Ik zie een eenpansgerecht.....quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef easysatellite het volgende:
viese prut maakt lieke zeg
kijk...geld maakt niet gelukkig...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Waar liggen dan de normen en waarden in de acties van Jaap, paardenstront over Eric en dergelijke.. Dit is gewoon een spel en normen en waarden liggen daar dus heel anders dan in de buitenwereld. Mensen strijden hier om een paar miljoen, en dat weten ze allemaal. Hoe zielig soms dingen ook kunnen of lijken te zijn.
Precies, ze pikt dat normen en waarden-verhaal van Eric niet, en gelijk heeft ze.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
Amanda is nu niet zo dom als we denken. Ze zegt je hebt altijd ergere dan anderen, maar dat maakt het niet minder erg. Je hebt er ook aan meegewerkt.
Zou wel leuk zijn, helaas is Eric nu een pleidooi aan het houden over zijn eigen normen en waarden, dus........... het zit er niet in, jammer genoeg.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:51 schreef basicsaint het volgende:
Toch hoop ik dat Erik vannacht nog een emmer paardestront over Huubs hoofd uitstort.
Zucht.
Gaat niet gebeuren heh?
Wel heb je het geproefd dan ??? Godver je lijkt me kids wel, die zeggen ook voor ze proeven, vieze zooi. Eerst proeven dan pas kan je zoiets zeggen.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
lieke kan ech nie koke viese zooi maakt ze
Dat moment heb ik dan nog niet meegemaaktquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Soms is Amanda onverwacht sterk in een discussie![]()
die komt er niet in denk ikquote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef miesy het volgende:
Mitch erin lijkt me een prima idee!
is volgens mij een sterk en zwaar stabiel persoonlijkheid, en dat kunnen ze daar echt goed gebruiken.
qua uitzicht zal er dan ook flink wat verbetering zijn![]()
Ik zie nog steeds een heel normaal eenpansgerecht met rijst.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
Inderdaad geld maakt niet gelukkig. Ik zou daarom dat spel niet instappen. Maar vertel dat maar aan de inwoners dat geld niet gelukkig maakt.. Hun zitten er toch echt maar om 1 reden.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:54 schreef klarelucht het volgende:
[..]
kijk...geld maakt niet gelukkig...
Heb je het geproefd dan? Misschien is het wel machtig lekker.quote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef easysatellite het volgende:
waarschijnlijk ziet hij de hypocritie van het gelul in...quote:Op maandag 18 juni 2007 19:56 schreef petraa het volgende:
Ach gossie Brian zit weer in afzondering.
ik vind het jammer dat niet meer mensen zien hoe intelligent zij eigenljk is, en redelijk, ze weet goed te relativerenquote:Op maandag 18 juni 2007 19:53 schreef Clank het volgende:
[..]
Soms is Amanda onverwacht sterk in een discussie![]()
Het is hem niet....quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef SiRojK het volgende:
Huub krijgt nu allemaal spelinfo via een digitale camera:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |