ik helaas niet redden. Ik ben sowieso tot 17.30 nog op de zaak.

Da's wel heel erg vroegquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een uur of 18.30 uur ofzo. Later of eerder kan ook.
Het restaurant is niet zo duur, dus wees erbij.

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Scharp mij maar, ik heb een verjaardag.
Real life vrienden

Lul niet, dat wist je vorige week nog niet?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Scharp mij maar, ik heb een verjaardag.
Real life vrienden

19:00 op z'n vroegst, maar liever nog om 19:30.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat komt je beter uit? Bizznitch had het over 19.00 uur, want die haalde het ook niet.

Jazeker!quote:

Kom je ook voorborrelen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:41 schreef remlof het volgende:
[..]
19:00 op z'n vroegst, maar liever nog om 19:30.

http://www.veteranendag.n(...)ile/Route%202007.pdfquote:

Uhm, néé...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Lul niet, dat wist je vorige week nog niet?

Tram ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef moemoe het volgende:
Goed dat je het meldt van die veteranendag Petre! Ik zet mijn auto bij de Haagse markt in de buurt en pak dan de tram, die rijden daar tot vrij laat.

Crimineel!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef _nWo_ het volgende:
[..]
Tram ?
Je ken daar heel makkelijk een fiets pakken

Hmmm jij gaat voorborellen dus das net wat te vroeg voor mij denk...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef luciano het volgende:
Mochten er nog mensen uit Rotterdam komen , en mee willen rijden , dan hoor ik het wel.

Gezellig!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:50 schreef luciano het volgende:
Hoe meer ik van te voren drink , des te sneller is het weer verdampt in mijn bloed , dus ........... ik denk dat ik mee_voor_borrel / voor_mee_borrel / borrel_voor_mee / borrel_mee_voor / mee_borrel_voor / voor_borrel_mee![]()
![]()
![]()
En bang voor Yvonne ..............![]()
![]()
![]()
Mochten er nog mensen uit Rotterdam komen , en mee willen rijden , dan hoor ik het wel.

Boeie.. als de rest zoiets afzegd dan kun jij het ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo graagmaar nu hebben al meerder mensen afgezegd voor die diplomauitreiking which is best wel een boel lullig

Wat Hobje zegtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:27 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil zo graagmaar nu hebben al meerder mensen afgezegd voor die diplomauitreiking which is best wel een boel lullig

dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Boeie.. als de rest zoiets afzegd dan kun jij het ook
Enne dan heb je wel een veeeeeeeeeel leukere avond met karaoke![]()
Mooi dat is dan duidelijk ebn opgelost

6 uur in de karaoke bar volgens mammaloe mammoet moemoe , dus uurtje of 17.15 hier weg uit Rotjeknor denk ik .quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hmmm jij gaat voorborellen dus das net wat te vroeg voor mij denk...

Hmm waarvan 2 mensen al af hebben gezegdquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzowaarvan nu veel mensen afzeggen
ik weet t niet, het duudrt wel eindeloos en tis saai maar ik kom dan voor hen, ik heb t beloofd en vooral 1 ervan rekent erop

Als je dat al eerder hebt belooft en diegene het ook erg vind als je dan niet komt vind ik dat je je daar aan moet houden. Meets komen sowieso nog wel vaker, als dit een succes is karaoke meets ook vaker.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dingen die ik aan 3 mensen een jaar geleden heb beloofd enzowaarvan nu veel mensen afzeggen
ik weet t niet, het duudrt wel eindeloos en tis saai maar ik kom dan voor hen, ik heb t beloofd en vooral 1 ervan rekent erop

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |