Ik denk dat Huub al lang de weg kwijt is, en van de ene naar de andere kant zwalkt, als ware het een dronkelap.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:30 schreef klarelucht het volgende:
[..]
alsof dat nog gaat lukken........never nooit niet...............
Ik vind het hypocriet dat Huub daar zo stilletjes zit...moet hij niet de okee-stemming van Erik verpesten...het is toch pesten tot aan de poort, Huub....loser...hypo..nepkast....bah.....
ben consequent...........
Ja duh...... Eric is nu geen tegenspeler meer, dus kunnen ze nu veel normaler met elkaar omgaan.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:33 schreef klarelucht het volgende:
wat kennen we elkaar opeens goed.....iedereen ziet elkaars win punten in het spel.....how cosy...om dit te bereiken moet er eerst iemand weggetreiterd worden.......
Hij gaat toch? We weten allemaal dat Huub graag overdrijft.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef lillkiss het volgende:
huub blerde steeds dat Eric met bebloedde knietjes te poort moet uit gaan en kijk het nu dan..
Deze exit van Eric is echt wel gestuurd door achter. Natasia gaf het van de week al aan dat ze hem 'moest laten vallen'.. met zo'n veel betekende blik.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Huub is best oprecht volgens mij, hij vindt dit ook niet makkelijk, Eric was een goede vriend.
Avonne kan je hem veranderen in 1737quote:Op maandag 18 juni 2007 19:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik denk dat Huub al lang de weg kwijt is, en van de ene naar de andere kant zwalkt, als ware het een dronkelap.
Jaap zal wel oprecht zijn mening zeggen, als hij terug is.
Maar waarom willen ze hem niet gewoon wegstemmen?
Maar als ik nu vanavond, op m'n knietjes, voor m'n bed.........het heeeeeeeeel lief vraag aan God?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Yollie het volgende:
Natasia en Brian worden niet aangepakt want dat mag niet van achter.
Lieke is al target sinds ze in het huis zit.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef easysatellite het volgende:
hoop dat lieke nu target word en dan huub de enige is die dan nog achter lieke staat
Je hebt nu Jaap, Huub en Lieke. Die hebben elkaar alledrie nodig. De nieuwe zal ongetwijfeld bij Huub's groepje komemn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:38 schreef easysatellite het volgende:
hoop dat lieke nu target word en dan huub de enige is die dan nog achter lieke staat
Natasia insinueert wel vaker dat iets "van achteren moet" terwijl dat niet zo is.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
[..]
. Natasia gaf het van de week al aan dat ze hem 'moest laten vallen'.. met zo'n veel betekende blik.
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Donnie29 het volgende:
Waarom reageren mensen steeds van; nu is iedereen aardig, en pesten dit pesten dat. Dit is een spel, en iedereen weet zelf waar hij of zijn instapt. Huub en de rest wilde Eric uit het spel halen op welke manier dan ook, nu Eric ook echt weggaat, kunnen ze weer als "normale" mensen met elkaar omgaan.
Ben zo bang dat Palma mee komt............quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef lillkiss het volgende:
waar blijven natasia en jaap?? vorige waren al half 7 thuis
Huub heeft gewoon een enorme grote bek, waarvan hij de helft niet meent.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef lillkiss het volgende:
huub blerde steeds dat Eric met bebloedde knietjes te poort moet uit gaan en kijk het nu dan..
Precies. Maar daar kan op dit moment nog niemand tegenop omdat mensen die zij niet mag haar ook niet kunnen raken (volgens mij).quote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke is al target sinds ze in het huis zit.![]()
Ja dan maak je een heel klein kansjequote:Op maandag 18 juni 2007 19:39 schreef Dark het volgende:
[..]
Maar als ik nu vanavond, op m'n knietjes, voor m'n bed.........het heeeeeeeeel lief vraag aan God?
Niet zeggen!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:41 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben zo bang dat Palma mee komt............![]()
ik praat uberhaupt niet over mezelf in de 3e persoon.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens hé.. Iets dat mij opvalt.. Eric zegt altijd 'Eer' als hij over zichzelf praat.. Als ik in mezelf ben en daar over nadenk dan zelf ik nooit Joor of whatever tegen mezelf maar altijd Joris.. Of ben ik daarin een vage vogel?
jaap mag lieke niet ookal zegt hij soms dat hij der steeds emer mag, je ziet t aan ze gezicht, ook lieke had eerst ruzie met jaap en nu opeens zo close de fakeheid druipt ervannaf en dat ziet jaap heus wel, toen lieke eerst zo werd gebashed nam jaap t 0x voor der opquote:Op maandag 18 juni 2007 19:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt nu Jaap, Huub en Lieke. Die hebben elkaar alledrie nodig. De nieuwe zal ongetwijfeld bij Huub's groepje komemn.
Ik wel, vooral tijdens sporten e.d.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef mootie het volgende:
[..]
ik praat uberhaupt niet over mezelf in de 3e persoon.![]()
Ben jij DE Joris ????quote:Op maandag 18 juni 2007 19:42 schreef SiRojK het volgende:
Trouwens hé.. Iets dat mij opvalt.. Eric zegt altijd 'Eer' als hij over zichzelf praat.. Als ik in mezelf ben en daar over nadenk dan zelf ik nooit Joor of whatever tegen mezelf maar altijd Joris.. Of ben ik daarin een vage vogel?
Neemt Jaap het wel eens voor een ander op?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jaap mag lieke niet ookal zegt hij soms dat hij der steeds emer mag, je ziet t aan ze gezicht, ook lieke had eerst ruzie met jaap en nu opeens zo close de fakeheid druipt ervannaf en dat ziet jaap heus wel, toen lieke eerst zo werd gebashed nam jaap t 0x voor der op
Dat zie ik toch anders. Ze hadden een valse start, maar ik weet zeker dat Lieke Jaap nu wel degelijk mag. Andersom weet ik niet zeker, maar Jaap en Lieke hebben elkaar ook nodig. Zo simpel is het. Die stemmen elkaar niet weg.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef easysatellite het volgende:
[..]
jaap mag lieke niet ookal zegt hij soms dat hij der steeds emer mag, je ziet t aan ze gezicht, ook lieke had eerst ruzie met jaap en nu opeens zo close de fakeheid druipt ervannaf en dat ziet jaap heus wel, toen lieke eerst zo werd gebashed nam jaap t 0x voor der op
Nopesquote:Op maandag 18 juni 2007 19:44 schreef blomst het volgende:
[..]
Neemt Jaap het wel eens voor een ander op?
Jaap neemt het voor niemand op, maar ik ben er van overtuigd dat Jaap best met Lieke door een (hele grote) deur kan.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef easysatellite het volgende:
[..]
idd... dat is jammerquote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
Eric ziet dus zijn eigen fouten niet.
Hij liep voorop om Lieke te treiteren.
Eric heeft veel bijgedragen aan de normen en waarden in DGKquote:Op maandag 18 juni 2007 19:41 schreef mootie het volgende:
Dat stomme hypocriete gelul over normen en waarden van Eric.........
Je ziet nu toch dat het zo werkt daar? De beelden zijn vrij duidelijk.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:46 schreef klarelucht het volgende:
nou ja zeg...omdat het gelukt is om hem eruit te krijgen kunnen we weer normaal doen......met andere woorden alles is gerechtvaardigd..want het is een spel.....alles wat er gezegd en gedaan is, moet iemand meteen rechtvaardigen???? speltechnisch gezien???
Volgens mij waren Sylvia en Eric beide tegen Lieke omdat ze haar zagen als een soort indringer. Ze pakte Huub van hun af.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:43 schreef blomst het volgende:
Eric ziet dus zijn eigen fouten niet.
Hij liep voorop om Lieke te treiteren.
Vertelquote:
Dus dat kotsen en ransen kan wel je goedkeuring wegdragen?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef klarelucht het volgende:
kijk Jaap speelt als enige het spel...hij speelt...dat is echt bewonderingswaardig...neem daar eeen voorbeeld aan.......
Huub, Lieke en Brian spelen niet?quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef klarelucht het volgende:
kijk Jaap speelt als enige het spel...hij speelt...dat is echt bewonderingswaardig...neem daar eeen voorbeeld aan.......
Duhhh jij ook.quote:
ze spelen allemaal... Amanda en natasja nog het minstquote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef klarelucht het volgende:
Jaap heeft gewoon als enorm voordeel dat hij echt een 'loner' is...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef klarelucht het volgende:
Misschien Pim Pam Pet?quote:
............. Erik geniet nog maar even van de positieve benadering.....hij zal deze fake niet insmeren bij de anderen...nu ...voor zijn eigen laatste avond niet te verzieken....maar God hoort hem vloeken....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Je ziet nu toch dat het zo werkt daar? De beelden zijn vrij duidelijk.
Waar liggen dan de normen en waarden in de acties van Jaap, paardenstront over Eric en dergelijke.. Dit is gewoon een spel en normen en waarden liggen daar dus heel anders dan in de buitenwereld. Mensen strijden hier om een paar miljoen, en dat weten ze allemaal. Hoe zielig soms dingen ook kunnen of lijken te zijn.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:47 schreef klarelucht het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh jij ook.
Erik blijft ontkennen, hij gaat niet zeggen dat hij een heilig boontje is, maar hij vindt voor zichzelf dat hij nog nooit iemand heeft gediscrimineerd.
ja..bij Huub geen twijfel...maar over Lieke en Brian hoor je me nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon inslechte mensen volgens user![]()
Soms is Amanda onverwacht sterk in een discussiequote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
Amanda is nu niet zo dom als we denken. Ze zegt je hebt altijd ergere dan anderen, maar dat maakt het niet minder erg. Je hebt er ook aan meegewerkt.
We vergeten verkrachten, maar over deze mag niet meer gesproken worden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Distantieren, viezigheid blablablabla waarden en normen........ niet aan meegedaan..... beneden mijn niveau.
![]()
Ik zie een eenpansgerecht.....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef easysatellite het volgende:
viese prut maakt lieke zeg
kijk...geld maakt niet gelukkig...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Waar liggen dan de normen en waarden in de acties van Jaap, paardenstront over Eric en dergelijke.. Dit is gewoon een spel en normen en waarden liggen daar dus heel anders dan in de buitenwereld. Mensen strijden hier om een paar miljoen, en dat weten ze allemaal. Hoe zielig soms dingen ook kunnen of lijken te zijn.
Precies, ze pikt dat normen en waarden-verhaal van Eric niet, en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
Amanda is nu niet zo dom als we denken. Ze zegt je hebt altijd ergere dan anderen, maar dat maakt het niet minder erg. Je hebt er ook aan meegewerkt.
Zou wel leuk zijn, helaas is Eric nu een pleidooi aan het houden over zijn eigen normen en waarden, dus........... het zit er niet in, jammer genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef basicsaint het volgende:
Toch hoop ik dat Erik vannacht nog een emmer paardestront over Huubs hoofd uitstort.
Zucht.
Gaat niet gebeuren heh?
Wel heb je het geproefd dan ??? Godver je lijkt me kids wel, die zeggen ook voor ze proeven, vieze zooi. Eerst proeven dan pas kan je zoiets zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
lieke kan ech nie koke viese zooi maakt ze
Dat moment heb ik dan nog niet meegemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Soms is Amanda onverwacht sterk in een discussie![]()
die komt er niet in denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef miesy het volgende:
Mitch erin lijkt me een prima idee!
is volgens mij een sterk en zwaar stabiel persoonlijkheid, en dat kunnen ze daar echt goed gebruiken.
qua uitzicht zal er dan ook flink wat verbetering zijn![]()
Ik zie nog steeds een heel normaal eenpansgerecht met rijst.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
Inderdaad geld maakt niet gelukkig. Ik zou daarom dat spel niet instappen. Maar vertel dat maar aan de inwoners dat geld niet gelukkig maakt.. Hun zitten er toch echt maar om 1 reden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
kijk...geld maakt niet gelukkig...
Heb je het geproefd dan? Misschien is het wel machtig lekker.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
waarschijnlijk ziet hij de hypocritie van het gelul in...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
Ach gossie Brian zit weer in afzondering.
ik vind het jammer dat niet meer mensen zien hoe intelligent zij eigenljk is, en redelijk, ze weet goed te relativerenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Soms is Amanda onverwacht sterk in een discussie![]()
Het is hem niet....quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Huub krijgt nu allemaal spelinfo via een digitale camera:
[afbeelding]
Ze had het waarschijnlijk over orgies en sexfeesten en niet over het pesten.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef Dark het volgende:
Amanda - Je heb altijd ergere dan anderen, maar dat wil niet zeggen dat je er niet aan hebt mee gedaan!
dat prutje met uranium kleur ziet eruit als kots en die rijst zie er grijs uit en bij die sla deed ze kloders mayo en sauce viese zooiquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het geproefd dan? Misschien is het wel machtig lekker.
Kindje van Godquote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Dark het volgende:
Brian zit weer te bidden en verdomme, het helpt elke keer, als hij het doet!
Vanavond toch maar op mijn knietjes...........
Zij is in ieder geval een van de weinigen die een poging waagt, de rest vraagt alleen maar wat en wanneer ze gaan eten of klagen over wat ze moeten eten.(N zou gisteren ook al 3 maal koken maar uiteindelijk werd er weer besteld)quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef klarelucht het volgende:
[..]
waarschijnlijk ziet hij de hypocritie van het gelul in...
.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het is hem niet....![]()
vrijdag 15 juni huub's familiedag...
[..]
maar meedoen moet kunnen....maar wat doe je voor de poen???? de vraag is niet..hoever ga je...nee...wat doe je om te winnen.....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Inderdaad geld maakt niet gelukkig. Ik zou daarom dat spel niet instappen. Maar vertel dat maar aan de inwoners dat geld niet gelukkig maakt.. Hun zitten er toch echt maar om 1 reden.
De reet van Stijn moet nu ongeveer ontploffen van alle veren die Brian er al biddend in jast!quote:Op maandag 18 juni 2007 19:57 schreef Clank het volgende:
Kindje van God bedankt de Vader dat Eric weg gaat???
Uramium kleur? Bedoel je urine? Dat is kerrie......quote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef easysatellite het volgende:
[..]
dat prutje met uranium kleur ziet eruit als kots en die rijst zie er grijs uit en bij die sla deed ze kloders mayo en sauce viese zooi
WTF. Net las ik nog dat hij zijn 24 uur had aangevraagd en nu lees ik op de 10 site dat hij weg gaat.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:37 schreef Clank het volgende:
[..]
Deze exit van Eric is echt wel gestuurd door achter. Natasia gaf het van de week al aan dat ze hem 'moest laten vallen'.. met zo'n veel betekende blik.
Eric moest de pesterijen even doorstaan en mag nu weg via een vrijwillige exit (waarschijnlijk met behoud van borg als beloning)... ruimte maken voor de nieuwe miljonair.
Daarom zijn ze nu ook allemaal blij dat de pesterijen voorbij zijn.
OMFG, jullie zijn erg... Btw, er maken hier meerdere mensen gebruik van deze pc en zelfs van deze fok-account.. Maargoed, ik ben het nietquote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het is hem niet....![]()
vrijdag 15 juni huub's familiedag...
[..]
ura·ni·um (het ~)quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Uramium kleur? Bedoel je urine? Dat is kerrie......
En ze smullen ervan![]()
Yep, dat is het spel.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:59 schreef klarelucht het volgende:
[..]
maar meedoen moet kunnen....maar wat doe je voor de poen???? de vraag is niet..hoever ga je...nee...wat doe je om te winnen.....
Post van de dagquote:Op maandag 18 juni 2007 19:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat niet meer mensen zien hoe intelligent zij eigenljk is, en redelijk, ze weet goed te relativeren
Owwwwwwwww uranium, had ik nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:01 schreef easysatellite het volgende:
[..]
ura·ni·um (het ~)
1 radioactief scheikundig element met atoomnummer 92, een zeer hard, o.a. in kerncentrales gebruikt
helemaal mee eens. Geen familie of vrienden en zeker geen personeelquote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef Suikeroom het volgende:
ik wil nu wel wat nieuwe persoonlijkheden erin ipv personeel of bekende van..
En ook geen uitgerangeerde oud-bb bewoners of andere d-sterren...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef itsme het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Geen familie of vrienden en zeker geen personeel![]()
Het kan nog 2 jaar duren, totaal. Het komt goed.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Rat praat weer in zichzelf kan iemand horen wat hij zegt?
Hij wil dat de heilige geest aka tupac op hem neerdaalt?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian - kommaar, kommaar, kommaar..............
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......quote:Op maandag 18 juni 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
vandaar dat hij dus niet naar jensen ging. Wat een walgelijke soap is dit toch . Echt geen reality show![]()
Dat jij nu ook al aan dat soort onzinkreten meedoet.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef itsme het volgende:
[..]
WTF. Net las ik nog dat hij zijn 24 uur had aangevraagd en nu lees ik op de 10 site dat hij weg gaat.
Duidelijk. Toneelhaak!!!!
Neeeeeeeeeeee, hij wil klaar komen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij wil dat de heilige geest aka tupac op hem neerdaalt?![]()
vooropgesteld dat hij dat ook daadwerkelijk heeft moeten betalenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......
Daar zullen vooraf best afspraken over gemaakt zijn. Zo iemand moet ook wel leveren voor zn geld, het is in principe gewoon een baan.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ik vind het ook niet normaal....en als het zo is dan moet Erik zijn geld terug krijgen....anders is het echt belachelijk.......
Waarschijnlijk krijgt hij dat ook terug.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:04 schreef klarelucht het volgende:
[..]
Hij is bang dat Mitch komt, dan raakt hij zijn neukertje kwijt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef Dark het volgende:
Brian - kommaar, kommaar, kommaar..............
Een oud-BB'er mag van mij welquote:Op maandag 18 juni 2007 20:03 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen uitgerangeerde oud-bb bewoners of andere d-sterren...
Volgens mij is het gewoon chicken tonight kip-kerriequote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Het lijkt mij ook een heel normale maaltijd, en ze krijgt complimenten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Lieke heeft toch gewoon kipkerrie met rijst en doperwtjes klaargemaakt? Is best een lekker gerecht hoor, alleen jammer van de ananas. Persoonlijk hou ik niet van vlees + vruchten in 1 gerecht.
Je vergist je, dat zijn de kwakende kikkertjesquote:Op maandag 18 juni 2007 20:00 schreef DrsH het volgende:
Rat praat weer in zichzelf kan iemand horen wat hij zegt?
Het was al duidelijk dat hij eruit ging, anders had hij idd mee gemogen naar Jensen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Waarschijnlijk krijgt hij dat ook terug.
Deze laatste dagen waren een groot toneelstuk.
Lekker juistquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
en de kikker praat terugquote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef klarelucht het volgende:
de kikker praat tegen Brian...
Maar het is Lieke hè. Dat is al reden genoeg voor sommigen om dat gerecht de grond in te boren.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef Day het volgende:
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Het was al duidelijk dat hij eruit ging, anders had hij idd mee gemogen naar Jensen.
Brian praat met kikkers.![]()
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:07 schreef Rotterdammert het volgende:
wie zal de volgende zijn die de toneelhaak krijgt?
Mag mootie Brian dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:06 schreef klarelucht het volgende:
de kikker praat tegen Brian...
You've got a point,quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan tegen het doucheputje.![]()
Ze staat wel alleen nu, brian en zij hebben afstand genomen!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:08 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik hoop op nastasia.........dan betaal ik nog wel 2 maanden hoor!
hij kijkt anders wel als HANGMANquote:Op maandag 18 juni 2007 20:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat jij nu ook al aan dat soort onzinkreten meedoet.
Er speelt nog voldoende rondom Eric. Er wordt op fora heel veel over hem gesproken.... dus alles BEHALVE een toneelhaak.
Dat accent staat jou niet wijffie...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat een glaasie neme he, want ze ken um hebbe
Doe mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs.quote:
Van Syl is het toch ook wel behoorlijk duidelijk? Daar worden genoeg toespelingen op gemaakt.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef scanman01 het volgende:
Dat toneelhaak gelul van iedereen. hoe komen jullie daar toch bij??? Die dates van hem zijn uitgebreid op tv geweest (door het pesten van Jaap en Huub welliswaar, maar zonder Eric was dat niet gebeurd). De heibel die er is met Huub. De heibel die er is met de andere miljonairs. Het alleen slapen van Eric. Als er iemand is die absoluut géén toneelhaak zou krijgen op dit moment is het Eric wel. Tot nu toe heeft alleen Angelique de toneelhaak gehad en dat was openlijk en zeer terecht.
Tssss lullo, dan maar weer in me rotterdams.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dat accent staat jou niet wijffie...![]()
Vind je het gek? Hij wordt al een paar weken helemaal gek gemaakt (véél tv momenten).quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Doe Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs.
welke streams kijk jij?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze staat wel alleen nu, brian en zij hebben afstand genomen!
Ik pakte mijn koffers en ging, maar er zal wel iets in het contract staan. WTF, ze konden van mij de schijt krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:11 schreef mootie het volgende:
Het lijkt me overigens wel flippen dat je nog 24 uur moet blijven zitten.
Absoluut niet. Het was heel erg duidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar op FOK is alles een complot enzo... en roepen er een paar dat het een toneelhaak is. Dan neemt de rest het zo over als zijnde een feit.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Van Syl is het toch ook wel behoorlijk duidelijk? Daar worden genoeg toespelingen op gemaakt.
Dezelfde als jou, Natas irriteert zich aan Brian en vice versa.quote:
Oepsquote:
tjah scan zo gaat dat met die domme fokkers hequote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absoluut niet. Het was heel erg duidelijk dat Sylvia zelf weg wilde. Maar op FOK is alles een complot enzo... en roepen er een paar dat het een toneelhaak is. Dan neemt de rest het zo over als zijnde een feit.
neequote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef easysatellite het volgende:
is die rooie de nieuwe bewoner????
dat is Elly de butler attenooye ik ken um hebbe Spectraquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef easysatellite het volgende:
is die rooie de nieuwe bewoner????
Niet alles geloven wat daar gezegt word. Jensen wordt vandaag gewoon om 22:30 uitgezonden.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:13 schreef DrsH het volgende:
22.50 uur wordt jensen uitgezonden vanavond
Ze willen volgens mij graag geloven dat het allemaal nep is ofzo.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef DrsH het volgende:
[..]
tjah scan zo gaat dat met die domme fokkers he![]()
Je doet je naam eer aanquote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat daar gezegt word. Jensen wordt vandaag gewoon om 22:30 uitgezonden.
Op haar eerste werkdag werd ze om 11 uur afgeserveerd omdat ze knijterlam was.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
IK HOU VAN DIE VROUW! GEWELDIG! ZO LIEF!
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij graag geloven dat het allemaal nep is ofzo.
ALLES wat nep is gaat echt uiitkomen later.... en dat kunnen de makers echt niet hebben. Daarom zal er dus heel erg weinig nep zijn. Wel wordt er gestuurd ja, omdat er wel dingen moeten gebeuren, maar verder denk ik dat het allemaal 100% echt is. Als er iemand getoneelhaakt wordt, wordt dat bekend gemaakt (zoals met Angelique).
Scan heeft een probleem met het woord gescript, gestuurd is een beter woordquote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?
En niemand snapt zequote:
ja, maar nooit genoeg om elkaar uit te stemmenquote:Op maandag 18 juni 2007 20:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dezelfde als jou, Natas irriteert zich aan Brian en vice versa.
dan hou ik ook van jou....quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef LoveProfusion het volgende:
IK HOU VAN DIE VROUW! GEWELDIG! ZO LIEF!
Tuurlijk kan dat. Ik werk daar niet, dus weet het niet zeker. Alleen denk ik niet dat er echt dingen nep zijn omdat het om veel geld gaat en dat alles wat nep is later altijd zal uitkomen. Bij BB riepen ook veel mensen dat er vanalles nep was... en ook daar is nooit iets van gebleken later. De redactie maakt ze bewust van het feit dat er tv moet worden gemaakt. Daar stopt het wel zo'n beetje (denk ik).quote:Op maandag 18 juni 2007 20:17 schreef DrsH het volgende:
[..]
ik denk dat het deels nep is (gescript) en deels echt kan dat ook denk je?
niemand lacht uitbundigquote:Op maandag 18 juni 2007 20:18 schreef LoveProfusion het volgende:
hahahahahahahahah de keuken..zo flauw..maar dat Amanda hem niet snapte is echt geweldig..
Fijn, geblindeerde liefde.quote:
Heb ik dat gezegd ???? Maar Natas gaat zich wel ongelukkig voelen, want ze wilt graag aandacht en dat krijgt ze niet of weinig.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar nooit genoeg om elkaar uit te stemmen
Het maakt me niet uit, als er maar iemand inkomt die Brian Para kan maken.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:20 schreef noltje het volgende:
Liever Dimitri als nieuwe bewoner.
Mitch is een watje en verbaal niet erg sterk.![]()
Dimitri kan Amanda beter versieren zodat Brian Para wordt.![]()
Voor mij zijn de momenten dat Brainless Para wordt nog altijd de hoogtepunten van DGK.![]()
gek maar ik denk toch dat er een ietsje pietsje meer gestuurd wordt moet ook wel want anders wordt het een anarchistische bende en het is net als gewoon werk.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Ik werk daar niet, dus weet het niet zeker. Alleen denk ik niet dat er echt dingen nep zijn omdat het om veel geld gaat en dat alles wat nep is later altijd zal uitkomen. Bij BB riepen ook veel mensen dat er vanalles nep was... en ook daar is nooit iets van gebleken later. De redactie maakt ze bewust van het feit dat er tv moet worden gemaakt. Daar stopt het wel zo'n beetje (denk ik).
quote:Op maandag 18 juni 2007 20:23 schreef klarelucht het volgende:
[..]
ze snappen ze wel...maar lachen..dat is iets anders
ja iemand die samen met Huub wel jaap aan durft. of desnoods in zijn eentje.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit, als er maar iemand inkomt die Brian Para kan maken.![]()
Heb jij dan niet mee gekregen wat Natasja tegen Sylvia zei?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze willen volgens mij graag geloven dat het allemaal nep is ofzo.
ALLES wat nep is gaat echt uiitkomen later.... en dat kunnen de makers echt niet hebben. Daarom zal er dus heel erg weinig nep zijn. Wel wordt er gestuurd ja, omdat er wel dingen moeten gebeuren, maar verder denk ik dat het allemaal 100% echt is. Als er iemand getoneelhaakt wordt, wordt dat bekend gemaakt (zoals met Angelique).
Topkeuze van Tien. Iedereen haakt af hier.quote:
Zal ik een mop vertellen?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Topkeuze van Tien. Iedereen haakt af hier.![]()
Jaaaaaaaaaaaquote:
quote:
Nope, hij kan niet meer terug, na al zijn uitspraken. Zijn gesprekje met Anita duurde denk ik 5 minuten.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef Soury het volgende:
Zou Eric niet stiekum hopen dat iemand hem overhaald om te blijven.. Hij loopt er erg zielig bij
Sinds Elly er is heb ik de streams ook al uit.quote:
Welke kerel zou hem nu nog als toyboy willen hebben ?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:32 schreef Mokum020 het volgende:
10.000 euro kwijt...even een week op zijn rug en het is weer verdiend..![]()
Waar maak je dat uit op? Ik luister niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:30 schreef Day het volgende:
Het lijkt er bijna op dat Eric weet wie zijn plaatsvervanger is.
Of hoopt hij alleen maar dat het een supervalse bewoner wordt?
Ja dat snap ik maar gaat wel aan zijn hart.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, hij kan niet meer terug, na al zijn uitspraken. Zijn gesprekje met Anita duurde denk ik 5 minuten.
Vast wel vrij veel, want veel mensen gaan erg graag om met bekende nederlanders.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Welke kerel zou hem nu nog als toyboy willen hebben ?
Is ze toen sopraan geworden?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef mazaru het volgende:
Ellie heeft last gehad van haar altvleesklier
quote:
Rotterdam heeft toch ook wel een gay-scene?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
gerard joling of spongquote:Op maandag 18 juni 2007 20:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Je capt mooi Scan, ik hoop dat dit de laatste is van Eric Engerd.quote:
Ik zou het niet weten, ik vertoef daar niet inquote:Op maandag 18 juni 2007 20:36 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Rotterdam heeft toch ook wel een gay-scene?![]()
Lange Potenquote:
Als er één is die niets van Erik moet weten is het LP wel!!!!quote:
Kun jij liplezen schat?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ellie: Veel kijker vinden dat het jammer is dat je weggaat.![]()
daaromquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Als er één is die niets van Erik moet weten is het LP wel!!!!
Ik zou het niet jammer vinden als Ellie weggaat en zeker niet jammer dat Erik weg gaat. Ze gaat toch gvd niet proberen hem om te lullen he.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:42 schreef beequeen het volgende:
Ellie: Veel kijker vinden dat het jammer is dat je weggaat.![]()
Gvd.: Ik heb vierkante ogen.quote:
Je moest eens weten waar ik zin in heb...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:43 schreef noekje het volgende:
Ook al vind ik de manier waarop walgelijk, ik heb wel zin in een nieuwe bewoner.
Mogen ze beide weg?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan Elly niet komen ipv Palma?
Twee mensen die het beide in zich hebben om heel veel kijkers weg te jagen.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Kan Elly niet komen ipv Palma?
Nouhou...quote:Op maandag 18 juni 2007 20:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik zin in heb...![]()
![]()
Elly is wel een streamer..ze weet alles
Zou het ?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef Clank het volgende:
Elly tegen Eric: Je bent wel een geliefd persoon buiten de kooi hoor..
Eric : I know
Helemaal mee eensch.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twee mensen die het beide in zich hebben om heel veel kijkers weg te jagen.
ze is veel te aardig en gezellig, komt nep overquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Nouhou...![]()
Mook, wat vind jij? Elly erin, Palma eruit.
Ik vind haar wel een leuk wijf, echt. Zit geen negativiteit in. Leuk!
Palma speelt teveel toneel...Elly is tenminste zichzelfquote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De fietskettingen liggen al klaar.quote:
Nee want ik vind Elly 100x leuker dan Palma. Zij is tenminste wel aardig in tegenstelling tot Palma. Naar iedereen toe. Ik vind haar zelfs leuker dan Melissa.quote:
Die had ik nog niet gezien. Idd leuk jaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Deze is nog steeds echt geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Sure, vandaar het inlikken bij Natasjaquote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef Clank het volgende:
Eric: Ik heb vriendschappen hier altijd belangrijker gevonden dan het spel.. anderen dachten anders hierover.
Dat zegt me nou niks wat de kijkers daarvan vinden. Ik ga dan uit van wie ikzelf leuk vind of niet. Dat vond men in het begin ook van Lieke en toen vond ik haar wel oprecht aardig.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet weer!!!!!!!!!!! Had je deze nou niet even kunnen spoileren?!?!?!?! Ik heb het EEN hele dag niet in mijn hoofd gehad!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 20:50 schreef F04 het volgende:
Deze is nog steeds echt geweldig.
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Snap ik, maar waar hebben we het over?. Een miljonairsvilla met een stel Jordaneese bultlers?quote:Op maandag 18 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee want ik vind Elly 100x leuker dan Palma. Zij is tenminste wel aardig in tegenstelling tot Palma. Naar iedereen toe. Ik vind haar zelfs leuker dan Melissa.
Maar verder gaat de vergelijking tussen die twee dan ook vol-le-dig mank.quote:Op maandag 18 juni 2007 20:55 schreef scanman01 het volgende:
Die "Ik snap jou niet" van Ntasia is toch net zoiets als de 'Houdt het dan nooit op' van Carice van Houten uit 'Zwartboek'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |